abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77952623
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Nederlandse vrienden die hun maat in Tsjechië afslachten krijgt ook een plekje in het nieuws. En ja, als je daar een topic over opent blijft het vaak maar bij 2 of 3 pagina's. Dat zijn geen stormloop topics.
Het gaat hier dan ook niet al 5 pagina's lang over je nieuwsitem, maar over 1 doodsbedreiging die alsmaar aangehaald wordt. Offtopic genoeg leesvoer, misschien moet je daar eens wat aan gaan doen
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 13:47:20 #202
137949 Disana
pi_77952645
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:46 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Het gaat hier dan ook niet al 5 pagina's lang over je nieuwsitem, maar over 1 doodsbedreiging die alsmaar aangehaald wordt. Offtopic genoeg leesvoer, misschien moet je daar eens wat aan gaan doen
En over de daaropvolgende verwensingen en veroordelingen. Er zijn niet voor niets drie vier bans gevallen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:47:31 #203
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77952650
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Muttie, ik weet het ECHT niet meer, er luistert gewoon geen hond meer naar kalme woorden, andere woorden.
Maar hoelang duurt het voordat een kalm en rustig iemand als jij knapt? Want dat gaat er langzamerhand ook van komen.
Hoever gaat dit en wie stopt dit?
De machine rolt vrees ik.

Ik heb 4 jaar geleden tegen Trigger gezegd, de Moslims die hier wonen worden de Joden van onze tijd.
4 Jaar geleden al.
Hij begreep me toen niet, ik mag toch hopen nu dan wel.
Je draait de zaken alleen om. Moslims zijn de nazi's van deze tijd en de autochtoon die zijn buurt uit wordt gepest is de Jood.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_77952660
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Juist
De bezopen tokkie met een gat in z'n kop die de hele EHBO plus personeel in elkaar timmert is bij lange na niet zo interessant, maar komt toch tamelijk vaak voor..
Ook dat is zeker grotendeels onze eigen schuld.
Live out of your imagination, not your history.
pi_77952667
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:46 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Die doodsbedreiging zou waarschijnlijk niet geuit zijn indien het autochtonen betrof nietwaar?
Allah Al Watan Al Malik
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 13:48:39 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77952678
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:47 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Ook dat is zeker grotendeels onze eigen schuld.
Doet domheid nou erg zeer? Heb ik me nou altijd al afgevraagd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:48:51 #207
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77952683
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:44 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Het is een publiek geheim dat de meeste media links zijn, en die hekelen de opkomst van Wilders. Dus ze zullen eerder daderinformatie en / of hele incidenten niet vermelden, dan dat ze onterecht enkel incidenten met marokkanen vermelden.
Dat is toch echt een misconceptie. Incidenten met Marokkanen halen onevenredig vaak het nieuws. Veel vaker dan je op grond van hun oververtegenwoordiging in misdaadstatistieken zou mogen verwachten.
pi_77952717
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:47 schreef Disana het volgende:

[..]

En over de daaropvolgende verwensingen en veroordelingen. Er zijn niet voor niets drie vier bans gevallen.
Maar als je de Marokkanen wilt verbannen uit de samenleving die het personeel dood wenst, is het land te klein. Op FOK! doen ze dat met 1 druk op de knop, alsof het niets is..
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 13:51:02 #209
137949 Disana
pi_77952729
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:50 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Maar als je de Marokkanen wilt verbannen uit de samenleving die het personeel dood wenst, is het land te klein. Op FOK! doen ze dat met 1 druk op de knop, alsof het niets is..
Nu breng je een nuance aan. In de meeste posts gebeurde dat niet.
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 13:51:02 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77952730
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:47 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Je draait de zaken alleen om. Moslims zijn de nazi's van deze tijd en de autochtoon die zijn buurt uit wordt gepest is de Jood.
Dit topic brengt het beste in de mensen boven zie ik al.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_77952737
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:50 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Nee hoor. Genoeg users die gewoon aanwezig zijn en dit soort zaken zeggen. Nuance he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77952809
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die doodsbedreiging zou waarschijnlijk niet geuit zijn indien het autochtonen betrof nietwaar?
Of dat daar dan zo fel op gereageerd zou worden door andere autochtonen, en daarbij het ontopic verhaal compleet uit het oog zouden verliezen?

Maar inderdaad, als het Nederlanders zou betreffen zou menigeen ook denken; lekker dood laten gaan of gewoon de toegang weigeren voortaan.
pi_77952813
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:48 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Dat is toch echt een misconceptie. Incidenten met Marokkanen halen onevenredig vaak het nieuws. Veel vaker dan je op grond van hun oververtegenwoordiging in misdaadstatistieken zou mogen verwachten.
En toch hè? Je ziet in Opsporing Verzocht vaak dat negen van tien keer de vermeende dader die gezocht wordt een getinte dader is.
pi_77952821
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:48 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Onevenredig vaak? Het zijn altijd dermate zware incidenten, dat ongeacht de afkomst het sowieso wel in het nieuws zou komen.
pi_77952828
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Nu breng je een nuance aan. In de meeste posts gebeurde dat niet.
Van mij?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:56:04 #216
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77952842
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:55 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Onevenredig vaak? Het zijn altijd dermate zware incidenten, dat ongeacht de afkomst het sowieso wel in het nieuws zou komen.
quote:
Marokkaanse etniciteit wordt te vaak genoemd

In haar afstudeeronderzoek aan de Universiteit Twente stelde Stiana Sibon zich nagenoeg dezelfde vraag. Zij onderzocht of het Algemeen Dagblad, NRC Handelsblad, De Telegraaf en de Volkskrant een representatief beeld geven van Antillianen, Marokkanen, Surinamers en Turken die in aanraking komen met criminaliteit in vergelijking met Nederlanders. De artikelen waren afkomstig uit april, mei, juni, oktober, november en december uit 2001 en stonden op de voorpagina of op de pagina's ‘Binnenland’.

Percentage artikelen per dagblad per etniciteit (2001). In de tabel is te zien welke dagbladen te vaak of te weinig een etniciteit noemt in misdaadartikelen. Het aandeel van de vijf etniciteiten in werkelijke misdaadcijfers is te vinden in de onderste rij van de tabel. De sterretjes geven aan welke dagbladen te veel afwijken van de werkelijkheid. Er is, behalve naar de resultaten van alle dagbladen apart, ook gekeken naar de resultaten van de dagbladen gezamenlijk. Die resultaten zijn te vinden in de bovenste rij van de tabel.

Over de gehele linie worden de Antilliaanse en de Surinaamse etniciteit te weinig genoemd in misdaadartikelen en de Marokkaanse te vaak. Vooral NRC Handelsblad en De Telegraaf noemen te vaak de Marokkaanse etniciteit in combinatie met criminaliteit. Het NRC Handelsblad heeft het ook – samen met het Algemeen Dagblad – te vaak over Nederlandse criminelen dan op basis van de daadwerkelijke misdaadcijfers verwacht mag worden.
Ik heb zeker niet het idee dat dit de laatste jaren 'beter' is geworden.
pi_77952847
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:55 schreef Mylene het volgende:

[..]

En toch hè? Je ziet in Opsporing Verzocht vaak dat negen van tien keer de vermeende dader die gezocht wordt een getinte dader is.
Als we Opsporing Verzocht als maatstaf nemen, dan gebeuren er maar 10 misdaden per week.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:56:23 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77952848
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:55 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

er waren 1560 gevallen van agressie/bedreiging in ziekenhuizen in 2005, volgens mij heb ik die niet allemaal in het nieuws gezien toen hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 13:58:27 #219
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77952887
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:56 schreef Re het volgende:

[..]

er waren 1560 gevallen van agressie/bedreiging in ziekenhuizen in 2005, volgens mij heb ik die niet allemaal in het nieuws gezien toen hoor
WAT telt men?
De " normale" agressie van het dronken lor?
Het delier?
De psychopaat?
De doordraaiende ouder van een dood kind?
WAT.
Want misschien is het opeens een totaal ander aantal..

pi_77952891
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En waarom denk je dat ik 20 posts nodig heb die refereren aan die enkele post? Omdat mensen die post bagatelliseren, daarom. Maar het is goed om te zien dat jij die ene enkele post in ieder geval niet compleet uit het oog verloren bent. Als die post er niet was geweest, had ik ook niet zo gereageerd.
Het gaat mij niet om die enkele post, het gaat erom dat je zoveel aandacht besteedt aan die enkele post dat de OP er niet meer toe doet. Dat vind ik typisch.

Doet me trouwens denken aan een quote uit de gelderlander:
"Als de agenten mijn broertjes niet hadden opgejaagd, had de man nog geleefd."
pi_77952892
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als we Opsporing Verzocht als maatstaf nemen, dan gebeuren er maar 10 misdaden per week.
Dat zijn de misdaden die de meeste aandacht verdienen.
pi_77952904
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee hoor. Genoeg users die gewoon aanwezig zijn en dit soort zaken zeggen. Nuance he.
Okee, nuance.

Wat was het onderwerp ook alweer? Ziekenhuispersoneel dat bedreigd wordt. Wat gaan we daar aan doen. Wat gaan we doen aan deze mensen die dit blijkbaar normaal gedrag vinden? Kunnen we er wat aan doen of moeten we maar lijdzaam toekijken, alles onder de mantel der politieke correctheid verstoppen en hopen dat het vanzelf weggaat?
Ik baal ervan dat dit soort 'incidenten' allang geen incidenten meer zijn, maar bijna dagelijkse kost.
En dat er geen aangifte gedaan wordt. Medisch personeel is dus vogelvrij voor dit soort lieden.
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 13:59:50 #223
137949 Disana
pi_77952921
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:55 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Van mij?
Zeg ik dat? Het gaat erom dat een topic wordt aangegrepen om alle moslims te veroordelen en mutant in het bijzonder.
pi_77952942
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:56 schreef Re het volgende:

[..]

In 2008 kwamen 750 mensen om in het Nederlandse verkeer. Maar enkel de erg zware ongelukken halen het nieuws. Zo gaat het ook bij ziekenhuis bedreigingen lijkt mij.
pi_77952951
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:58 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat zegt alleen niets over de ernst van de daad. Dat is een misvatting die veel mensen hebben over OV. Het gaat namelijk doorgaans om zaken waarbij de opsporing in een bepaald stadium vast is gelopen, daarom vragen ze de "hulp" van de kijker.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:02:36 #226
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77952987
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:58 schreef Mylene het volgende:

[..]

Volgens de programmamakers hè... En wellicht op aanraden van de politie, omdat in bepaalde onderzoeken wellicht meer verwacht wordt van ooggetuigenverslagen n.a.v. het vrijgeven van beschikbaar beeldmateriaal. Het zegt natuurlijk niets over hoeveel misdaden er zijn gepleegd, en door wie.
pi_77953014
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarvan 90% door allochtonen
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:04:34 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77953033
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

WAT telt men?
Het delier?
De psychopaat?
WAT.
alle vormen van agressiviteit, zelfs door personeel...
quote:
Soorten geweld
De agressie-incidenten zijn onderverdeeld in verschillende typen, namelijk: geweld, ordeverstoring, schade/diefstal en gevaarlijke situatie.
Geweld is het meest geregistreerde incident (ruim 54%). Geweldincidenten bestaan uit: bedreigingen en verbaal en fysiek geweld. Vergeleken met 2004 blijken daders in 2005 meer verbaal en fysiek geweld te gebruiken. Medewerkers die incidenten veroorzaken, maken zich in de meeste gevallen schuldig aan verbaal geweld als schelden. In de categorie fysiek geweld gaan de daders het meest over op slaan, schoppen, stompen of een kopstoot.

Daders en slachtoffers
De daders zijn in de meeste gevallen (54%) patiënten, gevolgd door de begeleiders van patiënten (18,3%). Het aantal patiënten als veroorzaker nam ten opzichte van 2004 met bijna 8% toe, terwijl dit voor de begeleiders van patiënten met 4% afnam. In 6,6% van de gevallen zijn medewerkers van het ziekenhuis veroorzaer van een incident. Dit is een toename van bijna 5% ten opzichte van 2004. De meeste slachtoffers vallen onder de medewerkers op de verpleegafdelingen, met name de
verpleegkundigen. Vrouwen zijn vaker het slachtoffer dan mannen (52% versus 13%).

Gevolgen agressie-incidenten
Incidenten blijven niet zonder gevolgen voor het personeel. In 60% van de gevallen waarbij sprake was van letsel of schade hebben incidenten persoonlijke gevolgen: men is emotioneel geraakt of men voelt zich niet meer veilig. Hier is sprake van een afname ten opzichte van 2004, toen gold dit voor 70% van de gevallen.
Ook de materiele kosten van incidenten kunnen flink oplopen. De kosten van de geregistreerde diefstallen en schadegevallen bedroegen in 2005 362.658,- euro
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_77953045
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:03 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Waarvan 90% door allochtonen
Soms vraag ik mij af of je dat expres doet. Lees eens wat Mylene zegt.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:10:37 #230
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77953171
Gaan we nu ineens allemaal ontkennen dat er problemen zijn met een grote groep Marokkanen?
In België, Frankrijk, Zweden, Nederland Enz. ??

Dat de kranten het allemaal gedaan hebben.
Vroeger werd het in de doofpot gestopt en nu mag het beestje bij de naam genoemd worden!

In mijn familie zitten kaapverdianen, surinamers en raad eens aan wie zij de grootste hekel hebben?
Juist!

Komt dat door dat ze de Telegraaf lezen? NEEN, dat komt door wat ze allemaal meemaken met dit tuig!

Er zit zelfs nog een verdwaalde Iranees in de familie en weet je wat, die ook!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_77953189
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

WAT telt men?
Het delier?
De psychopaat?
WAT.
Agressie is agressie. Moeilijk....

Goedpratertje.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:18:22 #232
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77953360
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:10 schreef Henk-B het volgende:
Vroeger werd het in de doofpot gestopt en nu mag het beestje bij de naam genoemd worden!
Wat je vervolgens met die verworvenheid doet is zeker zo belangrijk. Denk je dat het zinvol is dag in dag uit de hele dag zonder enige nuancering te schreeuwen dat Marokkanen crimineel zijn? Of dat ze het land uit moeten, of erger? Wanneer iets mag betekent dat niet dat het moet en dat je er zoveel mogelijk gebruik van moet maken, zonder na te denken over hoe je dat het beste kunt doen.
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 14:19:02 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77953383
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:04 schreef Re het volgende:

[..]

alle vormen van agressiviteit, zelfs door personeel...
[..]
Dat dacht ik dus al Wordt opeens een heel ander plaatje h`e?
Bedreiging en geweld is namelijk niet van " opeens" maar van alle jaren.

De verpleging en andere medische onderdelen hebben al jaren met geweld te maken

Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 14:19:32 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77953395
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:11 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Agressie is agressie. Moeilijk....

Goedpratertje.
En toen las je de post van Re even

zaterdag 13 februari 2010 @ 14:29:53 #235
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_77953675
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:10 schreef Henk-B het volgende:
Dat de kranten het allemaal gedaan hebben.
De kranten hebben het altijd gedaan.

Als ze Wilders negatief in het nieuws brengen dan zijn het de linkse media die proberen om Wilders te demoniseren, als ze de dag erna Marokkanen negatief in het nieuws brengen dan is het de rechtse media die Marokkaanse criminelen onevenredig veel aandacht geven.
pi_77953695
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef Leshy het volgende:

[..]

-
knipper de knip
een hoop geblaat

Maar misschien denk ik dan wel te links ofzo.
Dat laatste dus.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_77953756
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Mutant reageert op het feit dat meteen de hele groep waarbij hij wordt ingedeeld wordt weggezet als asociaal en crimineel. Dat is zijn goed recht. Ik zou het ook doen als men op een buitenlands forum hetzelfde met Nederlanders zou doen, of wanneer iemand zou stellen dat alle vrouwen dom zijn, en ga maar door.

Mij valt meer de gretigheid op waarmee mensen erbovenop duiken. Kennelijk is een Marokkaan/moslim hier niet zo vrij zijn gedachten en bezwaren te uiten. Er is dus geen discussie mogelijk van de kant van sommige autochtonen.
Tuurlijk wel.
Maar Marokkanen moeten niet meer proberen de vermoorde onschuld te spelen, dan kan men natuurlijk kritiek verwachten.
En als je niet tegen kritiek kan moet je je niet op een forum begeven.
Faal van de eeuw.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:34:06 #238
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_77953781
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:30 schreef huhggh het volgende:
Dat laatste dus.
Inhoudelijk sterk, goede redenatie, overtuigende argumenten en een scherpe conclusie. Misschien wel de meest waardevolle bijdrage aan het debat van een groot denker als huhggh, wie had dat kunnen denken.
pi_77953873
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doet domheid nou erg zeer? Heb ik me nou altijd al afgevraagd.
Wel schandalig dat je gewoon Marokkanen als de Joden uit WW2 probeert afschilderen.
Het zijn nog wel steeds Marokkanen die vaak in dit soort situaties de agressor zijn, niet dader en slachtoffer omdraaien.
Faal van de eeuw.
pi_77953874
Oke, mutant01 is dus toch een marokkaan, verbaasd me niets getuige zijn tunnelvisie die hij projecteert in zijn postjes. Meki heeft er ook al last van, Wel jammer dat hij niet gewoon mijn postje quoted en het bevestigd maar toch typisch zeikt en wegloopt als hem wat gevraagd wordt. echt typisch.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2010 14:39:00 ]
pi_77953970
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:37 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, mutant01 is dus toch een marokkaan, verbaasd me niets getuige zijn tunnelvisie die hij projecteert in zijn postjes. Meki heeft er ook al last van, Wel jammer dat hij niet gewoon mijn postje quoted en het bevestigd maar toch typisch zeikt en wegloopt als hem wat gevraagd wordt. echt typisch.
Ik vind het eerder typisch dat jij je zo graag vastklampt aan iemands achtergrond. Dat is kennelijk belangrijker voor je dan de inhoud.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77954013
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:34 schreef Leshy het volgende:

[..]

Inhoudelijk sterk, goede redenatie, overtuigende argumenten en een scherpe conclusie. Misschien wel de meest waardevolle bijdrage aan het debat van een groot denker als huhggh, wie had dat kunnen denken.
Jij geeft het zelf aan.
Ik kop 'm er alleen maar in.
Maar het is gewoon zo dat veel linkse users hier, zoals Yvonne ook al mooi aantoont met haar gezwam, Marokkanen maar al te graag alle wind uit de zeilen halen als Marokkanen (en niet Chinezen, Irakezen of Canadezen) weer eens iets fout hebben gedaan....voor de zoveelste keer.
Faal van de eeuw.
pi_77954099
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind het eerder typisch dat jij je zo graag vastklampt aan iemands achtergrond. Dat is kennelijk belangrijker voor je dan de inhoud.
Het is moeilijk daarvan af te stappen als het telkens bevestigd wordt. Je klinkt gewoon als 1 van mijn marokkaanse vrienden. Zwaai maar met je handje maar dan wel graag de boot pakken en nooit meer terugkomen als je toch al niet verder wilt praten en alleen maar wilt nawijzen ipv zelfkennis te hebben.

Wil je toch praten en ophouden met elkaar na te wijzen, hoor ik graag wat je nou echt van laila denkt? Heeft ze gelijk, klopt het wat ze zegt of lijdt ze aan tunnelvisie of is ze gedrogeerd of fout geciteerd?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:49:02 #244
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_77954148
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:42 schreef huhggh het volgende:
Maar het is gewoon zo dat veel linkse users hier, zoals Yvonne ook al mooi aantoont met haar gezwam, Marokkanen maar al te graag alle wind uit de zeilen halen als Marokkanen (en niet Chinezen, Irakezen of Canadezen) weer eens iets fout hebben gedaan....voor de zoveelste keer.
Ik vind het alleen een beetje hypocriet dat klaarblijkelijk wordt verwacht van Marokkanen die zich wel gewoon gedragen dat zij hun verontschuldigingen moeten gaan aanbieden voor hetgeen criminele Marokkanen uithalen. Net alsof jij sorry moet gaan zeggen elke keer als een Nederlander iets uitvreet, of heb jij al je verontschuldigingen aangeboden voor Karst T. en Volkert van der G.?
pi_77954163
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:46 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Het is moeilijk daarvan af te stappen als het telkens bevestigd wordt. Je klinkt gewoon als 1 van mijn marokkaanse vrienden. Zwaai maar met je handje maar dan wel graag de boot pakken en nooit meer terugkomen als je toch al niet verder wilt praten en alleen maar wilt nawijzen ipv zelfkennis te hebben.

Wil je toch praten en ophouden met elkaar na te wijzen, hoor ik graag wat je nou echt van laila denkt? Heeft ze gelijk, klopt het wat ze zegt of lijdt ze aan tunnelvisie of is ze gedrogeerd of fout geciteerd?
Ik heb niets met je vrienden te maken, wat ze al dan niet doen zal mij een worst wezen. Je beticht mij van het hebben van een tunnelvisie, zonder enige uitleg, in dezelfde post vraag je om mijn achtergrond. Dat is compleet irrelevant, ik heb dan ook heel netjes op je post geantwoord - het tweede deel heb ik achterwege gelaten. Daar heb jij niet eens op gereageerd. Over zelfkennis gesproken zeg. Verder weet ik niet over welk deel van het betoog van laila je het hebt, wellicht dat je die eens voor mij zou kunnen quoten, zodat ik precies weet waarop ik moet reageren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mutant01 op 13-02-2010 14:55:52 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_77954317
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:42 schreef huhggh het volgende:

[..]

Jij geeft het zelf aan.
Ik kop 'm er alleen maar in.
Let wel volgens haar woorden is dat gedrag "ons" schuld hè.
pi_77954394
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:49 schreef Leshy het volgende:

[..]

Ik vind het alleen een beetje hypocriet dat klaarblijkelijk wordt verwacht van Marokkanen die zich wel gewoon gedragen dat zij hun verontschuldigingen moeten gaan aanbieden voor hetgeen criminele Marokkanen uithalen. Net alsof jij sorry moet gaan zeggen elke keer als een Nederlander iets uitvreet, of heb jij al je verontschuldigingen aangeboden voor Karst T. en Volkert van der G.?
Laten we het wel realistisch houden poepie:
Het zou inderdaad mijn probleem worden als ik elke keer foute Nederlanders zou gaan verdedigen, waar menig Marokkaan, zoals mutant, zich tegenwoordig aan schuldig maakt.

Als iedereen nou gewoon meteen schoon schip maakt en zich openlijk, oprecht en publiekelijk distantieert van dit soort tuig, dan is er niks aan de hand.
Gaan marokkaantjes andere foute marokkaantjes verdedigen, dan heb je logischerwijs een terechte discussie te pakken en ben je daarmee weer aadig wat pagina's en topics verder.

Maar door marokkanen zonder zelfreflectie en hun linkse apologisten, blijven dit soort kwesties onnodig in dit land voort emmeren.
Faal van de eeuw.
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 14:59:11 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77954444
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:55 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Let wel volgens haar woorden is dat gedrag "ons" schuld hè.
Mijn God, je kunt dus 'echt niet begrijpend lezen..
En wat is jouw excuus?

pi_77954445
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:57 schreef huhggh het volgende:

[..]

Laten we het wel realistisch houden poepie:
Het zou inderdaad mijn probleem worden als ik elke keer foute Nederlanders zou gaan verdedigen, waar menig Marokkaan, zoals mutant, zich tegenwoordig aan schuldig maakt.

Als iedereen nou gewoon meteen schoon schip maakt en zich openlijk, oprecht en publiekelijk distantieert van dit soort tuig, dan is er niks aan de hand.
Gaan marokkaantjes andere foute marokkaantjes verdedigen, dan heb je logischerwijs een terechte discussie te pakken en ben je daarmee weer aadig wat pagina's en topics verder.

Maar door marokkanen zonder zelfreflectie en hun linkse apologisten, blijven dit soort kwesties onnodig in dit land voort emmeren.
Zoals ik? Laat maar zien jongeman. Niet liegen he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77954956
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb niets met je vrienden te maken, wat ze al dan niet doen zal mij een worst wezen. Je beticht mij van het hebben van een tunnelvisie, zonder enige uitleg, in dezelfde post vraag je om mijn achtergrond. Dat is compleet irrelevant, ik heb dan ook heel netjes op je post geantwoord - het tweede deel heb ik achterwege gelaten. Daar heb jij niet eens op gereageerd. Over zelfkennis gesproken zeg. Verder weet ik niet over welk deel van het betoog van laila je het hebt, wellicht dat je die eens voor mij zou kunnen quoten, zodat ik precies weet waarop ik moet reageren.
Ik vind het belangrijk omdat jij een goed voorbeeld ben om hoe anderen het kunnen zien "mijn vooroordeel" te bevestigen. Het is natuurlijk belangrijk om zoiets te weten om te begrijpen waarom jij de tegenparty steunt of lijkt te steunen.

Ik kan nu helaas ff niet discussieren met je, maar een volgende keer ga ik niet uit de weg. Onze wegen kruizen mekaar nog. Ben je overigens een kloonaccount van meki of ?

Edit: Er is een opruimslotje, Dus ik kan geen nieuwe bericht plaatsen en hopenlijk blijft deze staan: Ik discussieer graag met de tegenparty. Met maar 1 reden, niet om mij beter te voelen of superieur, maar om te begrijpen waarom de tegenparty zo over denkt. Nou ja vooral dat dan.

Is 1 of andere soort tick van mij, ik wil altijd de tegenpartij of hun beweegredenen begrijpen

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2010 15:25:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')