quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:33 schreef Disana het volgende:
Marokkanen bemoeien zich met inhoud krant
Broer scooterrijder bedreigt krant
3 dicht, we gaan gewoon in één verderquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:42 schreef Dwersdriever het volgende:
Wat dachten jullie ervan om deze vier topics eens samen te smelten?
Jongens op gestolen scooter rijden voetganger dood
Arts bij hulp na fatale aanrijding bedreigd
Broer scooterrijder bedreigt krant
Marokkanen bemoeien zich met inhoud krant
Alle topics gaan over dezelfde twee jongens en hun familie.
Speciaal voor de gelegenheid geregistreerd? Een kloonscan lijkt me ook wel nuttig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:56 schreef capricia het volgende:
Kan iemand iets aan deze outburst doen:
Geen 'dwangarbeid' in bijstand
De dame in kwestie verdient dit zeker niet.
Hij is weer bezig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:05 schreef Frutsel het volgende:
Gaat lekker in de bijstandstopics de laatste tijd
EDIT: bedankt sp3c![]()
Was al opgemerkt. Zie ander topicquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dit dezelfde kloon?
Geen 'dwangarbeid' in bijstand
1 plaatje was gerelateerdquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:20 schreef sp3c het volgende:
we zien graag dat je iets meer moeite doet voor een topic dan het artikel copy pasten en er twee ongerelateerde foto´s bijzetten
dit gedogen we tot op zekere hoogte maar dit is wel een heel erg 400 in een dozijn topic
zo lopen er nog wel een aantal over hoofddoekjes
daar gaat het mij toch niet om...quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef sp3c het volgende:
ik heb het toch niet over de bron gehad
Gaat niet meer, gezien de grootte van beide topics. Eentje is bijna vol en de andere heeft een prima OP om apart te lopen. Als die ene vol is kunnen we nog verder in deze.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:50 schreef Dwersdriever het volgende:
Dit onderwerp blijft dubbele topics genereren.
‘Het is één grote nachtmerrie die alsmaar erger wordt.’
Arts bij hulp na fatale aanrijding bedreigd
Gaarne samensmelten.
Daar had ik geen rekening mee gehouden, maar het is goed als de discussie op één plek wordt gevoerd. Overigens is de openingspost niet veel anders dan de tussenpost die ik uren eerder in dat andere topic heb gepost.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gaat niet meer, gezien de grootte van beide topics. Eentje is bijna vol en de andere heeft een prima OP om apart te lopen. Als die ene vol is kunnen we nog verder in deze.
Klopt zag ik net ook. Kan ook prima daar gepost worden zoals jij deed hoor. Alleen nu heeft het nog weinig zin en kan dat topic dan maar prima deel 2 wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:10 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Daar had ik geen rekening mee gehouden, maar het is goed als de discussie op één plek wordt gevoerd. Overigens is de openingspost niet veel anders dan de tussenpost die ik uren eerder in dat andere topic heb gepost.
Dank je
Niet echt, de gebeurtenis ( interview) rechgtvaardigd een eigen topic, zeker omdat deze TT duidelijk aangeeft wat er nú speelt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:10 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Daar had ik geen rekening mee gehouden, maar het is goed als de discussie op één plek wordt gevoerd. Overigens is de openingspost niet veel anders dan de tussenpost die ik uren eerder in dat andere topic heb gepost.
Dank je
Allochtoon.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:28 schreef yvonne het volgende:
rechgtvaardigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |