quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd raar dat het PvdA word afgestraft, omdat CDAers en VVDers in de zelfde kabinetten fouten begaan, ik ben zelf geen PvdA stemmers, maar uiteindelijk is de rooie de gebeten hond terwijl liberaal en christelijk nederland in desbetreffende kabinetsperiodes net zo betwijfelbaar bezig zijn.
Die is vorig jaar overledenquote:
Dat is te wijten aan gebrek aan identiteit binnen de coalitie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd raar dat het PvdA word afgestraft, omdat CDAers en VVDers in de zelfde kabinetten fouten begaan, ik ben zelf geen PvdA stemmers, maar uiteindelijk is de rooie de gebeten hond terwijl liberaal en christelijk nederland in desbetreffende kabinetsperiodes net zo betwijfelbaar bezig zijn.
Dat trekken ze bij de live-programmering altijd weer goed. Als ze herhalingen uitzenden komt dat wel eens voor op Politiek24.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef Hukkie het volgende:
Ja, er lijken 2 streams door elkaar te lopen.
Dat komt omdat de PvdA niet gehaaid genoeg is. Balkenende heeft mannen als De Vries en Verhagen achter zich, echte realpolitikers. Bos wil verkiezingen winnen zonder met modder te gooien, wat verdomd lastig blijkt.quote:
Niet mijn twitter hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef redcable het volgende:
Twitter van boris: wandelgangen melden dat Balkenende weer niets van zich Laat horen.
Nice. Deze loopt ook een stukje voor op die van de NOSquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:27 schreef Kwaliteit het volgende:
betere livestream:
http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream101&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaal
Qua geen reactie meer vanavond?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef redcable het volgende:
Twitter van boris: wandelgangen melden dat Balkenende weer niets van zich Laat horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |