Gelul, Pechtold is zo breedsprakig dat hij er van alles bijtrekt waar het niet over gaat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Onzin. Het staat er glashelder.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Op het einde blijkt het dus de butler te zijn
Met de kandelaar!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Met de loden pijp, in de Tweede Kamerquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Jep. She did.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef Libereco het volgende:
Zag ik het nou goed? Hamer knikte bevestigend met Pechtold mee....
Jawel hoor en ik reken er ook zeker niet op, maar ik blijf er wel nog even voor op.quote:
Dat zou een prima keus zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijgen we een andere Alexander.
Alexander Rinnooy Kan
Mwah, de gemiddelde nederlander ziet dit niet. Die ziet morgen misschien nog net wat soundbytes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar past ie ook wel het beste denk ik... maar als ie zo doorgaat zie ik D66 nog wel de grootste partij van NL worden... het zit qua zetels nu allemaal zo dicht bij elkaar en hij maakt veruit de sterkste indruk
Ik wil op zich ook wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijgen we een andere Alexander.
Alexander Rinnooy Kan
Slim?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef janatwork het volgende:
Ik denk dat JP zo slim is dat wij hem allemaal niet begrijpen
En daarom mag ik hem dus wel als Premier, de man is een van de weinige echte intellectuele zwaargewichten van het hele zooitje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef janatwork het volgende:
Ik denk dat JP zo slim is dat wij hem allemaal niet begrijpen
Het stemvee ligt heel verstandig al op één oor omdat ze de economie draaiend moeten houden. Ze kijken hooguit morgen de samenvatting. En daar gaan we mooie soudbites zien als "Ik neem niets terug".quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef TheVulture het volgende:
Daar past ie ook wel het beste denk ik... maar als ie zo doorgaat zie ik D66 nog wel de grootste partij van NL worden... het zit qua zetels nu allemaal zo dicht bij elkaar en hij maakt veruit de sterkste indruk
Zo ziet ie er wel uit ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Da's in dit geval De Hoop Scheffer toch?
Pardon? Jij mag hem wel als premier??????quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En daarom mag ik hem dus wel als Premier, de man is een van de weinige echte intellectuele zwaargewichten van het hele zooitje.
"Ik sta hier toch niet voor Piet Snot?"quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:58 schreef tho_Omas het volgende:
Zou mooi zijn als Balkenende dadelijk gaat schreeuwen en wegloopt.
Precies. De gemiddelde kiezer krijgt dit helemaal niet mee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het stemvee ligt heel verstandig al op één oor omdat ze de economie draaiend moeten houden. Ze kijken hooguit morgen de samenvatting. En daar gaan we mooie soudbites zien als "Ik neem niets terug".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |