KOM WE PAKKEN ZE!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:42 schreef Joy_Division het volgende:
Nu hoorde ik uurtje geleden dat mijn ex omslaat met mijn voormalig beste maat. godsamme!!~!!
Probeer eens speedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:47 schreef Joy_Division het volgende:
't is gewoon kut, dus nu maar aan de drugs.![]()
Nog nooit eerder Coke gehad, kvind maar prijzig voor iets dat zo weinig doet. damnit.
Ze woont in Dokkum anders was ik er allang langs geweest met een baksteen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
KOM WE PAKKEN ZE!
Ik heb nog bakstenen liggen!
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:48 schreef Edwinuss het volgende:
WE PAKKEN ZE
Ik heb de spierballen wel.
Rijden er geen bussen meer danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:48 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ze woont in Dokkum anders was ik er allang langs geweest met een baksteen!
Welke alcohol?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:49 schreef Joy_Division het volgende:
Mare gasten thanks voor het medeleven ook al zou dat eventueel voortvloeien uit de alcohol![]()
![]()
![]()
Nee! Over een aantal uur wel weer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Rijden er geen bussen meer dan
Vroeger gingen er nog treinenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:50 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Nee! Over een aantal uur wel weer.
Ik zei eventuele héquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:51 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ik zei eventuele héHoeft niet persé zo te zijn ik denk het alleen.
En een film die ik half heb gezien. Omdat fok! mij afleiddequote:
Zeer netjes voor iemand die zo ehm excessief post? hoe schrijf je dat?quote:
Chrome met spellingscontrole is je vriendquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:53 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Zeer netjes voor iemand die zo ehm excessief post? hoe schrijf je dat?
Nee nooit!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Chrome met spellingscontrole is je vriend
Ik ben er nog niet uit of dat een compliment of een belediging is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:53 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Zeer netjes voor iemand die zo ehm excessief post? hoe schrijf je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |