Wel als het Marokkanen betreft.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:44 schreef RAVW het volgende:
Wat mij zeer verbaast is waarom buigt iedereen voor dit soort uitschot.
Is het nu zo ernstig om een paar opgefokte pubers in bedwang te houden.
He he he niet racistisch worden he. Dat hebben we 60 jaar geleden al gehad.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:44 schreef RAVW het volgende:
Wat mij zeer verbaast is waarom buigt iedereen voor dit soort uitschot.
Is het nu zo ernstig om een paar opgefokte pubers in bedwang te houden.
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Wel als het Marokkanen betreft.
waar heb ik het over rassen dan ?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
He he he niet racistisch worden he. Dat hebben we 60 jaar geleden al gehad.
Er is niks racistisch aan die opmerking, dat weet je zelf ook.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
He he he niet racistisch worden he. Dat hebben we 60 jaar geleden al gehad.
Ik begrijp ook niet waarom Marokkaanse kutjochies als prinsjes behandeld worden ook al denken ze dat zij gediscrimineerd worden. De reden hier achter is voor mij echt een raadsel.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
wat is dan het verschil tussen een Nederlandse puber of een maroc puber.
Lijk me meer een gevalletje van een Nederlandse puber kan niet gediscrimineerd worden en kunnen ale dingen daarin tegen gedaan en gezegd worden.
Maar is het een maroc dan is het ineens weer discriminatie ..
Nee uit schot is uitschot of het nu geel paars blank of bruin is ..
gewoon de harde hard er over heen en NO tolerance
Je weet niet waar je het over hebt. Ik heb zo mijn contacten bij de Anti-Fascistische -Aktie en die weten wel beter.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er is niks racistisch aan die opmerking, dat weet je zelf ook.
Ze worden toch niet als prinsjes behandeld? Als dit verhaal waar is, dan zijn die lui van de Gelderlander gewoon hartstikke bang. Is niet hoe het hoort, maar wel begrijpelijk. Ze worden meer als de Flodders behandeld...quote:Op maandag 8 februari 2010 21:53 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom Marokkaanse kutjochies als prinsjes behandeld worden ook al denken ze dat zij gediscrimineerd worden. De reden hier achter is voor mij echt een raadsel.
Ik heb oogkleppen aangeschaft voor in de stad. Stel je voor dat ik ze per ongeluk aankijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:48 schreef ghb-tampon het volgende:
de marrokanen veroorzaken overal problemen waar ze zijn of komen.de regering durft er niks aan te doen,elke vrouw wordt uitgescholden voor de vreselijkste dingen.als je wat zegt of alleen maar kijkt naar ze is al genoeg voor ruzie of erger.Het is met recht gajes.![]()
![]()
Bronquote:Nijmegen, 20 januari 2010
Totaal geschokt waren we toen we vrijdag 15 januari het bericht kregen dat onze zoon en broer als 1 van de daders betrokken was bij een dodelijk verkeersongeval. We betreuren het enorm wat er is gebeurd. Afschuwelijk dat een toevallige voorbijganger op zo’n vreselijke manier aan zijn einde is gekomen. We denken voortdurend aan het slachtoffer en zijn nabestaanden. Aan het enorme verdriet dat zijn plotselinge overlijden heeft veroorzaakt bij partner, familie, vrienden en collega’s. We willen onze oprechte medeleven betonen aan hen allen. We kunnen niet in woorden uitdrukken hoe erg ons dit spijt. We zijn er kapot van.
Alsof dit alles al niet gruwelijk genoeg was hoorden we gisteren via de media tot onze grote verbijstering dat beide daders de medewerkers van de spoedeisende hulp van het Radboudziekenhuis hadden bedreigd. We vinden dat onbegrijpelijk en keuren dit soort respectloos gedrag richting hulpverleners volledig af. In onze familie zijn verschillende mensen zelf ook werkzaam in de hulpverlening en zorg!
In de media werd gesuggereerd dat familie van beide daders vrijdag buiten het ziekenhuis de boel op stelten zette. We willen via deze weg laten weten dat niemand van onze familie daar op enige manier bij betrokken is geweest. Wij hebben op gepaste wijze nagevraagd wat er gebeurd was en de medewerkers van het ziekenhuis en de politie hebben ons netjes geholpen. Toen de sfeer grimmiger werd zijn we direct naar huis gegaan.
We kunnen helaas niet meer terugdraaien wat er allemaal voor vreselijks is gebeurd afgelopen vrijdag. We kunnen de nabestaanden van het slachtoffer, de medewerkers van het Radboudziekenhuis en alle andere betrokkenen alleen onze oprechte excuses als familie aanbieden. Wij weten op dit moment niet wat er precies is gebeurd. Onze zoon en broer zal de consequenties van zijn daden onder ogen moeten zien en de straf krijgen die hij verdient. Het oordeel is aan de rechter.
De familie van de 18-jarige dader uit Nijmegen
Wat een brief, komt recht uit hun hart. Meteen een vooroordeel ontmastkerd dat de eerste generatie marokkanen geen nederlands kunnen hahaha.quote:
Je kan beter individueel je excuus aanbieden aan elke Marokkaan die je ten onrechte beschuldigd als je spreekt over alle Marokkanen dan de groep Marokkanen die wel klootzak of crimineel zijn iedere keer apart te benoemen. Het eerste groep is namelijk veel en veel kleiner.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:57 schreef Stuart het volgende:
Dit is het minste volk dat er bestaat en zij verkankeren het helaas voor alle Marokkanen in Nederland. Deze familie moet onmiddelijk worden uitgezet na het uitzitten van een gepaste straf en alle bezittingen dienen in beslag genomen te worden (en te worden vernietigd). Dat deze zieke mensen mogen branden in het eeuwige vuur van De Hel
Toch jammer dat dit soort zieke kut Marokkanen het 'imago' van 'alle Marokkanen' naar de klote helpt
Ik ben NIET tegen alle Marokkanen maar ben WEL tegen ALLE criminele kut Marokkanen![]()
Nou als ik zie waar sommige NL jongens voor worden opgepakt en wat Marokkaanse jochies kunnen flikken vind ik daar een behoorlijk groot verschil in zitten.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:57 schreef Pool het volgende:
[..]
Ze worden toch niet als prinsjes behandeld? Als dit verhaal waar is, dan zijn die lui van de Gelderlander gewoon hartstikke bang. Is niet hoe het hoort, maar wel begrijpelijk. Ze worden meer als de Flodders behandeld...
Gewoon keihard aanpakken deze zieke figuren.
Daar wachten ze niet lang op dan. Wellicht vinden de rechtspraak in Nederland wat te traag en hopen ze dat er binnenkort eens een agent zijn dienstwapen trekt.........quote:Onze zoon en broer zal de consequenties van zijn daden onder ogen moeten zien en de straf krijgen die hij verdient. Het oordeel is aan de rechter.
Onzin, alsof die paar gevallen die jij ziet een interessante steekproef vormen. De cellen zitten vol Marokkaanse jochies, dat is juist een probleem.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nou als ik zie waar sommige NL jongens voor worden opgepakt en wat Marokkaanse jochies kunnen flikken vind ik daar een behoorlijk groot verschil in zitten.
Jij bent een racist en een diskriminantquote:Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Pool het volgende:
[..]
Onzin, alsof die paar gevallen die jij ziet een interessante steekproef vormen. De cellen zitten vol Marokkaanse jochies, dat is juist een probleem.
Misschien dat dat alleen hier zo is dan. Ik heb gewoon sterk het idee dat de politie het maar al te makkelijk vindt om de gemakkelijkste groep te pakken en de andere groep maar laten lopen omdat dat lastiger is.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Pool het volgende:
[..]
Onzin, alsof die paar gevallen die jij ziet een interessante steekproef vormen. De cellen zitten vol Marokkaanse jochies, dat is juist een probleem.
Waarom doe je dat af als onzin? ZIjn al die kut Marokkanen uit Gouda dan al eens opgepakt? Er zijn legio aan voorbeelden te bedenken en benoemen waarin NIETS is gebeurd omdat men 'bang' is voor dit 'kutvolk'. En nogmaals, ik heb geen moeite met alle Marokkanen maar het lijkt wel alsof de groep alleen maar als een olievlek blijft uitbreiden. Ze komen met veel meer weg dan anderen daar zij alleen als groepen durven op te treden. Het is minderwaardig en bovenal laf volk. Het is onvoorstelbaar dat deze 'kankertumoren' van de maatschappij niet worden 'verwijdert'.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:10 schreef Pool het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |