Doodziek wordt je van die bedelende pubers voor je lokale super.quote:ZAANSTAD - Diverse filialen van Albert Heijn nemen maatregelen om de voetbalplaatjesactie in goede banen te leiden. Kinderen verdringen zich binnen en soms ook buiten de winkel om plaatjes te bemachtigen van klanten die ze zelf niet sparen.
Dat kan tot onveilige situaties leiden, zeker wanneer het filiaal aan een doorgaande weg ligt en er maar een smal trottoir is.
In Doetinchem kwam een kind bijna onder een auto. Daarop ging de manager van het AH-filiaal op de basisschool in de buurt uitleggen waarom hij geen kinderen meer voor de deur van zijn winkel wil hebben, aldus een woordvoerder van Albert Heijn. Ook heeft hij aangekondigd dat hij nog een keer langs komt voor een ruilmiddag.
Ook andere filialen willen uit veiligheidsoverwegingen niet dat kinderen voor de ingang klanten opwachten. Maar binnen is ook niet altijd ruimte voor de verzamelaars van de voetbalplaatjes. De managers van de winkels zijn creatief in het bedenken van oplossingen.
Zo heeft in Heemskerk de manager tegen de jeugd gezegd dat hij hen door de week niet wil zien. Maar op zaterdag zet hij voor hen een stukje af van het parkeerterrein en zorgt hij ook voor koek en limonade, aldus de AH-woordvoerder. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lplaatjesgekte.dhtml
lokale super?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Doodziek wordt je van die bedelende pubers voor je lokale super.
Ja zoals de lokale AH dus.quote:
Maar wel beleefdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij mijn Appie vorige week:
Snotjong: "Spaart u voetbalplaatjes?"
Ik: "Nee".
Snotjong: "Heeft u voetbalplaatjes"?
Ik: "Ja".
Snotjong: "Mag ik ze?"
* cinnamongirl overhandigt de plaatjes.
Volhardende ventjes, inderdaad!
Niet janken als je dan die schaar in je nek terug vindquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:21 schreef Green1 het volgende:
Gewoon een schaar meenemen, en ze dan doormidden knippen als je de winkel uit loopt.
mensen die voetbalplaatjes verzamelen zijn hopelijk nog geen puberquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Doodziek wordt je van die bedelende pubers voor je lokale super.
Kassiere: wilt u voetbalplaatjes?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Diegene die de meeste plaatjes heeft op school is het stoerstquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:26 schreef Synthesist het volgende:
waarom zou je uberhaupt klevende papiertjes met de afbeelding van lelijke mannen erop sparen?
Vind dat nog bijzonder netjes gevraagdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou inderdaad.. 'mefrauw, meFRAUW!!!! hebbie foeballplaatjuhs?'quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:43 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Vind dat nog bijzonder netjes gevraagd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |