Weekend is wanneer je de volgende dag vrij hebt, en dat is bij mij zaterdag en zondag, dus vrijdagavond weekendquote:
Als jij vrijdags vrij bent wel jaquote:
Van bier merk ik het niet zo snelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:00 schreef Tristessa het volgende:
Hoe zit dat met jullie trouwens. Ik vind het aangeschoten worden op wijn bijvoorbeeld veel prettiger dan bier. Met wodka blijf ik voor mijn gevoel () redelijk helder tot op het moment dat het teveel is geweest. Van bier word ik lomp en ga ik meestal mijn grenzen over.
Maar ja, eigenlijk blow ik nog liever.
Ik had niet anders verwachtquote:
Ja ik weet het nooit zo goed. Franse wijn of Italiaans vind ik meestal wel okee. Niet van die goedkope meuk iig. Dat smaakt meestal niet goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:15 schreef justmattie het volgende:
Heb je ook voorkeur voor wijn Tessa? Huismerkje, of J.P Chalet of zo
ignorequote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:17 schreef Ensaf het volgende:
Wat moet er in de Openingpostpaint te komen staan?
Abe Lenstra stadion?
Ik zal er nu even naar toe om het van dichtbij te bekijken.
Singing Heeeereeeenveeeeeeeeeeenquote:
Ik zal het uit volle borst meezingen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:20 schreef neen het volgende:
[..]
Singing Heeeereeeenveeeeeeeeeeen
HEEEREEENVEEEEN SC
and we come fromt he north
going all the way!
Jammer dat ze het in oud-Fries steenkolen engels zingenhet blijft natuurlijk een legendarisch nummertje
Vrouwen, gecompliceerd stuk vleesquote:
Gewoon lekker mals.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:31 schreef Tristessa het volgende:
Oh en die vrouwen en lekker eten van neen begrijp ik niet. Of combineer je dat graag?
O, dan bedoel ik toch kip.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:32 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nou mijn oor is anders behoorlijk taai.
Dat zou ik niet zeggen! Vrouwen kunnen veelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Is in ieder geval veelzijdiger dan een vrouw!
Oeh! Vertel!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:35 schreef neen het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen! Vrouwen kunnen veel
Ze kunnen niet praten en zuigen tegelijk. Kunnen ze dat wel doe jij iets fout en moet je harder door drukkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:35 schreef neen het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen! Vrouwen kunnen veel
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:36 schreef neen het volgende:
Notities maken, dingen noteren, dingen opschrijven.
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:38 schreef Tristessa het volgende:
Pff, ik kan niet tegen al die mannen hier op in mijn eentje. Nu ga ik van ellende maar aan de wijn en als ik morgen een kater heb is dat JULLIE schuld!
Je kan je vriend vragen of die zich wil gaan voordoen hier als vrouw, en het zo proberen op te nemen tegen ons.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:38 schreef Tristessa het volgende:
Pff, ik kan niet tegen al die mannen hier op in mijn eentje. Nu ga ik van ellende maar aan de wijn en als ik morgen een kater heb is dat JULLIE schuld!
Nee, die heeft een hekel aan Fok!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan je vriend vragen of die zich wil gaan voordoen hier als vrouw, en het zo proberen op te nemen tegen ons.
Ja doei. Ik heb expres geen mooie vriendinnen, anders ben ik de lelijkste. Jeweettoch.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:42 schreef neen het volgende:
Of je vraagt allemaal mooie vriendinnen gewoon om in dit topic foto's te posten.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:44 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja doei. Ik heb expres geen mooie vriendinnen, anders ben ik de lelijkste. Jeweettoch.
Waaromquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:44 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nee, die heeft een hekel aan Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |