Dat heeft ze na alle andere voor haar dramatisch verlopen debatten ook niet gedaan, dus ik denk dat ze het nu ook wel aan kan :|quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Is er bij mevrouw Hamer wel iemand die thuis op haar wacht?
Ik hoop het voor haar want zodra die thuiskomt neemt ze een borrel en knoopt zich op in het trapgat.
Misschien moet iemand haar haar even naar huis brengen staks?
Dat maakt het straks bij het indienen van moties nog leuk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:49 schreef Brainfish het volgende:
Hmm, onverwachte reactie die 'ik neem niets terug'.
Schiet zichzelf in de voet, spreekt wat Hamer net zei volledig tegen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:49 schreef Libereco het volgende:
Hij neemt niets terug..... oei foute opmerking.
Wat minder?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:47 schreef ASroma het volgende:
Kant is wat minder.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:50 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wat minder?
WAT MINDER!?
![]()
De tering..
15 zetels was het toch?
Ben daarom extra benieuwd naar de motie van D66.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:50 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Schiet zichzelf in de voet, spreekt wat Hamer net zei volledig tegen...
IDD, daarom gaat het nog interessant worden vanavondquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Balkenende neemt niets terug......... Hamer beschouwt de verklaring van gisteren als van tafel...... dat klopt toch niet met elkaar?
eensch. Ben heel benieuwd hoe ze dat op gaat lossen. Of Balkenende zet een stap terug OF de PvdA....quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Balkenende neemt niets terug......... Hamer beschouwt de verklaring van gisteren als van tafel...... dat klopt toch niet met elkaar?
Dit klopt inderdaad niet. Die twee verklaringen kúnnen niet samen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:50 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Schiet zichzelf in de voet, spreekt wat Hamer net zei volledig tegen...
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:50 schreef rubbereend het volgende:
quote:
Ik weet wel zeker dat hij het niet gaat wordenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me niks verbazen als Pechtold de nieuwe MP van Nederland wordt... hij is zo verschrikkelijk sterk in het debat
Met deze uitlatingen van JPB wordt de PvdA wel voor het blok gezet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad niet. Die twee verklaringen kúnnen niet samen.
Misschien, héél misschien, gaat de list van Pechtold (de motie) werken.
Je kunt het hier ook volgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
Gdv.. nu kan ik in nederland 2 ook niet meer volgen
daar stopt nu met ondertitel..
discriminatie voor dove en slechthorende mensen die politiek willen volgen
Het is ook wel een beetje prijsschieten. Er is nu zo’n woud van ongelukkige uitspraken, tegengestelde belangen, dat alleen door uiterst abstruse semantische spelletjes hun hachje kunnen redden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me niks verbazen als Pechtold de nieuwe MP van Nederland wordt... hij is zo verschrikkelijk sterk in het debat
Bij deze mijn excuus voor het niet openlijk lachen om vorige posts/reactiesquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
Gdv.. nu kan ik in nederland 2 ook niet meer volgen
daar stopt nu met ondertitel..
discriminatie voor dove en slechthorende mensen die politiek willen volgen
Ik blijf er voor op en mischien, héél misschien kan ik vandaag die fles wijn uit 1923 tóch nog open trekken.quote:Misschien, héél misschien, gaat de list van Pechtold (de motie) werken.
Onzin. Het staat er glashelder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef damian5700 het volgende:
Dit klopt wel. Pechtold maakt conclusies die hij aan de verklaring toeschrijft.
Zeer mee eensquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef The_Streets het volgende:
Pechtold is DE perfecte oppositie politicus
Hij blijft in de kamer heeft hij al gezegdquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef TheVulture het volgende:
http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream101&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaalquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef One_of_the_few het volgende:
wil iemand die stream link nogmaals plaatsen. Niet die van politiek24, maar die andere.
thanks.
Dan krijgen we een andere Alexander.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij blijft in de kamer heeft hij al gezegd
Kun je rekenen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik blijf er voor op en mischien, héél misschien kan ik vandaag die fles wijn uit 1923 tóch nog open trekken.
Laten we hopen dat het lukt zou ik zeggen
In de interruptie bij de termijn van Hamer viel me dit eerder op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Onzin. Het staat er glashelder.
Kant herhaalt graag, elke keer opnieuw, of het nou dr eigen woorden zijn of die van een anderquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef Dunckie het volgende:
Jaaaah Kant: Hij neemt niks terug: ram het er maar in.
Op het einde blijkt het dus de butler te zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik loop nu 7 minuten achter![]()
Niks verklappen!
Nouja het is wel een soort steno. Handelingen met een hoop onzin ertussendoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen proberen
Het HD kanaal ook iets. Maar moest ff weg, dus op pauze moeten zettenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Internetstream loopt ver achter op de werkelijkheid of niet?
Daar past ie ook wel het beste denk ik... maar als ie zo doorgaat zie ik D66 nog wel de grootste partij van NL worden... het zit qua zetels nu allemaal zo dicht bij elkaar en hij maakt veruit de sterkste indrukquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij blijft in de kamer heeft hij al gezegd
Gelul, Pechtold is zo breedsprakig dat hij er van alles bijtrekt waar het niet over gaat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Onzin. Het staat er glashelder.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Op het einde blijkt het dus de butler te zijn
Met de kandelaar!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Met de loden pijp, in de Tweede Kamerquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Jep. She did.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef Libereco het volgende:
Zag ik het nou goed? Hamer knikte bevestigend met Pechtold mee....
Jawel hoor en ik reken er ook zeker niet op, maar ik blijf er wel nog even voor op.quote:
Dat zou een prima keus zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijgen we een andere Alexander.
Alexander Rinnooy Kan
Mwah, de gemiddelde nederlander ziet dit niet. Die ziet morgen misschien nog net wat soundbytes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar past ie ook wel het beste denk ik... maar als ie zo doorgaat zie ik D66 nog wel de grootste partij van NL worden... het zit qua zetels nu allemaal zo dicht bij elkaar en hij maakt veruit de sterkste indruk
Ik wil op zich ook wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijgen we een andere Alexander.
Alexander Rinnooy Kan
Slim?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef janatwork het volgende:
Ik denk dat JP zo slim is dat wij hem allemaal niet begrijpen
En daarom mag ik hem dus wel als Premier, de man is een van de weinige echte intellectuele zwaargewichten van het hele zooitje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef janatwork het volgende:
Ik denk dat JP zo slim is dat wij hem allemaal niet begrijpen
Het stemvee ligt heel verstandig al op één oor omdat ze de economie draaiend moeten houden. Ze kijken hooguit morgen de samenvatting. En daar gaan we mooie soudbites zien als "Ik neem niets terug".quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef TheVulture het volgende:
Daar past ie ook wel het beste denk ik... maar als ie zo doorgaat zie ik D66 nog wel de grootste partij van NL worden... het zit qua zetels nu allemaal zo dicht bij elkaar en hij maakt veruit de sterkste indruk
Zo ziet ie er wel uit ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Da's in dit geval De Hoop Scheffer toch?
Pardon? Jij mag hem wel als premier??????quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En daarom mag ik hem dus wel als Premier, de man is een van de weinige echte intellectuele zwaargewichten van het hele zooitje.
"Ik sta hier toch niet voor Piet Snot?"quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef tho_Omas het volgende:
Zou mooi zijn als Balkenende dadelijk gaat schreeuwen en wegloopt.
Precies. De gemiddelde kiezer krijgt dit helemaal niet mee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het stemvee ligt heel verstandig al op één oor omdat ze de economie draaiend moeten houden. Ze kijken hooguit morgen de samenvatting. En daar gaan we mooie soudbites zien als "Ik neem niets terug".
En daar is Pechtold ook de sterkste in.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Mwah, de gemiddelde nederlander ziet dit niet. Die ziet morgen misschien nog net wat soundbytes.
Voor zover ik weet is alles prima met mijn hoofd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon? Jij mag hem wel als premier??????
Ben jij niet goed bij je hoofd?
Mamaquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Ik sta hier toch niet voor Piet Snot?"
*rent*
Don't feed the trollquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef vosss het volgende:
Pardon? Jij mag hem wel als premier??????
Ben jij niet goed bij je hoofd?
Hij begint ook al langzamer iets sneller te praten, maar hij blijft wel rustig, nog geen irritatie. Dat valt mee. Kant staat alweer te schreeuwenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef raistlin66 het volgende:
we hebben al
misverstand
manier van discussieren
misverstand
belachelijk niet kloppende verbanden trekken.
geen ander standpunt maar aanvulling ofzo.
misverstand.
De oppositie probeert de coalitie kapot te krijgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vraag me af wat er gaat gebeuren.
Dit kan je niet menen. De man die overal omheen draait, nooit iets benoemt bij de naam, niet reageert, wat een bagger!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En daarom mag ik hem dus wel als Premier, de man is een van de weinige echte intellectuele zwaargewichten van het hele zooitje.
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mamaal die grote mensen hier zijn onaardig.
Eerlijk gezegd vind ik dat heel erg tegenvallen. Hij is sluw en is goed in altijd een ambiguïteit inbouwen die hij naderhand tot zijn voordeel kan aanwenden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En dan een oerkreet en een hoop tranen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Ik sta hier toch niet voor Piet Snot?"
*rent*
Wilders komt alleen nog in beeld met een motie van wantrouwquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En daar is Pechtold ook de sterkste in.
Waar is WIlders trouwens? Irak is toch een moslimland?
Hamer laat zich niet in een hoek drukken en wijst die hypocriet Rutte fijntjes op zijn schijnheiligheid: Die probeert maar de aandacht zo lang mogelijk af te leiden van zijn eigen steun voor de oorlog, die hij wel degelijk leuk vond.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:49 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat heeft ze na alle andere voor haar dramatisch verlopen debatten ook niet gedaan, dus ik denk dat ze het nu ook wel aan kan :|
En Pechtold is lekker bezig
Dat is ook een kwaliteit en daarmee is hij ver gekomen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef Iblis het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat heel erg tegenvallen. Hij is sluw en is goed in altijd een ambiguïteit inbouwen die hij naderhand tot zijn voordeel kan aanwenden.
Dat is vaak het slimste wat je als politicus kunt doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dit kan je niet menen. De man die overal omheen draait, nooit iets benoemt bij de naam, niet reageert, wat een bagger!
Ja dat begrijp ik, maar ik vraag me af hoe het afloopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De oppositie probeert de coalitie kapot te krijgen
Dan moet je helemaal fan van Donner zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Daar gaat het in dit debat niet over.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Hamer laat zich niet in een hoek drukken en wijst die hypocriet Rutte fijntjes op zijn schijnheiligheid: Die probeert maar de aandacht zo lang mogelijk af te leiden van zijn eigen steun voor de oorlog, die hij wel degelijk leuk vond.
sterker nog, volgens de Amerikanen zaten Al Queda daarquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En daar is Pechtold ook de sterkste in.
Waar is WIlders trouwens? Irak is toch een moslimland?
Ik dacht eerst niks, maar hoe langer JP aan het woord is...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar ik vraag me af hoe het afloopt.
Het is wel een kwaliteit, maar niet eentje die ik een intellectueel zwaargewicht toedicht. Die kunnen, ook al is het soms complex, wel eenduidig zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook een kwaliteit en daarmee is hij ver gekomen.
Dat is moeilijk te zeggen nuquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die mag ik ook wel ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal fan van Donner zijn.
Pechtold werd door Verbeet weggestuurd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef HyperBart het volgende:
wow... JP houdt zich sterk... lult net Pechtold weg en nu ook Kant met een simpele 'dat staat er niet'... Halsema lijkt nu wel degelijk een sterk punt hebben met "Ik ==> de Premier ==> het Kabinet"
een variant van het rekening rijden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef janatwork het volgende:
Hij wil nu rekening houden met de commissie davids....
Ja daarom, ik kan me niet voorstellen dat dit zonder gevolgen blijft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst niks, maar hoe langer JP aan het woord is...
Hij is MP! Hij moet LEIDEN, niet overal omheen draaien..quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat is vaak het slimste wat je als politicus kunt doen.
Nou, het kijken van dit debat is hetzelfde als kijken naar Avatar... iedereen weet al hoe 't afloopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Daar is JPB goed in. In zijn bewoordingen is hij dusdanig voorzichtig dat hij zijn woorden later nog in een ander perspectief kan plaatsen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef HyperBart het volgende:
wow... JP houdt zich sterk... lult net Pechtold weg en nu ook Kant met een simpele 'dat staat er niet'... Halsema lijkt nu wel degelijk een sterk punt hebben met "Ik ==> de Premier ==> het Kabinet"
dat vind ik juist lachequote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef TheVulture het volgende:
Kant is altijd zo'n hysterica als ze boos wordt
Apple pays Chuck Norris 99 cents per time he listens to a songquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
een variant van het rekening rijden.
Als JPB gaat rekening rijden krijgt hij geld per kilometer inplaats dat het hem geld kost. In naam van de heer.
Vallen! Vallen! Vallen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja daarom, ik kan me niet voorstellen dat dit zonder gevolgen blijft.
dat geeft niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef Torrio het volgende:
[..]
Bij deze mijn excuus voor het niet openlijk lachen om vorige posts/reacties
Die zitten volgens mij continu te sms'en samenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef One_of_the_few het volgende:
kan er geen standaard camera op Bos en Hamer?
Das niet slim, maar sluw en leugenachtig. En zo'n politicus is slecht voor de democratie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat is vaak het slimste wat je als politicus kunt doen.
Het klopt gewoon. Er wordt de suggestie gewekt alsof de premier expliciet heeft gesteld dat het rapport en de bevindingen van de commissie Davids 'een mening' is en dat kan Halsema niet staven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef HyperBart het volgende:
Ik hoop het wel, maar waarschijnlijk loopt het toch met een sisser af.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef TheVulture het volgende:
JP lijkt hier een beetje zijn eigen graf te graven... dit kan toch nog wel eens heel spannend worden
Dat lijkt altijd.. tot het opeens voorbij is en er niks aan de hand schijnt te zijn. Zo gaat het al 7 jaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef TheVulture het volgende:
JP lijkt hier een beetje zijn eigen graf te graven... dit kan toch nog wel eens heel spannend worden
Jawel, om dit soort trivialiteiten heendraaien en doorgaan met belangrijke zaken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hij is MP! Hij moet LEIDEN, niet overal omheen draaien..
Zoals Gerd Leers?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is wel een kwaliteit, maar niet eentje die ik een intellectueel zwaargewicht toedicht. Die kunnen, ook al is het soms complex, wel eenduidig zijn.
Ik ken geen andere soort politicus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Das niet slim, maar sluw en leugenachtig. En zo'n politicus is slecht voor de democratie.
ik weet dus niet wat het met JPB is... of de man is inderdaad zo slim dat hij dit soort stellingen later in zijn voordeel weet uit te leggen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is JPB goed in. In zijn bewoordingen is hij dusdanig voorzichtig dat hij zijn woorden later nog in een ander perspectief kan plaatsen.
EN DE TITANIC ZINKT OP HET EINDE VAN DE FILM!!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, het kijken van dit debat is hetzelfde als kijken naar Avatar... iedereen weet al hoe 't afloopt.
Ja, zoals wat? De EU-doctrine?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jawel, om dit soort trivialiteiten heendraaien en doorgaan met belangrijke zaken.
Ons land in nog meer oorlogen gooien en de zaken in ons land over het hoofd zien? Great, zo'n man moeten we hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jawel, om dit soort trivialiteiten heendraaien en doorgaan met belangrijke zaken.
As usual.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef One_of_the_few het volgende:
JPB zegt heel subtiel dat het de PvdA is die nu gedraaid is met deze brief.
Ja, dat zei ze mooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef Horloge het volgende:
Halsema: "Ik geloof dat het CDA er moeite mee heeft dat dit debat plaatsvindt."
Hij is op het moment nog niet echt te pakken op zijn citaten. Die kunnen allemaal anders geïnterpreteerd worden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef HyperBart het volgende:
[..]
ik weet dus niet wat het met JPB is... of de man is inderdaad zo slim dat hij dit soort stellingen later in zijn voordeel weet uit te leggen...
of hij is bijzonder onhandig geweest, wil niet toegeven dat hij verkeerde dingen heeft gezegd en blijft nu met veel kunst- en vliegwerk zijn quotes verdedigen
dat zou ik dan ook niet pikken als pvda zijnde.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef raistlin66 het volgende:
ik snap zn woorden en ik snap zijn zinsopbouw, maar ik kan hem gewoon echt niet volgen.
PvdA moet daar tegen optreden, maar ik heb mijn twijfel of dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef One_of_the_few het volgende:
JPB zegt heel subtiel dat het de PvdA is die nu gedraaid is met deze brief.
Het CDA wil echt niet met wilders regeren, en dat is hun enige andere optie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja daarom, ik kan me niet voorstellen dat dit zonder gevolgen blijft.
Ja, die dubbelzinnigheid is een premier onwaardig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is op het moment nog niet echt te pakken op zijn citaten. Die kunnen allemaal anders geïnterpreteerd worden.
Denk het niet. PvdA heeft het CDA harder nodig dan andersom.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PvdA moet daar tegen optreden, maar ik heb mijn twijfel of dat gaat gebeuren.
Het CDA heeft altijd moeite met debat, ze onderhandelen liever hun puntjes uit totdat ze een excuus kunnen maken om met de volgende partijen in zee te gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef Horloge het volgende:
Halsema: "Ik geloof dat het CDA er moeite mee heeft dat dit debat plaatsvindt."
Balkenende is zo geraffineerd, die weet het wel zo te sturen dat PvdA weer de grote verliezer is ipv. hij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dat zou ik dan ook niet pikken als pvda zijnde.
Dat is niet zo denk ik. Juist als ze nu zouden breken zouden ze nog iets van eigenwaarde terugwinnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk het niet. PvdA heeft het CDA harder nodig dan andersom.
Ze willen het balkie ook weer niet TE moeilijk maken, als hij ten minste niet WEER uitglijdt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef rubbereend het volgende:
Komt Hamer nog naar de microfoon vragen waarom er niks wordt terug genomen?
Dat komt omdat de PvdA zich daarvoor laat gebruiken en dat is gewoonweg een keuze van die partij. In mijn ogen op dit moment een onjuiste keuze.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ze zich eens wat fatsoenlijker zouden gedragen was dat niet meer waar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
So true. Hij lult er gewoon een heel onduidelijk verhaal omheen, waardoor iedereen zoiets heeft van:quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef raistlin66 het volgende:
ik snap zn woorden en ik snap zijn zinsopbouw, maar ik kan hem gewoon echt niet volgen.
Ja precies, daar moeten ze op reageren. waarom doet van dam dit niet, die is beter dan Hamer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PvdA moet daar tegen optreden, maar ik heb mijn twijfel of dat gaat gebeuren.
Op dit moment toch nog niet mogelijk?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom maar op met die motie van wantrouwen jongen
Dat zal hem zeker wat interesserenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op dit moment toch nog niet mogelijk?
Ik heb liever dat D66 dat doet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom maar op met die motie van wantrouwen jongen
Zolang er 75+1 voor zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb liever dat D66 dat doet.
klopt dit?quote:Een onderwerp dat zeker in de reactie terug zal komen is het volkenrechtelijke mandaat. Destijds was de Nederlandse regering evenals die van verscheidene andere staten van oordeel dat de betreffende VR-resoluties een toereikende grondslag vormde voor het - door Nederland politiek ondersteunde - militaire optreden van de door de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk geleide coalitie. Gebleken is dat dit standpunt in de internationale gemeenschap onvoldoende steun heeft gevonden en ook door andere landen niet langer wordt aanvaard. Hierover is uitvoerig met uw Kamer van gedachten gewisseld. Een ruime Kamermeerderheid heeft het kabinet toen daarin gesteund.
Die zullen wel een andere motie indienen waarbij de de PvdA voor het blok zetten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb liever dat D66 dat doet.
Hetzelfde als: "Het is goed om nog eens even terug te kijken op..."quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:10 schreef ErikT het volgende:
"Ik zal ook uitleggen waarom."
Ik ben die vent zo zat.
Hahaha, ik lig hier helemaal dubbel op m'n kamer. Ondanks zo'n dieptriest debat moet ik hierom lachenquote:
De gemiddelde PVV-stemmer kijkt hier echt niet naar. Die hoort alleen wat mooie kreten morgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:11 schreef BogardeRules het volgende:
Wilders geeft balkie in feite de kans om er degelijk uit te zien. dat is slecht. wat een clown is wilders toch!
Dit kost hem zetels
Achja. We zien wel waar dit schip strandt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die kans is groter bij D66, schat ik zo. Maar goed, daar moeten we nog even op wachten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De gemiddelde PVV-stemmer kijkt hier echt niet naar. Die hoort alleen wat mooie kreten morgen.
JPB: Meneer Wilders, ik vind dat u plaat een beetje grijs aan het worden is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:12 schreef Felagund het volgende:
Wilders is zo obvious in zijn beweegredenen dat hij juist Balkende zo helpt.
Jammer dat Wiegel niet meer in de kamer zit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een crisis. Chaos, een premier die rare uitspraken doet, het is nacht en de PvdA zou er toch niet heel slecht vanaf komen als ze breekt denk ik. Jammer dat we geen bookmakers hebben in Nederland.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
JPB: Meneer Wilders, ik vind dat u plaat een beetje grijs aan het worden is.
Ja. Ik ben geen pvda fan. Maar die achterbakse streken, zo lekker achter de ellebogen komen mij eigenlijk de keel uit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:08 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Balkenende is zo geraffineerd, die weet het wel zo te sturen dat PvdA weer de grote verliezer is ipv. hij.
Ik had er echt op gerekend, maar met het verschijnen van de brief is mijn hoop eigenlijk verdwenen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een crisis. Chaos, een premier die rare uitspraken doet, het is nacht en de PvdA zou er toch niet heel slecht vanaf komen als ze breekt denk ik. Jammer dat we geen bookmakers hebben in Nederland.
Ik zou de odds voor lief nemen en lekker op het vallen weddenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |