Dus de PvdA lijkt in te stemmen met Pechtolds motie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:10 schreef rubbereend het volgende:
Hamer zegt toch vrij hard dat het rapport leidend is............ dus dat is opzich vrij hard t.o.v. Balkenende
Je bent niet de enige als ik dit debat zo volgquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja okee, sorry, lange dag gehad
Ze zullen wel bijna moeten op dat punt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef freako het volgende:
[..]
Dus de PvdA lijkt in te stemmen met Pechtolds motie?
Dat zouden ze moeten doen als ze verstandig zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef freako het volgende:
[..]
Dus de PvdA lijkt in te stemmen met Pechtolds motie?
Nee kloptquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Je bent niet de enige als ik dit debat zo volg
Of ze was de eerste die een microfoon onder haar neus geduwd kreeg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hamer: Ik was het eerste boos!
Ze kunnen niet anders toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zouden ze moeten doen als ze verstandig zijn
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sjiek is wel het woord van de dag.
Ja, ze gaan weg met de publieksprijs, maar het kabinet gaat er niet door vallen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
De oppositie is wederom heer en meester in de zoveelste kabinetscrisis.
Strakke krevat....... sjiek is miech datquote:
En het eerste gebukt. (Helaas heb ik een nogal sterk visueel vermogen)quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hamer: Ik was het eerste boos!
quote:
Heb hem rond de kerst nog live gezienquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Strakke krevat....... sjiek is miech dat
Vallen is in mijn ogen geen optie. Dan krijg je de volgende crisis: De Formatie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja, ze gaan weg met de publieksprijs, maar het kabinet gaat er niet door vallen.
Kan beter gedraaid worden in het gemeentehuis van Maastricht.quote:
Nee ze zijn eigenlijk door Balkenende zelf al voor het blok gezet.quote:
Dat snap ik al jaren niet en ik snap ook niet dat het CDA nog altijd zo groot is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef Torrio het volgende:
Ik snap niet dat de CDA er niet zo van langs krijgt als de PvdA hier..![]()
PvdA is slecht bezig, maar de CDA slaat in elk debat de plank mis.
Hetzelfde geldt voor CU kiezers bij Arie Slob, en CDA kiezers bij Pieter van Geel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Seam het volgende:
Als alle PvdA kiezers nu eens dit zagen en begrepen, dan zouden ze toch nooit meer op zo'n faler stemmen?
En bedanktquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
En het eerste gebukt. (Helaas heb ik een nogal sterk visueel vermogen)
Daar zijn ze ook nog bezig ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Nee het volgende:
[..]
Kan beter gedraaid worden in het gemeentehuis van Maastricht.
Daar gaat Leers ook nog niet vanzelf weg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Nee het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het kabinet niet vallen. Ze hebben elkaar in een houdgreep en zijn als de dood voor verkiezingen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja, ze gaan weg met de publieksprijs, maar het kabinet gaat er niet door vallen.
De PvdA is krampachtig progressief. Altijd bezig met het doorbreken van rollenpatronen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Seam het volgende:
Als alle PvdA kiezers nu eens dit zagen en begrepen, dan zouden ze toch nooit meer op zo'n faler stemmen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sjiek is wel het woord van de dag.
In de Nederlandse politiek zijn er sowieso mensen die beschikken over charisma. Dat wordt steeds belangrijker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor CU kiezers bij Arie Slob, en CDA kiezers bij Pieter van Geel.
Komt omdat hij bij zijn vrouw zit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef dmk het volgende:
Borisham
opmerkelijk: voormalig spindoctor van Balkenende en nu staatsecretaris Defensie Jack de Vries zit verdekt bij debat in journalistenbankjes.. less than a minute ago from mobile web
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De PvdA is krampachtig progressief. Altijd bezig met het doorbreken van rollenpatronen.
Leers: mijn positie misbruikt voor die villa en nu een hoop gezeik; sjiek is miech datquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Nee het volgende:
[..]
Jammer toch he zo'n democratiequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor CU kiezers bij Arie Slob, en CDA kiezers bij Pieter van Geel.
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat snap ik al jaren niet en ik snap ook niet dat het CDA nog altijd zo groot is.
Ik kan niet anders dan concluderen dat er een hoop domme mensen in Nederland wonen en stug op het CDA blijven stemmen
Toch doet ie het niet slecht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Toch grappig dat Rutte op dezelfde manier oppositie wil voeren als Pechtold maar op elk aspect minder is...
Hamer is wel heel eerlijk nu
Bovendien maakt het CDA zich ook schuldig aan het hersenspoelen van de bevolking. Ik zou ze graag willen opdragen voor de Gouden Bikini.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat snap ik al jaren niet en ik snap ook niet dat het CDA nog altijd zo groot is.
Ik kan niet anders dan concluderen dat er een hoop domme mensen in Nederland wonen en stug op het CDA blijven stemmen
in dit geval welquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:18 schreef Horloge het volgende:
Het is overigens "chique" en niet "sjiek". Het is toch geen Limburg?
Nog een tweet, van Mei Li Vos:quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef dmk het volgende:
Borisham
opmerkelijk: voormalig spindoctor van Balkenende en nu staatsecretaris Defensie Jack de Vries zit verdekt bij debat in journalistenbankjes.. less than a minute ago from mobile web
Beetje offtopic, maar stel je eens voor die man komt met 30+ mensen in de kamer en heeft over topics als deze geen duidelijke uitgesproken onderbouwde mening.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:17 schreef The_Streets het volgende:
Overigens was Wilders weer lekker inhoudsloos.
Ik vind dat ze veel te weinig verdienenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef StephanL het volgende:
Dit zijn wel de debatten waar ik het rechtvaardig vind dat ze zo veel verdienen de kamerleden.
Pechtold weet op welke momenten hij klappen kan uitdelen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef JoaC het volgende:
Rutte stelde net de juiste vragen, toch is Pechtold sterker door minder te spreken, maar tegelijkertijd scherper (en harder dan ooit)
Held jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Citizen.Erased het volgende:Rutte met een geweldige counter.
kijk onlinequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijft Nederland 2 het debat vannacht uitzenden? Ik wil eigenlijk zo met m'n laptop in bed gaan leggen en daar heb ik geen digitale TV.
Huldequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Hamer: U staat niet eens te luisteren. U staart naar het plafond.
Rutte: Dat doe ik vaker als u praat.
Geweldig!quote:
Voor zijn kiezers hoeft hij alleen maar een beetje tegen de PvdA te trappen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Apoca het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar stel je eens voor die man komt met 30+ mensen in de kamer en heeft over topics als deze geen duidelijke uitgesproken onderbouwde mening.
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijft Nederland 2 het debat vannacht uitzenden? Ik wil eigenlijk zo met m'n laptop in bed gaan leggen en daar heb ik geen digitale TV.
CTRL+U in Windows Media Player en dan deze link copy/pasten:quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Omdat CDA de boel niet zal laten ploffen en het dus aan de PvdA is. En ieder weldenkend mens snapt niet dat de PvdA dat niet doet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef Torrio het volgende:
Ik snap niet dat de CDA er niet zo van langs krijgt als de PvdA hier..![]()
PvdA is slecht bezig, maar de CDA slaat in elk debat de plank mis.
Kuttopic, slotjequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Iblis het volgende:
Het is soms net FOK! Loopt het inhoudelijk niet meer, ga je even zeuren dat de ander een spelfout maakt naar het plafond kijkt.
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat lijkt me inderdaad krankzinnig. Aangezien hij de lijnen uit zal blijven zetten is het niet eens ondenkbaar ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef Apoca het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar stel je eens voor die man komt met 30+ mensen in de kamer en heeft over topics als deze geen duidelijke uitgesproken onderbouwde mening.
2 keer verkiezingen dit jaar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:22 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad krankzinnig. Aangezien hij de lijnen uit zal blijven zetten is het niet eens ondenkbaar ook.
Ze pijpt blijkbaar net zo langzaam en dat schijnen mannen dan weer geil te vindenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef Cerbie het volgende:
Hoe heeft iemand met zo'n spreektempo het ooit tot die positie kunnen schoppen
Daar heb je wel meer dan een papieren zak bij nodigquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze pijpt blijkbaar net zo langzaam en dat schijnen mannen dan weer geil te vinden
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar heb je wel meer dan een papieren zak bij nodig
niet als je een monster fetish hebt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar heb je wel meer dan een papieren zak bij nodig
Jeroen Dijsselbloem, PvdA.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:23 schreef tho_Omas het volgende:
Wie is die man achter Kant, met die ernstige blik?
Ja, erg sterk van een SGP'er zegquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Horloge het volgende:
Van der Staaij is geweldig. "Het beeld" is een perceptie inderdaad.
Hij heeft de stukken goed doorgelezen en toont gewoon aan dat Hamer onzin uitkraamt.
Hij zet het goed neer inderdaad. Hij is de hele avond al sterk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Horloge het volgende:
Hij heeft de stukken goed doorgelezen en toont gewoon aan dat Hamer onzin uitkraamt.
Onzin Rutte gaf net al aan dat die oorlog nodig was. Hoe dan ook is een dictator en een gevaarlijke spin in het mo ten val gebracht. Dat zal de lijn van de VVD zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god wat een vertoning... van zowel Hamer als Rutte... die de jofele peer wil uithangen maar niet in de gaten heeft dat hij bij de inhoudelijke afwikkeling van dit rapport het ook flink voor de kiezen gaat krijgen
Wilders had ook in zijn termijn niets te zeggen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Kwaliteit het volgende:
boris meld op twitter:
Overigens Rita Verdonk is de hele dag/avond niet aanwezig. Ook opmerkelijk is dat Wilders zich nauwelijks mengt in debat...
Als het goed is gaat de MP praten vannacht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef Adolecens het volgende:
ff'tjes he..
Gaat de MP (en eventueel vice MP's) ook nog praten vannacht, of is het er nu voor de jan met de korte achternaam alles aanhoren en morgen ofzo pas reageren?
Normaal gezien komt het hierna.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef Adolecens het volgende:
ff'tjes he..
Gaat de MP (en eventueel vice MP's) ook nog praten vannacht, of is het er nu voor de jan met de korte achternaam alles aanhoren en morgen ofzo pas reageren?
In dit geval heeft hij gelijk. Maar ik ben bang dat zijn 'God' ook een perceptie is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Horloge het volgende:
Bedoel je Dijsselbloem?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:23 schreef tho_Omas het volgende:
Wie is die man achter Kant, met die ernstige blik?
Dat gaan ze straks ook doen, Pechtold gaat die motie daarvoor indienen. Dan moet PvdA kiezen of ze inderdaad de persconferentie verwerpen, of niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:24 schreef heiden6 het volgende:
Dwing Hamer gewoon om steeds meer afstand te nemen van de verklaring van gisteren en dan moet Balkenende dat ook doen.
SGP komt doorgaans goed beslagen ten ijs.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Horloge het volgende:
"Dit kabinet staat met één been in haar graf."quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef janatwork het volgende:
[..]
Wilders had ook in zijn termijn niets te zeggen...
Never mind...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als het goed is gaat de MP praten vannacht.
Denk dat Wilders zijn vuurwerk nog bewaard voor de (vice)-premiersquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Kwaliteit het volgende:
boris meld op twitter:
Overigens Rita Verdonk is de hele dag/avond niet aanwezig. Ook opmerkelijk is dat Wilders zich nauwelijks mengt in debat...
Ja bierquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:27 schreef raistlin66 het volgende:
goed 10 minuten, mooi de tijd om koffie te zitten, jullie ook wat?
Om mijn casus voor morgen te makenquote:
Typisch keer 2 dus... Verdonk is een aanfluiting als kamerlid... Wilders ook natuurlijk want als het niet over hoofddoekjes gaat dan heeft ie niks te meldenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Kwaliteit het volgende:
boris meld op twitter:
ja!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:27 schreef raistlin66 het volgende:
goed 10 minuten, mooi de tijd om koffie te zitten, jullie ook wat?
Wilders moet zich hier eigenlijk niet eens mee bemoeien, tenzij hij met heel sterke argumenten en vragen kan komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat Wilders zijn vuurwerk nog bewaard voor de (vice)-premiers
En Verdonk, tja
Het leek net of Dijsselbloem last had van zure oprispingen, hij zat soms zulke rare grimassen te trekken.quote:
Ja, dit zal boven de pet van zijn kiezers gaan. En als Wilders er niets over te melden heeft, dan verwacht ik niet dat handpop Graus ineens inhoudelijk gaat debatterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Typisch keer 2 dus... Verdonk is een aanfluiting als kamerlid... Wilders ook natuurlijk want als het niet over hoofddoekjes gaat dan heeft ie niks te melden
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAP.
Korte samenvatting:
- Interpretatie dit,
- meninkje hier,
- dat heb je gister wel gezegd,
- dat heb ik gister niet gezet,
- dat kan adequater,
- nietes,
- dat stond in de brief
- ik blijf bij wat ik heb gezegd
- even m'n tampon er uit halen
- ok, pauze
Logisch met zo'n partij achter jequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef freako het volgende:
[..]
Het leek net of Dijsselbloem last had van zure oprispingen, hij zat soms zulke rare grimassen te trekken.
Welkom in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAP.
Korte samenvatting:
- Interpretatie dit,
- meninkje hier,
- dat heb je gister wel gezegd,
- dat heb ik gister niet gezet,
- dat kan adequater,
- nietes,
- dat stond in de brief
- ik blijf bij wat ik heb gezegd
- even m'n tampon er uit halen
- ok, pauze
Tekenen dat Dijsselbloem voor een evt. motie zal stemmen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef freako het volgende:
[..]
Het leek net of Dijsselbloem last had van zure oprispingen, hij zat soms zulke rare grimassen te trekken.
Daar acht ik hem niet toe in staat eerlijk gezegdquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wilders moet zich hier eigenlijk niet eens mee bemoeien, tenzij hij met heel sterke argumenten en vragen kan komen.
Waarom is Verdonk er neit op zo belangrijk moment?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:30 schreef JoaC het volgende:
Twitteraars merken terecht op dat Wilders stil is en Verdonk afwezig.
Daarom kan hij ook beter z'n mond houdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar acht ik hem niet toe in staat eerlijk gezegd
vmbo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef larry_flynt het volgende:
Pff blijf dit nog lang duren? Ik moet morgen weer pubers les gaan geven
Zat mij net wel met een maat af te vragen hoe ze zo scherp blijven?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:32 schreef Torrio het volgende:
Iedereen zwaar aan de coke om het vol te houden![]()
'Ik sos de vergadering voor 10 minuten'
Whehehequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:32 schreef Torrio het volgende:
Iedereen zwaar aan de coke om het vol te houden![]()
'Ik sos de vergadering voor 10 minuten'
Geert is inderdaad wel heel erg afwezig, voor een aanwezige...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:30 schreef JoaC het volgende:
Twitteraars merken terecht op dat Wilders stil is en Verdonk afwezig.
Ja, daar moest ik ook aan denken. Opkomende saté met rijst.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef freako het volgende:
[..]
Als je van der Vlies opvolgen wilt , kun je denk ik niet wegkomen met gebrek aan dossierkennis.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:26 schreef MajinMHT het volgende:
[..]
In dit geval heeft hij gelijk. Maar ik ben bang dat zijn 'God' ook een perceptie is.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:33 schreef Horloge het volgende:
Femke op Twitter: "En op veler verzoek: ja, het is een uil en nee, het is geen voodoo"
Klinkt goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:33 schreef raistlin66 het volgende:
koffie voor mij en Torrio
beugel flesje bier voor Vosss
en toastjes met brie, filet americain, tonijnsalade en leverworst, tast toe
Woensdagavond is haar vaste vrije avond? Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Waarom is Verdonk er neit op zo belangrijk moment?
Geweldig, ben te vroeg met bier begonnenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:33 schreef raistlin66 het volgende:
dan hoef je niet zoveel te duiken voor propjes, dus heb je niet veel energie nodig, dus hoef je niet vroeg naar bed.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:33 schreef Horloge het volgende:
Femke op Twitter: "En op veler verzoek: ja, het is een uil en nee, het is geen voodoo"
leverworstquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:33 schreef raistlin66 het volgende:
Van der Staaij draait al 11 jaar mee in de Kamer. Als je dan nog geen dossierkennis hebt...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je van der Vlies opvolgen wilt , kun je denk ik niet wegkomen met gebrek aan dossierkennis.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou, dit zal de PvdA goed doen, een prachtig staaltje partij-marketing.
Ze zijn in de fractie nu vast nóg trotser op haar dan ze al waren.
Ja, inderdaad. Ze bleef rustig en bleef haar standpunten herhalen. Oppositie kreeg op een gegeven moment door dat de coalitie bij elkaar wil blijven. Doet Hamer eindelijk iets goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Welkom in de Tweede Kamer.
Ik vind het wel interessant, vond Hamer ook een goed consequent verhaal hebben.
Echt waar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef JoaC het volgende:
Leers is opgestapt in Maastricht
Kijken wat ze morgen op de uni te melden hebbenquote:
Van der Vlies heeft altijd meesterlijke dossierkennis, ik denk dat hij dat bedoelt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef freako het volgende:
[..]
Van der Staaij draait al 11 jaar mee in de Kamer. Als je dan nog geen dossierkennis hebt...
.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:37 schreef Kwaliteit het volgende:
is het nu ook mogelijk dat de coalitie deze regering weg kan sturen?
Ja hoor. Maar ik zie het vannacht niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:37 schreef Kwaliteit het volgende:
is het nu ook mogelijk dat de coalitie deze regering weg kan sturen?
Logisch, een motie indienen om jezelf eruit te werkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
.
ja als de kamer een motie van wantrouwen steunt opgesteld door t kabinet
Onnodig? Als de Raad geen vertrouwen meer in de burgemeester heeft, moet hij opstappen. Enige mogelijke consequentie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jammer, en onnodig. Het volk stond achter hem.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef Black_Rainbow het volgende:
ah, is het toch nog gehaktdag vandaag
Tsja, dat kon ook niet anders. Hij blijkt voorvechter te zijn geweest van integriteit, een partijgenoot moest zelfs het veld ruimen omdat hij schulden (dus niet hypothecaire schulden) bleek te hebben. Dan kan je na dit voorval onmogelijk aanblijven en het is treurig dat hij dat toch wel probeerde.quote:
Huh?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
.
ja als de kamer een motie van wantrouwen steunt opgesteld door t kabinet
De hoofdpersonen in dit conflict draaien ook rond de 10 jaar mee, toch weten ze zich geen raad met een vormfout in een persconferentie, wat moet dat gaan voorstellen op het moment dat de uitgestelde najaarsnota in het voorjaar onderzocht is?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef freako het volgende:
[..]
Van der Staaij draait al 11 jaar mee in de Kamer. Als je dan nog geen dossierkennis hebt...
kom op zeg, de coalitie is t kabinet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Logisch, een motie indienen om jezelf eruit te werken
Hopen dat de betreffende partijen er ook hard voor betalen met de verkiezingen straks.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jammer, en onnodig. Het volk stond achter hem.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:36 schreef Type-R het volgende:
[Offtopic]
Hé, Leers stapt op volgens txt.
[/Offtopic]
Het was mijn vraag niet hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
kom op zeg, de coalitie is t kabinet.
maar als ie bedoelde of de fracties van de coalitiepartijen t kabinet weg kunnen sturen... ja dat kan.
er is 1 coalitiepartner en de oppositie in totaal nodig om dat te doen.
haha i know, maar vandaar mijn onlogisch antwoord dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het was mijn vraag niet hoor
Kom op zeg, er was niets aan de hand. Zeker niet genoeg om al het goede wat hij heeft gedaan te negeren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsja, dat kon ook niet anders. Hij blijkt voorvechter te zijn geweest van integriteit, een partijgenoot moest zelfs het veld ruimen omdat hij schulden (dus niet hypothecaire schulden) bleek te hebben. Dan kan je na dit voorval onmogelijk aanblijven en het is treurig dat hij dat toch wel probeerde.
En mijn sarcastische opmerking daarop?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:41 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
haha i know, maar vandaar mijn onlogisch antwoord dus.
Zoals Clairy terecht zegt, het is gewoon mierenneuken. Om de lieve vrede te bewaren in de coalitie, wringen ze zich in allerlei bochten op de vierkante millimeter. Het is geen onkunde van deze hoofdpersonen, het is eerder wonderlijk dat het kabinet nog overeind staat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De hoofdpersonen in dit conflict draaien ook rond de 10 jaar mee, toch weten ze zich geen raad met een vormfout in een persconferentie, wat moet dat gaan voorstellen op het moment dat de uitgestelde najaarsnota in het voorjaar onderzocht is?
hmm 0.42 al, moet gaan slapen geloof ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En mijn sarcastische opmerking daarop?
Benieuwd of het alsnog de "Nacht van Balkenende" wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef One_of_the_few het volgende:
Voorspel geweest. Tijd voor het echte debat.
Van andere mensen perfecte integriteit eisen terwijl je zelf de kantjes er vanaf loopt, dat valt niet goed te praten. Sowieso, een ambtenaar die in zijn vrije tijd project ontwikkelaar is, dat is al een louche combinatie. En daar dan ook nog mee in zee gaan als burgemeester.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:41 schreef JohnLocke het volgende:
Kom op zeg, er was niets aan de hand. Zeker niet genoeg om al het goede wat hij heeft gedaan te negeren.
Dat gaat sowieso niet gebeuren mocht het kabinet vallen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef Torrio het volgende:
Zat me in de pauze voor te stellen hoe het zou zijn als links aan de macht komt..![]()
een diep drama met gouden tijden voor uitkeringstrekkersquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef Torrio het volgende:
Zat me in de pauze voor te stellen hoe het zou zijn als links aan de macht komt..![]()
die gaan we nog wel vaak horen ja...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het "misverstand" gaat ingezet worden.
Ik hoop het, maar ik denk het nietquote:
Gelukkig niet zeg!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet gebeuren mocht het kabinet vallen.
Ik vond Leers niet slecht presteren daar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Van andere mensen perfecte integriteit eisen terwijl je zelf de kantjes er vanaf loopt, dat valt niet goed te praten. Sowieso, een ambtenaar die in zijn vrije tijd project ontwikkelaar is, dat is al een louche combinatie. En daar dan ook nog mee in zee gaan als burgemeester.![]()
Dat is het verwijt ook helemaal niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond Leers niet slecht presteren daar.
mwah mwah, het kapitalisme,neo/liberalisme heeft door de crisis een flinke knauw gekregen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet gebeuren mocht het kabinet vallen.
Ik geef het je te doen tegenover een geirriteerde kamer met een slaaptekort.quote:
Denk dat de PVV en D66 de grote winnaars worden bij volgende verkiezingen. Helemaal na de prachtige manier van debatteren van Pechtold net precies.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
mwah mwah, het kapitalisme,neo/liberalisme heeft door de crisis een flinke knauw gekregen.
Ik ook niet, maar indien je iets van andere mensen eist (in dit geval integriteit) dan moet die eis wel twee keer gelden voor jezelf, anders kan je dat toch niet op een redelijke manier van anderen eisen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond Leers niet slecht presteren daar.
Helemaal waar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar indien je iets van andere mensen eist (in dit geval integriteit) dan moet die eis wel twee keer gelden voor jezelf, anders kan je dat toch niet op een redelijke manier van anderen eisen?
Zodra hij geen MP meer is, gaat hij officieel de geschiedenis in als Harry Potter/Mietje/Lulletje Rozenwater.quote:
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:45 schreef ASroma het volgende:
mwah mwah, het kapitalisme,neo/liberalisme heeft door de crisis een flinke knauw gekregen.
Ik heb nooit een probleem met de man gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zodra hij geen MP meer is, gaat hij officieel de geschiedenis in als Harry Potter/Mietje/Lulletje Rozenwater.
Geen leider/lijer om trots op te zijn.
zeker, met marijnissen had de SP ook goed geboerd komende verkiezingen. Kant is wat minder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat de PVV en D66 de grote winnaars worden bij volgende verkiezingen. Helemaal na de prachtige manier van debatteren van Pechtold net precies.
Tsja. Aan de andere kant kan dat met een ijzersterke verdediging kracht tonen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:46 schreef ARR-I het volgende:
Daar gaat JP de fout in! Hij neemt niets terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |