abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:22:16 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77807606
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja

Deze thread ging over *dwangarbeid* en bijstand (overigens is er géén sprake van dwangarbeid, slechts van rechten EN plichten ) Je KRIJGT geld en men vraagt daar iets voor terug. Dat dat uiteindelijk veel geld kost om iemand te plaatsen in een werkfabriek o.i.d. daar hoor ik niemand over.
Ah, in feite klaag je dus over het off-topic waar de discussie inmiddels beland is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 14:26:12 #252
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_77807739
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, in feite klaag je dus over het off-topic waar de discussie inmiddels beland is?
Het is idd nogal onzinnig om het hier te hebben over de bijstandsmoeders die er allemaal nix aan kunnen doen dat pa met de noorderzon is vertrokken.

Sedert de invoering van de WWB is er een hoop geld weggegooid om de cijfertjes van uitstroom op te krikken, m.a.w. de zogenaamde werkfabrieken waar je als uitkerende instantie je clienten kunt plaatsen KOSTEN veel geld máár je hebt wel weer een leuk lijstje met mensen die even geen uitkering hebben. De sociale activering voor mensen idem, je gooit mensen naar een zwembad of andere vrije tijdsbesteding en hoppa, je hebt weer wat goeds gedaan. Mensen die zonder eindresultaat (lees: Géén uitstroom naar een reguliere baan) doelloos in/uit of ompakken etc etc.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:30:13 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77807897
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is idd nogal onzinnig om het hier te hebben over de bijstandsmoeders die er allemaal nix aan kunnen doen dat pa met de noorderzon is vertrokken.

Sedert de invoering van de WWB is er een hoop geld weggegooid om de cijfertjes van uitstroom op te krikken, m.a.w. de zogenaamde werkfabrieken waar je als uitkerende instantie je clienten kunt plaatsen KOSTEN veel geld máár je hebt wel weer een leuk lijstje met mensen die even geen uitkering hebben. De sociale activering voor mensen idem, je gooit mensen naar een zwembad of andere vrije tijdsbesteding en hoppa, je hebt weer wat goeds gedaan. Mensen die zonder eindresultaat (lees: Géén uitstroom naar een reguliere baan) doelloos in/uit of ompakken etc etc.
En dus? Omdat er zoveel geld mee verspild is en het toch nergens toe leidt ben je het eigenlijk met de dwangarbeidweigeraar eens dat hij niet nutteloos aan het werk gezet hoeft te worden en hij gewoon in de bijstand kan en mag blijven zonder dat er een verplichting tegenover staat?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77808697
Een CRT televisie bijna niet te krijgen

Gewoon Kijkshop hoor, 169 euro, dan heb je een nieuwe van Akai.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 14:54:13 #255
236264 crew  capricia
pi_77808806
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:51 schreef Mylene het volgende:

Lees het artikel op pag. 4 nog eens:
quote:
Volgens gemeente Nijmegen is alleen nieuwe flatscreen duurzaam genoeg..
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_77808811
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:51 schreef Mylene het volgende:

Ja maar dat past niet in het plaatje

Tuurlijk zegt de gemeente dat CRT niet duurzaam is, die zitten met een budget wat op moet anders worden ze gekort op het budget voor het volgende jaar en dat willen ze niet.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 14:54:45 #257
236264 crew  capricia
pi_77808828
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja maar dat past niet in het plaatje
Van de gemeente Nijmegen...
- Goethe, “Faust”
pi_77808858
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Van de gemeente Nijmegen...
Puur een budget'probleem'.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:58:06 #259
3542 Gia
User under construction
pi_77808932
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Als ik zwanger zou raken zonder mijn instemming is abortus overigens een heel goede optie.
Gelukkig kun jij niet zwanger raken, alleen in verwachting zijn. Dus dat scheelt weer.

Degene die zwanger is bepaalt wat er met het kind en de zwangerschap gebeurt, niet de verwekker.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 14:58:31 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77808939
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Puur een budget'probleem'.
Is dit hetzelfde verhaal als militairen die onnodige rondjes moeten gaan rijden in Leopard tanks omdat ze anders te niet genoeg van het budget gebruiken en als gevolg daarvan het jaar daarop een kleiner budget krijgen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 14:59:10 #261
236264 crew  capricia
pi_77808957
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Gelukkig kun jij niet zwanger raken, alleen in verwachting zijn. Dus dat scheelt weer.

Degene die zwanger is bepaalt wat er met het kind en de zwangerschap gebeurt, niet de verwekker.
Gelukkig maar. Mannen oordelen daar soms zo makkelijk over.
- Goethe, “Faust”
pi_77809026
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Grootste vrouwenonzin die ik ooit gehoord heb. Zwanger wordt je toch 'samen' of niet? Waarom dan dat alleenrecht claimen? Maar de man moet er financieel wel voor opdraaien?
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is dit hetzelfde verhaal als militairen die onnodige rondjes moeten gaan rijden in Leopard tanks omdat ze anders te niet genoeg van het budget gebruiken en als gevolg daarvan het jaar daarop een kleiner budget krijgen?
Ja, ook afschaffen! Ik ben heel consiquent hoor wees maar niet bang. Alles afschaffen is mijn motto.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:10:06 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77809353
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja, ook afschaffen! Ik ben heel consiquent hoor wees maar niet bang. Alles afschaffen is mijn motto.

Zometeen krijg je heel DEF over je heen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77809403
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zometeen krijg je heel DEF over je heen
Ik kan wel wat hebben
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:12:04 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77809443
quote:
Grootste vrouwenonzin die ik ooit gehoord heb. Zwanger wordt je toch 'samen' of niet? Waarom dan dat alleenrecht claimen? Maar de man moet er financieel wel voor opdraaien?
Het ging hier wel om een verkrachting hè.... lijkt me nogal krom dat een man eerst het lichaam van een vrouw ongewenst mag binnendringen met zelfs een zwangerschap als gevolg, en dan ook nog inspraak zou mogen hebben over het al dan niet afbreken van diezelfde zwangerschap??
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 15:12:50 #266
236264 crew  capricia
pi_77809479
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het ging hier wel om een verkrachting hè.... lijkt me nogal krom dat een man eerst het lichaam van een vrouw ongewenst mag binnendringen met zelfs een zwangerschap als gevolg, en dan ook nog inspraak zou mogen hebben over het al dan niet afbreken van diezelfde zwangerschap??
"Anders laat ze het toch weghalen... "
Mannen...snapper er soms niets van.
- Goethe, “Faust”
pi_77809626
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wij hadden het daar over maar Gia met haar opmerking niet , die had het over zwangerschappen in het algemeen.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:18:46 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77809735
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:12 schreef capricia het volgende:
[..]
"Anders laat ze het toch weghalen... "
Mannen...snapper er soms niets van.
Ach ja, sinds abortus legaal is lijkt het er steeds vaker op dat het simpele feit dat het legaal kan ook betekent dat het maar te pas en te onpas moet gebeuren.

Ik moet er overigens niet aan denken een abortus te moeten ondergaan, een curettage vanwege een miskraam is al vervelend genoeg.
En nee, ik ben zeker niet anti-abortus, maar als iemand een abortus ondergaat moet die persoon er wel volledig achter staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 15:19:42 #269
236264 crew  capricia
pi_77809791
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach ja, sinds abortus legaal is lijkt het er steeds vaker op dat het simpele feit dat het legaal kan ook betekent dat het maar te pas en te onpas moet gebeuren.

Ik moet er overigens niet aan denken een abortus te moeten ondergaan, een curettage vanwege een miskraam is al vervelend genoeg.
En nee, ik ben zeker niet anti-abortus, maar als iemand een abortus ondergaat moet die persoon er wel volledig achter staan.
Abortus vanwege financiele redenen (omdat je gewoon te weinig geld heb) lijkt me ook afschuwelijk.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:20:16 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77809816
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wij hadden het daar over maar Gia met haar opmerking niet , die had het over zwangerschappen in het algemeen.
Oh... ik ging er vanuit dat die ook reageerde op je opmerking en de context ervan, maar idd, als het over zwangerschappen in het algemeen is dan is er wel inspraak.
Maar geen veto-recht
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:23:37 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77809943
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Abortus vanwege financiele redenen (omdat je gewoon te weinig geld heb) lijkt me ook afschuwelijk.
Dan komt het weer terug richting het onderwerp: wat is te weinig geld hebben?

Als het betekent dat je (tijdelijk) in de bijstand komt, of langdurig een inkomen uit arbeid op of net boven bijstandsniveau hebt, is dat dan "te weinig geld hebben" om een kind te krijgen?

Ik heb geloof ik minder moeite met een goede zorgzame ouder die wat minder te besteden heeft dan met een ouder die het kind dusdanig kan verwennen dat het niet meer weet waar het vandaag mee moet spelen, maar verder weinig liefde en aandacht geeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 15:26:16 #272
236264 crew  capricia
pi_77810056
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan komt het weer terug richting het onderwerp: wat is te weinig geld hebben?

Als het betekent dat je (tijdelijk) in de bijstand komt, of langdurig een inkomen uit arbeid op of net boven bijstandsniveau hebt, is dat dan "te weinig geld hebben" om een kind te krijgen?

Ik heb geloof ik minder moeite met een goede zorgzame ouder die wat minder te besteden heeft dan met een ouder die het kind dusdanig kan verwennen dat het niet meer weet waar het vandaag mee moet spelen, maar verder weinig liefde en aandacht geeft.
Lag een beetje in het verlengde van welke verkeerde kant ik deze discussie op voelde gaan. Zo van:

"Als jij verkracht bent, dan kies je maar een abortus zodat je gewoon produktief door kunt werken zonder dat je de maatschappij geld kost. Als je toch thuis gaat zitten met je kind als alleenstaande moeder, dan moet je daar zelf maar de consequenties van trekken. Maar wij willen het niet betalen."

Dat gevoel kreeg ik een beetje...(niet bij jou overigens)
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:35:51 #273
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77810438
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:26 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Niets aan te doen

vind ik wel heel zwak antwoord..

waarom zijn die bijstandmoeders dan alleen , vaak omdat ze te veel lasten met zich mee brengen en ook de verkeerde mannen uit zoeken ..
Ze heeft haar eigen neukertje uit gezocht en nu dan nog eens de man de schuld er van krijgen ...

Als het gaat over partner alimentatie dan is er heel veel mensen die zeggen als de vrouw vreemd gaat dat de man dan ook de kosten moet betalen omdat ze er samen voor gekozen hebben , opzich wel vreemd dat als er dan een man er van door gaat omdat hij niet zat te wachten op een kind en de vrouw vaak het kind wil behouden omdat de biologische klok tikt
dan in eens niet schuldig verklaart wordt ..
vreemde wereld hoor ..

Zelfs heb ik ook relaties willen op bouwen met bijstand moeders, om dan het kind gewoon meer zekerheid te geven.
maar als ej dan ziet wat je er voor terug krijgt ..

Ik als werkende de hele dag werken en hun gewoon lekker ahcter de pc zitten en chatten maar niets aan het huis houden doen en als je nog eens thuis komt verwahcten dat ik het eten en zo gaat doen ..

En maar klagen dat ze het zo slecht hebben ...
Maar ondertussen alleen maar in eigen belang denken en niet denken aan de gevolgen voor het kind ...
En kind nemen we hoor je zo vaak zeggen nee dat is niet zo een kind krijg ej en daar zit je niet even aan vast maar heel je leven ....
vind persoonlijk dat als ik alles zo mee gemaakt heb dat de schuld vaak bij de dames ligt die in de bij stand zijn gekomen .
ja vaak de zelfde problemen die ze benoemen , alcoholist , of losse handjes , vreemdgaanders
Maar over de dingen die hun zelf fout hebben gedaan hoor je ze dan niet daar kom je pas achter als je zelf in een relatie zit met zo iemand .

Ja ik ben iemand die ook vind voor wat hoort wat maar de hele dag thuis hangen en niets doen is er voor mij niet bij zeker als je geen werk heb kan je best wel eens wat dingen in het huis doen .....

maar nee als je ze dan hoort als het weer uit is waarom ze het dan weer uitgemaakt hebben , terwijl ik ze de deur heb gewezen ....

ja hoor ik was lui en had nergens geen zin in , nee vind het niet gek als je van half 7 s morgens op je benen staat tot s avonds 7 uur om ook nog het eten te doen en het huis houden terwijl hun vaak alleen maar op de bank zitten tv kijken of achter de pc

En dat er dan nog mensen zijn die dan nog zulk soort dames gaan lopen verdedigen..
oke er zijn wel dames die niet schuldig zijn maar ik moet de eerste nog tegen komen .
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 9 februari 2010 @ 15:38:50 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77810561
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:35 schreef RAVW het volgende:
ja hoor ik was lui en had nergens geen zin in , nee vind het niet gek als je van half 7 s morgens op je benen staat tot s avonds 7 uur om ook nog het eten te doen en het huis houden terwijl hun vaak alleen maar op de bank zitten tv kijken of achter de pc.
Oh kut, betrapt.... even snel een was gaan draaien en de vaatwasser uitruimen

BTW, ben je vandaag vrij of is er een andere reden dat je tijd hebt om te FOK!ken??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77810579
quote:

Ik als werkende de hele dag werken en hun gewoon lekker ahcter de pc zitten en chatten maar niets aan het huis houden doen en als je nog eens thuis komt verwahcten dat ik het eten en zo gaat doen ..

Daarom vraagt deze jongen ook altijd op de eerste date naar haar werk (als het even kan al eerder) en bij geen werk is het ook geen relatie, kan ze nog zo leuk zijn. Maar ook dit is toch weer een andere discussie
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 15:41:50 #276
8781 crew  Frutsel
pi_77810735
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:41 schreef Frutsel het volgende:
Zucht
Ja, idioten lopen overal

Gelukkig maar, anders zou de wereld saai zijn
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 15:44:23 #278
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_77810805
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 14:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dus? Omdat er zoveel geld mee verspild is en het toch nergens toe leidt ben je het eigenlijk met de dwangarbeidweigeraar eens dat hij niet nutteloos aan het werk gezet hoeft te worden en hij gewoon in de bijstand kan en mag blijven zonder dat er een verplichting tegenover staat?

Ik hou niet van geld verspillen op deze manier en hoop dat er ooit een eçht goed plan komt (mensen zonder startkwalificatie op de arbeidsmarkt d.m.v leer-werkplekken hun diploma te laten behalen is wel een goed traject)

De uitkeringsgerechtigde iets te laten doen voor het geld dat hij/zij ontvangt is totaal geen raar idee máár het is alleen erg jammer als mensen ná die geldinvestering van de gemeente wederom thuis gaat zitten.
De uitstroom die er momenteel is ligt voornamelijk bij de mensen die zelf genoeg hebben van deze *gedwongen* situatie en opeens tóch zelf een reguliere baan kunnen vinden. Voor die kleine groep heeft het dus wel degelijk zin gehad en de rest moet niet miepen want zo zwaar zijn de inspanningen van de uitkeringsgerechtigde die in zo'n traject zitten niet.

Alleen, mijn punt in deze is dat het teveel geld kost.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 15:47:56 #279
236264 crew  capricia
pi_77810943
quote:

[..]

Ik begrijp dat je geen toffe ervaring hebt met een aantal dames. Maar jouw ervaring is toch niet het bewijs dat die hele populatie zo is?
- Goethe, “Faust”
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 15:48:50 #280
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_77810985
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Lag een beetje in het verlengde van welke verkeerde kant ik deze discussie op voelde gaan. Zo van:

"Als jij verkracht bent, dan kies je maar een abortus zodat je gewoon produktief door kunt werken zonder dat je de maatschappij geld kost. Als je toch thuis gaat zitten met je kind als alleenstaande moeder, dan moet je daar zelf maar de consequenties van trekken. Maar wij willen het niet betalen."

Dat gevoel kreeg ik een beetje...(niet bij jou overigens)

Zwanger zijn is geen ziekte hoor. Je kunt zwangerschapsverlof krijgen en daardoor en daarna kun je gewoon werken dus ik weet niet waarom jij begint over het *betalen* van het thuiszitten van die moeder,
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 15:54:55 #281
236264 crew  capricia
pi_77811190
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:48 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Zwanger zijn is geen ziekte hoor. Je kunt zwangerschapsverlof krijgen en daardoor en daarna kun je gewoon werken dus ik weet niet waarom jij begint over het *betalen* van het thuiszitten van die moeder,
Huh, waar zeg ik dan dat het een ziekte is?
Moeders met kleine kinderen hebben toch geen sollicitatieplicht? Die mogen toch thuis bij hun kindje zitten als ze daar voor kiezen? (of is dat al weer achterhaald?)
- Goethe, “Faust”
pi_77811335
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Moeders met kleine kinderen hebben toch geen sollicitatieplicht? Die mogen toch thuis bij hun kindje zitten als ze daar voor kiezen? (of is dat al weer achterhaald?)
Nee hoor, daar wordt nog steeds goed gebruik van gemaakt....
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 15:59:36 #283
236264 crew  capricia
pi_77811377
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee hoor, daar wordt nog steeds goed gebruik van gemaakt....
Het topic gaat hier toch ook over mensen die thuis zitten?
Of ben ik nou gek aan het worden...
- Goethe, “Faust”
pi_77811887
quote:

[..]

Idealiter wel, sterker nog, liefst pas seks na het huwelijk en scheiden verbieden

Realiteit is dat veel mannen wel 'de melk willen hebben zonder de koe te kopen', dus als er geen relatie is om mee te beginnen, waar haal je dan het recht op inspraak vandaan? En tja, anticonceptie is niet 100% betrouwbaar, zelfs als je alles correct doet, niet ziek was waardoor de effectiviteit vermindert ed .. Waarom zou een man wel de lusten mogen genieten maar bij de lasten niet thuis geven, je zegt gewoon dat je het kind niet wil en klaar ben je? Je kent de risico's toch, lijkt mij, als je die wil vermijden moet je die stekker maar in je broek houden, als je dat niet doet ben jij net zo verantwoordelijk als de vrouw.

Hoe dan ook, dat is allemaal nogal offtopic, het gaat hier om een man die al 18 jaar in de bijstand zit en het vertikt om in een re-integratieproject te werken .. als die al alleenstaande ouder was en cq tot bepaalde hoogte niet volledig inzetbaar op de arbeidsmarkt (verschilt per situatie) is die nu alleenstaande ouder af, het kind is 18 ..
Nou vraag ik me af in hoeverre een 45-jarige man er beter van wordt als die voor een paar maanden kleerhangers in elkaar zet oid, het is niet dat de baantjes daarna voor het oprapen liggen .. maar ja, na 18 jaar heb ik ook zoiets van: lekker puh, je doet het maar, wat jij ervan vindt boeit me absoluut niet

Nah, wil je iets aan die hele situatie veranderen denk ik dat de overheid wat soepeler moet worden met het opnieuw toekennen van bijstand zo dat het mogelijk wordt tijdelijk te werken zonder dat je daarna een eeuwigheid moet wachten voor je weer bijstand krijgt en cq in grote ellende beland .. iets in de trant dat je wel als cliënt blijft ingeschreven en je uitkering wordt opgeschort in de periode dat je werkt, dat dat probleemloos doorloopt als er een tijdje geen werk is (zoals hier in de regio, veel seizoenswerk in de horeca), net zolang tot je een vast contract hebt
pleased to meet you
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:16:20 #285
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77811996
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh kut, betrapt.... even snel een was gaan draaien en de vaatwasser uitruimen

BTW, ben je vandaag vrij of is er een andere reden dat je tijd hebt om te FOK!ken??

3 van de 4 collega's zijn niet komen opdagen het was te koud dus ik ben ook maar om half 3 naar huis gegaan

Was draaien heb ik in het weekend gedaan en ook af wassen hoef ik nog niet vanavond pas na het eten de rest is ook allemaal gebeurd ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:22:11 #286
236264 crew  capricia
pi_77812226
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:16 schreef RAVW het volgende:

[..]

3 van de 4 collega's zijn niet komen opdagen het was te koud dus ik ben ook maar om half 3 naar huis gegaan

Was draaien heb ik in het weekend gedaan en ook af wassen hoef ik nog niet vanavond pas na het eten de rest is ook allemaal gebeurd ..

Ik wacht tot mijn vent thuis komt van werken en dan vraag ik of hij ff boodschappen wil halen en wil koken...heb geen zin vandaag
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:24:18 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77812314
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Het topic gaat hier toch ook over mensen die thuis zitten?
Of ben ik nou gek aan het worden...
Maar die moeders zitten tegenwoordig niet meer thuis kennelijk:
quote:
Als u alleenstaande ouder bent en één of meer kinderen jonger dan 5 jaar hebt, kunt u een ontheffing bij de gemeente aanvragen. De ontheffing duurt zolang uw jongste kind nog geen 5 jaar is, maar nooit langer dan 6 jaar. Als u een tijdelijke ontheffing van de sollicitatieplicht krijgt, dan geldt voor u wel een scholingsplicht.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:24:44 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77812326
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn vent thuis komt van werken en dan vraag ik of hij ff boodschappen wil halen en wil koken...heb geen zin vandaag
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:25:31 #289
236264 crew  capricia
pi_77812355
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar die moeders zitten tegenwoordig niet meer thuis kennelijk:
[..]

Jaha...maar dit topic gaat over mensen die thuis zitten en een uitkering hebben. Niet over mensen die keihard aan het werk zijn.
- Goethe, “Faust”
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:28:32 #290
8781 crew  Frutsel
pi_77812469
Zijn er ook bijstandsvaders op fok?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:31:57 #291
8369 speknek
Another day another slay
pi_77812608
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:44 schreef Loedertje het volgende:
Alleen, mijn punt in deze is dat het teveel geld kost.
In Japan stikt het van de nutteloze mannetjes die het verkeer regelen, of die je de goede kant opsturen in het metrostation, maakt voor de rest niets uit dat er een bord boven hun hoofd staat die dat ook doet, of ze gewoon bij een kruizing met verkeerslichten worden gestationeerd.

Daar gaat het vooral om oude mannen met een mager pensioen die toch wat extra's willen verdienen en te doen willen hebben.

Ze zijn volstrekt overbodig, maar, veel mensen houden van wat persoonlijk contact op straat en straatcriminaliteit is zo goed als niet bestaand in Japan... Dat komt natuurlijk deels door de cultuur, maar ook omdat op elke hoek van de straat iemand van de overheid gepositioneerd staat.

Lijkt me een goede oplossing, goedkoop, je concurreert geen lagelonen weg, minder criminaliteit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:33:16 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77812652
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:28 schreef Frutsel het volgende:
Zijn er ook bijstandsvaders op fok?
Je bedoelt mannen wiens vrouw hem en de kinderen achtergelaten heeft terwijl hij zijn carriere volledig opzij gezet had om voor het gezin te kunnen zorgen??

Ik denk dat het er niet veel zijn, maar misschien kun je er een of twee vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:40:45 #293
236264 crew  capricia
pi_77812932
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bedoelt mannen wiens vrouw hem en de kinderen achtergelaten heeft terwijl hij zijn carriere volledig opzij gezet had om voor het gezin te kunnen zorgen??

Ik denk dat het er niet veel zijn, maar misschien kun je er een of twee vinden.
Nou, toevallig ken ik een zo'n vader. Das ook een drama hoor. Die man wordt door zijn vrienden ook niet meer serieus als man meer gezien...
(BTW: hij zit hier niet of fok)
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:41:17 #294
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77812953
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:22 schreef capricia het volgende:

[..]

lol geen zin hebben terwijl de vrouw dan de hele dag thuis is geweest ... er zijn verplichtingen in het leven
denk je dat ik elke dag zin heb om 6 uur op te staan ...

nee dus ik moet er ook uit want ik kan niet tegen mijn vriendin zeggen neem jij het even over vandaag want ik heb geen zin
dat verwacht ik ook niet van iemand die dan de hele dag thuis is om te horen als ik na 8 uur gewerkt heb , dat ik nog van alles moet gaan doen omdat de dame geen zin heeft ..
Ziek zijn of niet de mogelijkheid hebben om weg te gaan is wat anders ...
maar geen zin hebben is voor mijn geen excuus als je de hele dag geen reet heb uitgevoerd.
Geen zin is in mijn ogen dan lui zijn
Als ze daarin tegen het huishouden heeft gedaan of andere dingen wat gedaan moet worden dan is het geen probleem hoor maar niet als er helemaal niets uit haar handen is gekomen
maar gelukkig lopen er ook wel dames rond die het wel doen en ook met plezier en daar kan ik dan wel de waardering voor op brengen .

En als er boodschappen gedaan moet worden kan je ook even bellen als ik op me werk ben dan neem ik het wel mee maar niet wachten tot ik thuis komt ..
maar dat is 9 van de 10 keer is het al dat ik dan de nodige dingen mee neem omdat ik pressies weet wat er in huis is en vaak ook de boodschappen op mijn kosten gedaan moeten worden .
pi_77813226
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:54 schreef capricia het volgende:

[..]

je moet gewoon een verantwoordelijke keuze nemen.
als je bent verkracht of een foutje na een 1-night-stand dan moet je gewoon abortus plegen of gewoon niet zeiken als je zelf besluit het kind te houden.

is al erg genoeg dat iedereen zich zomaar kan voortplanten
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:50:19 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77813286
Mooi is, dat... Capricia zo geëmancipeerd dat het niet noodzakelijk haar taak is om boodschappen te doen en te koken en dan is het weer niet goed??

Dan is het ineens weer ouderwets en ongeëmancipeerd wel haar taak?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:52:59 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77813399
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:48 schreef ewouda het volgende:
[..]
je moet gewoon een verantwoordelijke keuze nemen.
als je bent verkracht of een foutje na een 1-night-stand dan moet je gewoon abortus plegen of gewoon niet zeiken als je zelf besluit het kind te houden.

is al erg genoeg dat iedereen zich zomaar kan voortplanten
Ja joh, je wordt verkracht en dan moet je ook nog een operatie ondergaan die nergens voor nodig is?

En als je die ingreep in je lichaam niet wilt ondergaan dan is het "je eigen keuze en veranwoordelijkheid"?
Weer dezelfde kloon zeker
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:53:18 #298
236264 crew  capricia
pi_77813412
Ik haal wel wat patat vanavond...
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 9 februari 2010 @ 16:54:09 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77813445
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:53 schreef capricia het volgende:
Ik haal wel wat patat vanavond...
Die kan hij toch meenemen als hij boodschappen gaat doen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 16:57:33 #300
236264 crew  capricia
pi_77813587
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Weer dezelfde kloon zeker
En wij happen er maar weer op in...(heb het al gemeld).
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')