Daarom zijn ze werkloos en worden ze zo vaak betrapt op zwart reizen met het OVquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat kleine groepje tuig dat het verpest voor de rest heeft het maar druk met reizen tegenwoordig.
Medelanders?? Een onaangepast stuk verdriet noem ik geen medelander...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:57 schreef fratsman het volgende:
Het nieuwe jaar is nu pas 3 weken oud. Hoeveel van dit soort berichten hebben we nou al gehad over onze medelanders?![]()
Ik moet leren om mijn cynisme te formuleren met aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Medelanders?? Een onaangepast stuk verdriet noem ik geen medelander...
Ik snapte het wel hoor. Wilde alleen iets duidelijk maken. Zelfs onze papegaai is nog beter aangepast dan die klootkutten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik moet leren om mijn cynisme te formuleren met aanhalingstekens.
Die is er al, maar daar mag je niks negatiefs zeggen over Marokkanen, dan word je eruit geflikkerd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:15 schreef IBAZ het volgende:
Kan er niet een centraal Marokkanen topic komen?
Dat doen we wel even uit het potje van Tilburgquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:19 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
Laten we deze Marrokanen dan ook even de kosten betalen van de permanente politiebewaking? Twee agenten inclusief het ingezette materieel. Allemaal geld waar de werkende burger voor op moet draaien.
Je ontruimt even een buurthuis omdat zich daar twee verdachten beschermt voelden en dan vinden de ettertjes (jongelui die daar binnen zaten) het normaal om andermans eigendommen te vernielen? Dat ze politie en de burgemeester bedreigen boeit me niet. Dit laten ze zelf toe want is best aan te pakken.quote:Twee verdachten van winkeldiefstal hadden zich verschanst in het buurthuis. Bij de ontruiming van dit buurthuis werden ernstige beledigingen geuit tegen politieagenten. Jongeren die dinsdag de Philipsschool verlieten, vernielden daarna nog twee auto's. In het weekend daarvoor werden bij een aantal huizen rond de school ruiten ingegooid.
Er is altijd wel weer een knurft te vinden die het moet vergoeilijken of downplayen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:24 schreef nozem het volgende:
Burgemeestertje bedreigen is natuurlijk niet alleen voorbehouden aan kutmarokkaantjes. Het is al jaren een hype onder autochtone Nederlanders. Ben je het niet eens met de politiek in je dorpje, bedreig dan her en der wat lokale politici, dan krijg je vast je zin. We kunnen dus stellen dat deze Marokkanen best goed aan het integreren zijn.
Het boeit mij WEL dat ze dat doen. Zowel de vernielingen als de bedreigingen moeten keihard worden aangepakt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:22 schreef paddy het volgende:
Je ontruimt even een buurthuis omdat zich daar twee verdachten beschermt voelden en dan vinden de ettertjes (jongelui die daar binnen zaten) het normaal om andermans eigendommen te vernielen? Dat ze politie en de burgemeester bedreigen boeit me niet.
Wat je schrijft, klopt. Je moet gewelddadige jongeren inderdaad aanpakken ongeacht hun huidskleur of afkomst. Maar we kunnen zo er onderhand niet langer omheen dat het steeds weer, op steeds meer plekken, jongeren van dezelfde afkomst zijn die de boel verzieken: Marokkanen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:22 schreef paddy het volgende:
Flikker eens op met dat gemarokkaan of allochtoon. Gewoon aanpakken die hap (ongeacht kleurtje) De jongelui moeten maar eens doorhebben dat de samenleving dit niet pikt.
MAAR HUNNIE DOEN HET OOKquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef GSP het volgende:
[..]
Er is altijd wel weer een knurft te vinden die het moet vergoeilijken of downplayen.
Welnee. Die Marokkanen hebben geen enkel recht om wie dan ook te bedreigen. Ik reageer alleen het 'vliegen op de stront' principe dat optreedt wanneer er het woord Marokkaan in een nieuwsbericht verschijnt en de illusie die dan vervolgens wordt gewekt dat Marokkanen patent hebben op bepaald crimineel gedrag. Juist het bedreigen van lokale politici zie je namelijk vaak in kleine dorpsgemeenschappen waar geen Marokkaan ooit komt, google maar eens op: "Burgemeester bedreigd".quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef GSP het volgende:
[..]
Er is altijd wel weer een knurft te vinden die het moet vergoeilijken of downplayen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |