Grappig?????quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
Gelovigen laten archeologisch rapport aanpassen
Staphorst: 6000 jaar jong
Weekenddubbelaartje, maar het ís dan ook grappig nieuws
Het is maar een dorpje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Grappig?????
Het is te droevig voor woorden dat wetenschap in bepaalde gebieden ondergeschikt wordt gemaakt aan religie!
Dat was Den Briel ook in 1572....quote:
quote:Dit was geen serieus topic
Mjah.. .ik zat het topic al te lezen en wilde het vanaf bericht 1 al naar POL kicken, maar nuttig is een groot woordquote:Op maandag 1 februari 2010 18:52 schreef du_ke het volgende:
Wilders: Beste Els: doeiiiiii
Het regent weer nazivergelijkingen en dergelijke. Volgens mij heeft men weinig zin in een nuttige discussie.
Er staan weer een paar topics die naar [POL] kunnen.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah.. .ik zat het topic al te lezen en wilde het vanaf bericht 1 al naar POL kicken, maar nuttig is een groot woord![]()
[Centraal] Wilders / PVV (Rechtszaak, etc.) #11
Kan hier prima in verder.
Wilders manipuleert Koranteksten heeft als onderwerp niets met politiek te maken, en zou daarom in huidige vorm moeten voortbestaan in NWS. Het gaat niet over een politiek voorstel of kamervragen gesteld door Wilders/PVV, het gaat over wat enkele experts hebben vastgesteld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:44 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er staan weer een paar topics die naar [POL] kunnen.
Wilders manipuleert Koranteksten
Wilders ontloopt weer het nationale debat.
Deze laat ik in NWS gezien de nieuwswaarde en omdat het niet echt over de PVV of andere politieke kwesties gaat. Meer over zijn rechtzaak. En dat kan ook in NWS.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:44 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er staan weer een paar topics die naar [POL] kunnen.
Wilders manipuleert Koranteksten
Deze gaat wel naar POL. Mogen zij beslissen wat ze er mee gaan doen.quote:
beljische koeltoer als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef sp3c het volgende:
ahum ... geen idee of het te subtiel was
maar het is dus niet fout, alleen ongebruikelijk (in Nederland)
hey moussie, alles kits?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:39 schreef moussie het volgende:
[..]
beljische koeltoer als ik het goed begrijp?
volgens mij wel, google zegt het volgendequote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:39 schreef moussie het volgende:
[..]
beljische koeltoer als ik het goed begrijp?
Van Dale:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij wel, google zegt het volgende
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/498/
we wachten met smart op Lord V
Genetivus. Tweede naamvalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:53 schreef sp3c het volgende:
de wat vorm???
je maakt het ingewikkelder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |