Daar zijn ze ook nog bezig ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Nee het volgende:
[..]
Kan beter gedraaid worden in het gemeentehuis van Maastricht.
Daar gaat Leers ook nog niet vanzelf weg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Nee het volgende:
[..]
Uiteraard gaat het kabinet niet vallen. Ze hebben elkaar in een houdgreep en zijn als de dood voor verkiezingen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja, ze gaan weg met de publieksprijs, maar het kabinet gaat er niet door vallen.
De PvdA is krampachtig progressief. Altijd bezig met het doorbreken van rollenpatronen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Seam het volgende:
Als alle PvdA kiezers nu eens dit zagen en begrepen, dan zouden ze toch nooit meer op zo'n faler stemmen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sjiek is wel het woord van de dag.
In de Nederlandse politiek zijn er sowieso mensen die beschikken over charisma. Dat wordt steeds belangrijker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor CU kiezers bij Arie Slob, en CDA kiezers bij Pieter van Geel.
Komt omdat hij bij zijn vrouw zit.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef dmk het volgende:
Borisham
opmerkelijk: voormalig spindoctor van Balkenende en nu staatsecretaris Defensie Jack de Vries zit verdekt bij debat in journalistenbankjes.. less than a minute ago from mobile web
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De PvdA is krampachtig progressief. Altijd bezig met het doorbreken van rollenpatronen.
Leers: mijn positie misbruikt voor die villa en nu een hoop gezeik; sjiek is miech datquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Nee het volgende:
[..]
Jammer toch he zo'n democratiequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef Horloge het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor CU kiezers bij Arie Slob, en CDA kiezers bij Pieter van Geel.
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat snap ik al jaren niet en ik snap ook niet dat het CDA nog altijd zo groot is.
Ik kan niet anders dan concluderen dat er een hoop domme mensen in Nederland wonen en stug op het CDA blijven stemmen
Toch doet ie het niet slecht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Toch grappig dat Rutte op dezelfde manier oppositie wil voeren als Pechtold maar op elk aspect minder is...
Hamer is wel heel eerlijk nu
Bovendien maakt het CDA zich ook schuldig aan het hersenspoelen van de bevolking. Ik zou ze graag willen opdragen voor de Gouden Bikini.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat snap ik al jaren niet en ik snap ook niet dat het CDA nog altijd zo groot is.
Ik kan niet anders dan concluderen dat er een hoop domme mensen in Nederland wonen en stug op het CDA blijven stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |