Had je maar niet naar je gratis bier moeten gaanquote:
Wat stom van mij zegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had je maar niet naar je gratis bier moeten gaan![]()
Zoals Ensaf al zei ergens, echte bikkels blijven bij de PCquote:
Wat ik?quote:
Hoi Matthijs.quote:
Op dit moment niet. Straks al helemaal niet meer.quote:
Is je vader leraar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:17 schreef justmattie het volgende:
Net even met mn pa in de oude NHL geweest, hij moest nog wat persoonlijke spullen ophalen die in de berging ergens stonden en van z'n kantoor. Gelijk een rondje gedaan maar wat een troosteloze bende is het nu zeg
Nope dat niet. Hoofd interne dienstquote:
Moet je niet zien hoe dat gingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:27 schreef Tristessa het volgende:
Bliksems, wat gaan jullie snel hey.
Om ze vervolgens te verkopen aan Al Qaidaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn vader werkt bij OD Security waar ze die x-ray scanners maken voor oa vliegvelden. Als we dan toch bezig zijn over vaders
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:44 schreef Ensaf het volgende:
Nou, ik ga vanavond maar even naar Heerenveen.
Daar wordt tenminste wel gevoetbald.
Nee, het is goed dat jullie JoyDivision een hart onder de riem hebben gestoken.quote:
Dat kan ook jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef neen het volgende:
Ensaf kan wel een met paint maken. Je moet je onderscheiden van die andere steden.
We zijn best sociaal hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:58 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Nee, het is goed dat jullie JoyDivision een hart onder de riem hebben gestoken.
Maar eh, dat jullie Dokkum willen verwoesten vind ik minder, want ik ben een Dokkumer weest wel.
Oh ja, ik drink het liefst een donker bier of su, met veel procentjes. Dat hakt er zo lekker in. Bij gebrek aan beter Amstel en als ik teveel op heb maakt het me niet meer uit
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Wijn is iets voor vrouwen jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:36 schreef Tristessa het volgende:
Ik drink wel eens doordeweeks, maar dat is meestal een wijntje bij het eten. Ik drink sowieso liever wijn dan bier. Wodka vond ik een tijdje ook erg lekker, maar ik heb een tijdje geleden iets te veel gedronken en dat ging niet helemaal goed. Het was zo erg dat ik weken na dat avontuur nog kotsneigingen had als ik alleen maar aan drank dacht
.
Mijn vriend drinkt ook liever wijnquote:
Vrijdag = weekend toch jonge aapquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:54 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Mijn vriend drinkt ook liever wijn. En ik ben trouwens niet zo'n 'doe mij maar een zoete witte wijn hihihih' vrouw
. Gewoon het liefst droog en rood.
zaterdag + zondag = weekendquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vrijdag = weekend toch jonge aap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |