Ik wil de drums erbijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:22 schreef Joy_Division het volgende:
Ik ga maar ff guitar hero 5 doen. Lator.
Succes!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:22 schreef Joy_Division het volgende:
Ik ga maar ff guitar hero 5 doen. Lator.
Je moet de wiki nog aanpassenquote:
Geef me een goeie versterker en dan doe ik de zang.quote:
Daar doen we het voorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:23 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Geef me een goeie versterker en dan doe ik de zang.
Dan ga ik even op de Annie Westland staan, kan de hele stad me horen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:29 schreef Ensaf het volgende:
Ik kijk trouwens even naar de OP.
Sinds wanneer hebben ze een straat gebouwd op het oldehoofsterkerkhof?
SE KENNE MIEN ALLES AFPAKKE, DE HEREN DAAR ANNE GOEVENUURSPLEIN, MAR FAN MIEN OLDEHOVE BLIEVE SU AF!!!!quote:
Jep.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:32 schreef justmattie het volgende:
Of wordt je tegen sluitingstijd eruit geknikkerd
Waarom bellen als er buiten genoeg sneeuw ligt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:37 schreef justmattie het volgende:
Ik kan natuurlijk ook wakker blijven tot half 6 en haar wakker bellen
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:40 schreef Ensaf het volgende:
Ik had kunnen zweren dat www.laatsneeuwbijjevriendinbezorgen.nl het gisteren nog deed!
DEPORTEREN ZEGquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:42 schreef Joy_Division het volgende:
Nu hoorde ik uurtje geleden dat mijn ex omslaat met mijn voormalig beste maat. godsamme!!~!!
KOM WE PAKKEN ZE!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:42 schreef Joy_Division het volgende:
Nu hoorde ik uurtje geleden dat mijn ex omslaat met mijn voormalig beste maat. godsamme!!~!!
Probeer eens speedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:47 schreef Joy_Division het volgende:
't is gewoon kut, dus nu maar aan de drugs.![]()
Nog nooit eerder Coke gehad, kvind maar prijzig voor iets dat zo weinig doet. damnit.
Ze woont in Dokkum anders was ik er allang langs geweest met een baksteen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
KOM WE PAKKEN ZE!
Ik heb nog bakstenen liggen!
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:48 schreef Edwinuss het volgende:
WE PAKKEN ZE
Ik heb de spierballen wel.
Rijden er geen bussen meer danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:48 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ze woont in Dokkum anders was ik er allang langs geweest met een baksteen!
Welke alcohol?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:49 schreef Joy_Division het volgende:
Mare gasten thanks voor het medeleven ook al zou dat eventueel voortvloeien uit de alcohol![]()
![]()
![]()
Nee! Over een aantal uur wel weer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Rijden er geen bussen meer dan
Vroeger gingen er nog treinenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:50 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Nee! Over een aantal uur wel weer.
Ik zei eventuele héquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:51 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ik zei eventuele héHoeft niet persé zo te zijn ik denk het alleen.
En een film die ik half heb gezien. Omdat fok! mij afleiddequote:
Zeer netjes voor iemand die zo ehm excessief post? hoe schrijf je dat?quote:
Chrome met spellingscontrole is je vriendquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:53 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Zeer netjes voor iemand die zo ehm excessief post? hoe schrijf je dat?
Nee nooit!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Chrome met spellingscontrole is je vriend
Ik ben er nog niet uit of dat een compliment of een belediging is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:53 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Zeer netjes voor iemand die zo ehm excessief post? hoe schrijf je dat?
Weet het ook niet, maar het was zeker niet als belediging bedoeld.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:56 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of dat een compliment of een belediging is.
Dakraam = dakraam. Een kajuit zou het iets makkelijker makenquote:
Neem haar vriend ook gelijk meequote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:03 schreef Joy_Division het volgende:
Ik heb zn zusje wat heb jij ensaf?en idd dakraam is onhandig = niet onmogelijk
Niet echt.quote:
8quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:06 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Niet echt.Hoe oud is je zusje?
Ik ga nooit met mn zusje op stap. Ze is altijd om half 3 alweer thuis, die vriend van haar drinkt niet om een of andere reden. Dus die houdt het niet lang vol dan hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:09 schreef Joy_Division het volgende:
Mijn zusje is een 'lekker wijf' en ik quote nu de gemiddelde jongen wanneer ik ooit eens met dr op stap ben. Nadeel is ze woont nu wel in Amsterdam.
Ze snuift wel, net zoals jouquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:12 schreef Joy_Division het volgende:
Mijn zusje drinkt wel, niet zo extreem als ik gelukkig voor haar maar toch.
Dit waren wij nuchter!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:06 schreef Joy_Division het volgende:
Jullie zijn echt toffe gasten!!! Gedeeltelijk door de coke die ik nam, maar grotendeels omdat jullie wel dronken mee wilden een steen door het ruit van mijn ex te gooien:D:D
In de afgelopen 2 weken voor het eerst speed en coke geprobeerd maar het is niet iets dagelijks van mij. Niet dat ik me als een heilig boontje gedragen wil, maar 't is niet zo dat ik een junkie ben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze snuift wel, net zoals jou?
Wat doe je daar eigenlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:15 schreef Ensaf het volgende:
Trouwens: Turken op Fok (291) Ensafs eerste!
En die TT heb ik niet zelf gemaakt, is later aangepast.
Haha, dan zouden jullie ook met mijn ex gaan waar ik bij zou staan of niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dit waren wij nuchter!
Moet je nagaan hoe tof wij zijn als we dronken zijn!
ergens proef ik hier een geintje, maar ik weet het nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:15 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
In de afgelopen 2 weken voor het eerst speed en coke geprobeerd maar het is niet iets dagelijks van mij. Niet dat ik me als een heilig boontje gedragen wil, maar 't is niet zo dat ik een junkie ben.
Oh valt nog heeeeeel erg mee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:15 schreef justmattie het volgende:
mag je met 2 bier en 2 whisky nog rijden? Dan maak ik de auto even vrij van sneeuw
Leg uit waarom? Ik zie hetzelf namelijk niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
ergens proef ik hier een geintje, maar ik weet het niet
Zei ik tochquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:16 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Oh valt nog heeeeeel erg mee.
Waarom zou je in 2 weken van alles proberenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:17 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Leg uit waarom? Ik zie hetzelf namelijk niet.
Omdat het kan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:17 schreef Ensaf het volgende:
Hoezo zou ik niet in een Turkentopic zitten
We zouden met jou gaan waar je ex bij zou staan!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:16 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Haha, dan zouden jullie ook met mijn ex gaan waar ik bij zou staan of niet?
Speed heb ik dan in die paar weken aantal keer gedaan. Maar coke vanavond voor de eerste keer, houd ik ook me op na vanavond. Mij veels te duur, te weinig resultaat. Maar zo,,, nee ik snap het, meerdere dingen in kortere tijd proberen omdat ik zoiets had van fuck it! Ik voel me niet happy op dat moment misschien wél, als ik iets probeer? Ik ben trouwens vrijwel altijd anti hard drugs geweest, dus dit is wel weer slecht van mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom zou je in 2 weken van alles proberen?
Heb je sos of pep gehadquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:21 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Speed heb ik dan in die paar weken aantal keer gedaan. Maar coke vanavond voor de eerste keer, houd ik ook me op na vanavond. Mij veels te duur, te weinig resultaat. Maar zo,,, nee ik snap het, meerdere dingen in kortere tijd proberen omdat ik zoiets had van fuck it! Ik voel me niet happy op dat moment misschien wél, als ik iets probeer? Ik ben trouwens vrijwel altijd anti hard drugs geweest, dus dit is wel weer slecht van mij.
sos dit keer, coke dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je sos of pep gehadPep is wel troep, niet dat sos het niet is, maar minder chemisch enzulks
speed = pepquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je sos of pep gehadPep is wel troep, niet dat sos het niet is, maar minder chemisch enzulks
Nice trouwens, maar een goedenacht toegewenst.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:23 schreef justmattie het volgende:
Ik heb deze nu 3 keer achter elkaar gehoord. Gewoon omdat het een goed stukje is
Oh jaquote:
Die chick op 5:43quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:24 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Nice trouwens, maar een goedenacht toegewenst.
Weet dat dus ook pas sinds 2 weken hihi.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh jaik gebruik niet maar maatjes wel eens. Dus weet niet alle in's en out's
Trouwens ik zal je nog eens pic van mn zusje sturen LOL wanneer ik een goede heb. Zal ze leuk vinden.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:25 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Trouwens ik zal je nog eens pic van mn zusje sturen LOL wanneer ik een goede heb. Zal ze leuk vinden.
de rest uit het filmpje niet danquote:
Sturen? Zet 'm gewoon hier neer!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:25 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Trouwens ik zal je nog eens pic van mn zusje sturen LOL wanneer ik een goede heb. Zal ze leuk vinden.
Maja het is een 'lekkah wijf'quote:
Ik zag op 8.38 in de lrechterhoek iemand staan die volgens mij wel een biertje op heeft.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
de rest uit het filmpje niet dan
Trusten iig krijgt m vast nog wel!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef justmattie het volgende:
Ik ging slapen.tot morgen weest wel
Lekker koese!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef justmattie het volgende:
Ik ging slapen.tot morgen weest wel
Had je maar niet naar je gratis bier moeten gaanquote:
Wat stom van mij zegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had je maar niet naar je gratis bier moeten gaan![]()
Zoals Ensaf al zei ergens, echte bikkels blijven bij de PCquote:
Wat ik?quote:
Hoi Matthijs.quote:
Op dit moment niet. Straks al helemaal niet meer.quote:
Is je vader leraar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:17 schreef justmattie het volgende:
Net even met mn pa in de oude NHL geweest, hij moest nog wat persoonlijke spullen ophalen die in de berging ergens stonden en van z'n kantoor. Gelijk een rondje gedaan maar wat een troosteloze bende is het nu zeg
Nope dat niet. Hoofd interne dienstquote:
Moet je niet zien hoe dat gingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:27 schreef Tristessa het volgende:
Bliksems, wat gaan jullie snel hey.
Om ze vervolgens te verkopen aan Al Qaidaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn vader werkt bij OD Security waar ze die x-ray scanners maken voor oa vliegvelden. Als we dan toch bezig zijn over vaders
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:44 schreef Ensaf het volgende:
Nou, ik ga vanavond maar even naar Heerenveen.
Daar wordt tenminste wel gevoetbald.
Nee, het is goed dat jullie JoyDivision een hart onder de riem hebben gestoken.quote:
Dat kan ook jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef neen het volgende:
Ensaf kan wel een met paint maken. Je moet je onderscheiden van die andere steden.
We zijn best sociaal hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:58 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nee, het is goed dat jullie JoyDivision een hart onder de riem hebben gestoken.
Maar eh, dat jullie Dokkum willen verwoesten vind ik minder, want ik ben een Dokkumer weest wel.
Oh ja, ik drink het liefst een donker bier of su, met veel procentjes. Dat hakt er zo lekker in. Bij gebrek aan beter Amstel en als ik teveel op heb maakt het me niet meer uit
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Wijn is iets voor vrouwen jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:36 schreef Tristessa het volgende:
Ik drink wel eens doordeweeks, maar dat is meestal een wijntje bij het eten. Ik drink sowieso liever wijn dan bier. Wodka vond ik een tijdje ook erg lekker, maar ik heb een tijdje geleden iets te veel gedronken en dat ging niet helemaal goed. Het was zo erg dat ik weken na dat avontuur nog kotsneigingen had als ik alleen maar aan drank dacht
.
Mijn vriend drinkt ook liever wijnquote:
Vrijdag = weekend toch jonge aapquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:54 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Mijn vriend drinkt ook liever wijn. En ik ben trouwens niet zo'n 'doe mij maar een zoete witte wijn hihihih' vrouw
. Gewoon het liefst droog en rood.
zaterdag + zondag = weekendquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vrijdag = weekend toch jonge aap![]()
Weekend is wanneer je de volgende dag vrij hebt, en dat is bij mij zaterdag en zondag, dus vrijdagavond weekendquote:
Als jij vrijdags vrij bent wel jaquote:
Van bier merk ik het niet zo snelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:00 schreef Tristessa het volgende:
Hoe zit dat met jullie trouwens. Ik vind het aangeschoten worden op wijn bijvoorbeeld veel prettiger dan bier. Met wodka blijf ik voor mijn gevoel () redelijk helder tot op het moment dat het teveel is geweest. Van bier word ik lomp en ga ik meestal mijn grenzen over.
Maar ja, eigenlijk blow ik nog liever.
Ik had niet anders verwachtquote:
Ja ik weet het nooit zo goed. Franse wijn of Italiaans vind ik meestal wel okee. Niet van die goedkope meuk iig. Dat smaakt meestal niet goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:15 schreef justmattie het volgende:
Heb je ook voorkeur voor wijn Tessa? Huismerkje, of J.P Chalet of zo
ignorequote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:17 schreef Ensaf het volgende:
Wat moet er in de Openingpostpaint te komen staan?
Abe Lenstra stadion?
Ik zal er nu even naar toe om het van dichtbij te bekijken.
Singing Heeeereeeenveeeeeeeeeeenquote:
Ik zal het uit volle borst meezingen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:20 schreef neen het volgende:
[..]
Singing Heeeereeeenveeeeeeeeeeen
HEEEREEENVEEEEN SC
and we come fromt he north
going all the way!
Jammer dat ze het in oud-Fries steenkolen engels zingenhet blijft natuurlijk een legendarisch nummertje
Vrouwen, gecompliceerd stuk vleesquote:
Gewoon lekker mals.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:31 schreef Tristessa het volgende:
Oh en die vrouwen en lekker eten van neen begrijp ik niet. Of combineer je dat graag?
O, dan bedoel ik toch kip.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:32 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nou mijn oor is anders behoorlijk taai.
Dat zou ik niet zeggen! Vrouwen kunnen veelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Is in ieder geval veelzijdiger dan een vrouw!
Oeh! Vertel!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:35 schreef neen het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen! Vrouwen kunnen veel
Ze kunnen niet praten en zuigen tegelijk. Kunnen ze dat wel doe jij iets fout en moet je harder door drukkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:35 schreef neen het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen! Vrouwen kunnen veel
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:36 schreef neen het volgende:
Notities maken, dingen noteren, dingen opschrijven.
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:38 schreef Tristessa het volgende:
Pff, ik kan niet tegen al die mannen hier op in mijn eentje. Nu ga ik van ellende maar aan de wijn en als ik morgen een kater heb is dat JULLIE schuld!
Je kan je vriend vragen of die zich wil gaan voordoen hier als vrouw, en het zo proberen op te nemen tegen ons.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:38 schreef Tristessa het volgende:
Pff, ik kan niet tegen al die mannen hier op in mijn eentje. Nu ga ik van ellende maar aan de wijn en als ik morgen een kater heb is dat JULLIE schuld!
Nee, die heeft een hekel aan Fok!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan je vriend vragen of die zich wil gaan voordoen hier als vrouw, en het zo proberen op te nemen tegen ons.
Ja doei. Ik heb expres geen mooie vriendinnen, anders ben ik de lelijkste. Jeweettoch.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:42 schreef neen het volgende:
Of je vraagt allemaal mooie vriendinnen gewoon om in dit topic foto's te posten.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:44 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja doei. Ik heb expres geen mooie vriendinnen, anders ben ik de lelijkste. Jeweettoch.
Waaromquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:44 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nee, die heeft een hekel aan Fok!
Hij vindt het "tijdverspilling".quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
WaaromHij kent ons nog niet eens
Daarna neemt je lieve man plaats op de bank om voetbal te kijken, jij brengt hem een koel pilsje en geeft hem wat nootjes. Als dank legt hij op sierlijke wijze z'n voeten op de salontafel waarna jij makkelijk met de stofzuigerslang de vloer onder zijn benen kunt stofzuigen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef Tristessa het volgende:
Dus laat ik me nu maar van beste vrouwelijkste kant zie en begeef me naar de keuken waar ik thuis hoor en ga een heerlijke maaltijd bereiden voor mijn lieve man, want ja liefde gaat door de maag.
Sowieso gaat er een steen door de ruit!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Hij vindt het "tijdverspilling".
En nu? Ga je hem inelkaar timmeren?
Nou precies. Zo gaat dat. En als hij geluk heeft dan pijp ik hem ook nog even tussendoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef neen het volgende:
[..]
Daarna neemt je lieve man plaats op de bank om voetbal te kijken, jij brengt hem een koel pilsje en geeft hem wat nootjes. Als dank legt hij op sierlijke wijze z'n voeten op de salontafel waarna jij makkelijk met de stofzuigerslang de vloer onder zijn benen kunt stofzuigen.
Zo ben ik nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Hij vindt het "tijdverspilling".
En nu? Ga je hem inelkaar timmeren?
Okay, maar liever niet het raam van de slaapkamer.!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef neen het volgende:
[..]
Sowieso gaat er een steen door de ruit!
Als hij maar geen pienebillug krijgt van je kookkunsten!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nou precies. Zo gaat dat. En als hij geluk heeft dan pijp ik hem ook nog even tussendoor.
Wat een genot toch.
Met de stofzuigerslang of...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nou precies. Zo gaat dat. En als hij geluk heeft dan pijp ik hem ook nog even tussendoor.
Wat een genot toch.
De hete pepers laat ik vanavond maar achterwege ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:50 schreef neen het volgende:
[..]
Als hij maar geen pienebillug krijgt van je kookkunsten!
Tot vanavond en eet smakelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:51 schreef Tristessa het volgende:
Maar nu gaan ik weg.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!
Waarom?quote:
De drank of de drugs of beiden, weet niet. Gaat nu weer wat beter.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom?
HAHA HEERENVEEN AAN HET GAS![]()
Dus niet weer doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:01 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
De drank of de drugs of beiden, weet niet. Gaat nu weer wat beter.
Cambuurrrrrrrrrrrrrr Kampioenuhhhhhhhhh!
De drank wel vanzelfsprekend.quote:
Dat sowieso wel jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:40 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
De drank wel vanzelfsprekend.
Ik merkte het net toen ik m'n bezoek er uit lietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:56 schreef justmattie het volgende:
Ik ook. Maar dat is meer omdat mn vriendin morgen weer moet stage lopen. Overigens sneeuwt het ook weer
Hier vindt de verbroedering plaats, de keuze om mijn ex haar straat te komen verbouwen gezamenlijk etc.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef justmattie het volgende:
Gelukkig merken we daar op fok! niks van
Hier is het nest der gezelligheid op de donkere, maar toch witte avonden en nachtenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:00 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Hier vindt de verbroedering plaats, de keuze om mijn ex haar straat te komen verbouwen gezamenlijk etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |