Een Nieuwe Dagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Morgen neemt de bewolking toe en is er kans op wat winterse neerslag. Hierdoor wordt de vorst getemperd. Na morgen kwakkelt de winter een beetje voort.quote:
Dat kan niet, het is al in het nieuws nu.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:24 schreef TNA het volgende:
Ik denk dat nu het hele rapport in de doofpot wordt gestopt
Uiteraard. Maar 't is typisch weer zo'n situatie waarin iedereen vindt dat er wat moet gebeuren en Balkenende vrolijk door huppelt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat kan niet, het is al in het nieuws nu.
Zei die man dat echt? Hoe suf.:')quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Elohim het volgende:
Meneer Ellende... om maar mijn hoogleraar internationaal recht te citeren.
Het is niet zomaar ellende, het is een hele BAK met ellende!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Elohim het volgende:
Meneer Ellende... om maar mijn hoogleraar internationaal recht te citeren.
Hij zal vast zijn stoepje schoonvegen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar 't is typisch weer zo'n situatie waarin iedereen vindt dat er wat moet gebeuren en Balkenende vrolijk door huppelt.
Mijn gelukskoekje zegt: Een publieke doofpotaffaire blijft een doofpotaffaire die publiek is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat kan niet, het is al in het nieuws nu.
quote:
Contradictio in terminis? Paradox?quote:In de moderne betekenis wordt "in de doofpot stoppen" figuurlijk gebruikt, om aan te geven dat men onwelvallige gebeurtenissen liever niet in de openbaarheid brengt en er zoveel mogelijk over zwijgt.
Wijze raad.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
Mijn gelukskoekje zegt: Een publieke doofpotaffaire blijft een doofpotaffaire die publiek is.
Tenzij de PvdA natuurlijk de knop indrukt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar 't is typisch weer zo'n situatie waarin iedereen vindt dat er wat moet gebeuren en Balkenende vrolijk door huppelt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
[..]
Contradictio in terminis? Paradox?
Neequote:In de moderne betekenis wordt "in de doofpot stoppen" figuurlijk gebruikt, om aan te geven dat men onwelvallige gebeurtenissen liever niet in de openbaarheid brengt en er zoveel mogelijk over zwijgt.
quote:Nova
Adeqaat mandaat inval Irak ontbrak
De commissie-Davids velt een hard oordeel over het Nederlandse besluit de inval in Irak politiek te steunen: er was geen juridische onderbouwing, de Kamer werd onvolledig ingelicht, de Nederlandse inlichtingendiensten hadden 'genuanceerde' informatie die door de ministers werd genegeerd en zelfs voor de Kamer werd verzwegen.
Den Haag in de ban van Irak-rapport
NOVA is vanavond geheel gewijd aan het Irak-rapport van de commissie-Davids en ontvangt in café Dudok in Den Haag onder meer: commissie-voorzitter Willibrord Davids, PvdA-senator Klaas de Vries en D66-voorman Alexander Pechtold. Over de conclusies, de bewijzen en de consequenties.
quote:
Hij heeft het liever niet in de openbaarheid, en zal er zo weinig mogelijk over proberen te praten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:36 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar het is al publiek. Dan kun je het niet meer in de doofpot stoppen. Toch? Je kunt het hooguit camoufleren of je er handig uit manoeuvreren, maar dat is wat anders.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid...
Dan had hij het anders moeten aanpakken: zeggen van ik geef later een reactie, voor nu tabee en tot over een paar dagen. Niet dat hele lulverhaal wat hij nu op hing, en waar Bos het blijkbaar niet mee eens is (hoewel Rouvoet beweert dat het verhaal door de coalitie is afgestemd).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:36 schreef Burakius het volgende:
Nu vind ik de reactie van Balkenende vrij normaal, die man heeft ook maar een paar uur? de tijd gehad om 500 pagina's aan betichtingen haast wel op te nemen en een reactie te formuleren. Dan ga je het natuurlijk uitstellen voor een latere volledigere reactie (wat hij zelf ook heeel duidelijk aangaf).
Nee hij heeft duidelijk aangegeven dat hij slechts een paar punten uit het stuk heeft uitgelicht voor de pers en dat een uitgebreidere reactie later zou komen. En dat ze zich zouden verdedigen in de kamer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:42 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dan had hij het anders moeten aanpakken: zeggen van ik geef later een reactie, voor nu tabee en tot over een paar dagen. Niet dat hele lulverhaal wat hij nu op hing, en waar Bos het blijkbaar niet mee eens is (hoewel Rouvoet beweert dat het verhaal door de coalitie is afgestemd).
Natuurlijk had hij dat niet kunnen maken, maar het was beter geweest dan wat hij nu de buis op heeft geslingerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |