Daar acht ik hem niet toe in staat eerlijk gezegdquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wilders moet zich hier eigenlijk niet eens mee bemoeien, tenzij hij met heel sterke argumenten en vragen kan komen.
Waarom is Verdonk er neit op zo belangrijk moment?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:30 schreef JoaC het volgende:
Twitteraars merken terecht op dat Wilders stil is en Verdonk afwezig.
Daarom kan hij ook beter z'n mond houdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar acht ik hem niet toe in staat eerlijk gezegd
vmbo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef larry_flynt het volgende:
Pff blijf dit nog lang duren? Ik moet morgen weer pubers les gaan geven
Zat mij net wel met een maat af te vragen hoe ze zo scherp blijven?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:32 schreef Torrio het volgende:
Iedereen zwaar aan de coke om het vol te houden![]()
'Ik sos de vergadering voor 10 minuten'
Whehehequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:32 schreef Torrio het volgende:
Iedereen zwaar aan de coke om het vol te houden![]()
'Ik sos de vergadering voor 10 minuten'
Geert is inderdaad wel heel erg afwezig, voor een aanwezige...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:30 schreef JoaC het volgende:
Twitteraars merken terecht op dat Wilders stil is en Verdonk afwezig.
Ja, daar moest ik ook aan denken. Opkomende saté met rijst.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef freako het volgende:
[..]
Het leek net of Dijsselbloem last had van zure oprispingen, hij zat soms zulke rare grimassen te trekken.
Als je van der Vlies opvolgen wilt , kun je denk ik niet wegkomen met gebrek aan dossierkennis.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef MajinMHT het volgende:
[..]
In dit geval heeft hij gelijk. Maar ik ben bang dat zijn 'God' ook een perceptie is.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:33 schreef Horloge het volgende:
Femke op Twitter: "En op veler verzoek: ja, het is een uil en nee, het is geen voodoo"
Klinkt goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:33 schreef raistlin66 het volgende:
koffie voor mij en Torrio
beugel flesje bier voor Vosss
en toastjes met brie, filet americain, tonijnsalade en leverworst, tast toe
Woensdagavond is haar vaste vrije avond? Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Waarom is Verdonk er neit op zo belangrijk moment?
Geweldig, ben te vroeg met bier begonnenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:33 schreef raistlin66 het volgende:
dan hoef je niet zoveel te duiken voor propjes, dus heb je niet veel energie nodig, dus hoef je niet vroeg naar bed.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:33 schreef Horloge het volgende:
Femke op Twitter: "En op veler verzoek: ja, het is een uil en nee, het is geen voodoo"
leverworstquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:33 schreef raistlin66 het volgende:
Van der Staaij draait al 11 jaar mee in de Kamer. Als je dan nog geen dossierkennis hebt...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je van der Vlies opvolgen wilt , kun je denk ik niet wegkomen met gebrek aan dossierkennis.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou, dit zal de PvdA goed doen, een prachtig staaltje partij-marketing.
Ze zijn in de fractie nu vast nóg trotser op haar dan ze al waren.
Ja, inderdaad. Ze bleef rustig en bleef haar standpunten herhalen. Oppositie kreeg op een gegeven moment door dat de coalitie bij elkaar wil blijven. Doet Hamer eindelijk iets goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Welkom in de Tweede Kamer.
Ik vind het wel interessant, vond Hamer ook een goed consequent verhaal hebben.
Echt waar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef JoaC het volgende:
Leers is opgestapt in Maastricht
Kijken wat ze morgen op de uni te melden hebbenquote:
Van der Vlies heeft altijd meesterlijke dossierkennis, ik denk dat hij dat bedoelt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef freako het volgende:
[..]
Van der Staaij draait al 11 jaar mee in de Kamer. Als je dan nog geen dossierkennis hebt...
.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:37 schreef Kwaliteit het volgende:
is het nu ook mogelijk dat de coalitie deze regering weg kan sturen?
Ja hoor. Maar ik zie het vannacht niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:37 schreef Kwaliteit het volgende:
is het nu ook mogelijk dat de coalitie deze regering weg kan sturen?
Logisch, een motie indienen om jezelf eruit te werkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
.
ja als de kamer een motie van wantrouwen steunt opgesteld door t kabinet
Onnodig? Als de Raad geen vertrouwen meer in de burgemeester heeft, moet hij opstappen. Enige mogelijke consequentie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jammer, en onnodig. Het volk stond achter hem.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef Black_Rainbow het volgende:
ah, is het toch nog gehaktdag vandaag
Tsja, dat kon ook niet anders. Hij blijkt voorvechter te zijn geweest van integriteit, een partijgenoot moest zelfs het veld ruimen omdat hij schulden (dus niet hypothecaire schulden) bleek te hebben. Dan kan je na dit voorval onmogelijk aanblijven en het is treurig dat hij dat toch wel probeerde.quote:
Huh?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
.
ja als de kamer een motie van wantrouwen steunt opgesteld door t kabinet
De hoofdpersonen in dit conflict draaien ook rond de 10 jaar mee, toch weten ze zich geen raad met een vormfout in een persconferentie, wat moet dat gaan voorstellen op het moment dat de uitgestelde najaarsnota in het voorjaar onderzocht is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef freako het volgende:
[..]
Van der Staaij draait al 11 jaar mee in de Kamer. Als je dan nog geen dossierkennis hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |