sos dit keer, coke dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je sos of pep gehadPep is wel troep, niet dat sos het niet is, maar minder chemisch enzulks
speed = pepquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je sos of pep gehadPep is wel troep, niet dat sos het niet is, maar minder chemisch enzulks
Nice trouwens, maar een goedenacht toegewenst.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:23 schreef justmattie het volgende:
Ik heb deze nu 3 keer achter elkaar gehoord. Gewoon omdat het een goed stukje is
Oh jaquote:
Die chick op 5:43quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:24 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Nice trouwens, maar een goedenacht toegewenst.
Weet dat dus ook pas sinds 2 weken hihi.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh jaik gebruik niet maar maatjes wel eens. Dus weet niet alle in's en out's
Trouwens ik zal je nog eens pic van mn zusje sturen LOL wanneer ik een goede heb. Zal ze leuk vinden.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:25 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Trouwens ik zal je nog eens pic van mn zusje sturen LOL wanneer ik een goede heb. Zal ze leuk vinden.
de rest uit het filmpje niet danquote:
Sturen? Zet 'm gewoon hier neer!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:25 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Trouwens ik zal je nog eens pic van mn zusje sturen LOL wanneer ik een goede heb. Zal ze leuk vinden.
Maja het is een 'lekkah wijf'quote:
Ik zag op 8.38 in de lrechterhoek iemand staan die volgens mij wel een biertje op heeft.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
de rest uit het filmpje niet dan
Trusten iig krijgt m vast nog wel!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef justmattie het volgende:
Ik ging slapen.tot morgen weest wel
Lekker koese!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef justmattie het volgende:
Ik ging slapen.tot morgen weest wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |