Doodziek wordt je van die bedelende pubers voor je lokale super.quote:ZAANSTAD - Diverse filialen van Albert Heijn nemen maatregelen om de voetbalplaatjesactie in goede banen te leiden. Kinderen verdringen zich binnen en soms ook buiten de winkel om plaatjes te bemachtigen van klanten die ze zelf niet sparen.
Dat kan tot onveilige situaties leiden, zeker wanneer het filiaal aan een doorgaande weg ligt en er maar een smal trottoir is.
In Doetinchem kwam een kind bijna onder een auto. Daarop ging de manager van het AH-filiaal op de basisschool in de buurt uitleggen waarom hij geen kinderen meer voor de deur van zijn winkel wil hebben, aldus een woordvoerder van Albert Heijn. Ook heeft hij aangekondigd dat hij nog een keer langs komt voor een ruilmiddag.
Ook andere filialen willen uit veiligheidsoverwegingen niet dat kinderen voor de ingang klanten opwachten. Maar binnen is ook niet altijd ruimte voor de verzamelaars van de voetbalplaatjes. De managers van de winkels zijn creatief in het bedenken van oplossingen.
Zo heeft in Heemskerk de manager tegen de jeugd gezegd dat hij hen door de week niet wil zien. Maar op zaterdag zet hij voor hen een stukje af van het parkeerterrein en zorgt hij ook voor koek en limonade, aldus de AH-woordvoerder. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lplaatjesgekte.dhtml
lokale super?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Doodziek wordt je van die bedelende pubers voor je lokale super.
Ja zoals de lokale AH dus.quote:
Maar wel beleefdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij mijn Appie vorige week:
Snotjong: "Spaart u voetbalplaatjes?"
Ik: "Nee".
Snotjong: "Heeft u voetbalplaatjes"?
Ik: "Ja".
Snotjong: "Mag ik ze?"
* cinnamongirl overhandigt de plaatjes.
Volhardende ventjes, inderdaad!
Niet janken als je dan die schaar in je nek terug vindquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:21 schreef Green1 het volgende:
Gewoon een schaar meenemen, en ze dan doormidden knippen als je de winkel uit loopt.
mensen die voetbalplaatjes verzamelen zijn hopelijk nog geen puberquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Doodziek wordt je van die bedelende pubers voor je lokale super.
Kassiere: wilt u voetbalplaatjes?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Diegene die de meeste plaatjes heeft op school is het stoerstquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:26 schreef Synthesist het volgende:
waarom zou je uberhaupt klevende papiertjes met de afbeelding van lelijke mannen erop sparen?
Vind dat nog bijzonder netjes gevraagdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou inderdaad.. 'mefrauw, meFRAUW!!!! hebbie foeballplaatjuhs?'quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:43 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Vind dat nog bijzonder netjes gevraagd
Bij mij gister:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit dus, stel paupers.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
afgrijselijk, dat ouders hun kinderen dit toestaanbah!
Waarom mogen die kinderen ze niet hebben? Spaar je ze zelf ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij mij gister:
Jochie: "Heeft u voetbalplaatjes?"
Jochie: "Mag ik ze hebben"?
Jochie:.
Vriendje van jochie:.
dat zou ik ook doen jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:36 schreef kawotski het volgende:
[..]
Kassiere: wilt u voetbalplaatjes?
Ik: Nee
Zo is het krek. Eerst die kinderen gek maken met voetbalplaatjes, dan gaan zeuren als ze daarvoor langs komen! Als ik in de zomer een reclamecampagne voer dat ik gratis ijs ga weggeven moet ik ook niet janken dat het druk is bij mijn kraampje!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:03 schreef FP128 het volgende:
Ik begrijp de ophef niet van AH en de maatregelen want waar gaat het over?
AH heeft zelf deze run veroorzaakt dankzij die reclame op televisie en spoort het ook elke keer aan dus men zeurt. Daarbij heeft AH niks te zeggen over kinderen, of wie dan ook, die buiten hun filiaal op de stoep posten.Men kan hooguit verzoeken,maar niet gebieden, dan mensen het looppad vrij houden voor winkelend publiek,maar gebieden als zijnde het een verordening is geen sprake van. Ik zie de koters meestal keurig het looppad naar AH buiten vrij houden en van enige afstand mensen vragen om voetbalplaatjes.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:54 schreef Viking84 het volgende:
Hier in Groningen staat een hek voor de deur met daarop een doek met de tekst 'Vraag alleen hier om voetbalplaatjes'. En het zijn dus geen pubers, maar kinderen, maar evengoed irritant. Sta je bij de kassa af te rekenen, komt zo'n koter bij je schooien. En die moeder staat er dan bij van: "Ja schattig hè, zo assertief als mijn kind is!"
.
Nee, maar het debiele neefje van m'n vriendin welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom mogen die kinderen ze niet hebben? Spaar je ze zelf ?
Brilliant!!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:10 schreef SeLang het volgende:
Als Fok!-er loop je natuurlijk de winkel uit en verscheurt die plaatjes voor de ogen van die gastjes.
"Ja ik heb ze toch gekocht. whehehe!!"
Je had die MILFs kunnen scoren !quote:Op maandag 8 februari 2010 09:12 schreef DarkElf het volgende:
Kassajuf: "Spaart u voetbalplaatjes?"
tweestemmig achter mij: "Mag ik ze dan"?
Ik (terwijl ik achter mij kijk): "Ja hoor".
Staan er 2 volwassen vrouwen achter mij te glunderen...
Ik snap het niet!
Dat is voor hun kutkoters natuurlijk..quote:Op maandag 8 februari 2010 09:12 schreef DarkElf het volgende:
Ik snap het niet!
Ze hadden zeker ook een pittig kort kapselquote:Op maandag 8 februari 2010 09:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
type 40+, geen interesse in hun uiterlijk en doorrookte stem? Nee dank je
nee niet eens, ze hadden allebei (de een geblondeerd in een wit/gelige kleur, de ander in een niet opwindende bruinige tint) halflang futloos haar wat inspiratieloos rondsliertte...quote:Op maandag 8 februari 2010 09:22 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ze hadden zeker ook een pittig kort kapsel
Als dat kind echt beleefd was het het gevraagd: 'Mag ik u alstublieft iets vragen?'.quote:
Zo dan! Wat erg zeg! Hoe durven ze! Dat enthousiasme toch van de kleinsten! Waar gaat het heen met de maatschappij, vind je niet...quote:Op maandag 8 februari 2010 11:48 schreef Vengerr het volgende:
Helaas hebben ze meestal het gore lef volwassenen met 'je' aan te spreken of zelfs voor de kar te springen en die rotzooi te eisen als een struikrovende Roma zigeuner.
Huiveringwekkend is het.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:07 schreef Aandemur het volgende:
Ach, kan de kleinsten er elke dag weer blij mee maken. Bij de kassa geven de dames altijd een aantal extra pakjes.
[..]
Zo dan! Wat erg zeg! Hoe durven ze! Dat enthousiasme toch van de kleinsten! Waar gaat het heen met de maatschappij, vind je niet...
Om ze vervolgens aan vriendjes door te verkopen.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:32 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het wel schattig eigenlijk, al dat kleine grut dat zo graag die kaartjes wil.
Pff flikker op, we leven niet meer in 1789.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:48 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Als dat kind echt beleefd was het het gevraagd: 'Mag ik u alstublieft iets vragen?'.
Hier had ik dan met bulderende stem: 'NEE!' op geantwoord.
Helaas hebben ze meestal het gore lef volwassenen met 'je' aan te spreken of zelfs voor de kar te springen en die rotzooi te eisen als een struikrovende Roma zigeuner.
Gelukkig heb ik hier met mijn natuurlijke gezag geen last van aangezien mijn misgunnende blik al 20 denkbeeldige slagen met de duimstok waard is.
Kleine gedrochten met hun smerige plakvingers.
Ik proef een markt voor een bull-bar op de voorkant van de winkelwagen. Afrekenen en doorstampen, eigenlijk net als SUV's op de snelweg.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:48 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Als dat kind echt beleefd was het het gevraagd: 'Mag ik u alstublieft iets vragen?'.
Hier had ik dan met bulderende stem: 'NEE!' op geantwoord.
Gelukkig heb ik hier met mijn natuurlijke gezag geen last van aangezien mijn misgunnende blik al 20 denkbeeldige slagen met de duimstok waard is.
Kleine gedrochten met hun smerige plakvingers.
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:29 schreef MMUFC het volgende:
Bij ons stond er bij de AH ook een heel groepje kinderen, die vroegen van te voren al
of ze de plaatjes van iemand mochten hebben.. Was er een man die ze aan een kind
beloofd had die naar buiten kwam met een stuk of 8 pakjes voetbalplaatjes.. werd door
andere kinderen bijna uit zijn handen gegrist.. gingen ze naar dat kind waaraan ze
beloofd waren, vonden die anderen niet leuk, dat hij 8 pakjes kreeg en de rest niet
quote:Op maandag 8 februari 2010 09:12 schreef DarkElf het volgende:
Ik snap het niet!
Typisch vrouwen. Zulk gedrag wordt er al vroeg ingestampt dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:05 schreef Leandra het volgende:
Ik lag vorige week helemaal dubbel toen het dochtertje van het stel voor ons aan de kassa het zakje met voetbalplaatjes kreeg...
Terwijl er 2 meter verderop jongentjes over het dranghek hingen (op de "vraag hier voetbalplaatjes-plek) en vragend naar haar zakje met voetbalplaatjes keken, maakte het meisje het zakje uitdagend en langzaam open.
Je kon haar bijna in stilte "nah nah nah nah nah" horen zeggen
Volgens mij is het natuurlijk.... maar goed, als mannen dan ook zo dom zijn dat ze van een stukje zilverpapier met daarin vijf foto's van voetballers al gaan kwijlen dan vragen ze er ook omquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Typisch vrouwen. Zulk gedrag wordt er al vroeg ingestampt dus..
Vrouwen zijn gewoon jaloers dat mannen er toe in staat zijn zich helemaal op te laten gaan in zo iets kleins zonder zich af te vragen of hun haar wel goed zit en wat hun vriendinnen ervan zullen vinden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:16 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is het natuurlijk.... maar goed, als mannen dan ook zo dom zijn dat ze van een stukje zilverpapier met daarin vijf foto's van voetballers al gaan kwijlen dan vragen ze er ook om
ach dat was in de jaren 90 ook gewoon hoor maar vele ouders van nu zijn gewoon de weg kwijt en hebben geen fatsoen / gezag meer over de kinderen en zijn eerder blij dat de kinderen buiten spelen of om 7 uur al op bed liggen ..quote:Op maandag 8 februari 2010 13:59 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Pff flikker op, we leven niet meer in 1789.
Dan eisen die koters je kassabon op. En vervolgens sturen ze je terug naar de kassa, terwijl ze naar je enkels trappen.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:25 schreef DS4 het volgende:
Als je die krengen niet spaart, dan neem je ze toch ook niet mee bij de kassa? Of is dit een veel te creatieve oplossing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |