En daar is Pechtold ook de sterkste in.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Mwah, de gemiddelde nederlander ziet dit niet. Die ziet morgen misschien nog net wat soundbytes.
Voor zover ik weet is alles prima met mijn hoofd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Pardon? Jij mag hem wel als premier??????
Ben jij niet goed bij je hoofd?
Mamaquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Ik sta hier toch niet voor Piet Snot?"
*rent*
Don't feed the trollquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef vosss het volgende:
Pardon? Jij mag hem wel als premier??????
Ben jij niet goed bij je hoofd?
Hij begint ook al langzamer iets sneller te praten, maar hij blijft wel rustig, nog geen irritatie. Dat valt mee. Kant staat alweer te schreeuwenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef raistlin66 het volgende:
we hebben al
misverstand
manier van discussieren
misverstand
belachelijk niet kloppende verbanden trekken.
geen ander standpunt maar aanvulling ofzo.
misverstand.
De oppositie probeert de coalitie kapot te krijgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vraag me af wat er gaat gebeuren.
Dit kan je niet menen. De man die overal omheen draait, nooit iets benoemt bij de naam, niet reageert, wat een bagger!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En daarom mag ik hem dus wel als Premier, de man is een van de weinige echte intellectuele zwaargewichten van het hele zooitje.
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mamaal die grote mensen hier zijn onaardig.
Eerlijk gezegd vind ik dat heel erg tegenvallen. Hij is sluw en is goed in altijd een ambiguïteit inbouwen die hij naderhand tot zijn voordeel kan aanwenden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En daarom mag ik hem dus wel als Premier, de man is een van de weinige echte intellectuele zwaargewichten van het hele zooitje.
En dan een oerkreet en een hoop tranen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Ik sta hier toch niet voor Piet Snot?"
*rent*
Wilders komt alleen nog in beeld met een motie van wantrouwquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En daar is Pechtold ook de sterkste in.
Waar is WIlders trouwens? Irak is toch een moslimland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |