Dit waren wij nuchter!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:06 schreef Joy_Division het volgende:
Jullie zijn echt toffe gasten!!! Gedeeltelijk door de coke die ik nam, maar grotendeels omdat jullie wel dronken mee wilden een steen door het ruit van mijn ex te gooien:D:D
In de afgelopen 2 weken voor het eerst speed en coke geprobeerd maar het is niet iets dagelijks van mij. Niet dat ik me als een heilig boontje gedragen wil, maar 't is niet zo dat ik een junkie ben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze snuift wel, net zoals jou?
Wat doe je daar eigenlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:15 schreef Ensaf het volgende:
Trouwens: Turken op Fok (291) Ensafs eerste!
En die TT heb ik niet zelf gemaakt, is later aangepast.
Haha, dan zouden jullie ook met mijn ex gaan waar ik bij zou staan of niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dit waren wij nuchter!
Moet je nagaan hoe tof wij zijn als we dronken zijn!
ergens proef ik hier een geintje, maar ik weet het nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:15 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
In de afgelopen 2 weken voor het eerst speed en coke geprobeerd maar het is niet iets dagelijks van mij. Niet dat ik me als een heilig boontje gedragen wil, maar 't is niet zo dat ik een junkie ben.
Oh valt nog heeeeeel erg mee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:15 schreef justmattie het volgende:
mag je met 2 bier en 2 whisky nog rijden? Dan maak ik de auto even vrij van sneeuw
Leg uit waarom? Ik zie hetzelf namelijk niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
ergens proef ik hier een geintje, maar ik weet het niet
Zei ik tochquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:16 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Oh valt nog heeeeeel erg mee.
Waarom zou je in 2 weken van alles proberenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:17 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Leg uit waarom? Ik zie hetzelf namelijk niet.
Omdat het kan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:17 schreef Ensaf het volgende:
Hoezo zou ik niet in een Turkentopic zitten
We zouden met jou gaan waar je ex bij zou staan!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:16 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Haha, dan zouden jullie ook met mijn ex gaan waar ik bij zou staan of niet?
Speed heb ik dan in die paar weken aantal keer gedaan. Maar coke vanavond voor de eerste keer, houd ik ook me op na vanavond. Mij veels te duur, te weinig resultaat. Maar zo,,, nee ik snap het, meerdere dingen in kortere tijd proberen omdat ik zoiets had van fuck it! Ik voel me niet happy op dat moment misschien wél, als ik iets probeer? Ik ben trouwens vrijwel altijd anti hard drugs geweest, dus dit is wel weer slecht van mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom zou je in 2 weken van alles proberen?
Heb je sos of pep gehadquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:21 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Speed heb ik dan in die paar weken aantal keer gedaan. Maar coke vanavond voor de eerste keer, houd ik ook me op na vanavond. Mij veels te duur, te weinig resultaat. Maar zo,,, nee ik snap het, meerdere dingen in kortere tijd proberen omdat ik zoiets had van fuck it! Ik voel me niet happy op dat moment misschien wél, als ik iets probeer? Ik ben trouwens vrijwel altijd anti hard drugs geweest, dus dit is wel weer slecht van mij.
sos dit keer, coke dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je sos of pep gehadPep is wel troep, niet dat sos het niet is, maar minder chemisch enzulks
speed = pepquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je sos of pep gehadPep is wel troep, niet dat sos het niet is, maar minder chemisch enzulks
Nice trouwens, maar een goedenacht toegewenst.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:23 schreef justmattie het volgende:
Ik heb deze nu 3 keer achter elkaar gehoord. Gewoon omdat het een goed stukje is
Oh jaquote:
Die chick op 5:43quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:24 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Nice trouwens, maar een goedenacht toegewenst.
Weet dat dus ook pas sinds 2 weken hihi.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh jaik gebruik niet maar maatjes wel eens. Dus weet niet alle in's en out's
Trouwens ik zal je nog eens pic van mn zusje sturen LOL wanneer ik een goede heb. Zal ze leuk vinden.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:25 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Trouwens ik zal je nog eens pic van mn zusje sturen LOL wanneer ik een goede heb. Zal ze leuk vinden.
de rest uit het filmpje niet danquote:
Sturen? Zet 'm gewoon hier neer!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:25 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Trouwens ik zal je nog eens pic van mn zusje sturen LOL wanneer ik een goede heb. Zal ze leuk vinden.
Maja het is een 'lekkah wijf'quote:
Ik zag op 8.38 in de lrechterhoek iemand staan die volgens mij wel een biertje op heeft.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
de rest uit het filmpje niet dan
Trusten iig krijgt m vast nog wel!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef justmattie het volgende:
Ik ging slapen.tot morgen weest wel
Lekker koese!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef justmattie het volgende:
Ik ging slapen.tot morgen weest wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |