Om mijn casus voor morgen te makenquote:
Typisch keer 2 dus... Verdonk is een aanfluiting als kamerlid... Wilders ook natuurlijk want als het niet over hoofddoekjes gaat dan heeft ie niks te meldenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Kwaliteit het volgende:
boris meld op twitter:
Overigens Rita Verdonk is de hele dag/avond niet aanwezig. Ook opmerkelijk is dat Wilders zich nauwelijks mengt in debat...
ja!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:27 schreef raistlin66 het volgende:
goed 10 minuten, mooi de tijd om koffie te zitten, jullie ook wat?
Wilders moet zich hier eigenlijk niet eens mee bemoeien, tenzij hij met heel sterke argumenten en vragen kan komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat Wilders zijn vuurwerk nog bewaard voor de (vice)-premiers
En Verdonk, tja
Het leek net of Dijsselbloem last had van zure oprispingen, hij zat soms zulke rare grimassen te trekken.quote:
Ja, dit zal boven de pet van zijn kiezers gaan. En als Wilders er niets over te melden heeft, dan verwacht ik niet dat handpop Graus ineens inhoudelijk gaat debatterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Typisch keer 2 dus... Verdonk is een aanfluiting als kamerlid... Wilders ook natuurlijk want als het niet over hoofddoekjes gaat dan heeft ie niks te melden
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAP.
Korte samenvatting:
- Interpretatie dit,
- meninkje hier,
- dat heb je gister wel gezegd,
- dat heb ik gister niet gezet,
- dat kan adequater,
- nietes,
- dat stond in de brief
- ik blijf bij wat ik heb gezegd
- even m'n tampon er uit halen
- ok, pauze
Logisch met zo'n partij achter jequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef freako het volgende:
[..]
Het leek net of Dijsselbloem last had van zure oprispingen, hij zat soms zulke rare grimassen te trekken.
Welkom in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:28 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAP.
Korte samenvatting:
- Interpretatie dit,
- meninkje hier,
- dat heb je gister wel gezegd,
- dat heb ik gister niet gezet,
- dat kan adequater,
- nietes,
- dat stond in de brief
- ik blijf bij wat ik heb gezegd
- even m'n tampon er uit halen
- ok, pauze
Tekenen dat Dijsselbloem voor een evt. motie zal stemmen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef freako het volgende:
[..]
Het leek net of Dijsselbloem last had van zure oprispingen, hij zat soms zulke rare grimassen te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |