abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 januari 2010 @ 18:30:57 #1
862 Arcee
Look closer
pi_76772265
Rapport commissie Davids #2: Kabinet onder druk.

Live Tweede Kamer

Game on.

[ Bericht 5% gewijzigd door Arcee op 13-01-2010 20:32:14 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_76772310
TerugValPolitiek
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_76772344
Ben benieuwd of ze het debat gaan halen.... dat het kabinet struikelt daar ben ik ondertussen wel van overtuigd... heeft Balkie weer niet de eindstreep gehaald, wat toch ook een flink brevet van onvermogen is....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2010 @ 18:33:44 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76772358
Hopelijk is het tijdstip snel bekend
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:35:13 #5
177885 JoaC
Het is patat
pi_76772417
Ik heb nu ook zin in pizza...
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 januari 2010 @ 18:35:52 #6
862 Arcee
Look closer
pi_76772447
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:33 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd of ze het debat gaan halen.... dat het kabinet struikelt daar ben ik ondertussen wel van overtuigd... heeft Balkie weer niet de eindstreep gehaald, wat toch ook een flink brevet van onvermogen is....
CDA en PvdA zijn sinds de inval in Irak in 2003 geen millimeter tot elkaar gekomen. De oude discussie over de motieven van de inval woedt weer in alle hevigheid, ondanks een onafhankelijk onderzoek. Of dankzij, beter gezegd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_76772493
zo in me radioprogramma dit goed volgen hier op FOK
pi_76772526
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:32 schreef Blistering het volgende:
TerugValPolitiek
TerugVindPremier
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_76772557
De grap van Muiswinkel was gisteren wel treffend "als je een slecht rapport hebt blijf je meestal zitten"
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:38:50 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_76772566
Net in EenVandaag:

PvdA-achterban wil nieuwe verklaring premier

Als premier Balkenende zijn standpunt over het rapport-Davids niet herziet vindt een meerderheid van de PvdA-achterban dat hun partij uit het kabinet moet stappen. Dat blijkt uit onderzoek van EenVandaag.

Het onderzoek vond plaats onder ruim 2000 mensen die bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2006 stemden op de PvdA. Daarvan vindt 83 procent dat Balkenende met een nieuwe verklaring moet komen namens het gehele kabinet. De PvdA-top heeft die eis gisteren gesteld.

Als de premier dat niet doet vindt 66 procent dat de PvdA uit het kabinet moet stappen.

Een ruime meerderheid (74 procent) van de PvdA-achterban vindt dat premier Balkenende zelf zijn conclusies moet trekken uit het Irak-rapport en moet opstappen.

Ook de steun voor een parlementaire enquête is groot: drie op de vier PvdA-stemmers is voor.

bron: http://www.eenvandaag.nl/(...)nende_niet_toegeeft_
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:39:57 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_76772610
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
Net in EenVandaag:

PvdA-achterban wil nieuwe verklaring premier

Als premier Balkenende zijn standpunt over het rapport-Davids niet herziet vindt een meerderheid van de PvdA-achterban dat hun partij uit het kabinet moet stappen. Dat blijkt uit onderzoek van EenVandaag.

Het onderzoek vond plaats onder ruim 2000 mensen die bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2006 stemden op de PvdA. Daarvan vindt 83 procent dat Balkenende met een nieuwe verklaring moet komen namens het gehele kabinet. De PvdA-top heeft die eis gisteren gesteld.

Als de premier dat niet doet vindt 66 procent dat de PvdA uit het kabinet moet stappen.

Een ruime meerderheid (74 procent) van de PvdA-achterban vindt dat premier Balkenende zelf zijn conclusies moet trekken uit het Irak-rapport en moet opstappen.

Ook de steun voor een parlementaire enquête is groot: drie op de vier PvdA-stemmers is voor.

bron: http://www.eenvandaag.nl/(...)nende_niet_toegeeft_
Them's fighting words.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_76772633
TVP.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76772702
Arend Jan Boekestijn op twitter: Bos heeft verklaring van Balkenende van tevoren goedgekeurd. Er is dus sprake van verstoorde relatie Bos-Hamer. CDA wil breken
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_76772734
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef themauster het volgende:
Arend Jan Boekestijn op twitter: Bos heeft verklaring van Balkenende van tevoren goedgekeurd. Er is dus sprake van verstoorde relatie Bos-Hamer. CDA wil breken
ZIt Boekestijn daar in de kast ofzo....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_76772762
quote:
Dan kan Bos beter Hamer lozen.
Lijkt mij sterk dat het kabinet hierom zal vallen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_76772764
Ik dacht dat Arend-Jan niet meer in de kamer zat?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 januari 2010 @ 18:44:22 #17
862 Arcee
Look closer
pi_76772771
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:43 schreef TheVulture het volgende:
pi_76772784
quote:
En Rouvoet zag deze consternatie het ook niet aankomen, dus hij heeft mijn inziens wel een punt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_76772810
quote:

[..]

pi_76772849
quote:

[..]

Richtmicrofoon.
pi_76772877
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan wat de achterban wil en op dit moment denk ik dat die het eerder eens zijn met standpunt Hamer inzake deze kwestie...
pi_76772878
Boekestein is zo'n werkloze die elke dag nog richting zijn werk gaat omdat hij het zijn vrouw nog niet verteld heeft?

Kom op Arend Jan, solliciteren! Aan de slag anders pakken we je uitkering af. Je riante uitkering.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 januari 2010 @ 18:47:07 #23
862 Arcee
Look closer
pi_76772892
http://twitter.com/ajboekestijn

Nummer 1 nieuwssource op dit moment.
pi_76772952
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:38 schreef Klopkoek het volgende:
De grap van Muiswinkel was gisteren wel treffend "als je een slecht rapport hebt blijf je meestal zitten"
Erg sterk inderdaad.
pi_76772976
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Lijkt me juist een perfecte aangelegenheid voor de PvdA om met relatief weinig kleurscheuren uit het moeras dat Balkenende IV heet te komen. Kunnen ze met 20 à 30 zetels in de oppositie bekijken hoe de PVV er een potje van maakt (of, mocht de PVV niet in het kabinet komen, hoe andere partijen miljardenbezuinigingen doorvoeren). Dit is voor de PvdA hét moment om haar toekomst veilig te stellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')