abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:04:08 #276
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77283011
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:01 schreef Monolith het volgende:
De coherentie is ver te zoeken in je posts. Maar goed, ik ga verder ook niet discussiëren met zo'n slappe relitrol.
Oh, wel degelijk. Een man als vader, een vrouw als moeder. Kind heeft recht op genegenheid (en een zachte borst) van de moeder. Daar blijf ik bij. En zonder iemand te willen beledigen...

Dat je dat als trol ziet is me een raadsel. Echt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_77283027
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En at once worden er borsten vol met romige moedermelk verkregen? How about moederliefde?

²
En wie moet de cadeaus ontvangen met moederdag?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:07:34 #278
13462 BansheeBoy
pi_77283109
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:00 schreef Nizno het volgende:

[..]

moederliefde is bullshit om aan te halen. Een vader kan net zo goed liefde geven.
Moet je een pasgeboren baby maar eens met je met zuurstof gevulde wang (dus gebold) over haar mondje wrijven, het kind zal met haar mondje op zoek gaan naar een nipple op zoek naar moedermelk.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:08:36 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77283154
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je moet het in een groter geheel zien, ik blijf voorstander van een moeder én een vader. 2 mannen of 2 vrouwen blijft een surrogaat solution.
Misschien moet je zelf het grotere geheel eens zien, want jouw perfect solution is nou eenmaal niet haalbaar, dat blijkt wel. En daarom zeg jij maar dat, zelfs al zijn er alternatieven, dat helemaal géén ouders beter is dan dat een homostel een kind krijgt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77283240
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Misschien moet je zelf het grotere geheel eens zien, want jouw perfect solution is nou eenmaal niet haalbaar, dat blijkt wel. En daarom zeg jij maar dat, zelfs al zijn er alternatieven, dat helemaal géén ouders beter is dan dat een homostel een kind krijgt.
Ik vind het überhaupt vreemd dat hij daarvoor een Engelse term hanteert, voor zijn idee is een prima Duitse vertaling te vinden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:15:52 #281
13462 BansheeBoy
pi_77283360
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
En daarom zeg jij maar dat, zelfs al zijn er alternatieven, dat helemaal géén ouders beter is dan dat een homostel een kind krijgt.
Ik blijf bij de beste solution:

vader én moeder. Een homopaar geloof ik niet in. Met alle liefde van de wereld missen ze natuurlijk gewoon de juiste componenten om een kind dat te geven waar het (natuurlijk gezien) behoefte aan heeft.

Dat ligt niet aan mij, ik ben helemaal niet haatdragend.

²
pi_77283512
Als er zoveel aandacht geschonken wordt aan de natuurlijke behoeftes van een persoon, dan neem ik aan dat baby's ook niet besneden dienen te worden.

Of maken ze een snij beweging als je je gebolde wang op hun pipi legt.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:22:02 #283
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77283555
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:58 schreef BansheeBoy het volgende:
En at once worden er borsten vol met romige moedermelk verkregen?
Mag ik opmerken dat je preoccupatie met borsten vol romige moedermelk opvallend is? Heb je al eens een psychoanalyticus hierop losgelaten? Het moge bekend zijn dat zowel borst als penis, na bijvoorbeeld orale stimulatie, een erectiele toestand kan aannemen, dewelke inderdaad gepaard kan gaan met witte afscheiding.

De meeste mannen bekommeren zich om dat laatste niet meer zo, maar bij jou is die fixatie met romige moedermelk uitermate nadrukkelijk aanwezig. Is dat niet een substituut voor een verdrukte fantasie?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:24:14 #284
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77283627
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik blijf bij de beste solution:

vader én moeder. Een homopaar geloof ik niet in. Met alle liefde van de wereld missen ze natuurlijk gewoon de juiste componenten om een kind dat te geven waar het (natuurlijk gezien) behoefte aan heeft.
Kom dan eens met bewijzen dat een kind wat ik een homogezinssituatie is opgegroeid een wezenlijke achterstand heeft op kinderen die in een heterogezinssituatie is opgegroeid. Want je maakt steeds alleen maar aannames. Het is nog nergens gestaafd met artikelen of bronnen.
quote:
Dat ligt niet aan mij, ik ben helemaal niet haatdragend.

²
Nee, je ontkent alleen de van kinderen die helemaal geen (zorgdragende) ouders hebben op het geluk dat ze zouden krijgen van een liefdevolle ouder (laat staan twee). Liever een weeshuis waar een kind geen persoonlijke zorg krijgt, ook geen moederborst tot zijn beschikking heeft, de kansen in het leven aanzienlijk kleiner zijn, dan een surrogaatgezin. Als je niet haatdragend bent dan vraag ik me af of je dan misschien sadistisch bent.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:26:30 #285
13462 BansheeBoy
pi_77283685
Hmm, ergens heb ik het idee dat je post niet serieus is. Wat mij betreft is dat een diskwalificatie van het onderwerp dat louter serieus is.

²
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:28:24 #286
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77283756
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Onderbouw nou eens waaruit blijkt dat dit de beste oplossing is.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:29:26 #287
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77283790
Mijn post is weldegelijk serieus.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:32:28 #288
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77283890
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Hmm, ergens heb ik het idee dat je post niet serieus is. Wat mij betreft is dat een diskwalificatie van het onderwerp dat louter serieus is.
Is het heus? Jouw frivole gebruik van Engelse constructies, je continue aanwending van smileys, je pertinente weigering ook maar iets wat je beweert te staven met onderzoeken, je lachwekkende epitheta, je obstinate verkonding van nonsens: het doet eerder vermoeden dat het voor jou scherts is en dat je op ons probeert te trollen on an epic scale.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:35:00 #289
13462 BansheeBoy
pi_77283970
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:32 schreef Iblis het volgende:
Is het heus? Jouw frivole gebruik van Engelse constructies, je continue aanwending van smileys, je pertinente weigering ook maar iets wat je beweert te staven met onderzoeken, je lachwekkende epitheta, je obstinate verkonding van nonsens: het doet eerder vermoeden dat het voor jou scherts is en dat je op ons probeert te trollen on an epic scale.
Met alle wil van de wereld, ik begrijp je post niet.

²
pi_77284075
Misschien is het wel een aangeboren ziekte. Lekker boeiend. Anorexia is altijd gevaarlijk, homoseksueel zijn niet.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:40:12 #291
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77284158
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle wil van de wereld, ik begrijp je post niet.
Negeer mijn bericht dan maar en reageer op Tha_Erik.
pi_77284185
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:

Dat kunnen ze ongetwijfeld, heb ik nergens ontkend, maar nooit zo goed als een "normaal" gezin met vader én moeder.

Toevoeging: kind zal confused raken en zal echt worden uitgelachen en worden gepest. En in zulke vormen dat het slecht is voor het kind.

²
Onzin. Bij ons zat een jongen in de klas met twee moeders en die is nooit gepest. Gewoon een normale jongen. Ja, het is niet helemaal een standaard gezin, maar ik heb niet het idee dat die jongen iets tekort komt. Misschien is het juist iets extra's.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 januari 2010 @ 11:45:53 #293
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77284365
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onzin. Bij ons zat een jongen in de klas met twee moeders en die is nooit gepest. Gewoon een normale jongen. Ja, het is niet helemaal een standaard gezin, maar ik heb niet het idee dat die jongen iets tekort komt. Misschien is het juist iets extra's.
het kind heeft TWEE keer moederliefde... Dat zal te veel zijn denk ik.
Ofzo......
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:46:53 #294
13462 BansheeBoy
pi_77284408
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:28 schreef Iblis het volgende:
Onderbouw nou eens waaruit blijkt dat dit de beste oplossing is.
We hebben het "toevallig" gehad over moedermelk. En het nut daarvan voor het kind. En dat het natuurlijk gezien onmogelijk is voor een homopaar, in ieder geval niet zonder surrogate solutions, om te geven.

Check deze link:

http://www.wegwijsborstvoeding.be/paginas/BelangVanBV.html

²
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 26 januari 2010 @ 11:49:39 #295
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77284503
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

We hebben het "toevallig" gehad over moedermelk. En het nut daarvan voor het kind. En dat het natuurlijk gezien onmogelijk is voor een homopaar, in ieder geval niet zonder surrogate solutions, om te geven.

Check deze link:

http://www.wegwijsborstvoeding.be/paginas/BelangVanBV.html

²
Mijn neef heeft nooit borstvoeding gekregen... is hij nu slecht opgevoed door zijn heteroseksuele ouders?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:51:26 #296
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77284562
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:46 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben het "toevallig" gehad over moedermelk. En het nut daarvan voor het kind. En dat het natuurlijk gezien onmogelijk is voor een homopaar, in ieder geval niet zonder [i]surrogate solutions, om te geven.
En dat betekent dus eigenlijk dat iedereen die haar kind geen moedermelk geeft een slechte moeder is? De min komt echter al lang voor.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:53:18 #297
13462 BansheeBoy
pi_77284619
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:51 schreef Iblis het volgende:
En dat betekent dus eigenlijk dat iedereen die haar kind geen moedermelk geeft een slechte moeder is? De min komt echter al lang voor.
Nee, dat zeg ik niet. Het is alleen niet zo goed als een moeder die wel verse melk geeft aan het reeds verwekte kindje.

Wetenschappers erkennen al tijden dat het boordevol belangrijke stoffen zit. Ook de Islam propageert borstvoeding.

Sterker nog, ik heb zelf nooit borstvoeding gehad.

²
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:53:21 #298
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77284621
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:49 schreef Nizno het volgende:

[..]

Mijn neef heeft nooit borstvoeding gekregen... is hij nu slecht opgevoed door zijn heteroseksuele ouders?
De overlevering wil dat o.a. Mozes en de profeet Mohammed door een min zijn gevoed, in het laatste geval Halimah bint Abi Dhuayb. Het zal wel loslopen denk ik met kinderen die geen romige moedermelk van hun moeder krijgen.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:54:56 #299
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77284673
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Sterker nog, ik heb zelf nooit borstvoeding gehad.
En daar ondervind je nog elke dag hinder van?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:55:12 #300
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77284678
Volgens mij heb ik ook nooit borstvoeding gehad . Zou ik daarom homo geworden zijn?
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')