kom op zeg, de coalitie is t kabinet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Logisch, een motie indienen om jezelf eruit te werken
Hopen dat de betreffende partijen er ook hard voor betalen met de verkiezingen straks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jammer, en onnodig. Het volk stond achter hem.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:36 schreef Type-R het volgende:
[Offtopic]
Hé, Leers stapt op volgens txt.
[/Offtopic]
Het was mijn vraag niet hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
kom op zeg, de coalitie is t kabinet.
maar als ie bedoelde of de fracties van de coalitiepartijen t kabinet weg kunnen sturen... ja dat kan.
er is 1 coalitiepartner en de oppositie in totaal nodig om dat te doen.
haha i know, maar vandaar mijn onlogisch antwoord dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het was mijn vraag niet hoor
Kom op zeg, er was niets aan de hand. Zeker niet genoeg om al het goede wat hij heeft gedaan te negeren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsja, dat kon ook niet anders. Hij blijkt voorvechter te zijn geweest van integriteit, een partijgenoot moest zelfs het veld ruimen omdat hij schulden (dus niet hypothecaire schulden) bleek te hebben. Dan kan je na dit voorval onmogelijk aanblijven en het is treurig dat hij dat toch wel probeerde.
En mijn sarcastische opmerking daarop?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:41 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
haha i know, maar vandaar mijn onlogisch antwoord dus.
Zoals Clairy terecht zegt, het is gewoon mierenneuken. Om de lieve vrede te bewaren in de coalitie, wringen ze zich in allerlei bochten op de vierkante millimeter. Het is geen onkunde van deze hoofdpersonen, het is eerder wonderlijk dat het kabinet nog overeind staat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De hoofdpersonen in dit conflict draaien ook rond de 10 jaar mee, toch weten ze zich geen raad met een vormfout in een persconferentie, wat moet dat gaan voorstellen op het moment dat de uitgestelde najaarsnota in het voorjaar onderzocht is?
hmm 0.42 al, moet gaan slapen geloof ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En mijn sarcastische opmerking daarop?
Benieuwd of het alsnog de "Nacht van Balkenende" wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Voorspel geweest. Tijd voor het echte debat.
Van andere mensen perfecte integriteit eisen terwijl je zelf de kantjes er vanaf loopt, dat valt niet goed te praten. Sowieso, een ambtenaar die in zijn vrije tijd project ontwikkelaar is, dat is al een louche combinatie. En daar dan ook nog mee in zee gaan als burgemeester.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:41 schreef JohnLocke het volgende:
Kom op zeg, er was niets aan de hand. Zeker niet genoeg om al het goede wat hij heeft gedaan te negeren.
Dat gaat sowieso niet gebeuren mocht het kabinet vallen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef Torrio het volgende:
Zat me in de pauze voor te stellen hoe het zou zijn als links aan de macht komt..![]()
een diep drama met gouden tijden voor uitkeringstrekkersquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef Torrio het volgende:
Zat me in de pauze voor te stellen hoe het zou zijn als links aan de macht komt..![]()
die gaan we nog wel vaak horen ja...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het "misverstand" gaat ingezet worden.
Ik hoop het, maar ik denk het nietquote:
Gelukkig niet zeg!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet gebeuren mocht het kabinet vallen.
Ik vond Leers niet slecht presteren daar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Van andere mensen perfecte integriteit eisen terwijl je zelf de kantjes er vanaf loopt, dat valt niet goed te praten. Sowieso, een ambtenaar die in zijn vrije tijd project ontwikkelaar is, dat is al een louche combinatie. En daar dan ook nog mee in zee gaan als burgemeester.![]()
Dat is het verwijt ook helemaal niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond Leers niet slecht presteren daar.
mwah mwah, het kapitalisme,neo/liberalisme heeft door de crisis een flinke knauw gekregen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet gebeuren mocht het kabinet vallen.
Ik geef het je te doen tegenover een geirriteerde kamer met een slaaptekort.quote:
Denk dat de PVV en D66 de grote winnaars worden bij volgende verkiezingen. Helemaal na de prachtige manier van debatteren van Pechtold net precies.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
mwah mwah, het kapitalisme,neo/liberalisme heeft door de crisis een flinke knauw gekregen.
Ik ook niet, maar indien je iets van andere mensen eist (in dit geval integriteit) dan moet die eis wel twee keer gelden voor jezelf, anders kan je dat toch niet op een redelijke manier van anderen eisen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond Leers niet slecht presteren daar.
Helemaal waar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar indien je iets van andere mensen eist (in dit geval integriteit) dan moet die eis wel twee keer gelden voor jezelf, anders kan je dat toch niet op een redelijke manier van anderen eisen?
Zodra hij geen MP meer is, gaat hij officieel de geschiedenis in als Harry Potter/Mietje/Lulletje Rozenwater.quote:
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:45 schreef ASroma het volgende:
mwah mwah, het kapitalisme,neo/liberalisme heeft door de crisis een flinke knauw gekregen.
Ik heb nooit een probleem met de man gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zodra hij geen MP meer is, gaat hij officieel de geschiedenis in als Harry Potter/Mietje/Lulletje Rozenwater.
Geen leider/lijer om trots op te zijn.
zeker, met marijnissen had de SP ook goed geboerd komende verkiezingen. Kant is wat minder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat de PVV en D66 de grote winnaars worden bij volgende verkiezingen. Helemaal na de prachtige manier van debatteren van Pechtold net precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |