As usual.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef One_of_the_few het volgende:
JPB zegt heel subtiel dat het de PvdA is die nu gedraaid is met deze brief.
Ja, dat zei ze mooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef Horloge het volgende:
Halsema: "Ik geloof dat het CDA er moeite mee heeft dat dit debat plaatsvindt."
Hij is op het moment nog niet echt te pakken op zijn citaten. Die kunnen allemaal anders geïnterpreteerd worden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef HyperBart het volgende:
[..]
ik weet dus niet wat het met JPB is... of de man is inderdaad zo slim dat hij dit soort stellingen later in zijn voordeel weet uit te leggen...
of hij is bijzonder onhandig geweest, wil niet toegeven dat hij verkeerde dingen heeft gezegd en blijft nu met veel kunst- en vliegwerk zijn quotes verdedigen
dat zou ik dan ook niet pikken als pvda zijnde.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef raistlin66 het volgende:
ik snap zn woorden en ik snap zijn zinsopbouw, maar ik kan hem gewoon echt niet volgen.
PvdA moet daar tegen optreden, maar ik heb mijn twijfel of dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef One_of_the_few het volgende:
JPB zegt heel subtiel dat het de PvdA is die nu gedraaid is met deze brief.
Het CDA wil echt niet met wilders regeren, en dat is hun enige andere optie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja daarom, ik kan me niet voorstellen dat dit zonder gevolgen blijft.
Ja, die dubbelzinnigheid is een premier onwaardig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is op het moment nog niet echt te pakken op zijn citaten. Die kunnen allemaal anders geïnterpreteerd worden.
Denk het niet. PvdA heeft het CDA harder nodig dan andersom.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PvdA moet daar tegen optreden, maar ik heb mijn twijfel of dat gaat gebeuren.
Het CDA heeft altijd moeite met debat, ze onderhandelen liever hun puntjes uit totdat ze een excuus kunnen maken om met de volgende partijen in zee te gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef Horloge het volgende:
Halsema: "Ik geloof dat het CDA er moeite mee heeft dat dit debat plaatsvindt."
Balkenende is zo geraffineerd, die weet het wel zo te sturen dat PvdA weer de grote verliezer is ipv. hij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dat zou ik dan ook niet pikken als pvda zijnde.
Dat is niet zo denk ik. Juist als ze nu zouden breken zouden ze nog iets van eigenwaarde terugwinnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk het niet. PvdA heeft het CDA harder nodig dan andersom.
Ze willen het balkie ook weer niet TE moeilijk maken, als hij ten minste niet WEER uitglijdt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef rubbereend het volgende:
Komt Hamer nog naar de microfoon vragen waarom er niks wordt terug genomen?
Dat komt omdat de PvdA zich daarvoor laat gebruiken en dat is gewoonweg een keuze van die partij. In mijn ogen op dit moment een onjuiste keuze.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ze zich eens wat fatsoenlijker zouden gedragen was dat niet meer waar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
So true. Hij lult er gewoon een heel onduidelijk verhaal omheen, waardoor iedereen zoiets heeft van:quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef raistlin66 het volgende:
ik snap zn woorden en ik snap zijn zinsopbouw, maar ik kan hem gewoon echt niet volgen.
Ja precies, daar moeten ze op reageren. waarom doet van dam dit niet, die is beter dan Hamer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PvdA moet daar tegen optreden, maar ik heb mijn twijfel of dat gaat gebeuren.
Op dit moment toch nog niet mogelijk?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kom maar op met die motie van wantrouwen jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |