Neeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja een meet! Volgens mij zou ik een keer langs bij Maria als dr huisje af was. Massameet vind ik doodeng en ik denk ook niet dat ik dat durf, ondanks dat ik echt iedereen eens irl wil zien.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Heee!quote:
Ik zou het heel leuk vinden om je hier te mogen verwelkomen! En dat geldt ook voor andere Slankies, natuurlijk!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan echt gemist. Ik ben er niet zelf over begonnen nadat je verhuisd was omdat ik me er bij alles kon voorstellen als je er bij nader inzien niet echt veel zin in zou hebben.
Ik zou het leuk vinden om een keertje een taartje te komen eten maar ik ben weinig initiatiefrijk en zolang het zo tyfuskoud is heb ik ook niet veel trek in 20km fietsen. Ik hoop in mei werkloos te zijn..
Ik zou ook nog een keer komen hè?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou het heel leuk vinden om je hier te mogen verwelkomen! En dat geldt ook voor andere Slankies, natuurlijk!
Ik denk altijd dat mensen me toch niet leuk genoeg vinden om mee af te spreken, dus ik ben ook niet zo erg goed in het maken van afspraken..
Ja, we zouden samen risotto maken! Wat mij betreft staat dat nog steeds hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou ook nog een keer komen hè?.
I beg to differquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou het heel leuk vinden om je hier te mogen verwelkomen! En dat geldt ook voor andere Slankies, natuurlijk!
Ik denk altijd dat mensen me toch niet leuk genoeg vinden om mee af te spreken, dus ik ben ook niet zo erg goed in het maken van afspraken..
Och laiverd toch. Ik vind je nogal leuk, eigenlijk. Afspraken maken is ook mijn sterkste kant niet, maar ik kom er nog wel op terug!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nog een advocaatliefhebber!quote:
En jij was niet eens een moeke!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:57 schreef Tinkepink het volgende:Jullie zijn zo schattig met z'n allen bij elkaar. NIet zo onzeker. Op de laatste (en enige meet waar ik ooit was
) was iedereen hartstikke leuk, dus ik kan me niet voorstellen dat degenen die ik nog nooit in het echt heb gezien dat niet zijn.
quote:
nee hoor neen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef neen het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit iemand heeft gemeet via het internet?
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef neen het volgende:
Ik heb ooit een vak gevolgd bij kunstgeschiedenis, maar de kans lijkt me verder klein.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd of ik DaD en de andere Groningers hier misschien kenin de SC waar ik post was er 1 meisje uit Groningen en jahoor, gezamenlijke kennis en bovendien woonde ze op een steenworp afstand
Ik heb mijn man gemeet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef neen het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vak gevolgd bij kunstgeschiedenis, maar de kans lijkt me verder klein.. Vik en ik waren wel studiegenootjes, alleen niet in hetzelfde jaar. Voor ik hier ging posten hadden we wel al eens samen college's gevolgd.
Euhm, twee jaar geleden of zo. Architectuur en Stedenbouw van de 19e en 20e eeuw.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]! Daar gaan we al
Wanneer?
Oh, en Vik en jij deden Engels? Daar ken ik ook wel een paar mensenecht, hoe klein is Groningen
Yup wmb ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, we zouden samen risotto maken! Wat mij betreft staat dat nog steeds hoor!
Ik hou je op de hoogte over de uitgaansplannen van m'n vriend.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yup wmb ook. Laat maar weten als je bf weer eens out of town is
.
En ik heb Nederlands gestudeerd, niet Engels.
Edit: ik heb wel een half jaar bij Engels gezeten ookIn de tweede helft van 2004 geloof ik
.
Oeps! My badquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm, twee jaar geleden of zo. Architectuur en Stedenbouw van de 19e en 20e eeuw.
Nee, Nederlands!
Ja een éénjarige kopopleidingquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeps! My bad
Maarre, A&S bij Marijke of bij Auke? Marijke is hilarisch vond ik
Sowieso vond ik architectuur ook tof, jammer dat we aan het eind van het tweede jaar al opgesplitst werden in Architectuur en Kunst...
Viking doe jij nu een lerarenopleiding?
Hehehe ja, die ene helft weet je natuurlijk welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja een éénjarige kopopleidingHet vakinhoudelijke deel weet ik al, het didactische deel nog niet
.
Nee, bij Pablo Collette. Ik vond het een erg tof college!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeps! My bad
Maarre, A&S bij Marijke of bij Auke? Marijke is hilarisch vond ik
Sowieso vond ik architectuur ook tof, jammer dat we aan het eind van het tweede jaar al opgesplitst werden in Architectuur en Kunst...
Viking doe jij nu een lerarenopleiding?
Best mogelijk hoor, maar of je dat wílt is een tweede. Ik ben iig heel blij dat ik niet zomaar ergens ben begonnen en eerst deze opleiding doe, want er komt veel meer bij kijken dan ik gedacht hadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehehe ja, die ene helft weet je natuurlijk wel![]()
Ik blijf nog even naief geloven dat als er echt een tekort aan leraren kunstgeschiedenis komt, ik ook wel zonder lesbevoegdheid aangenomen word
Nee, tis niet mn eerste keus ook... maar ik hou onderwijs wel in gedachten voor als de tijden zwaar wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best mogelijk hoor, maar of je dat wílt is een tweede. Ik ben iig heel blij dat ik niet zomaar ergens ben begonnen en eerst deze opleiding doe, want er komt veel meer bij kijken dan ik gedacht had.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar My name is Michael, waarin ze een nieuwe MJ zoeken, echt leuk. Maar ik vind dat ze wel teveel doorlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al klaar met je opleiding of moet je nog even dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Een optie die me wel tof lijkt is bij een uitgeverij werken, maar ik heb echt geen flauw idee wat er allemaal op de arbeidsmarkt te krijgen isEr zijn vast honderden functies waar ik geen benul van heb
Dus ik begin eenvoudig met bijbaantjes, en dan hoop ik er zo in te rollen.
Ik ben net klaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:50 schreef neen het volgende:
[..]
Ben je al klaar met je opleiding of moet je nog even dan?
Vriend van me is al een tijdje klaar met HBO Journalistiek en werkt nu wel in het weekend bij een krant maar doordeweeks nog bij de Jumbo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef Ewelina het volgende:
Vanavond naar Sherlock Holmes geweest, best een leuke film. Jude Law was echt!
Meeten is leuk, volgens mij heb ik de 29e niks dus dan kan ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Misschien moeten wij eens meetenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb mijn man gemeet.![]()
Maar verder vind ik iedereen maar eng.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:38 schreef AKnynke het volgende:
succes Ewelina. K ben er vanzelfsprekend niet bij op de meet.
En ik mis het vriendje. Bah, de eerste paar dagen zijn altijd het ergst.
niet concreet, maar begin februari en begin maart staan vast. Nog 3-4 weken dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie al afgesproken wanneer jullie elkaar weer zien?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:10 schreef Chicolate het volgende:
Ewelina, je kunt het. Waarom denk je dat je het niet redt, het niveau van de stof of te weinig voorbereidingstijd?
Ik heb een lijstje met dingen die dit weekend af moeten, maar ik vergeet steeds dat ik zo'n lijstje heb dus ik doe de hele tijd andere dingendie uiteraard niet nuttig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Pfoequote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
niet concreet, maar begin februari en begin maart staan vast. Nog 3-4 weken dus.
Ik zal er ook niet heel vroeg zijn hoor! En zoals ik al zei, ik hoef ook niet al om tien uur weer in m'n bed te liggen, ik wil best nog wel ergens wat gaan drinken na het eten. Dus zie maarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:28 schreef betty_sue het volgende:
Ik als newbie wil eigenlijk wel meeten...Alleen zit ik de 29e wel tot 1800 op mn werk...
En als ik er d/t-fouten van ga maken, betekent dat dat ik wel héél erg ondersteboven ben...quote:Op zondag 10 januari 2010 00:09 schreef Merel het volgende:
En ik heb kriebels in m'n buik van McDate terwijl er nog niks gebeurt is![]()
Klinkt leuk, misschien kan ik ook wel! Moet nog even mijn studiezaken op een rij zetten want ik heb een aantal deadlines in februari. Maar ach, anders zou ik ook niet in de boeken gaan zitten op vrijdagavondquote:Op zondag 10 januari 2010 00:14 schreef Merel het volgende:
Vrijdag 29 januari in Utrecht! Hadden we vanavond spontaan bedacht.
Ik mag jou welquote:
Maar ik had even teruggelezen en volgensmij had Viking gepost dat ze toch niet kon/wilde omdat het een vrijdagavond was. Of heeft ze inmiddels toch toegegeven?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef Merel het volgende:
Eind van vorig topic zaten we op dit lijstje:
29 januari
Utrecht
Tapa's eten bij El Mundo
Komers:
Merel
Wolve
MoBlo
Shinydiscoball
Viking84
Goodbye (onder voorbehoud)
Vul maar aan als jullie willen komen, leuk!
En nu heb ik trek in iets lekkers, maar ik heb niks in huis
Leuk, kom maar langs.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:21 schreef neen het volgende:
Misschien moeten wij eens meetenkun je meteen wat vertellen over Arnhem
Dank je! Er is wel een hoop blijven hangen, maar die ieniemienie details.... *kreun* Ik haat stampwerkquote:Op zondag 10 januari 2010 08:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Het sneeuwt weer stevig hier.
[..]
Leuk, kom maar langs.![]()
Ewelina, als je het al zo vaak hebt gedaan is er vast onbewust een boel blijven hangen waardoor het stampen lekker makkelijk gaat.
Succes met leren vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Ik hoop ook dat Uniek goed is aangekomen. Ik kom net ook veilig in de galerie aan, na een barre sneeuwfietstocht. Zag er alleen zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
JIj bikkel jij! En nog steeds prachtig, echt waar!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Nouja, moet je je voorstellen hoe je er normaal uitzietquote:Op zondag 10 januari 2010 11:27 schreef conleche het volgende:
Nou GBtje, ik zie er meestal wel ietsje minder uhm.........verfomfaaid uit heur.![]()
Ik heb vandaag sushi bij me als lunchen als ontbijt had ik 2x geroosterd brood met filet A. En voor vanavond weet ik het nog niet.
etenstijd is relatiefquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
De 29e? Ik red het nooit om rond etenstijd in Utrecht te zijn
Waar zijn de groenten en het fruit henengegaan in je lijstje van vandaag? En iets zuivelachtigs zie ik ook niet!!! Niet weer te weinig gaan eten hè!! Dat je maar 2 ons was afgevallen gisteren.......voor hetzelfde geld hield je net wat vocht vast of zo. Misschien toch beter iedere dag wegen? Dan zie je de schommelingen beter.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
etenstijd is relatiefik hoef niet stipt om 8 uur al te eten hoor
hoi!
veel te laat opgestaan! Maar ik had 't blijkbaar nodig, want ik was hiervoor gewoon niet wakkerwel weer leer-tijd verloren
dus dat moet ik straks maar goed maken door extra hard te leren
Lijstje van gisteren is uiteindelijk:
O/L: 3 afbakbroodjes met van alles erop
T: knackebrod met filet americain half tongetje
D: zuurkool met mosterdaardappelpurree en el cheapo rookworst (bah!), heb niet mijn hele portie op, zat al snel helemaal vol
T: 3,5 biertje, 1 plakje appelcake, melba-toastje tonijnsalade en 2 handjes cheese onion chips
Vandaag:
O/L: 3 afbakbroodjes met beleg
T: knackebrodje filet a.
D: kippenvleugeltjes met piri piri kruiden en patatjes
Ik hoop ook dat Uniek goed is aangekomen. Ik kom net ook veilig in de galerie aan, na een barre sneeuwfietstocht. Zag er alleen zo uit:Cootje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Niet meer actief op Fok!
Wat zij zegt, doe voorzichtig Moblo!!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar zijn de groenten en het fruit henengegaan in je lijstje van vandaag? En iets zuivelachtigs zie ik ook niet!!! Niet weer te weinig gaan eten hè!! Dat je maar 2 ons was afgevallen gisteren.......voor hetzelfde geld hield je net wat vocht vast of zo. Misschien toch beter iedere dag wegen? Dan zie je de schommelingen beter.
Leukquote:Op zondag 10 januari 2010 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow oeh een meet! De 29e? Ik kan wel denk ik!
Ik hoop ook dat Uniek goed is aangekomen. Ik kom net ook veilig in de galerie aan, na een barre sneeuwfietstocht. Zag er alleen zo uit:Ja hoor, ziet ze er verdomme nog steeds geweldig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
vervelend hè?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoor, ziet ze er verdomme nog steeds geweldig uit..
weest niet bangquote:Op zondag 10 januari 2010 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar zijn de groenten en het fruit henengegaan in je lijstje van vandaag? En iets zuivelachtigs zie ik ook niet!!! Niet weer te weinig gaan eten hè!! Dat je maar 2 ons was afgevallen gisteren.......voor hetzelfde geld hield je net wat vocht vast of zo. Misschien toch beter iedere dag wegen? Dan zie je de schommelingen beter.
Wat zij zegt. Idem lijstje voor mij trouwens. + een beker melk ergens.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weest niet banghebben tot nu toe elke dag per persoon iets van 400 gram groente per dag gehad
vandaag eten we gewoon kip en patat, bewuste keuze en vorige week zondag al besloten (zie Weekmenu-topic)
Misschien dat er nog een restje kwark bij komt, maar als je ziet naar wat we de rest van de week gegeten hebben, kan dit prima
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:49 schreef Chicolate het volgende:
Hey meneer Wolf, jij hoort wel iets meer te eten dan een dame.
Ik ben aan het begin van het blok altijd supergoed voorbereid, en als ik het vak interessant vind hou ik dat ook volquote:Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef neen het volgende:
Houden jullie altijd alles netjes bij in een periode? Qua maakwerk en leerstof en dergelijke? Ik kom altijd overal te laat achter waardoor ik eigenlijk geen donder doe want: "het heeft toch geen zin"daarom wil ik voor de volgende periode even zo'n stukje met van die magneetverf maken om wat overzichtelijker te kunnen gaan werken.
Ik heb geen idee welke liedjes we haddenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour! Gisteren Stardust gekeken![]()
Syrena: tof, snelle zumba!Weet je welke liedjes? Op mijn sportschule wisselt het tempo nogal af, het ene nummer is heel snel en het andere langzamer.
Nynke:Zal wel een lang paper zijn dan, in totaal!
MeneerdeWolf: zelfs tijdens opjereetzitdagen moeten mannen meer eten dan vrouwenMaar dat heeft mijn vriend ook nog niet door
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens de hele tijd hele rare taalfouten aan het maken. 'zong de moet me in de schoenen' enzo. Ik ga zo m'n verslag nog maar eens goed doorlezen
.
Ik vind armen en benen tegelijk ook altijd wel lastig als ik de pasjes allemaal nieuw moet leren! Al gaat dat na een tijdje beter, zeker als je al een tijdje Zumbaat (veel pasjes lijken op mekaar).quote:Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke liedjes we haddenAlle dansen waren nieuw voor me, op eentje na, en die had ik vorige week voor het eerst. Hij zei wel af en toe: En nu een rustige... en dan kwam er weer een dans met heel snel voetenwerk
(bij hem is rustig dus alleen voeten, zonder veel armen
).
Maar het gaat zo snel dat ik niet kan nadenken, en dan kan ik het veel beter![]()
![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Eau den moedighen Heer Tenenkaasch ging henen
Noar den beveterden ende bezoôlden diepten van den benen
Eau eau, Heer Tenenkaasch, dapp're held von mien
Eau eau, Heer Tenenkaasch, die sollen wij niemals meer zieeeen
</kwelend schoenenkoortje>
Ai vill conseeder eet!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik vind dat maria de 29ste gewoon moet komen
het is een klein groepje, en op sdb heb ik iedereen al een keer gezien, en dat was heel leuk![]()
Ik vind dat een prima reden, maar ik ben ook een snob.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef AKnynke het volgende:
Wat ik me afvraag he, Mo, is waarom je jezelf de druk oplegt om perse van die hele hoge cijfers te moeten halen. Ik herken het heel goed hoor, ik heb het ook, maar ik weet ook precies waarom ik het doe. Misschien is het goed om dat voor jezelf te achterhalen. En jezelf bewijzen is niet goed genoeg!
[ontzettende snob] Ik doe het omdat ik het niveau van m'n master eigenlijk te laag vind en het merendeel van m'n medestudenten te dom. Daarom vind ik dat ik betere cijfers moet halen, en daarom werk ik harder. [/ontzettende snob]
We hadden ook veel kontschudden en heupbonken vandaag. En boobshaken.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind armen en benen tegelijk ook altijd wel lastig als ik de pasjes allemaal nieuw moet leren! Al gaat dat na een tijdje beter, zeker als je al een tijdje Zumbaat (veel pasjes lijken op mekaar).
Er is ook een meisje bij mn Zumbales die d'r armen bijna nooit gebruikt, en alleen in d'r element lijkt als ze met d'r reet mag schudden, dan gaat ze zo heel overdreven-achtig rondbubbelen
Dat is inderdaad een snobische reden zeg! Want als je echt zoveel slimmer zou zijn dan je domme medestudenten, zou je betere cijfers halen zonder er harder voor hoeven te werken.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef AKnynke het volgende:
Wat ik me afvraag he, Mo, is waarom je jezelf de druk oplegt om perse van die hele hoge cijfers te moeten halen. Ik herken het heel goed hoor, ik heb het ook, maar ik weet ook precies waarom ik het doe. Misschien is het goed om dat voor jezelf te achterhalen. En jezelf bewijzen is niet goed genoeg!
[ontzettende snob] Ik doe het omdat ik het niveau van m'n master eigenlijk te laag vind en het merendeel van m'n medestudenten te dom. Daarom vind ik dat ik betere cijfers moet halen, en daarom werk ik harder. [/ontzettende snob]
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind dat een prima reden, maar ik ben ook een snob.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Nog naast jullie wereldreis?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet ook waarom ik het doe:
als het kan, zou ik graag een master in het buitenland willen doen, of wellicht bachelor, maar dat ligt even aan het studieverloop en de opties die ik krijg.
Daarvoor wil ik gewoon een mooi gemiddelde hebben van minimaal een 7, zodat ze zien dat ik iets kan en ik op een goede universiteit geplaatst kan wordenik wil keus hebben, en als het kan een beurs..
k weet het, m'n redenering is niet helemaal logisch. Ik weet dat ik vrij vaak veel meer tijd in zaken stop dan m'n klasgenoten. Heeft ook in zekere mate met m'n perfectionisme te maken. Maar ik denk dat de zaken die ik aflever over het algemeen van veel hogere kwaliteit zijn dan van sommige studiegenoten.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een snobische reden zeg! Want als je echt zoveel slimmer zou zijn dan je domme medestudenten, zou je betere cijfers halen zonder er harder voor hoeven te werken.![]()
Tenzij je een luie snob zou zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een snobische reden zeg! Want als je echt zoveel slimmer zou zijn dan je domme medestudenten, zou je betere cijfers halen zonder er harder voor hoeven te werken.![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
*zingende moet uit schoenen vist*
Oh ik dacht dat je zei 7 studies, leeezen Mariaquote:Op zondag 10 januari 2010 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Half jaar Italiaans
Half jaar Kunstgeschiedenis
3 maanden Bedrijfskundige Informatica
anderhalf jaar Informatiekunde
en nu Engels
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zonder domme studenten geen mogelijkheid om je slimmer te voelen. Toch aardig van me, dat ik die taak op me heb genomen.
Aaaahw!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Merel het volgende:
En Uniek, ik zie 'm morgen! En hij is zooo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
euh.. want?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef Remsjo het volgende:
Wie heeft hier pas geleden nog theorie examen gedaan voor de auto?
--> PTA.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef Remsjo het volgende:
Wie heeft hier pas geleden nog theorie examen gedaan voor de auto?
Ik wil nog steeds niet op de zaken vooruit lopen hoor. Maar op basis van date 1 en het contact daarna vind ik 'm echt errug leuk. Vertelde er gisteren een vriendin over en zat te giechelen als een verliefde puberquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zonder domme studenten geen mogelijkheid om je slimmer te voelen. Toch aardig van me, dat ik die taak op me heb genomen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef Merel het volgende:
Oh weten jullie wanneer ik me echt slim voelde? Toen ik theorie-examen voor rijles deed. Dáár kom je pas domme mensen tegen.
Je hoeft ook helemaal niet op de zaken vooruit te lopen, maar dit is toch gewoon leuk? Dat hele traject van daten en smsen en 'vindt hij me nou wel leuk?' of 'vind ik hem nou wel leuk?', geweldig tochquote:Op zondag 10 januari 2010 17:48 schreef Merel het volgende:
Daph wat goed dat je dat aan je huisarts gaat vragen! Groot gelijk hoor. En het is ook doodeng. Maar uiteindelijk ga je je er beter door voelen
[..]
Ik wil nog steeds niet op de zaken vooruit lopen hoor. Maar op basis van date 1 en het contact daarna vind ik 'm echt errug leuk. Vertelde er gisteren een vriendin over en zat te giechelen als een verliefde puberEn op date 2 hoort op z'n minst gezoend te worden toch?
Daarna kijken we wel weer verder
Ben je slim als je klassieke talen hebt gedaan?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]! Inderdaad. En dan had je ook mensen die het al voor de vijfde keer deden ofzo
.
Maar jij bent sws slim met je klassieke talen.
Het is ook engquote:Op zondag 10 januari 2010 17:41 schreef Daph_ het volgende:
Vind het allemaal doodeng om eerlijk te zijn maar als dat er voor zorgt dat ik beter voel.. Bij de bedrijfsarts en -coach zag ik er ook iedere keer als een berg tegenop en ging ik naar huis met een huilgezicht en knallende koppijn, maar uiteindelijk hielp het wel.
En als mijn stomme rug nou meewerkt dan kan ik binnenkort gaan sporten.. Maargoed, one step at a time.
ik had iemand voor me die het voor de 9e keer deed.. "KUT CBR, ZE MOTTEN ME GEWOON LATEN RIJEN, IK BEN NIET ACHTERLIJK OFSO!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]! Inderdaad. En dan had je ook mensen die het al voor de vijfde keer deden ofzo
.
Maar jij bent sws slim met je klassieke talen.
Toen voelde ik me juist heel dom, want ik snapte er geen reet van, ondanks uitgebreide theorielessenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef Merel het volgende:
Oh weten jullie wanneer ik me echt slim voelde? Toen ik theorie-examen voor rijles deed. Dáár kom je pas domme mensen tegen.
Wel als je klassieke talen hebt gestudeerd op de uniquote:Op zondag 10 januari 2010 17:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben je slim als je klassieke talen hebt gedaan?
Oh, jammerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel als je klassieke talen hebt gestudeerd op de uni.
Maar die durft vast wel gewoon met dit weer de weg op en durft vast ook gewoon kilometers autoweg te rijden, kan fileparkeren en weet overal zijn auto wel in te wurmen om te parkeren, zonder ook maar een krasje te makenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had iemand voor me die het voor de 9e keer deed.. "KUT CBR, ZE MOTTEN ME GEWOON LATEN RIJEN, IK BEN NIET ACHTERLIJK OFSO!!!!"
hij zakte weer![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel als je klassieke talen hebt gestudeerd op de uni.
Als je mij was: nu iets heel vettigs eten en dan over 10 minuten krampend naar de plee om de bloemetjes buiten te zetten en dat dan nog zo'n vijf keer vanavondquote:Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet iemand hoe ik voor morgen nog even 5 kilo kan afvallen en een strakke buik kan kweken?
iets wel/niet durven of totaal geen angst kennen... wat heb je lieverquote:Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Maar die durft vast wel gewoon met dit weer de weg op en durft vast ook gewoon kilometers autoweg te rijden, kan fileparkeren en weet overal zijn auto wel in te wurmen om te parkeren, zonder ook maar een krasje te makenDaar kan ik soms echt zo jaloers op zijn.
Ik zou wel eens een paar dagen geen angst willen hebben, ik heb al jaren een overschot ervan namelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iets wel/niet durven of totaal geen angst kennen... wat heb je liever
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet iemand hoe ik voor morgen nog even 5 kilo kan afvallen en een strakke buik kan kweken?
Hele dag en nacht trainen in de sauna met een pak vuilnisrollen aan.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoezo zou je angst hebben om te meeten? Als dat de enige reden is dat je niet gaat dan gaan we vanaf nu wel even op je inpratenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een paar dagen geen angst willen hebben, ik heb al jaren een overschot ervan namelijk![]()
(en wel even slim blijven, OMG. Dan ging ik jullie zoooooo meeten de 29e![]()
)
Dan krijg je van die Bridget Jones-situatiesquote:
*herkent*quote:Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef neen het volgende:
[..]
Hele dag en nacht trainen in de sauna met een pak vuilnisrollen aan.
M'n moeder heb ik net gehaald van het station en er is hier best wel wat Sneeuw gevallen (7-8cm ofzo) en nogal wat wind dus sommige stukken nogal hoog (waaronder hier in de straat) gaat mn pa mee in de auto. "hooo, rustig rijden, het is glad pas op die auto, pas op die boom, kijk uit, kijk uit hier is een bocht" verschrikkelijk
Jaaaquote:Op zondag 10 januari 2010 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
dus we kunnen Syrena en Maria beide op de meet-lijst zetten?![]()
Ik heb een Limburgs accent, beat thatquote:Op zondag 10 januari 2010 18:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Dat gedoe van tegenvallen slaat nergens op. Ik kom en zet mezelf toch wel goed voor schut waarschijnlijk
Dan kan ik je niet verstaan wsquote:Op zondag 10 januari 2010 18:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een Limburgs accent, beat that
Da's schattig!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik praat ook nog snel en ik heb de neiging om te mompelen, dus dat zal wel een verloren zaak zijn iddquote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet verstaan wsNaja, ik vraag wel iemand om te tolken dan
.
Ik ga wel aan het andere eind van de tafel zittenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik praat ook nog snel en ik heb de neiging om te mompelen, dus dat zal wel een verloren zaak zijn idd
Ik vind de onderbouw het leukst, want die doen nog redelijk goed wat ik zegquote:Op zondag 10 januari 2010 18:14 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik heb trouwens niks tegen mensen die niet kunnen leren... ik vond mezelf ineens heel onaardig klinken...ík vind veel dingen makkelijk, maar ik vind t niet persé stom als andere mensen die dingen niet kunnen...
ik wil trouwens ook heel graag lesgeven aan zowel vmbo als onderbouw als bovenbouw havo/vwo. het gaat mij om dat ik straks iets kan betekenen in de vorming van kinderen
oh gatver praatjesmakers op tvsnel zappen. wijsneuzige stomme kinderen...en jochem van gelder...waarrrr is mn afstandsbediening....
Ik kan YMCA spellen met mijn armen!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga wel aan het andere eind van de tafel zitten. Je hebt nog even om te leren vingerspellen, though
.
Kijk, we komen er welquote:
oh?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kijk, we komen er wel.
Ik ben trouwens in het echt veel liever dan hier, hoor.
Ja, 3 kilo geleden misschienquote:Op zondag 10 januari 2010 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
wordt nog druk op die meet!
en Goodbye is
Laat mij maar weer alleen reizenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom trouwens niet op de meet, maar als er eens eentje op zondagmiddag of zo is, dan ben ik van de partij!
Mogen ze dat zelf ook nog bepalen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat mij maar weer alleen reizen.
Ik vind trouwens dat Greys en Viev ook op de meet moeten komen!.
Dat dus!quote:
Hier spreek je jezelf wel een klein beetje tegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:14 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik heb trouwens niks tegen mensen die niet kunnen leren... ik vond mezelf ineens heel onaardig klinken...ík vind veel dingen makkelijk, maar ik vind t niet persé stom als andere mensen die dingen niet kunnen...
ik wil trouwens ook heel graag lesgeven aan zowel vmbo als onderbouw als bovenbouw havo/vwo. het gaat mij om dat ik straks iets kan betekenen in de vorming van kinderen
oh gatver praatjesmakers op tvsnel zappen. wijsneuzige stomme kinderen...en jochem van gelder...waarrrr is mn afstandsbediening....
*meldt*quote:Op zondag 10 januari 2010 18:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
jawel, dat weet je welquote:Op zondag 10 januari 2010 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net even een pb gestuurd. En ik weet zelf nog niet eens zeker of ik kom.
nee hoor, er zit een groot verschil tussen kinderne in het echt, en de kleine blaaskaakjes die door papa en mama op tv worden gezet waarna er om elke stompzinnige opmerking hard gelachen wordt.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat dus!
[..]
Hier spreek je jezelf wel een klein beetje tegen.
I know, het zag er gewoon een beetje grappig uit zo recht onder elkaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee hoor, er zit een groot verschil tussen kinderne in het echt, en de kleine blaaskaakjes die door papa en mama op tv worden gezet waarna er om elke stompzinnige opmerking hard gelachen wordt.
ik vind kinderen leuk, maar ik ben niet van de prinsjes en prinsesjes en oh wat zijn ze grappig en slim behandeling.
Dus eigenlijk ben ik al een beetje moreel verplicht om aanwezig te zijn.quote:
Over blaaskaken en vreselijke ouders gesproken...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
I know, het zag er gewoon een beetje grappig uit zo recht onder elkaar.
Zulke kinderen krijg je trouwens ook in de klas, en dan ook ouders die het niet accepteren als het kind volgens jou iets niet goed doet want hun kind is fantastisch en waarom zouden ze waarde hechten aan de mening van iemand die ervoor geleerd heeft.
Praatjesmakers is inderdaad wel vreselijk ja...
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Over blaaskaken en vreselijke ouders gesproken...
Een vriendin van mij geeft filosofie op een categoriaal gymnasium. Had ze een gastje de les uitgezet omdat hij steeds zat te klieren en niet naar haar luisterde.
Ouders stuurden een boze brief naar de school, met daarin iets van de volgende strekking: Het zal wel aan de docent liggen hoor, thuis kan Jan-Diederik uit-ste-kend met het personeel omgaan!
yupquote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef neen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben ik al een beetje moreel verplicht om aanwezig te zijn.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Over blaaskaken en vreselijke ouders gesproken...
Een vriendin van mij geeft filosofie op een categoriaal gymnasium. Had ze een gastje de les uitgezet omdat hij steeds zat te klieren en niet naar haar luisterde.
Ouders stuurden een boze brief naar de school, met daarin iets van de volgende strekking: Het zal wel aan de docent liggen hoor, thuis kan Jan-Diederik uit-ste-kend met het personeel omgaan!
Sterke punten beetje benadrukken en believe you me, jij bent degene die vindt dat er 5 kilo vanaf moet, denk niet dat McDate jouw 'probleemzones' ziet. Die denktquote:Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Welnee, je gaat toch nog alleen maar zoenenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan krijg je van die Bridget Jones-situaties
dat weet ik idd ook wel zeker.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Sterke punten beetje benadrukken en believe you me, jij bent degene die vindt dat er 5 kilo vanaf moet, denk niet dat McDate jouw 'probleemzones' ziet. Die denkt
Op de tweede date?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
als je nou 's gewoon zegt 'hey, ik vind je wel leuk,zullen we een setje vormen?'
Ik durfde 'm niet eens te vragen voor de tweede date, ik ben superouderwetsquote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
als je nou 's gewoon zegt 'hey, ik vind je wel leuk,zullen we een setje vormen?'
Wat een wonder dat je mr.Mo aan de haak hebt geslagen, met zulke teksten!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom niet? Als ie echt leuk is? Ik heb ooit tegen mijn ex gezegd dat ik zo'n ontzettende zin had om hem te zoenen. En dat heb ik vervolgens ook gedaan (hij vond het ook wel een goed idee). Als beide partijen nu te verlegen zijn, dan laat je iets moois lopen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op de tweede date?.
Nee, doe maar niet, Merel! Gewoon zien hoe het loopt!.
Een setje?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb het niet over dat zoenen, ik heb het over "zullen we een setje vormen?" op de tweede datequote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ie echt leuk is? Ik heb ooit tegen mijn ex gezegd dat ik zo'n ontzettende zin had om hem te zoenen. En dat heb ik vervolgens ook gedaan (hij vond het ook wel een goed idee). Als beide partijen nu te verlegen zijn, dan laat je iets moois lopen.
Ik ben het eens met Mo. Gaan met die banaan! Nee heb je, ja kun je krijgen.![]()
'Jouw dekseltje past heel goed op mijn potje?'quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een setje?![]()
![]()
Een duo, een team, maatjes en nog meer termen waar ik de rillingen van krijg
Ieeeeeksquote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
'Jouw dekseltje past heel goed op mijn potje?'?
quote:
Ja, maar dat was dan wel weer leuk altijdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh nog een classic van The Fresh Prince! Gurrrl, you must be tired cause you been walkin' round my mind ALL DAY!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef Ewelina het volgende:
Maar goed, als de man/vrouw in kwestie stom is dan is de openingszin al bij voorbaat kansloos.
Ja echt hè. En Carlton natuurlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBee: Jaaa maar de Fresh Prince IS ook leuk!Timeless classics zeg ik, Will Smith was toen geniaal grappig
En Jazz
![]()
Ewelina: ouch, carpet burns
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]!
Dan kun je nog beter lesgeven aan een zogenaamde zwarte klas. Dan ben je als docent heilig en word je door de ouders aangemoedigd de leerling te slaan als hij / zij niet luistert.
Hangt er denk ik heel erg vanaf.quote:
Kijken jullie How I Met Your Mother? Die ene scene als Barney een ambulance belt voor dat meisje? ZO LEUKquote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Viking84 het volgende:
Deed het pijn toen je vanuit de hemel naar beneden viel?
Ik zeg gewoon hoiquote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
En neenke, wat is jouw geniale openingszin?
HIMYMquote:Op zondag 10 januari 2010 21:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kijken jullie How I Met Your Mother? Die ene scene als Barney een ambulance belt voor dat meisje? ZO LEUK
Carltonquote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik trek altijd minder subtiele lui aan geloof ik!
"MEISJAHHHH!! IEK BEN GEK OP JOUUUUU!!!"
Okee.
Tevens: CarltonCarlton dance
Timeless!
Dubbelpost!quote:
quote:
Die had ik net geplaatst alquote:
Ja uhhh... Als Barney in McLaren's een meisje op haar stoel zet, zegt dat ze niet moet praten en een ambulance belt. Dat ze gecheckt moet worden op internal bleeding enzo. En de punchline is dan 'because you fell straight out of heaven'.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HIMYMMaar nu weet ik niet welke scene je bedoelt?
Ja, maar ik kan het me zo weer voorstellen. Barney maakt alles hilarischquote:Op zondag 10 januari 2010 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja uhhh... Als Barney in McLaren's een meisje op haar stoel zet, zegt dat ze niet moet praten en een ambulance belt. Dat ze gecheckt moet worden op internal bleeding enzo. En de punchline is dan 'because you fell straight out of heaven'.
uhh. Als ik het zo vertel is het minder hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |