Apple pays Chuck Norris 99 cents per time he listens to a songquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
een variant van het rekening rijden.
Als JPB gaat rekening rijden krijgt hij geld per kilometer inplaats dat het hem geld kost. In naam van de heer.
Vallen! Vallen! Vallen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja daarom, ik kan me niet voorstellen dat dit zonder gevolgen blijft.
dat geeft niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef Torrio het volgende:
[..]
Bij deze mijn excuus voor het niet openlijk lachen om vorige posts/reacties
Die zitten volgens mij continu te sms'en samenquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef One_of_the_few het volgende:
kan er geen standaard camera op Bos en Hamer?
Das niet slim, maar sluw en leugenachtig. En zo'n politicus is slecht voor de democratie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:00 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat is vaak het slimste wat je als politicus kunt doen.
Het klopt gewoon. Er wordt de suggestie gewekt alsof de premier expliciet heeft gesteld dat het rapport en de bevindingen van de commissie Davids 'een mening' is en dat kan Halsema niet staven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef HyperBart het volgende:
wow... JP houdt zich sterk... lult net Pechtold weg en nu ook Kant met een simpele 'dat staat er niet'... Halsema lijkt nu wel degelijk een sterk punt hebben met "Ik ==> de Premier ==> het Kabinet"
Ik hoop het wel, maar waarschijnlijk loopt het toch met een sisser af.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef TheVulture het volgende:
JP lijkt hier een beetje zijn eigen graf te graven... dit kan toch nog wel eens heel spannend worden
Dat lijkt altijd.. tot het opeens voorbij is en er niks aan de hand schijnt te zijn. Zo gaat het al 7 jaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef TheVulture het volgende:
JP lijkt hier een beetje zijn eigen graf te graven... dit kan toch nog wel eens heel spannend worden
Jawel, om dit soort trivialiteiten heendraaien en doorgaan met belangrijke zaken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hij is MP! Hij moet LEIDEN, niet overal omheen draaien..
Zoals Gerd Leers?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is wel een kwaliteit, maar niet eentje die ik een intellectueel zwaargewicht toedicht. Die kunnen, ook al is het soms complex, wel eenduidig zijn.
Ik ken geen andere soort politicus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:03 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Das niet slim, maar sluw en leugenachtig. En zo'n politicus is slecht voor de democratie.
ik weet dus niet wat het met JPB is... of de man is inderdaad zo slim dat hij dit soort stellingen later in zijn voordeel weet uit te leggen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is JPB goed in. In zijn bewoordingen is hij dusdanig voorzichtig dat hij zijn woorden later nog in een ander perspectief kan plaatsen.
EN DE TITANIC ZINKT OP HET EINDE VAN DE FILM!!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, het kijken van dit debat is hetzelfde als kijken naar Avatar... iedereen weet al hoe 't afloopt.
Ja, zoals wat? De EU-doctrine?quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jawel, om dit soort trivialiteiten heendraaien en doorgaan met belangrijke zaken.
Ons land in nog meer oorlogen gooien en de zaken in ons land over het hoofd zien? Great, zo'n man moeten we hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jawel, om dit soort trivialiteiten heendraaien en doorgaan met belangrijke zaken.
As usual.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef One_of_the_few het volgende:
JPB zegt heel subtiel dat het de PvdA is die nu gedraaid is met deze brief.
Ja, dat zei ze mooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:05 schreef Horloge het volgende:
Halsema: "Ik geloof dat het CDA er moeite mee heeft dat dit debat plaatsvindt."
Hij is op het moment nog niet echt te pakken op zijn citaten. Die kunnen allemaal anders geïnterpreteerd worden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:04 schreef HyperBart het volgende:
[..]
ik weet dus niet wat het met JPB is... of de man is inderdaad zo slim dat hij dit soort stellingen later in zijn voordeel weet uit te leggen...
of hij is bijzonder onhandig geweest, wil niet toegeven dat hij verkeerde dingen heeft gezegd en blijft nu met veel kunst- en vliegwerk zijn quotes verdedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |