quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd raar dat het PvdA word afgestraft, omdat CDAers en VVDers in de zelfde kabinetten fouten begaan, ik ben zelf geen PvdA stemmers, maar uiteindelijk is de rooie de gebeten hond terwijl liberaal en christelijk nederland in desbetreffende kabinetsperiodes net zo betwijfelbaar bezig zijn.
Die is vorig jaar overledenquote:
Dat is te wijten aan gebrek aan identiteit binnen de coalitie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd raar dat het PvdA word afgestraft, omdat CDAers en VVDers in de zelfde kabinetten fouten begaan, ik ben zelf geen PvdA stemmers, maar uiteindelijk is de rooie de gebeten hond terwijl liberaal en christelijk nederland in desbetreffende kabinetsperiodes net zo betwijfelbaar bezig zijn.
Dat trekken ze bij de live-programmering altijd weer goed. Als ze herhalingen uitzenden komt dat wel eens voor op Politiek24.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef Hukkie het volgende:
Ja, er lijken 2 streams door elkaar te lopen.
Dat komt omdat de PvdA niet gehaaid genoeg is. Balkenende heeft mannen als De Vries en Verhagen achter zich, echte realpolitikers. Bos wil verkiezingen winnen zonder met modder te gooien, wat verdomd lastig blijkt.quote:
Niet mijn twitter hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef redcable het volgende:
Twitter van boris: wandelgangen melden dat Balkenende weer niets van zich Laat horen.
Nice. Deze loopt ook een stukje voor op die van de NOSquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:27 schreef Kwaliteit het volgende:
betere livestream:
http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream101&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaal
Qua geen reactie meer vanavond?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef redcable het volgende:
Twitter van boris: wandelgangen melden dat Balkenende weer niets van zich Laat horen.
Sebrenica was ook met een MP over zijn vorige termijn. Alleen deed Kok geen gekke uitspraken waar coalitie boos om werd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:29 schreef larry_flynt het volgende:
Ben benieuwd.....
Zal niet de eerste keer zijn dat een kabinet valt door mee te doen met een oorlog van andere. Iemand Sebrenica? Hoewel dat natuurlijk wel wat anders was had het ook met het inzetten van militairen te maken.
Nee, 21.30 om te kijken of er een debat komt. En als dat debat er dan komt, dan wordt dat waarschijnlijk 22.00.quote:
Die doet het hier nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:27 schreef Kwaliteit het volgende:
betere livestream:
http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream101&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaal
tweedekamer.nl ligt er ook uit dus ze zitten een beetje te kloten denk ikquote:
Ik wel ja, maar ben niet thuis. Zit bij mn moeder via internet te koekeloeren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zit hier standaard in digitale TV pakket. Heb je die toevallig?
Daar gaat dit debat niet over.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:33 schreef Toad het volgende:
Misschien moet Balkenende eerst eens het rapport lezen voordat het debat begint, want dat heeft hij volgens mij nog steeds niet gedaan.
http://www.parool.nl/paro(...)n-springlevend.dhtmlquote:
quote:Jan Pen: 'Ik ben springlevend'
HAREN - ''Ik ben niet dood. Ik zit hier springlevend op de bank in Haren.'' De bekende econoom Jan Pen (88) zag zich vandaag beland in een bizar misverstand over zijn eigen dood. In Amsterdam overleed vorige week naamgenoot Jan Pen, veertig jaar corrector voor Het Parool.
Zijn overlijdensadvertentie deed het Journaal, persbureaus ANP en GPD en de Volkskrant van vanmorgen abusievelijk melden dat de oud-hoogleraar en publicist Jan Pen was overleden.
Hij kreeg in de Volkskrant naast een nieuwsstukje op de voorpagina een mooi postuum op pagina 7 over zijn bewogen leven in de kringen van de sociaaldemocratie, het hoogleraarschap en zijn rol in Hermans beroemde roman Onder professoren, dat alles onder de kop : 'De Wim Kan onder de economen'.
''Zoveel Pennen zijn er toch niet,'' zegt de levende. Factchecking had de media uit onverdachte bron kunnen leren dat Pen er nog wel een tijdje tegenaan wil gaan. ''Ik speel nog iedere dag op het keyboard Bach en de blues van Jimmy Yancey. Kent u die niet?'' (HET PAROOL)
--------------------------------------------------------------------------------
Kap eens met die malloot aandacht te geven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:34 schreef Arcee het volgende:
Boekestijn: "Ik werd net gebeld door een kabinetsinformateur, heb resoluut geantwoord: eerst een verklaring van MP "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |