quote:Dat de voetbalplaatjesactie van Albert Heijn een rage is, is duidelijk. Maar op sommige plaatsen loopt de actie uit de hand.
Achter de hekken
Hordes verzamelende jongetjes staan bij de winkels om het winkelende publiek om de plaatjes te vragen. Veel AH's zetten dranghekken neer waarachter de verzamelaartjes moeten blijven staan.
Bewaker in IJmuiden
In IJmuiden is de overlast buiten de winkel zo groot dat er een bewaker is aangesteld bij het filiaal aan het Dudokplein, meldt De Telegraaf. Daar staan gemiddeld zo'n 50 tot 60 kinderen, die klanten hinderen. Ook het personeel wordt belemmerd in zijn werkzaamheden. Sinds de bewaker is aangesteld, is het - iets - rustiger bij de winkel.
Ik denk dat dit niet alleen maar positief is voor AH. Het kost ze ook klanten, die liever niet gestoord worden door zeurende kinderen tijdens de boodschappen.quote:
Meldt zichquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet alleen maar positief is voor AH. Het kost ze ook klanten, die liever niet gestoord worden door zeurende kinderen tijdens de boodschappen.
Bah wat ben je toch rechts.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:51 schreef Tamashii het volgende:
Slaat ook echt nergens op. Ik heb nog 8 pakjes thuis liggen. Ha, bewaar ze net zo lang tot kinderen er miljoenen voor geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |