Ik blijf er voor op en mischien, héél misschien kan ik vandaag die fles wijn uit 1923 tóch nog open trekken.quote:Misschien, héél misschien, gaat de list van Pechtold (de motie) werken.
Onzin. Het staat er glashelder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef damian5700 het volgende:
Dit klopt wel. Pechtold maakt conclusies die hij aan de verklaring toeschrijft.
Zeer mee eensquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:53 schreef The_Streets het volgende:
Pechtold is DE perfecte oppositie politicus
Hij blijft in de kamer heeft hij al gezegdquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me niks verbazen als Pechtold de nieuwe MP van Nederland wordt... hij is zo verschrikkelijk sterk in het debat
http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream101&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaalquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef One_of_the_few het volgende:
wil iemand die stream link nogmaals plaatsen. Niet die van politiek24, maar die andere.
thanks.
Dan krijgen we een andere Alexander.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij blijft in de kamer heeft hij al gezegd
Kun je rekenen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik blijf er voor op en mischien, héél misschien kan ik vandaag die fles wijn uit 1923 tóch nog open trekken.
Laten we hopen dat het lukt zou ik zeggen
In de interruptie bij de termijn van Hamer viel me dit eerder op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Onzin. Het staat er glashelder.
Kant herhaalt graag, elke keer opnieuw, of het nou dr eigen woorden zijn of die van een anderquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef Dunckie het volgende:
Jaaaah Kant: Hij neemt niks terug: ram het er maar in.
Op het einde blijkt het dus de butler te zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:52 schreef Adolecens het volgende:
Ik loop nu 7 minuten achter![]()
Niks verklappen!
Nouja het is wel een soort steno. Handelingen met een hoop onzin ertussendoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen proberen
Het HD kanaal ook iets. Maar moest ff weg, dus op pauze moeten zettenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Internetstream loopt ver achter op de werkelijkheid of niet?
Daar past ie ook wel het beste denk ik... maar als ie zo doorgaat zie ik D66 nog wel de grootste partij van NL worden... het zit qua zetels nu allemaal zo dicht bij elkaar en hij maakt veruit de sterkste indrukquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij blijft in de kamer heeft hij al gezegd
Gelul, Pechtold is zo breedsprakig dat hij er van alles bijtrekt waar het niet over gaat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Onzin. Het staat er glashelder.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Op het einde blijkt het dus de butler te zijn
Met de kandelaar!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Met de loden pijp, in de Tweede Kamerquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:55 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |