abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:09:48 #1
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_77921224
quote:
Zusje Marokkaanse verdachten: We hebben dit nooit gewild
AD
12-2-2010

NIJMEGEN - "Als de politie mijn broertje niet had opgejaagd, was dit nooit gebeurd. Schandelijk dat het personeel van het Radboud Ziekenhuis alle feiten heeft verdraaid." Dit zegt Laila el G. de zus van de 18-jarige veroorzaker van het scooterongeluk in Nijmegen, waarbij de 50-jarige Mario van de Geijn om het leven kwam, in een interview met Maroc.nl

Laila:. "Het is geestelijk heel zwaar. Het is bizar dat journalisten zo graag willen scoren met spannende verhalen, dat ze er niet aan denken hoe dit is voor een familie. Als we emotioneel reageren, zien ze dit meteen als doodsbedreiging, maar we waren gewoon overstuur. We hebben dit ongeluk nooit gewild. Die meneer is nu overleden en onze familie leeft in een nachtmerrie."

"De scooter waarop ze reden was van een van de andere jongens en gestolen. In een flits besloten ze op de vlucht te slaan, dwars tegen het verkeer in. Waarom gingen deze agenten tieners achtervolgen op zo'n druk tijdstip midden in het centrum van Nijmegen?

Na het ongeval werden de twee Marokkaanse jongens en Van de Geijn gewond naar het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen gebracht. De twee jongens en hun familie zouden daar het personeel hebben bedreigd. Laila: "Wij hebben de mensen in het ziekenhuis zeker niet bedreigd, maar waren aan het huilen en schreeuwen om mijn broertje. Het was een schok voor iedereen in de familie. We dachten dat mijn broertje dood was. Wij mochten hem niet zien of spreken en kregen geen informatie in het ziekenhuis. Het is één grote nachtmerrie die alsmaar erger wordt."

Volgens Laila was het gewoon een ongeluk. ,,Mijn broertje heeft dit nooit met opzet gedaan. Hij heeft die meneer niet eens zien staan. Zijn probleem is dat hij met de verkeerde jongens omgaat die scooters en fietsen stelen. Hij heeft een wajong uitkering en zijn IQ is maar 60. Dus maakt hij verkeerde keuzes. Zijn vriend had die avond veel geblowd en was stoned. Mijn broertje is echt een lieve, teruggetrokken jongen en vader van een éénjarig kindje. Hij zou nooit iemand kwaad willen doen."

Laila en haar moeder besloten een interview te geven aan De Gelderlander maar dat viel niet in goede aarde bij een oudere broer. Die stapte naar de krant om het verhaal tegen te houden en hij zou daar journalisten hebben bedreigd. "Mijn broer was zeer geëmotioneerd, maar hij heeft niemand met de dood bedreigd. Hij vroeg alleen of ze alsjeblieft konden stoppen met schrijven over zijn broertje. Maar het personeel dat daar op dat moment aan het werk was heeft het als dreigend ervaren."

Het gewraakte interview van moeder en zus is nog steeds niet gepubliceerd. Volgens hoofdredacteur Kees Pijnappels is dat op uitdrukkelijk verzoek van de moeder en zus, die hun medewerking aan het verhaal hebben ingetrokken.
Ik lees weer iets typisch Marokkaans: het is allemaal de schuld van de politie, het ziekenhuis-personeel, het personeel van De Gelderlander en hun vrienden.

Wat ik mezelf nu toch echt afvraag, is hoe hoog het IQ van dit zusje is? Dit is toch te gek voor woorden wat dit vrouwtje allemaal uitkraamt!. Maar ach, van Marokkanen kan je ook niks anders verwachten.
pi_77921263
Ik vind het maar een rare kwestie.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:11:16 #3
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_77921342
Als ze niks hadden misdaan waren ze ook niet gevlucht.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_77921373
mooi topic
pi_77921434
"van Marokkanen kan je ook niks anders verwachten"

En jij wil een serieuze discussie starten?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:18:10 #7
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77921573
Slachtofferrol all over again!!

Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_77921575
quote:
Waarom gingen deze agenten tieners achtervolgen op zo'n druk tijdstip midden in het centrum van Nijmegen?
Om die vuige kut-criminelen op te pakken, stomme trut!
quote:
Wij hebben de mensen in het ziekenhuis zeker niet bedreigd, maar waren aan het huilen en schreeuwen om mijn broertje.
Die gebruiken laat je maar in je onderontwikkelde Tweede en Derde Wereldlanden achter, hier gedragen we ons!

Dit soort uitspraken onderstreept maar eens te meer waarom assimilatie of repatriëring de sleutelwoorden in allochtonenbeleid zijn. Pas je aan of blijf weg, een tussenweg zou er niet moeten zijn!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_77921582
Ik snap even niet hoe een jongen van 18 met een IQ van 60 aan een kind komt.
Of waarom een zwakbegaafd iemand zonder begeleiding mee mag met vrienden die blowen en scooters stelen.
Of waarom die zus het in het hele verhaal alleen maar heeft over "mijn broertje dit en dat" en niet één keer iets van medeleven betuigt over de man die haar broertje doodgereden heeft, ja "nu is die meneer dood en is ons leven een grote nachtmerrie".
Laila moet maar eens fijn op de trauma-afdeling van een ziekenhuis stage gaan lopen. Ziet ze meteen dat ook andere mensen dan Marokkanen ongeluk overkomt. De botte kut.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_77921638
quote:
Inderdaad dit is een dubbel topic.

Ten tweede, wat is dat voor een achterlijke titel van het AD?
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_77921661
Dapper van haar om het voor haar broertje op te nemen. Want je kan er op wachten dat iedereen weer over je heen duikelt.

Maar laten we wel zijn. De vraag "Waarom gingen deze agenten tieners achtervolgen op zo'n druk tijdstip midden in het centrum van Nijmegen?" is de kern in de kwestie.
En het antwoord is een simpele tegenvraag:
"waarom gaan tieners er vandoor als de Hermandad hen wil aanspreken op potentieel onaanvaardbaar gedrag, dan wel vermoeden van overtreding van enige wet(ten)?"

Als je stoer genoeg bent (heeft weinig met IQ te maken) om ondeugend te zijn, dan moet je ook stoer genoeg zijn om de gevolgen te aanvaarden als je betrapt wordt.

En het zou de familie sieren om niet naar anderen te wijzen, maar toch vooral te kijken waarom men gezamenlijk heeft toegestaan dat dit joch met zijn beperkte verstandelijke vermogens in de invloedsfeer is gekomen van types die het niet zo nauw nemen met de geldende afspraken in dit land.

En tot slot: je kan niet alles zomaar wegpoetsen onder het mom van 'emoties'.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
pi_77921682
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:18 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Om die vuige kut-criminelen op te pakken, stomme trut!
[..]
Idd
quote:
Die gebruiken laat je maar in je onderontwikkelde Tweede en Derde Wereldlanden achter, hier gedragen we ons!
...
Nou sorry, ik heb meerdere malen bij ernstig letsel of toestanden gestaan van dierbaren, en huilen en schreeuwen is dan vrij normaal. Dat weet het ziekenhuispersoneel ook, dat is dat gewend. Dus als het ziekenhuispersoneel zich bedreigd voelt, dan is het echt wel iets verder gegaan dan huilen en emotioneel doen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:22:04 #13
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_77921737
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:09 schreef voice-over het volgende:

Wat ik mezelf nu toch echt afvraag, is hoe hoog het IQ van dit zusje is? Dit is toch te gek voor woorden wat dit vrouwtje allemaal uitkraamt!.
Kweenie, ik vraag me dan af hoe hoog het IQ van mensen is die er al helemaal niks van af weten zoals jij. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_77921738
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:18 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik snap even niet hoe een jongen van 18 met een IQ van 60 aan een kind komt.
nichtje:"hoi ik ben je nichtje...neuken?"
IQ60: "uh...ja das wel goed"
nichtje: "condoom mag niet, is haram"
IQ60: "condoom kost geld, heb ik niet"
nichtje: "je rijdt lekker IQ60, net als je scooter"

negen maanden gaan voorbij:

nichtje: "help ik heb een kind"
IQ60: "zeker allemaal weer mijn schuld, het is niet eerlijk"

Wat een farce die mocro's in deze zaak. Het is allemaal de schuld van een ander want tja....welke idiote politieagent gaat er nou achter een crimineel aan, zoiets doe je toch niet.
En dan vinden ze het vreemd dat 'men' op de PVV gaat stemmen.
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2010 @ 15:25:23 #15
137949 Disana
  Admin vrijdag 12 februari 2010 @ 15:26:41 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77921931
idd
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_77922142
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

nichtje:"hoi ik ben je nichtje...neuken?"
...
Ik zat eerder te denken aan de "oplossing" die vaker gebruikt wordt bij zwakbegaafde jongens: een meisje importeren en opzadelen met de zorg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')