Mensen die commentaar hebben over iemands meningquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:13 schreef Sakura het volgende:
Mensen die willen reageren in een gesloten topic en dan maar een nieuwe topic openen [ afbeelding ]
Mensen die commentaar hebben over iemands meningquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:11 schreef Bleekscheet het volgende:
zoek een leven rukker
snel weer afmelden en weer inloggen onder je accountje voss rukkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:17 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Mensen die commentaar hebben over iemands mening![]()
![]()
Je overtreft de domme opmerkingen van net.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:19 schreef Bleekscheet het volgende:
[..]
snel weer afmelden en weer inloggen onder je accountje voss rukker
Kritiek moet kunnen ja, maar ons uitmaken voor ongelovige honden en terreuraanslagen in Europa aanmoedigen moet niet kunnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoezo? Ik ben hier geboren en getogen en toch ben ik een boy met voldoende critics op het Westen. Dat moet gewoon kunnen.²
Het Engelse critics wordt naar het Nederlands vertaald als critici.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoezo? Ik ben hier geboren en getogen en toch ben ik een boy met voldoende critics op het Westen. Dat moet gewoon kunnen.²
en boy als jongenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het Engelse critics wordt naar het Nederlands vertaald als critici.
beetje een zwakte bod. waarom zou jij je gelijk moeten of hoeven stellen met zo'n terreurbiatch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoezo? Ik ben hier geboren en getogen en toch ben ik een boy met voldoende critism op het Westen. Dat moet gewoon kunnen.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |