abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76610395
Het vorige deel: Slank # 915: Met stomme mensen en nasty opmerkingen

Voor wie is "Slank de winter in" bedoeld?

De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76610454
hoi!

ieeeeh fipo!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:15:02 #3
236335 neen
schone schijn
pi_76610458
Ik wacht nog even op de OP
het lijkt niet wat het is
pi_76610523
Daag
Ik heb zin in chips. Maar we hebben geen lekkere, alleen tortillachips. Misschien moet ik een sinaasappel eten ofzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76610575
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat ga jij eten Chico?
Neeeee . Het was bewust, dat ik geen lijstje postte .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja een meet! Volgens mij zou ik een keer langs bij Maria als dr huisje af was . Massameet vind ik doodeng en ik denk ook niet dat ik dat durf, ondanks dat ik echt iedereen eens irl wil zien.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_76610590
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:14 schreef Laureline het volgende:
hoi!

ieeeeh fipo!
Heee!

Hoe was Belgie en heb je geschaatst?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76610659
Meet? 29 januari?
Da's een vrijdag. Dan werk ik tot half vier en moet ik om zeven uur naar bed. Ik pas .
pi_76610789
Nou, nu komt er niemand
pi_76610827
toetje: advocaat
pi_76610841
Nee, België was een hectische ijskoude hel met gestresste opdrachtgevers en choreografen, dus ik was pas tegen zevenen klaar en kon toen alleen maar uitgeput een pintje (en nog één ) pakken in een café.
Morgen gaan we wel proberen te schaatsen hier in de buurt, er schijnt een ondiepe plas helemaal goed te zijn! Dus ik sta straks vroeg op voor mijn doen op zondag Ik mag mij zeker niet overslapen
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:27:40 #11
236335 neen
schone schijn
pi_76610933
Volgens mij heb ik dat weekend nog niets in het Noorden geplanned dus misschien kan ik 's avonds wel even langskomen. Maar mij kennende ben ik te lui
pi_76610973
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik dan echt gemist. Ik ben er niet zelf over begonnen nadat je verhuisd was omdat ik me er bij alles kon voorstellen als je er bij nader inzien niet echt veel zin in zou hebben.
Ik zou het leuk vinden om een keertje een taartje te komen eten maar ik ben weinig initiatiefrijk en zolang het zo tyfuskoud is heb ik ook niet veel trek in 20km fietsen. Ik hoop in mei werkloos te zijn..
Ik zou het heel leuk vinden om je hier te mogen verwelkomen! En dat geldt ook voor andere Slankies, natuurlijk!

Ik denk altijd dat mensen me toch niet leuk genoeg vinden om mee af te spreken, dus ik ben ook niet zo erg goed in het maken van afspraken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:29:52 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76611009
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zou het heel leuk vinden om je hier te mogen verwelkomen! En dat geldt ook voor andere Slankies, natuurlijk!

Ik denk altijd dat mensen me toch niet leuk genoeg vinden om mee af te spreken, dus ik ben ook niet zo erg goed in het maken van afspraken. .
Ik zou ook nog een keer komen hè? .
Niet meer actief op Fok!
pi_76611047
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou ook nog een keer komen hè? .
Ja, we zouden samen risotto maken! Wat mij betreft staat dat nog steeds hoor!
pi_76611118
quote:

[..]

I beg to differ Jij bent echt een gezelligerd
Ik zou 't wel leuk vinden om jullie eens in het echt te zien, maar ik ben niet bepaald dol op massameets.
pi_76611402
quote:

[..]

Och laiverd toch. Ik vind je nogal leuk, eigenlijk. Afspraken maken is ook mijn sterkste kant niet, maar ik kom er nog wel op terug!

En nu ga ik slapen!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:47:07 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76611636

Oeh, hier ook al meetplannen, ik durf dat nooit
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef conleche het volgende:
toetje: advocaat
Nog een advocaatliefhebber! Ik word altijd uitgelachen als ik zeg dat ik dat wel eens neem
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:49:58 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76611723
Oh Chico! Da's waar ook! *kijkt met schuin oog naar ongeverfde deur* Af genoeg

DaD: Ik vind je ook heul leuk!
Ik denk eigenlijk van merendeel van de slankies dat als ik jullie zomaar IRL tegen zou komen (bij een les ofzo! ) dat ik het dat heel goed met jullie zou kunnen vinden! Ik vind dit alleen altijd enger omdat ik denk dat ik IRL niet zo goed uit de verf kom

Mario-tijd met bezoek!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76611810
O, advocaat hebben wij ook nog staan! Ik ga het zo nemen!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:57:36 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76611964
Jullie zijn zo schattig met z'n allen bij elkaar. NIet zo onzeker. Op de laatste (en enige meet waar ik ooit was ) was iedereen hartstikke leuk, dus ik kan me niet voorstellen dat degenen die ik nog nooit in het echt heb gezien dat niet zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zaterdag 9 januari 2010 @ 21:00:52 #21
70532 loveli
N
pi_76612052
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie zijn zo schattig met z'n allen bij elkaar. NIet zo onzeker. Op de laatste (en enige meet waar ik ooit was ) was iedereen hartstikke leuk, dus ik kan me niet voorstellen dat degenen die ik nog nooit in het echt heb gezien dat niet zijn.
En jij was niet eens een moeke!
crap in = crap out
pi_76612112
Bedankt, lieverds. .
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:03:41 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_76612133
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:00 schreef loveli het volgende:

[..]

En jij was niet eens een moeke!
Toch voel ik me weleens zo hoor,als ik jullie posts lees. Zo eh.... oud. En verantwoordelijk
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:04:50 #24
236335 neen
schone schijn
pi_76612166
Ben ik de enige die nog nooit iemand heeft gemeet via het internet?
pi_76612178
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef neen het volgende:
nee hoor neen!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:05:27 #26
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76612179
Ik ben nog steeds benieuwd of ik DaD en de andere Groningers hier misschien ken in de SC waar ik post was er 1 meisje uit Groningen en jahoor, gezamenlijke kennis en bovendien woonde ze op een steenworp afstand
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:06:18 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76612205
quote:
Ik ook niet hoor wel eens iemand tegengekomen dus, maar nog nooit naar een meet geweest.
pi_76612246
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd of ik DaD en de andere Groningers hier misschien ken in de SC waar ik post was er 1 meisje uit Groningen en jahoor, gezamenlijke kennis en bovendien woonde ze op een steenworp afstand
Ik heb ooit een vak gevolgd bij kunstgeschiedenis, maar de kans lijkt me verder klein. . Vik en ik waren wel studiegenootjes, alleen niet in hetzelfde jaar. Voor ik hier ging posten hadden we wel al eens samen college's gevolgd.
pi_76612265
quote:
Ik heb mijn man gemeet.
Maar verder vind ik iedereen maar eng.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:10:00 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76612304
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb ooit een vak gevolgd bij kunstgeschiedenis, maar de kans lijkt me verder klein. . Vik en ik waren wel studiegenootjes, alleen niet in hetzelfde jaar. Voor ik hier ging posten hadden we wel al eens samen college's gevolgd.
! Daar gaan we al Wanneer?

Oh, en Vik en jij deden Engels? Daar ken ik ook wel een paar mensen echt, hoe klein is Groningen
pi_76612319
De eerste meet ooit waar ik naartoe ging was vreselijk. . Ik ben uiteindelijk naar het toilet gegaan, waar ik m'n toenmalige vriend heb gesms't dat 'ie me over een half uur moest bellen met iets dringends waardoor ik meteen weg moest. En zo is het gegaan.
pi_76612391
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

! Daar gaan we al Wanneer?

Oh, en Vik en jij deden Engels? Daar ken ik ook wel een paar mensen echt, hoe klein is Groningen
Euhm, twee jaar geleden of zo. Architectuur en Stedenbouw van de 19e en 20e eeuw.

Nee, Nederlands!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:12:53 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76612401
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, we zouden samen risotto maken! Wat mij betreft staat dat nog steeds hoor!
Yup wmb ook . Laat maar weten als je bf weer eens out of town is .

En ik heb Nederlands gestudeerd, niet Engels .

Edit: ik heb wel een half jaar bij Engels gezeten ook In de tweede helft van 2004 geloof ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_76612489
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yup wmb ook . Laat maar weten als je bf weer eens out of town is .

En ik heb Nederlands gestudeerd, niet Engels .

Edit: ik heb wel een half jaar bij Engels gezeten ook In de tweede helft van 2004 geloof ik .
Ik hou je op de hoogte over de uitgaansplannen van m'n vriend. .
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:15:56 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76612497
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Euhm, twee jaar geleden of zo. Architectuur en Stedenbouw van de 19e en 20e eeuw.

Nee, Nederlands!
Oeps! My bad

Maarre, A&S bij Marijke of bij Auke? Marijke is hilarisch vond ik
Sowieso vond ik architectuur ook tof, jammer dat we aan het eind van het tweede jaar al opgesplitst werden in Architectuur en Kunst...

Viking doe jij nu een lerarenopleiding?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:16:31 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76612523
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oeps! My bad

Sowieso vond ik architectuur ook tof, jammer dat we aan het eind van het tweede jaar al opgesplitst werden in Architectuur en Kunst...

Ja een éénjarige kopopleiding Het vakinhoudelijke deel weet ik al, het didactische deel nog niet .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:19:39 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76612636
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja een éénjarige kopopleiding Het vakinhoudelijke deel weet ik al, het didactische deel nog niet .
Hehehe ja, die ene helft weet je natuurlijk wel

Ik blijf nog even naief geloven dat als er echt een tekort aan leraren kunstgeschiedenis komt, ik ook wel zonder lesbevoegdheid aangenomen word
pi_76612652
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oeps! My bad

Nee, bij Pablo Collette. Ik vond het een erg tof college!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:22:01 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76612703
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:19 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Hehehe ja, die ene helft weet je natuurlijk wel

Ik blijf nog even naief geloven dat als er echt een tekort aan leraren kunstgeschiedenis komt, ik ook wel zonder lesbevoegdheid aangenomen word
Best mogelijk hoor, maar of je dat wílt is een tweede. Ik ben iig heel blij dat ik niet zomaar ergens ben begonnen en eerst deze opleiding doe, want er komt veel meer bij kijken dan ik gedacht had .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:27:47 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76612909
Ik kijk naar My name is Michael, waarin ze een nieuwe MJ zoeken, echt leuk . Maar ik vind dat ze wel teveel doorlaten.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:31:32 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76613030
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Best mogelijk hoor, maar of je dat wílt is een tweede. Ik ben iig heel blij dat ik niet zomaar ergens ben begonnen en eerst deze opleiding doe, want er komt veel meer bij kijken dan ik gedacht had .
Nee, tis niet mn eerste keus ook... maar ik hou onderwijs wel in gedachten voor als de tijden zwaar worden

Ik zet nu eerst in op galeries, veilinghuizen en het vvv-kantoor, gecombineerd met horeca liefst, en hou gewoon mn ogen en oren open
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:33:57 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76613128
Het onderwijs is ook niet mijn eerste keus (ik ben ook niet in de wieg gelegd voor docent), maar van alle opties die ik heb is dit wel één van de minst erge .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:47:04 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76613603

Een optie die me wel tof lijkt is bij een uitgeverij werken, maar ik heb echt geen flauw idee wat er allemaal op de arbeidsmarkt te krijgen is Er zijn vast honderden functies waar ik geen benul van heb Dus ik begin eenvoudig met bijbaantjes, en dan hoop ik er zo in te rollen.
pi_76613632
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar My name is Michael, waarin ze een nieuwe MJ zoeken, echt leuk . Maar ik vind dat ze wel teveel doorlaten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:50:39 #46
236335 neen
schone schijn
pi_76613721
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:47 schreef LadyBlack het volgende:

Een optie die me wel tof lijkt is bij een uitgeverij werken, maar ik heb echt geen flauw idee wat er allemaal op de arbeidsmarkt te krijgen is Er zijn vast honderden functies waar ik geen benul van heb Dus ik begin eenvoudig met bijbaantjes, en dan hoop ik er zo in te rollen.
Ben je al klaar met je opleiding of moet je nog even dan?

Vriend van me is al een tijdje klaar met HBO Journalistiek en werkt nu wel in het weekend bij een krant maar doordeweeks nog bij de Jumbo.
pi_76613819
Avond!

Ik wil ook weer zo graag aan de studie! Mja, na mijn mislukte laatste opleiding doe ik het maar niet meer
Op welke zender is MJ? Of alweer afgelopen misschien.

Lijstje voor vandaag:
O/L 2 boterhammen met paturain light en rauwe ham
T: mueslireep en 2 mueslikoekjesmetteveelsuikerofzo
D: eiermie met thaise roerbakgroenten en kip met een beetje satésaus.
T: 2handjes popcorn en 3 grote speculaaskoeken. Sheit.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:53:30 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76613824
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:50 schreef neen het volgende:

[..]

Ben je al klaar met je opleiding of moet je nog even dan?

Vriend van me is al een tijdje klaar met HBO Journalistiek en werkt nu wel in het weekend bij een krant maar doordeweeks nog bij de Jumbo.
Ik ben net klaar wacht nog op de datum van mn buluitreiking (al 2 maanden ), en ben ondertussen op zoek naar werk

Heb wel alvast gesolliciteerd bij de Coffee Company, lijkt me zo tof om daar te werken!! Ik werk nu in de thuiszorg, maar heb enorm heimwee naar de horeca
pi_76613914

Vanavond naar Sherlock Holmes geweest, best een leuke film. Jude Law was echt !

Meeten is leuk, volgens mij heb ik de 29e niks dus dan kan ik wel.
SPOILER
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:58:48 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76613980
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef Ewelina het volgende:

Vanavond naar Sherlock Holmes geweest, best een leuke film. Jude Law was echt !

Meeten is leuk, volgens mij heb ik de 29e niks dus dan kan ik wel.
SPOILER
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:58:51 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76613984
Mamma mia, ik ga al kwijlen bij de gedachte aan die speculaaskoeken

Mijn lijstje van vandaag is slordig
O: 1 geroosterde boterham met kaas en een gekookt eitje, cappuccino
T: veel dropjes in de auto
L: 2 boterhammen, pindakaas en jam
T: 2 digestive-met-chocola
T: handje wokkels
D: foe yong hai van de chinees en een bakje kwarkyoghurt
T: glas wijn
T: advocaat

[ Bericht 6% gewijzigd door LadyBlack op 10-01-2010 11:45:42 ]
pi_76614393
Ewelina, je kunt het . Waarom denk je dat je het niet redt, het niveau van de stof of te weinig voorbereidingstijd?

Ik heb een lijstje met dingen die dit weekend af moeten, maar ik vergeet steeds dat ik zo'n lijstje heb dus ik doe de hele tijd andere dingen die uiteraard niet nuttig zijn.
pi_76614603
Zoals fokken? *duwt Chicolate richting lijstje*

Speculaaskoeken

Chinese avondeten was mwah, de ossehaas was wel lekker maar die garnalen waren enorm gepeperd Morgen weer lekker hollandse pot
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:21:11 #54
236335 neen
schone schijn
pi_76614757
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik heb mijn man gemeet.
Maar verder vind ik iedereen maar eng.
Misschien moeten wij eens meeten kun je meteen wat vertellen over Arnhem

Maar goed, dan moet ik wel eerst >80 zijn

En Ewaline, tentamen gaat je lukken!

[ Bericht 2% gewijzigd door neen op 09-01-2010 22:43:57 ]
pi_76615024
Ik als newbie wil eigenlijk wel meeten...Alleen zit ik de 29e wel tot 1800 op mn werk...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:38:30 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76615340
succes Ewelina. K ben er vanzelfsprekend niet bij op de meet.

En ik mis het vriendje. Bah, de eerste paar dagen zijn altijd het ergst.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:40:03 #57
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76615377
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:38 schreef AKnynke het volgende:
succes Ewelina. K ben er vanzelfsprekend niet bij op de meet.

En ik mis het vriendje. Bah, de eerste paar dagen zijn altijd het ergst.
Hebben jullie al afgesproken wanneer jullie elkaar weer zien?
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:43:25 #58
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76615477
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:40 schreef Rituals het volgende:

[..]

Hebben jullie al afgesproken wanneer jullie elkaar weer zien?
niet concreet, maar begin februari en begin maart staan vast. Nog 3-4 weken dus.
pi_76615682
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:10 schreef Chicolate het volgende:
Ewelina, je kunt het . Waarom denk je dat je het niet redt, het niveau van de stof of te weinig voorbereidingstijd?

Ik heb een lijstje met dingen die dit weekend af moeten, maar ik vergeet steeds dat ik zo'n lijstje heb dus ik doe de hele tijd andere dingen die uiteraard niet nuttig zijn.
SPOILER
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:55:50 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76615828
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

niet concreet, maar begin februari en begin maart staan vast. Nog 3-4 weken dus.
Pfoe
pi_76617501
TVP!

Succes met je tentamen Ewelina!
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 10 januari 2010 @ 00:09:01 #62
331 Merel
Be here now.
pi_76618292
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:28 schreef betty_sue het volgende:
Ik als newbie wil eigenlijk wel meeten...Alleen zit ik de 29e wel tot 1800 op mn werk...
Ik zal er ook niet heel vroeg zijn hoor! En zoals ik al zei, ik hoef ook niet al om tien uur weer in m'n bed te liggen, ik wil best nog wel ergens wat gaan drinken na het eten. Dus zie maar

Wel jammer om te lezen dat sommigen de 29e niet kunnen Maar dat zal je nu eenmaal met elke datum hebben. Doen we gewoon daarna snel weer een vervolgmeet!

Mijn lijstje van vanavond blijft bij anderhalve pannenkoek. En een halve fles prosecco.

En ik heb kriebels in m'n buik van McDate terwijl er nog niks gebeurt is Misschien zoent 'ie wel als een wasmachine Maar voorlopig is het leuk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 10 januari 2010 @ 00:09:31 #63
331 Merel
Be here now.
pi_76618306
Vergeet ik nog Ewelina succes te wensen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 10 januari 2010 @ 00:10:22 #64
331 Merel
Be here now.
pi_76618326
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:09 schreef Merel het volgende:

En ik heb kriebels in m'n buik van McDate terwijl er nog niks gebeurt is
En als ik er d/t-fouten van ga maken, betekent dat dat ik wel héél erg ondersteboven ben...
pi_76618417
Ik heb teveel gegeten vanavond, maar het was sushi, dus ik doe maar net alsof dat niet erg is
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76618422
Waar zou die meet eik zijn? Niet in het hoge Noorden, toch?
pi_76618434
meet?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 10 januari 2010 @ 00:14:45 #68
331 Merel
Be here now.
pi_76618461
Vrijdag 29 januari in Utrecht! Hadden we vanavond spontaan bedacht.
pi_76618474
MEET!
En sushi is niet slecht.
pi_76618498
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:14 schreef Merel het volgende:
Vrijdag 29 januari in Utrecht! Hadden we vanavond spontaan bedacht.
Klinkt leuk, misschien kan ik ook wel! Moet nog even mijn studiezaken op een rij zetten want ik heb een aantal deadlines in februari. Maar ach, anders zou ik ook niet in de boeken gaan zitten op vrijdagavond
pi_76618516
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:15 schreef betty_sue het volgende:
MEET!
En sushi is niet slecht.
Ik mag jou wel
pi_76618598
Yay.
Waar gaan we eigenlijk heen die vrijdag? En wie komen er tot nu toe?
Ik moet trouwens eerst checken of ik niet moet werken die zaterdag erop..
  zondag 10 januari 2010 @ 00:21:18 #73
331 Merel
Be here now.
pi_76618685
Eind van vorig topic zaten we op dit lijstje:

29 januari
Utrecht
Tapa's eten bij El Mundo

Komers:
Merel
Wolve
MoBlo
Shinydiscoball
Viking84

Vul maar aan als jullie willen komen, leuk!

En nu heb ik trek in iets lekkers, maar ik heb niks in huis
pi_76618818
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef Merel het volgende:
Eind van vorig topic zaten we op dit lijstje:

29 januari
Utrecht
Tapa's eten bij El Mundo

Komers:
Merel
Wolve
MoBlo
Shinydiscoball
Viking84
Goodbye (onder voorbehoud)

Vul maar aan als jullie willen komen, leuk!

En nu heb ik trek in iets lekkers, maar ik heb niks in huis
Maar ik had even teruggelezen en volgensmij had Viking gepost dat ze toch niet kon/wilde omdat het een vrijdagavond was. Of heeft ze inmiddels toch toegegeven?
  zondag 10 januari 2010 @ 00:27:06 #75
331 Merel
Be here now.
pi_76618876
Ja zeg, ze kan zich niet zomaar van het lijstje halen hoor

Ik ga slapen, de prosecco heeft er flink ingehakt. Trusten!
pi_76618887
Trusten!
pi_76620453
tvp
Ja doei.
pi_76621745
ja hoi!! ben net thuis. feestjes waren echt heel leuk!!! supergezellig enzo! best veel mensen ook.

ben net op weg naar huis alleen keihard gevallen op t enige stuk gladde stoep dat ik tegenkwam... en weeeeer op mn slechte knie ( zit vocht in, al jaren ) waar ik vorige week ook al op viel en die nog blauw was. het deed echt heel gemeen zeer, moest er van huilen. heb dus zitten bilezen op mn ipod met icepack op mn knie...

leuk een meet! ik kan helaas niet de negenentwintigste, ga naar een concert in amsterdam die avond... jammer, ik heb geen meetangst meer sinds mini-meet met ewelina en phaidra en merel is in t echt ook al niet eng maar heel leuk...

andere keer ben ik er graag bij !

nu maar ijs eraf en slapen... morgen laatste keer uitslapen. einde valkntie
Kwak
  zondag 10 januari 2010 @ 04:47:05 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76623351
Help, veel sneeuw, eng!
Als ik hier niet meer kom, het was fijn jullie te hebben gekend
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76623689
Goedemorgen.

Het sneeuwt weer stevig hier.
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:21 schreef neen het volgende:
Misschien moeten wij eens meeten kun je meteen wat vertellen over Arnhem
Leuk, kom maar langs.

Ewelina, als je het al zo vaak hebt gedaan is er vast onbewust een boel blijven hangen waardoor het stampen lekker makkelijk gaat.
Succes met leren vandaag.
pi_76623793
quote:
Op zondag 10 januari 2010 08:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.

Het sneeuwt weer stevig hier.
[..]

Leuk, kom maar langs.

Ewelina, als je het al zo vaak hebt gedaan is er vast onbewust een boel blijven hangen waardoor het stampen lekker makkelijk gaat.
Succes met leren vandaag.
Dank je! Er is wel een hoop blijven hangen, maar die ieniemienie details.... *kreun* Ik haat stampwerk
  zondag 10 januari 2010 @ 09:28:20 #82
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76623871
goeiemorgen. Nog anderhalve dag en ik ben van m'n paper af. Dan begint het grote drama, scriptie.

Yuck. Ik ben er echt helemaal chagarijnig van. Plus de ongesteldheidsbuikpijn doet ook niet veel goed...

@ Kwak: fijn dat het leuk was! Zijn er uiteindelijk nog mensen naar jou toegekomen voor groentesoep?
pi_76623951
Ik ga dalijk naar Zumba En ik ben het pasje kwijt. Zo irritant, het zit altijd in de gezamelijke tas van mijn moeder en mij, en nu zit alleen die van haar er nog in Als ik 't vind doe ik 'm weer fijn in mijn eigen portemonnee.

Ik zeg straks wel dat ik het vergeten ben ofzo
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76623979
Ik hoop dat Uniek een beetje veilig op haar werk is aangekomen trouwens!
pi_76624678
Morgen!
  zondag 10 januari 2010 @ 10:43:23 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76624685
Goedemorgen .

Ik hoop dat Uniek veilig op haar werk is aangekomen.
Fijn dat Kwak toch nog een leuke avond heeft gehad . Maar je vierde het toch bij je thuis? Of heb ik nu iets niet goed begrepen?

Ik kreeg net een mail van een medestudent dat hij 'heel toevallig' ergens foto's was tegengekomen van het proeftentamen dat we maandag hebben gemaakt en dat we niet mee mochten nemen .

Ik kom echt vet slecht op gang momenteel. Was om 8 uur al wakker, maar bleef toch tot 10 uur liggen. En nu moet ik een verslag maken . En eigenlijk ook een presentatie over het verslag, maar daar krijg ik toch geen cijfer voor, dus ik steek zo wel een verhaaltje af zonder PPP .
Niet meer actief op Fok!
pi_76625254
Ik hoop ook dat Uniek goed is aangekomen. Ik kom net ook veilig in de galerie aan, na een barre sneeuwfietstocht. Zag er alleen zo uit:
SPOILER
pi_76625291
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Ik hoop ook dat Uniek goed is aangekomen. Ik kom net ook veilig in de galerie aan, na een barre sneeuwfietstocht. Zag er alleen zo uit:
SPOILER

JIj bikkel jij! En nog steeds prachtig, echt waar!
pi_76625553
Nou GBtje, ik zie er meestal wel ietsje minder uhm.........verfomfaaid uit heur.

Ik heb vandaag sushi bij me als lunch en als ontbijt had ik 2x geroosterd brood met filet A. En voor vanavond weet ik het nog niet.
pi_76625625
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:27 schreef conleche het volgende:
Nou GBtje, ik zie er meestal wel ietsje minder uhm.........verfomfaaid uit heur.

Ik heb vandaag sushi bij me als lunch en als ontbijt had ik 2x geroosterd brood met filet A. En voor vanavond weet ik het nog niet.
Nouja, moet je je voorstellen hoe je er normaal uitziet Gewoon een beetje door de uitgelopen mascara heenkijken joh

Ik heb gister sushi gegeten Vanochtend ontbeten met een croissantje jam en een microwave appel
pi_76625758
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
De 29e? Ik red het nooit om rond etenstijd in Utrecht te zijn
etenstijd is relatief ik hoef niet stipt om 8 uur al te eten hoor

hoi!

veel te laat opgestaan! Maar ik had 't blijkbaar nodig, want ik was hiervoor gewoon niet wakker wel weer leer-tijd verloren dus dat moet ik straks maar goed maken door extra hard te leren

Lijstje van gisteren is uiteindelijk:

O/L: 3 afbakbroodjes met van alles erop
T: knackebrod met filet americain half tongetje
D: zuurkool met mosterdaardappelpurree en el cheapo rookworst (bah!), heb niet mijn hele portie op, zat al snel helemaal vol
T: 3,5 biertje, 1 plakje appelcake, melba-toastje tonijnsalade en 2 handjes cheese onion chips

Vandaag:

O/L: 3 afbakbroodjes met beleg
T: knackebrodje filet a.
D: kippenvleugeltjes met piri piri kruiden en patatjes
Ja doei.
pi_76625770
zo, wakker! ik hoop ook dat uniekje het overleefd heeft allemaal... en co met biggelwangen van de sneeuw. het sneeuwt hier niet zo erg...

@ vik en nynke: het was s middags bij mij thyis voor familie, en er is nog een hele goeie vriendin ook toen langsgeweest. daar heeft alleen mn tante uit zwolle afgebeld. mn ouders en broertje zijn soep en broodjes blijven eten.

om negen uur vierde ik t samen met eem vriendin on de kroeg. heel gezellig er waren een man of dertig. op de terugweg daarvan ben ik gevallen. werd vannacht paar keer wakker vam knie, maar ben blij dat ik gisteren gekoeld heb, kan hem nu i elk geval wel buigen
Kwak
pi_76625841
kwak! fijn dat je feestjes leuk waren
jammer dat je bent gevallen

ik ging ook (bijna) onderuit op mijn queeste naar Wijchen gisteravond! Half verdwaald en een keer de fiets omgelazerd, kon gelukkig zelf op tijd van mn fiets afspringen zodat alleen die viel... *phew!*
Ja doei.
pi_76626147
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

etenstijd is relatief ik hoef niet stipt om 8 uur al te eten hoor

hoi!

veel te laat opgestaan! Maar ik had 't blijkbaar nodig, want ik was hiervoor gewoon niet wakker wel weer leer-tijd verloren dus dat moet ik straks maar goed maken door extra hard te leren

Lijstje van gisteren is uiteindelijk:

O/L: 3 afbakbroodjes met van alles erop
T: knackebrod met filet americain half tongetje
D: zuurkool met mosterdaardappelpurree en el cheapo rookworst (bah!), heb niet mijn hele portie op, zat al snel helemaal vol
T: 3,5 biertje, 1 plakje appelcake, melba-toastje tonijnsalade en 2 handjes cheese onion chips

Vandaag:

O/L: 3 afbakbroodjes met beleg
T: knackebrodje filet a.
D: kippenvleugeltjes met piri piri kruiden en patatjes
Waar zijn de groenten en het fruit henengegaan in je lijstje van vandaag? En iets zuivelachtigs zie ik ook niet!!! Niet weer te weinig gaan eten hè!! Dat je maar 2 ons was afgevallen gisteren.......voor hetzelfde geld hield je net wat vocht vast of zo. Misschien toch beter iedere dag wegen? Dan zie je de schommelingen beter.
  zondag 10 januari 2010 @ 11:49:56 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76626246
Mogge! Gister cursus gehad en aansluitend iets nog van m'n werk en ik heb nog niet bijgelezen .

Hoe is het met iedereen? Nog heftige nieuwtjes? Ik heb net gefietst, ging wel lekker. Nu koffie .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:54:35 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76626401
quote:
SPOILER

Cootje! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:56:00 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76626448
Godver, mijn verslag wil totáááál niet!
Niet meer actief op Fok!
pi_76626462
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar zijn de groenten en het fruit henengegaan in je lijstje van vandaag? En iets zuivelachtigs zie ik ook niet!!! Niet weer te weinig gaan eten hè!! Dat je maar 2 ons was afgevallen gisteren.......voor hetzelfde geld hield je net wat vocht vast of zo. Misschien toch beter iedere dag wegen? Dan zie je de schommelingen beter.
Wat zij zegt, doe voorzichtig Moblo!!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:59:39 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76626574
Ow oeh een meet! De 29e? Ik kan wel denk ik!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76626592
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow oeh een meet! De 29e? Ik kan wel denk ik!
Leuk
pi_76626658
quote:
SPOILER
Ja hoor, ziet ze er verdomme nog steeds geweldig uit. .
pi_76626786
Kwak, fijn dat de meeste mensen toch zijn gekomen! En een kusje op je knie. .

Ewelina, succes met je tentamen! Gewoon heel vaak 'ik kan het' tegen jezelf zeggen, het schijnt dat je er dan in gaat geloven. .

Merel. .
pi_76627313
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja hoor, ziet ze er verdomme nog steeds geweldig uit. .
vervelend hè?
Ja doei.
pi_76627363
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:47 schreef conleche het volgende:

[..]

weest niet bang hebben tot nu toe elke dag per persoon iets van 400 gram groente per dag gehad vandaag eten we gewoon kip en patat, bewuste keuze en vorige week zondag al besloten (zie Weekmenu-topic)

Misschien dat er nog een restje kwark bij komt, maar als je ziet naar wat we de rest van de week gegeten hebben, kan dit prima
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:24:16 #105
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76627515
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

weest niet bang hebben tot nu toe elke dag per persoon iets van 400 gram groente per dag gehad vandaag eten we gewoon kip en patat, bewuste keuze en vorige week zondag al besloten (zie Weekmenu-topic)

Misschien dat er nog een restje kwark bij komt, maar als je ziet naar wat we de rest van de week gegeten hebben, kan dit prima
Wat zij zegt. Idem lijstje voor mij trouwens. + een beker melk ergens.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76627729
Okee dan. Geniet van de frietjes dan. (Heb ik nu ook zin in, verdeurie. )

Ik zie net op buienradar dat er hier rond 2en nog meer sneeuw gaat vallen. Zal wel lekker druk worden in de galerie. Nou ja, ga ik maar eens wat administratie doen..........(ja ja, ook hier. Voor iemand die er zo'n hekel aan heeft, moet ik wel véél administratie doen. Hoewel die van de galerie eigenlijk wel heel overzichtelijk is, omdat ik die redelijk goed bijhoud.)

[ Bericht 4% gewijzigd door conleche op 10-01-2010 13:41:46 ]
pi_76628135
Lijstje pour today

O: croissant met jam, appel uit de magnetron met kaneel
L: 2 boterhammen, 1x rosbief 1x sandwich spread
T: vitalinea
T: mineola
D: erwtensoep, carpaccio, stokbrood met tapenade (bij elkaar geraapt zooitje, ik weet het )
T: yoghurt
pi_76628257
Lijstje voor vandaag:

O/L: Brinta (net op)
T: we gaan een wandeling maken door de sneeuw en komen dan vast heel per ongeluk expres uit bij één van onze favoriete zondagmiddagtentjes (oftewel, tarte tatin en warme choco, waarschijnlijk. Misschien nog een wijntje en wat hapjes. .)
D: stoofpotje, met rode kool en wat gekookte aardappels of aardappelpuree
T: perzik of banaan
pi_76628340
Terug van Zumba. Ik ben doornat van het zweet en moest 1 dans zitten, anders kieperde ik om door zuurstofgebrek We gaan vanaf nu blijvend op zondag, die op zaterdag is echt voor ouwe oma's qua tempo (vandaar de zwarte vlekken vandaag).

O: Boterham met pindakaas en stroop
T: Chocolademelk van echte cacao en drie roomboterkoekjes
L/D: Broccolisoep en pasta met een vissie
pi_76628588
Goeiemiddag . Baaldag vandaag. Zit nu al meer dan 2 weken zonder camera en het vooruitzicht is dat ik nog even zonder zal blijven, maar ik heb hem komend weekend nodig (hij was kapot en wordt nu gerepareerd). En huur is te duur. Bwuh.

Fijn dat je verjaardag toch wel leuk was kwak! En af en toe een ijsblokje smelten op je knie? (zodra het ijs gesmolten is, is je knie genoeg gekoeld, 3x per dag herhalen)

Hey meneer Wolf, jij hoort wel iets meer te eten dan een dame .
  zondag 10 januari 2010 @ 13:02:37 #111
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76629043
balen, chico!

Lijstje:

O: 2 zelfgebakken volkorenbroodjes met hagelslag
T: 2 dropjes
L: restje pizza
T: appel, ofzo?
D: iets winters, straks eens in de super kijken.
pi_76629203
ARGH wie zei frietjes?

Ik zit nog steeds in mijn sportkleding, mijn vader is voorgekropen op de badkamer en ligt nu in bad Kreeg weer helemaal flashbacks van toen ik thuiswoonde, op de 1 of andere manier lopen onze badtijden synchroon. En ik verlies 't altijd
  zondag 10 januari 2010 @ 13:08:24 #113
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76629249
oh, en m'n paper staat op papier. Nu begint het editten. en ik heb 4 pagina's te veel....
  zondag 10 januari 2010 @ 13:40:29 #114
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76630566
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:49 schreef Chicolate het volgende:
Hey meneer Wolf, jij hoort wel iets meer te eten dan een dame .
Ik zal kijken wat ik kan doen.
Vandaag is wel een op-m'n-reet-zit-dag trouwens.
  zondag 10 januari 2010 @ 14:10:23 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76632023
Bonjour! Gisteren Stardust gekeken

Syrena: tof, snelle zumba! Weet je welke liedjes? Op mijn sportschule wisselt het tempo nogal af, het ene nummer is heel snel en het andere langzamer.

Nynke: Zal wel een lang paper zijn dan, in totaal!

MeneerdeWolf: zelfs tijdens opjereetzitdagen moeten mannen meer eten dan vrouwen Maar dat heeft mijn vriend ook nog niet door
pi_76633123
studeren gaat opzich wel lekker, maar zit aan een stuk door te gapen, terwijl ik wel echt goed heb geslapen

ik hoop zo dat 't goed komt dat ik niet te hoge verwachtingen heb van mezelf of dat ik er te makkelijk over denk etc. want ik weet gewoon niet zomaar wat m'n niveau is, en daar zal ik dus na deze weken achter komen.. alleen jammer dat als het beneden niveau is, dat ik het dan pas in oktober kan verbeteren en dus dan m'n P niet in juli haal

stressssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!

ga ik zo maar weer verder
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 14:41:07 #117
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76633411
hoeveel 8'en heb je nu al gehaald Moblo? En heb je daar net zoveel voor geleerd als dat je nu aan het leren bent?
  zondag 10 januari 2010 @ 14:42:03 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76633455
Studeren gaat hier beter dan vanochtend gelukkig. Nu met conclusie bezig, dan moet ik even een beoordelingsformulier in elkaar flansen (ik mag zelf aangeven hoe mijn verslag beoordeeld moet worden ) en dan eens kijken of ik nog even een mini-PPP in elkaar kan flansen, want dat is op zich toch wel prettig .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 14:43:14 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76633515
MoBlo die denkt dat ze haar P niet zal halen . Mens je leert je suf!!! Je gaat de beste van de klas zijn joh!

Maar ik herken het wel hoor . Toen ik in m'n eerste jaar zat dacht ik ook al dat ik allang blij zou zijn als ik al m'n vakken zou halen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76633556
dat zijn essays! Dus da's wat anders... voor het enige tentamen wat ik heb gemaakt en niet briljant heb kunnen leren door Rome had ik 'maar' een 6,4.. maargoed.. wel voldoende dus.

Mijn studiegenootjes met wie ik om ga hebben me wel wat verteld over de tentamens die ik moet herkansen. De ene is een ex-HBO-er (Lerarenopleiding Engels) die die tentamens maar nét heeft gehaald met 5,6-en en niet al te veel leren, maar dus al wel 2 jaar met Engels bezig is, en de ander, een ex-WO-politicologie, allemaal wel wat ruimer, met 7-ens en niet ál te veel leren.. ik heb dus geen idee waar ik zit
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 14:47:45 #121
236335 neen
schone schijn
pi_76633718
Houden jullie altijd alles netjes bij in een periode? Qua maakwerk en leerstof en dergelijke? Ik kom altijd overal te laat achter waardoor ik eigenlijk geen donder doe want: "het heeft toch geen zin" daarom wil ik voor de volgende periode even zo'n stukje met van die magneetverf maken om wat overzichtelijker te kunnen gaan werken.
  zondag 10 januari 2010 @ 14:47:47 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76633720
Mo, het komt denk ik echt wel goed hoor! Ten eerste wat Nynke zegt: je bent supergoed bezig de afgelopen tijd, en haalt hoge cijfers bij de vleet! Ten tweede, het is niet zo als op je vorige opleiding he! Letterenstudies hebben veelal een hogere mate van subjectiviteit geloof ik, waardoor het ook vaak een kwestie is van ofwel logisch nadenken of interpretatie is. Ik gok dat de kans dat je een onvoldoende voor 1 van je vakken haalt minimaal is

Vik ook goed bezig zo te zien

Lijstje!
O: volkorenbroodtosti
L: twee mini croissantjes en twee mini afbakbolletjes met chorizo
T: denk nog twee mini afbakbolletjes
D: keftedes met veggies
T: ?
  zondag 10 januari 2010 @ 14:50:50 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76633877
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:47 schreef neen het volgende:
Houden jullie altijd alles netjes bij in een periode? Qua maakwerk en leerstof en dergelijke? Ik kom altijd overal te laat achter waardoor ik eigenlijk geen donder doe want: "het heeft toch geen zin" daarom wil ik voor de volgende periode even zo'n stukje met van die magneetverf maken om wat overzichtelijker te kunnen gaan werken.
Ik ben aan het begin van het blok altijd supergoed voorbereid, en als ik het vak interessant vind hou ik dat ook vol
Dan helpt het om in mn agenda op te schrijven wat ik voor desbetreffende dag moet doen, en eventueel printwerk ruim van tevoren te laten doen door vriendje. Krijg jij geen cursusplanningen? Van die documenten waarin per week staat wat er behandeld wordt? Die krijgen wij meestal, en die kan ik dan zelf overnemen in mn agenda
pi_76633971
ik deels wel en deels niet.

de grote en grove dingen heb ik wel heel goed bijgehouden, maar sommige opdrachten enzo weer niet. En het leren van de 'Pronunciationlist' bijvoorbeeld ook niet. Maar na rondvragen bleek NIEMAND dat te hebben gedaan, omdat dat van die dingen zijn die er tussendoor schieten zeg maar.

En voor pronunciationlessen leer ik ook nooit maar dat valt niet op
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 14:52:52 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76633988
En Mo, je moet je niet laten opnaaien door anderen. Toen ik hoorde dat iemand een bepaald tentamen voor de 6e keer deed, vlak voordat ik dat tentamen moest maken, zonk de moed me meteen in de schoenen, maar ik haalde gewoon een dikke 8 .

Ik ben trouwens de hele tijd hele rare taalfouten aan het maken. 'zong de moet me in de schoenen' enzo . Ik ga zo m'n verslag nog maar eens goed doorlezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76634003
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour! Gisteren Stardust gekeken

Syrena: tof, snelle zumba! Weet je welke liedjes? Op mijn sportschule wisselt het tempo nogal af, het ene nummer is heel snel en het andere langzamer.

Nynke: Zal wel een lang paper zijn dan, in totaal!

MeneerdeWolf: zelfs tijdens opjereetzitdagen moeten mannen meer eten dan vrouwen Maar dat heeft mijn vriend ook nog niet door
Ik heb geen idee welke liedjes we hadden Alle dansen waren nieuw voor me, op eentje na, en die had ik vorige week voor het eerst. Hij zei wel af en toe: En nu een rustige... en dan kwam er weer een dans met heel snel voetenwerk (bij hem is rustig dus alleen voeten, zonder veel armen ).

Maar het gaat zo snel dat ik niet kan nadenken, en dan kan ik het veel beter
pi_76634096
Ik heb nog even geen lijstje want ik bedacht vannacht dat we geen avondeten in huis hebben. Even kijken wat we doen dus.

Oja, en ik heb ook meetangst.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:00:01 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76634338
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:52 schreef Viking84 het volgende:

Ik ben trouwens de hele tijd hele rare taalfouten aan het maken. 'zong de moet me in de schoenen' enzo . Ik ga zo m'n verslag nog maar eens goed doorlezen .

Eau den moedighen Heer Tenenkaasch ging henen
Noar den beveterden ende bezoôlden diepten van den benen
Eau eau, Heer Tenenkaasch, dapp're held von mien
Eau eau, Heer Tenenkaasch, die sollen wij niemals meer zieeeen

</kwelend schoenenkoortje>
  zondag 10 januari 2010 @ 15:02:52 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76634484
Maria

De 28/29e en 30e sta ik wel op een beurs, maar dat zal me niet weerhouden .

En nog meer : -0,9 . Eerste keer weer gewogen sinds de Sinterklaas met alle nom nom en het is er dus alweer af, mét nog eens bijna een halve kg bonusverlies . En ik heb echt veul gegeten de laatste tijd .
pi_76634523
oh, en ik vind dat maria de 29ste gewoon moet komen

het is een klein groepje, en op sdb heb ik iedereen al een keer gezien, en dat was heel leuk
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:04:12 #131
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76634554
Wat ik me afvraag he, Mo, is waarom je jezelf de druk oplegt om perse van die hele hoge cijfers te moeten halen. Ik herken het heel goed hoor, ik heb het ook, maar ik weet ook precies waarom ik het doe. Misschien is het goed om dat voor jezelf te achterhalen. En jezelf bewijzen is niet goed genoeg!

[ontzettende snob] Ik doe het omdat ik het niveau van m'n master eigenlijk te laag vind en het merendeel van m'n medestudenten te dom. Daarom vind ik dat ik betere cijfers moet halen, en daarom werk ik harder. [/ontzettende snob]
  zondag 10 januari 2010 @ 15:04:37 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76634583
Goed bezig X_M! .
Ik zag gisteravond dat ik de afgelopen dagen een halve kilo ben aangekomen, dus dat valt me nog mee . Zal er ws ook snel weer af zijn. Maar ik ga dat soort fratsen zó niet weer uithalen hè . Gewoon een hele nacht en een hele dag hondsberoerd van een zak chips .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 15:04:59 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76634600
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:53 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb geen idee welke liedjes we hadden Alle dansen waren nieuw voor me, op eentje na, en die had ik vorige week voor het eerst. Hij zei wel af en toe: En nu een rustige... en dan kwam er weer een dans met heel snel voetenwerk (bij hem is rustig dus alleen voeten, zonder veel armen ).

Maar het gaat zo snel dat ik niet kan nadenken, en dan kan ik het veel beter
Ik vind armen en benen tegelijk ook altijd wel lastig als ik de pasjes allemaal nieuw moet leren! Al gaat dat na een tijdje beter, zeker als je al een tijdje Zumbaat (veel pasjes lijken op mekaar).

Er is ook een meisje bij mn Zumbales die d'r armen bijna nooit gebruikt, en alleen in d'r element lijkt als ze met d'r reet mag schudden, dan gaat ze zo heel overdreven-achtig rondbubbelen
  zondag 10 januari 2010 @ 15:05:36 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76634630
Ik vind kleine groepjes ook leuk. Ik hoop na volgend weekend ook te kunnen zeggen of ik wel of niet ga komen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76634638
ik weet ook waarom ik het doe:

als het kan, zou ik graag een master in het buitenland willen doen, of wellicht bachelor, maar dat ligt even aan het studieverloop en de opties die ik krijg.
Daarvoor wil ik gewoon een mooi gemiddelde hebben van minimaal een 7, zodat ze zien dat ik iets kan en ik op een goede universiteit geplaatst kan worden ik wil keus hebben, en als het kan een beurs..
Ja doei.
pi_76634705
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eau den moedighen Heer Tenenkaasch ging henen
Noar den beveterden ende bezoôlden diepten van den benen
Eau eau, Heer Tenenkaasch, dapp're held von mien
Eau eau, Heer Tenenkaasch, die sollen wij niemals meer zieeeen

</kwelend schoenenkoortje>

Ik dacht eerder aan dit:
  zondag 10 januari 2010 @ 15:09:02 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76634824
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik vind dat maria de 29ste gewoon moet komen

het is een klein groepje, en op sdb heb ik iedereen al een keer gezien, en dat was heel leuk
Ai vill conseeder eet!

*zingende moet uit schoenen vist*
pi_76634859
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef AKnynke het volgende:
Wat ik me afvraag he, Mo, is waarom je jezelf de druk oplegt om perse van die hele hoge cijfers te moeten halen. Ik herken het heel goed hoor, ik heb het ook, maar ik weet ook precies waarom ik het doe. Misschien is het goed om dat voor jezelf te achterhalen. En jezelf bewijzen is niet goed genoeg!

[ontzettende snob] Ik doe het omdat ik het niveau van m'n master eigenlijk te laag vind en het merendeel van m'n medestudenten te dom. Daarom vind ik dat ik betere cijfers moet halen, en daarom werk ik harder. [/ontzettende snob]
Ik vind dat een prima reden, maar ik ben ook een snob.
pi_76634974
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind armen en benen tegelijk ook altijd wel lastig als ik de pasjes allemaal nieuw moet leren! Al gaat dat na een tijdje beter, zeker als je al een tijdje Zumbaat (veel pasjes lijken op mekaar).

Er is ook een meisje bij mn Zumbales die d'r armen bijna nooit gebruikt, en alleen in d'r element lijkt als ze met d'r reet mag schudden, dan gaat ze zo heel overdreven-achtig rondbubbelen
We hadden ook veel kontschudden en heupbonken vandaag. En boobshaken.
Onze leraar is 20 en zo flexibel, hij kan stappen met zijn benen en tegelijkertijd schudden met zijn kont Ik vraag me elke keer af hoe ie dat voor elkaar krijgt (ik kan alleen stap-schud-stap-schud ).
pi_76635079
oh, en ik wil gewoon graag laten zien dat ik echt wel iets kan, ergens goed in ben, kán studeren, etc.

want dit is mijn 5e studie en ik heb nog niets bereikt, hélemaal niets!
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:14:07 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76635145
Nou Mo, for what it's worth, ik heb echt bewondering voor je inzet, zelfdiscipline en motivatie hoor. Ik doe het je niet na.
pi_76635163
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef AKnynke het volgende:

Dat is inderdaad een snobische reden zeg! Want als je echt zoveel slimmer zou zijn dan je domme medestudenten, zou je betere cijfers halen zonder er harder voor hoeven te werken.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:15:13 #143
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76635217
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik vind dat een prima reden, maar ik ben ook een snob.
SPOILER
Kwak
pi_76635333
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet ook waarom ik het doe:

als het kan, zou ik graag een master in het buitenland willen doen, of wellicht bachelor, maar dat ligt even aan het studieverloop en de opties die ik krijg.
Daarvoor wil ik gewoon een mooi gemiddelde hebben van minimaal een 7, zodat ze zien dat ik iets kan en ik op een goede universiteit geplaatst kan worden ik wil keus hebben, en als het kan een beurs..
Nog naast jullie wereldreis? Wat een boel plannen, dan ben je nog wel even bezig!
Niet dat ik het afkeur hoor, ik zou ook zo nog een studie willen gaan doen. (Sterker nog, ik moest wel even aan jou denken toen ik overwoog om na deze master nog iets anders te gaan doen ondanks dat ik al zevendejaars ben.)
  zondag 10 januari 2010 @ 15:22:17 #145
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76635569
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een snobische reden zeg! Want als je echt zoveel slimmer zou zijn dan je domme medestudenten, zou je betere cijfers halen zonder er harder voor hoeven te werken.
k weet het, m'n redenering is niet helemaal logisch. Ik weet dat ik vrij vaak veel meer tijd in zaken stop dan m'n klasgenoten. Heeft ook in zekere mate met m'n perfectionisme te maken. Maar ik denk dat de zaken die ik aflever over het algemeen van veel hogere kwaliteit zijn dan van sommige studiegenoten.

En nu hou ik op met snobben. Oh, en ik ben ondertussen al 7e jaars student, ben in 2003 begonnen met studeren. K merk langzamerhand dat ik er wel zat van heb. Of zou dat door deze stomme paper komen?
pi_76635589
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Tenzij je een luie snob zou zijn.

Kwak: misschien is ze ook wel dommer, dan kun jij er ook niks aan doen dat je dat constateert.
Of ze heeft natuurlijk gewoon een andere manier van denken/werken.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:24:04 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76635655
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

*zingende moet uit schoenen vist*
.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 15:26:28 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76635778
Ik vind het niveau van mijn opleiding ook te laag en juist daarom vind ik ook dat ik hoger moet scoren dan m'n medestudenten. Maar als dat niet zo is, dan maakt het me ook niet zoveel uit, want ik vind de docenten toch niet vakbekwaam . Dus either way: ik ben tevreden . Hopelijk krijg ik morgen m'n essay over multicultureel onderwijs terug. Dat moet toch minimaal een 9 zijn, anders is mijn gevoel voor rechtvaardigheid aangetast voor m'n vorige (prut)essay kreeg ik een 9 en deze is veel beter, dus eigenlijk moet het gewoon 10+ worden, maar ik denk niet dat die docent veel hoger gaat dan een 9.
Niet meer actief op Fok!
pi_76635929
Ik ben tiendejaars geweest En toen snel m'n drs omgezet naar BaMa en de scriptie maar laten zitten. Als je na vijf jaar nog geen steek vooruit komt Soms vind ik het wel jammer, maar ook heel vaak niet. Wat ik nu doe past veel beter bij me. Had ik ook kunnen gaan doen met scriptie, maar oke
  zondag 10 januari 2010 @ 15:35:53 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76636267
Overleefd Ben door sneeuwduinen gecrossed (nou ja met 30 km per uur, langzamer kon niet want dan zat je vast)
En nu ben ik het ontzettend beu!

Co , hoe krijg je het voor elkaar om er nog zo lekker uit te zien?

Kwak, hoe is het met de knie?

Wat fijn XM, ik hoop dat je er goed bij voelt!

Lijst: 5 x volkorenboterham, kom yoghurt, kiwi, mandarijn, peer, appel, 2 cup a soup kerrie, halve komkommer, half bakje cherrytomaatjes, blokje choco, bakje chips..
Straks nog spaghetti met veel groente en saus.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 10 januari 2010 @ 15:35:56 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76636270
Zo tof Mark en ik spelen Assassin's Creed 2 en dan heb je steeds puzzels. Krijg je bijv 10 echt bestaande schilderijen (en bekende schilderijen ook) die iets gemeen hebben en dan moet je uitvogelen wat. Net weer even een puzzel opgelost met hem .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 15:43:46 #152
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76636633
Veel mensen hier die lang studeren/gestudeerd hebben! Ik voelde me bij mijn vorige studie ook slimmer dan de meeste andere studenten . Ik haalde alleen meestal geen 8-en en 9-ens (maar over het algemeen wel hoger dan de anderen ). Bij mijn huidige studie (geneeskunde) wil ik ook graag goed presteren. Allereerst omdat het belangrijk kan zijn om later een opleidingsplek te krijgen, maar vooral omdat dit de studie is waar ik altijd van droomde. Nu heb ik eindelijk deze kans gekregen (na 2x uitgeloot te zijn geweest) en wil ik mezelf graag bewijzen volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rituals op 10-01-2010 15:49:46 ]
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 10 januari 2010 @ 15:49:08 #153
236335 neen
schone schijn
pi_76636891
Ik heb ook een aantal van die waardeloze leraren, vakkennis hebben ze wel maar de kwaliteiten en motivatie om deze over te brengen aan de leerlingen hebben ze niet. Beter gaan ze wat anders doen denk ik dan.
  zondag 10 januari 2010 @ 16:01:03 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76637373
Merel, wanneer zie je hem weer?
* uniekhoorn dol is op liefdesverhalen
pi_76637463
He uniek, fijn dat je heelhuids heen & weer gekomen bent!

Ik heb hier sneeuwgeschoven. En twee uur gewandeld.
En ik het de (te zoute) zoutebonenstampot omgekat naar aardappelsoep en nu ben ik warm en gloeierig en moe. En straks mogen we nog een Irish coffee dus daarna zal het wel helemaal een bekeken zaak zijn.
pi_76637609
Tvp.... Net de kerst / nieuwjaarskilo's er weer af (avondeten met oliebollen en appeldingen) En lekker 2 a 3 keer in de week sporten

Nu ef naar de appie om vanavond brownies te eten... de ironie

Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 10 januari 2010 @ 16:17:40 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76638068
Ik ben ook een streber, maar da's meer omdat ik allemaal heel slimme mensen om me heen zie bij de RMA, en dan wil ik bewijzen ook best wat te kunnen Als ik ooit die PhD wil gaan doen, moet ik ten slotte toch uitblinken, en da's in een groep vol bolleboosjes best lastig Ik bedoel, ik ben niet dom ofzo, maar ook niet zo hyperintelligent

Oh en ik ben nu ehhh... half jaar kunstaca + 3 jaar BA's, + 1 jaar MA, + nu eerste jaar van tweejarige MA... ongeveer 5 jaar aan het studeren! Als je mn half jaar werken tussendoor meetelt 5,5. Als ik klaar ben heb ik in totaal 7 jaar gestudeerd. Dat klinkt best lang

Hee Mo, ik dacht dat je alleen Italiaans, die moeilijke studie van vorig jaar (informatiekunde?) en nu Engels had gedaan! Wat verders nog?

Het klinkt trouwens alsof je met Engels helemaal op je plekje zit heur!
  zondag 10 januari 2010 @ 16:31:18 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76638658
Mo heeft ook kunstgeschiedenis gedaan, geloof ik.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 16:32:00 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76638679
Meh wat een bevalling, dat verslag Ik moet nog één klein dingetje doen, maar de laatste loodjes wegen het zwaarst ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_76639344
Half jaar Italiaans
Half jaar Kunstgeschiedenis
3 maanden Bedrijfskundige Informatica
anderhalf jaar Informatiekunde

en nu Engels
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 17:11:05 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76640418
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Half jaar Italiaans
Half jaar Kunstgeschiedenis
3 maanden Bedrijfskundige Informatica
anderhalf jaar Informatiekunde

en nu Engels
Oh ik dacht dat je zei 7 studies, leeezen Maria

Engels

Ik ben vandaag zo duf als een aardappel
pi_76640465
idem! Heb nog wel geleerd, maar bleef maar gapen Dus ik ga even relaxen, misschien nog even douchen en dan koken en dan iig zorgen dat mijn essays enzo klaar zijn om in te leveren zodat ik dáár in ieder geval geen zorgen meer om heb
Ja doei.
pi_76640595
Zonder domme studenten geen mogelijkheid om je slimmer te voelen. Toch aardig van me, dat ik die taak op me heb genomen.
  zondag 10 januari 2010 @ 17:19:27 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76640812
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zonder domme studenten geen mogelijkheid om je slimmer te voelen. Toch aardig van me, dat ik die taak op me heb genomen.
edit: en voor de duidelijkheid, haal jezellefs even nie naar beneden he!

Wij zullen mensen versteld laten staan met onze onverwachts-opbloeiende genialiteit, gij CupcakeQueen! Oh yash.

En dan ineens, BOOM, in your face!

[ Bericht 4% gewijzigd door MariaEtcetera op 10-01-2010 17:26:36 ]
  zondag 10 januari 2010 @ 17:26:47 #165
331 Merel
Be here now.
pi_76641087
Mo, als je in het buitenland wil studeren, neem je dan je meneer mee? Aangezien je nog geen week zonder 'm kan...

En Uniek, ik zie 'm morgen! En hij is zooo leuk
pi_76641172
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:26 schreef Merel het volgende:

En Uniek, ik zie 'm morgen! En hij is zooo leuk
Aaaahw!
  zondag 10 januari 2010 @ 17:32:34 #167
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_76641304
Wie heeft hier pas geleden nog theorie examen gedaan voor de auto?
pi_76641392
Lijst:
O: 2 bruine boterhammen met hagelslag, gekookt eitje, glas thee
T: niks
L: bruine boterham ardenner boterhamworst, krentenbol boter, plakje ontbijtkoek met boter, grote mandarijn
T: chocoboy, timeout ( ?), drie plakjes biefstukworst, spa en fruit
D: sperziebonen en krieltjes denk ik? Vlees weet ik niet.

Over de gezondheid
SPOILER
  zondag 10 januari 2010 @ 17:35:09 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76641408
Wait, wut?

Daphert: wat goed! Erg daadkrachtig
  zondag 10 januari 2010 @ 17:39:27 #170
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76641565
way to go daph!
Kwak
pi_76641579
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef Remsjo het volgende:
euh.. want?
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 17:39:59 #172
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76641590
waarom denkt google adsense dat ik iets wil weten over daten voor actieve 50plussers? whut?
Kwak
pi_76641592
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:39 schreef kwakz0r het volgende:
way to go daph!
dat
Ja doei.
pi_76641673

Vind het allemaal doodeng om eerlijk te zijn maar als dat er voor zorgt dat ik beter voel.. Bij de bedrijfsarts en -coach zag ik er ook iedere keer als een berg tegenop en ging ik naar huis met een huilgezicht en knallende koppijn, maar uiteindelijk hielp het wel.

En als mijn stomme rug nou meewerkt dan kan ik binnenkort gaan sporten.. Maargoed, one step at a time.
  zondag 10 januari 2010 @ 17:42:37 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76641709
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:32 schreef Remsjo het volgende:
--> PTA.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 17:48:30 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76641943
Ik ben ook niet superslim, hoor. Ik ben gewoon goed in het verbloemen van mijn domheid En dat is niet eens een grapje. Bijv dat essay van laatst, dat sloeg helemaal nergens op. Maar ik kan het heel mooi opschrijven en daardoor haal ik dan toch een 9
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 17:48:31 #177
331 Merel
Be here now.
pi_76641945
Daph wat goed dat je dat aan je huisarts gaat vragen! Groot gelijk hoor. En het is ook doodeng. Maar uiteindelijk ga je je er beter door voelen
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:29 schreef Goodbye het volgende:
Aaaahw!
Ik wil nog steeds niet op de zaken vooruit lopen hoor. Maar op basis van date 1 en het contact daarna vind ik 'm echt errug leuk. Vertelde er gisteren een vriendin over en zat te giechelen als een verliefde puber En op date 2 hoort op z'n minst gezoend te worden toch? Daarna kijken we wel weer verder
pi_76641953
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
  zondag 10 januari 2010 @ 17:49:34 #179
331 Merel
Be here now.
pi_76641976
Oh weten jullie wanneer ik me echt slim voelde? Toen ik theorie-examen voor rijles deed. Dáár kom je pas domme mensen tegen.
  zondag 10 januari 2010 @ 17:51:11 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76642040
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef Merel het volgende:
Oh weten jullie wanneer ik me echt slim voelde? Toen ik theorie-examen voor rijles deed. Dáár kom je pas domme mensen tegen.
! Inderdaad. En dan had je ook mensen die het al voor de vijfde keer deden ofzo .

Maar jij bent sws slim met je klassieke talen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76642116
Na de tweede date weet je het pas echt Merel. Tenminste uit mijn ervaring. Eerste date ben ik vaak nog helemaal op cloud 9 en de date erna valt ie toch heel erg tegen
pi_76642117
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:48 schreef Merel het volgende:
Daph wat goed dat je dat aan je huisarts gaat vragen! Groot gelijk hoor. En het is ook doodeng. Maar uiteindelijk ga je je er beter door voelen
[..]

Ik wil nog steeds niet op de zaken vooruit lopen hoor. Maar op basis van date 1 en het contact daarna vind ik 'm echt errug leuk. Vertelde er gisteren een vriendin over en zat te giechelen als een verliefde puber En op date 2 hoort op z'n minst gezoend te worden toch? Daarna kijken we wel weer verder
Je hoeft ook helemaal niet op de zaken vooruit te lopen, maar dit is toch gewoon leuk? Dat hele traject van daten en smsen en 'vindt hij me nou wel leuk?' of 'vind ik hem nou wel leuk?', geweldig toch
pi_76642134
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

! Inderdaad. En dan had je ook mensen die het al voor de vijfde keer deden ofzo .

Ben je slim als je klassieke talen hebt gedaan?
pi_76642158
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:41 schreef Daph_ het volgende:

Vind het allemaal doodeng om eerlijk te zijn maar als dat er voor zorgt dat ik beter voel.. Bij de bedrijfsarts en -coach zag ik er ook iedere keer als een berg tegenop en ging ik naar huis met een huilgezicht en knallende koppijn, maar uiteindelijk hielp het wel.

En als mijn stomme rug nou meewerkt dan kan ik binnenkort gaan sporten.. Maargoed, one step at a time.
Het is ook eng Maar het is ook wat je nodig hebt en je zult echt beter gaan voelen
En dat sporten komt ook nog wel Super dat je gebeld hebt in elk geval!
pi_76642194
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik had iemand voor me die het voor de 9e keer deed.. "KUT CBR, ZE MOTTEN ME GEWOON LATEN RIJEN, IK BEN NIET ACHTERLIJK OFSO!!!! "

hij zakte weer
Ja doei.
pi_76642276
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef Merel het volgende:
Toen voelde ik me juist heel dom, want ik snapte er geen reet van, ondanks uitgebreide theorielessen Met van die situatiedia's

Misschien dat dat nu ook beter zou gaan (heb het wel in 1x gehaald, maar met 5 fout en de meeste op 't gebied van voorrang nu nog niet mijn sterkste punt )
  zondag 10 januari 2010 @ 17:56:24 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76642282
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ben je slim als je klassieke talen hebt gedaan?
Wel als je klassieke talen hebt gestudeerd op de uni .
Niet meer actief op Fok!
pi_76642298
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, jammer
  zondag 10 januari 2010 @ 17:57:38 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76642323
Ja, wat zo mooi is hè, dan heb je dat examen gedaan en dan moet je even wachten voor de resultaten bekend zijn. En dan praat je in de pauze met mensen die het voor de tigste keer doen en dan heb je het over bepaalde vragen en die vinden zij dan heel moeilijk en het kost je dan heel veel moeite om niet te kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_76642393
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik had iemand voor me die het voor de 9e keer deed.. "KUT CBR, ZE MOTTEN ME GEWOON LATEN RIJEN, IK BEN NIET ACHTERLIJK OFSO!!!! "

hij zakte weer
Maar die durft vast wel gewoon met dit weer de weg op en durft vast ook gewoon kilometers autoweg te rijden, kan fileparkeren en weet overal zijn auto wel in te wurmen om te parkeren, zonder ook maar een krasje te maken Daar kan ik soms echt zo jaloers op zijn.
  zondag 10 januari 2010 @ 17:59:37 #191
331 Merel
Be here now.
pi_76642407
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Weet iemand hoe ik voor morgen nog even 5 kilo kan afvallen en een strakke buik kan kweken?
pi_76642456
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Merel het volgende:

[..]

Weet iemand hoe ik voor morgen nog even 5 kilo kan afvallen en een strakke buik kan kweken?
Als je mij was: nu iets heel vettigs eten en dan over 10 minuten krampend naar de plee om de bloemetjes buiten te zetten en dat dan nog zo'n vijf keer vanavond
pi_76642464
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maar die durft vast wel gewoon met dit weer de weg op en durft vast ook gewoon kilometers autoweg te rijden, kan fileparkeren en weet overal zijn auto wel in te wurmen om te parkeren, zonder ook maar een krasje te maken Daar kan ik soms echt zo jaloers op zijn.
iets wel/niet durven of totaal geen angst kennen... wat heb je liever
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 18:01:07 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76642466
Ik heb nog nooit van mn levensdagen een theorie-examen voor autorijden gedaan en zie echt al voor me dat ik ervoor zou zakken omdat ik dan dingen ga over-analyseren ofzo
pi_76642537
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

iets wel/niet durven of totaal geen angst kennen... wat heb je liever
Ik zou wel eens een paar dagen geen angst willen hebben, ik heb al jaren een overschot ervan namelijk
(en wel even slim blijven, OMG. Dan ging ik jullie zoooooo meeten de 29e )
pi_76642547
quote:

[..]

zondag 10 januari 2010 @ 18:03:31 #197
236335 neen
schone schijn
pi_76642552
quote:

[..]

Hele dag en nacht trainen in de sauna met een pak vuilnisrollen aan.

M'n moeder heb ik net gehaald van het station en er is hier best wel wat Sneeuw gevallen (7-8cm ofzo) en nogal wat wind dus sommige stukken nogal hoog (waaronder hier in de straat) gaat mn pa mee in de auto. "hooo, rustig rijden, het is glad pas op die auto, pas op die boom, kijk uit, kijk uit hier is een bocht" verschrikkelijk
pi_76642560
je kan best gewoon komen hoor, we zijn écht NIET eng
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 18:04:33 #199
331 Merel
Be here now.
pi_76642597
Ik vond het theporie-examen ook moeilijk hoor, kon heel moeilijk verkeerssituaties begrijpen aan de hand van een stilstaande foto, vond de vragen slecht geformuleerd en dacht veel te ver door. Maar wat er dan verder in die zaal aan mensen zit... Ik voelde me opeens zoveel slimmer
pi_76642608
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik zou wel eens een paar dagen geen angst willen hebben, ik heb al jaren een overschot ervan namelijk
(en wel even slim blijven, OMG. Dan ging ik jullie zoooooo meeten de 29e )
Hoezo zou je angst hebben om te meeten? Als dat de enige reden is dat je niet gaat dan gaan we vanaf nu wel even op je inpraten
  zondag 10 januari 2010 @ 18:05:19 #201
331 Merel
Be here now.
pi_76642633
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef Laureline het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dan krijg je van die Bridget Jones-situaties
pi_76642685
dus we kunnen Syrena en Maria beide op de meet-lijst zetten?
Ja doei.
pi_76642736
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef neen het volgende:

[..]

Hele dag en nacht trainen in de sauna met een pak vuilnisrollen aan.

M'n moeder heb ik net gehaald van het station en er is hier best wel wat Sneeuw gevallen (7-8cm ofzo) en nogal wat wind dus sommige stukken nogal hoog (waaronder hier in de straat) gaat mn pa mee in de auto. "hooo, rustig rijden, het is glad pas op die auto, pas op die boom, kijk uit, kijk uit hier is een bocht" verschrikkelijk
*herkent* Tot die keer dat mijn moeder echt hysterisch schreeuwde: PAS OP EEN BROMFIETSER ik op de rem knalde en er 3 minuten later heel rustig een bromfietser langskwam. Ik was echt ZO kwaad omdat ze me zo had laten schrikken voor niks, dat ze daarna niks meer durfde te zeggen
pi_76642759
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
dus we kunnen Syrena en Maria beide op de meet-lijst zetten?
Jaaa

Dat gedoe van tegenvallen slaat nergens op. Ik kom en zet mezelf toch wel goed voor schut waarschijnlijk
pi_76642800
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jaaa

Dat gedoe van tegenvallen slaat nergens op. Ik kom en zet mezelf toch wel goed voor schut waarschijnlijk
Ik heb een Limburgs accent, beat that
  zondag 10 januari 2010 @ 18:10:27 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76642843
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dan kan ik je niet verstaan ws Naja, ik vraag wel iemand om te tolken dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_76642861
quote:

[..]

Da's schattig!

Ik ben 3 kilo aangekomen sinds de vorige meet, dus iedereen gaat denken zooooooooooo die is vet. Beat that
  zondag 10 januari 2010 @ 18:11:05 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76642876
Ik had vroeger een penvriendin uit Limburg en ik kon die hele familie niet verstaan Erg leuk als ik daar ging logeren .
Niet meer actief op Fok!
pi_76642968
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan kan ik je niet verstaan ws Naja, ik vraag wel iemand om te tolken dan .
Ik praat ook nog snel en ik heb de neiging om te mompelen, dus dat zal wel een verloren zaak zijn idd
  zondag 10 januari 2010 @ 18:14:07 #210
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76643022
oh ik heb trouwens niks tegen mensen die niet kunnen leren... ik vond mezelf ineens heel onaardig klinken...ík vind veel dingen makkelijk, maar ik vind t niet persé stom als andere mensen die dingen niet kunnen...

ik wil trouwens ook heel graag lesgeven aan zowel vmbo als onderbouw als bovenbouw havo/vwo. het gaat mij om dat ik straks iets kan betekenen in de vorming van kinderen

oh gatver praatjesmakers op tv snel zappen. wijsneuzige stomme kinderen...en jochem van gelder...waarrrr is mn afstandsbediening....
Kwak
  zondag 10 januari 2010 @ 18:14:14 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76643025
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik praat ook nog snel en ik heb de neiging om te mompelen, dus dat zal wel een verloren zaak zijn idd
Ik ga wel aan het andere eind van de tafel zitten . Je hebt nog even om te leren vingerspellen, though .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 18:14:16 #212
236335 neen
schone schijn
pi_76643028
Volgens mij wordt het best gezellig daar
pi_76643040
Mijn ex verstond me in het begin ook de helft van de tijd niet, en daar sprak ik gewoon dialect mee. Hij was de taal uit het Zuiden niet gewend Ik denk dat hij me daar nu nog wel vaak nadoet op feestjes
  zondag 10 januari 2010 @ 18:15:17 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76643068
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:14 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik heb trouwens niks tegen mensen die niet kunnen leren... ik vond mezelf ineens heel onaardig klinken...ík vind veel dingen makkelijk, maar ik vind t niet persé stom als andere mensen die dingen niet kunnen...

ik wil trouwens ook heel graag lesgeven aan zowel vmbo als onderbouw als bovenbouw havo/vwo. het gaat mij om dat ik straks iets kan betekenen in de vorming van kinderen

oh gatver praatjesmakers op tv snel zappen. wijsneuzige stomme kinderen...en jochem van gelder...waarrrr is mn afstandsbediening....
Ik vind de onderbouw het leukst, want die doen nog redelijk goed wat ik zeg . En als je dan een klier hebt, dan is het er eentje, niet negen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76643079
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga wel aan het andere eind van de tafel zitten . Je hebt nog even om te leren vingerspellen, though .
Ik kan YMCA spellen met mijn armen!
pi_76643094
wordt nog druk op die meet!

en Goodbye is
Ja doei.
pi_76643099
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef Syrena het volgende:

[..]

!
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 18:16:35 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76643112
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef Syrena het volgende:

[..]

Kijk, we komen er wel .

Ik ben trouwens in het echt veel liever dan hier, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_76643138
Ik kom trouwens niet op de meet, maar als er eens eentje op zondagmiddag of zo is, dan ben ik van de partij!
pi_76643140
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kijk, we komen er wel .

Ik ben trouwens in het echt veel liever dan hier, hoor .
oh?
Ja doei.
pi_76643148
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
wordt nog druk op die meet!

en Goodbye is
Ja, 3 kilo geleden misschien
  zondag 10 januari 2010 @ 18:18:15 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76643168
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom trouwens niet op de meet, maar als er eens eentje op zondagmiddag of zo is, dan ben ik van de partij!
Laat mij maar weer alleen reizen .

Ik vind trouwens dat Greys en Viev ook op de meet moeten komen! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 18:18:28 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76643180
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh?
.
Niet meer actief op Fok!
pi_76643219
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Laat mij maar weer alleen reizen .

Ik vind trouwens dat Greys en Viev ook op de meet moeten komen! .
Mogen ze dat zelf ook nog bepalen?
  zondag 10 januari 2010 @ 18:21:29 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76643292
Ik heb net even een pb gestuurd. En ik weet zelf nog niet eens zeker of ik kom .
Niet meer actief op Fok!
pi_76643301
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:39 schreef kwakz0r het volgende:
way to go daph!
Dat dus!
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:14 schreef kwakz0r het volgende:

Hier spreek je jezelf wel een klein beetje tegen.
pi_76643319
quote:

[..]

*meldt*
pi_76643333
Die yakitori uit de vriezer van de Albert Heijn: da's dus eigenlijk gewoon kip met warme stroop. En ik vind het nog lekker ook.
  zondag 10 januari 2010 @ 18:22:59 #229
236335 neen
schone schijn
pi_76643350
Komen er ook nog mannen?
pi_76643381
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:22 schreef neen het volgende:
Komen er ook nog mannen?
ja, Mr.Mo
Ja doei.
pi_76643391
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net even een pb gestuurd. En ik weet zelf nog niet eens zeker of ik kom .
jawel, dat weet je wel
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 18:24:55 #232
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76643416
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:21 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat dus!
[..]

Hier spreek je jezelf wel een klein beetje tegen.
nee hoor, er zit een groot verschil tussen kinderne in het echt, en de kleine blaaskaakjes die door papa en mama op tv worden gezet waarna er om elke stompzinnige opmerking hard gelachen wordt.

ik vind kinderen leuk, maar ik ben niet van de prinsjes en prinsesjes en oh wat zijn ze grappig en slim behandeling.
Kwak
pi_76643501
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee hoor, er zit een groot verschil tussen kinderne in het echt, en de kleine blaaskaakjes die door papa en mama op tv worden gezet waarna er om elke stompzinnige opmerking hard gelachen wordt.

ik vind kinderen leuk, maar ik ben niet van de prinsjes en prinsesjes en oh wat zijn ze grappig en slim behandeling.
I know, het zag er gewoon een beetje grappig uit zo recht onder elkaar.
Zulke kinderen krijg je trouwens ook in de klas, en dan ook ouders die het niet accepteren als het kind volgens jou iets niet goed doet want hun kind is fantastisch en waarom zouden ze waarde hechten aan de mening van iemand die ervoor geleerd heeft.

Praatjesmakers is inderdaad wel vreselijk ja...
  zondag 10 januari 2010 @ 18:28:51 #234
236335 neen
schone schijn
pi_76643570
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, Mr.Mo
Dus eigenlijk ben ik al een beetje moreel verplicht om aanwezig te zijn.
pi_76643673
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

I know, het zag er gewoon een beetje grappig uit zo recht onder elkaar.
Zulke kinderen krijg je trouwens ook in de klas, en dan ook ouders die het niet accepteren als het kind volgens jou iets niet goed doet want hun kind is fantastisch en waarom zouden ze waarde hechten aan de mening van iemand die ervoor geleerd heeft.

Praatjesmakers is inderdaad wel vreselijk ja...
Over blaaskaken en vreselijke ouders gesproken...

Een vriendin van mij geeft filosofie op een categoriaal gymnasium. Had ze een gastje de les uitgezet omdat hij steeds zat te klieren en niet naar haar luisterde.

Ouders stuurden een boze brief naar de school, met daarin iets van de volgende strekking: Het zal wel aan de docent liggen hoor, thuis kan Jan-Diederik uit-ste-kend met het personeel omgaan!

zondag 10 januari 2010 @ 18:44:28 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76644287
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een vriendin van mij geeft filosofie op een categoriaal gymnasium. Had ze een gastje de les uitgezet omdat hij steeds zat te klieren en niet naar haar luisterde.

Ouders stuurden een boze brief naar de school, met daarin iets van de volgende strekking: Het zal wel aan de docent liggen hoor, thuis kan Jan-Diederik uit-ste-kend met het personeel omgaan!

!

Dan kun je nog beter lesgeven aan een zogenaamde zwarte klas. Dan ben je als docent heilig en word je door de ouders aangemoedigd de leerling te slaan als hij / zij niet luistert .
Niet meer actief op Fok!
pi_76645418
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef neen het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben ik al een beetje moreel verplicht om aanwezig te zijn.
yup
Ja doei.
pi_76645924
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

!

Ik vraag me toch af of dat iets van de laatste tijd is, dat mensen geen respect meer hebben voor het feit dat iemand een vak heeft geleerd. Normaal ben ik niet zo van "vroeger was het beter" maar mijn schoonouders die allebei lesgeven zeggen dat het de laatste jaren toch erger is geworden.

Magoed, dat is nogal offtopic dus laat eigenlijk maar.

Ontopic: ik ga nu een diepvriespizza eten.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:42:05 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76647252
Studeren.... nope, mbo was toch wel mijn streven
Vind jullie dan ook erg knap

Straks lekker warm tegen vriend liggen
pi_76647579
viel nog wel mee Alleen de beslagkom uitgelikt

Lijstje is dus als volgt:

O/L: 2 boterham met Halvajam, boterham met pindakaas, gekookt eitje
T: peperkoek met beetje boter
T: likjes browniebeslag dus
T: paar rozijnen
D: aardappelanders met tomaat en prei

en toen zat ik vol
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? zondag 10 januari 2010 @ 20:04:26 #241
70532 loveli
N
pi_76648488
quote:

[..]

Sterke punten beetje benadrukken en believe you me, jij bent degene die vindt dat er 5 kilo vanaf moet, denk niet dat McDate jouw 'probleemzones' ziet. Die denkt
crap in = crap out
pi_76648546
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:05 schreef Merel het volgende:

[..]

Dan krijg je van die Bridget Jones-situaties
Welnee, je gaat toch nog alleen maar zoenen
  zondag 10 januari 2010 @ 20:11:14 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76648828
Zoenen, zo ongelooflijk g**l... lekker als je geen sex hebt gehad
Hopelijk morgen genieten Merel
pi_76648860
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Sterke punten beetje benadrukken en believe you me, jij bent degene die vindt dat er 5 kilo vanaf moet, denk niet dat McDate jouw 'probleemzones' ziet. Die denkt
dat weet ik idd ook wel zeker.
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:28:55 #245
331 Merel
Be here now.
pi_76649756
Nooouuuu Misschien wordt er wel niet eens gezoend, beslissen we dat we elkaar niet leuk vinden
pi_76649907
als je nou 's gewoon zegt 'hey, ik vind je wel leuk,zullen we een setje vormen?'

Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:36:10 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76650176
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
als je nou 's gewoon zegt 'hey, ik vind je wel leuk,zullen we een setje vormen?'

Op de tweede date? .

Nee, doe maar niet, Merel! Gewoon zien hoe het loopt! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 20:36:12 #248
331 Merel
Be here now.
pi_76650183
quote:

Ik durfde 'm niet eens te vragen voor de tweede date, ik ben superouderwets Laat staan dat ik dát vraag. Bovendien, eerst maar eens kijken of het verder klikt, we hebben pas één date gehad!
pi_76650266
quote:

Wat een wonder dat je mr.Mo aan de haak hebt geslagen, met zulke teksten! een sètje, hihi

Merel, wel spannend hoor en fijn dat het van allebei de kanten lijkt te komen!!
pi_76650339
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Op de tweede date? .

Nee, doe maar niet, Merel! Gewoon zien hoe het loopt! .
Waarom niet? Als ie echt leuk is? Ik heb ooit tegen mijn ex gezegd dat ik zo'n ontzettende zin had om hem te zoenen. En dat heb ik vervolgens ook gedaan (hij vond het ook wel een goed idee). Als beide partijen nu te verlegen zijn, dan laat je iets moois lopen.

Ik ben het eens met Mo. Gaan met die banaan! Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_76650426
Vermijd sowieso het woord 'setje', als het kan. .
pi_76650427
quote:

Een setje?

Een duo, een team, maatjes en nog meer termen waar ik de rillingen van krijg
pi_76650478
een peper en zout setje
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:42:00 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76650538
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Waarom niet? Als ie echt leuk is? Ik heb ooit tegen mijn ex gezegd dat ik zo'n ontzettende zin had om hem te zoenen. En dat heb ik vervolgens ook gedaan (hij vond het ook wel een goed idee). Als beide partijen nu te verlegen zijn, dan laat je iets moois lopen.

Ik ben het eens met Mo. Gaan met die banaan! Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik heb het niet over dat zoenen, ik heb het over "zullen we een setje vormen?" op de tweede date .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 20:42:39 #255
236335 neen
schone schijn
pi_76650567
Zullen wij een setje vormen hihi
pi_76650581
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Een setje?

Een duo, een team, maatjes en nog meer termen waar ik de rillingen van krijg
'Jouw dekseltje past heel goed op mijn potje?'

En anders kun je altijd nog zeggen: Ey, neuken?
pi_76650599
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Ewelina het volgende:

[..]

'Jouw dekseltje past heel goed op mijn potje?'?
Ieeeeeks
pi_76650616
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ieeeeeks
pi_76650647
"geloof je in liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog een keer voorbij lopen?"

Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:44:39 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76650681
Ben jij de pindakaas op mijn boterham? De clown op mijn minitrampoline?

Ach, de mister en ik waren allebei niet zo vlot maar het is toch goed gekomen Ik = Sjaak-Lulteveel, hij stillig, ik vond dat hij mij moest vragen, hij dacht dat het wel al duidelijk was, uiteindelijk heeft ie me toch gevraagd omdat ik zei dat ik niet wist hoe het nou zat
  zondag 10 januari 2010 @ 20:45:41 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76650742
Deed het pijn toen je vanuit de hemel naar beneden viel?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 20:45:41 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76650743
Ik heb een opening..... heb jij zin?
  zondag 10 januari 2010 @ 20:46:35 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76650802
Oh nog een classic van The Fresh Prince! Gurrrl, you must be tired cause you been walkin' round my mind ALL DAY!
pi_76650848
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh nog een classic van The Fresh Prince! Gurrrl, you must be tired cause you been walkin' round my mind ALL DAY!
Ja, maar dat was dan wel weer leuk altijd Ik zag het laatst op tv en ik kon de hele openingstune nog meelullen
pi_76650900
Wat een mooie jurk, die past vast heel goed bij mijn vloerbedekking!
  zondag 10 januari 2010 @ 20:49:50 #266
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76651019
  zondag 10 januari 2010 @ 20:50:28 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76651062
GeeBee: Jaaa maar de Fresh Prince IS ook leuk! Timeless classics zeg ik, Will Smith was toen geniaal grappig En Jazz

Ewelina: ouch, carpet burns
pi_76651116
Maar goed, als de man/vrouw in kwestie stom is dan is de openingszin al bij voorbaat kansloos.
pi_76651231
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef Ewelina het volgende:
Maar goed, als de man/vrouw in kwestie stom is dan is de openingszin al bij voorbaat kansloos.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:52:59 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76651240
MrWolf

Ewelina: true nuff. En foute openingszinnen kunnen vast wel als je ze maar charmant weet te brengen Al zou ik het niet echt weten trouwens. Ik doe niet aan zinnen en heb ze ook zelden tegen me gebruikt gehad gelukkig
pi_76651247
* Ewelina wordt getikt op schouder... kijkt / draait om...

" Ik wou even kijken of de voorkant net zo mooi is als de achterkant, tevens praat dit wat makkelijker" :-/
pi_76651260
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBee: Jaaa maar de Fresh Prince IS ook leuk! Timeless classics zeg ik, Will Smith was toen geniaal grappig En Jazz

Ewelina: ouch, carpet burns
Ja echt hè. En Carlton natuurlijk

zondag 10 januari 2010 @ 20:53:54 #273
331 Merel
Be here now.
pi_76651297
Ik wil van alles zeggen maar dat wordt het te herkenbaar, maar jullie zijn leuk
pi_76651342
pi_76651431
Edit: te flauw eigenlijk
  zondag 10 januari 2010 @ 20:58:29 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76651633
Ik trek altijd minder subtiele lui aan geloof ik!

"MEISJAHHHH!! IEK BEN GEK OP JOUUUUU!!!"

Okee.

Tevens: Carlton Carlton dance Timeless!
pi_76651831
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Ewelina het volgende:
Edit: te flauw eigenlijk
lang leve modpowers
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:02:19 #278
236335 neen
schone schijn
pi_76651924
pi_76652154
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

!

Dan kun je nog beter lesgeven aan een zogenaamde zwarte klas. Dan ben je als docent heilig en word je door de ouders aangemoedigd de leerling te slaan als hij / zij niet luistert .
Dat meen je toch niet?
  zondag 10 januari 2010 @ 21:05:54 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76652165
En neenke, wat is jouw geniale openingszin?
  zondag 10 januari 2010 @ 21:06:26 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76652201
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet?
Hangt er denk ik heel erg vanaf.

Edit: Cap'n Obvious, obviously Maar je snapt wat ik bedoel! Hoop ik
pi_76652274
OMG, ik vind echt te foute zinnen
pi_76652371
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Viking84 het volgende:
Deed het pijn toen je vanuit de hemel naar beneden viel?
Kijken jullie How I Met Your Mother? Die ene scene als Barney een ambulance belt voor dat meisje? ZO LEUK
  zondag 10 januari 2010 @ 21:09:11 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76652389
Ha stuudjes!
pi_76652567
ha! over stuudjes gesproken, doel van vandaag gered.

Zojuist alledrie mijn thuis-maak-tentamens of onderdelen daarvan afgemaakt en naar mezelf gemaild zodat ik ze uit kan printen! Weer een last minder
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:12:19 #286
236335 neen
schone schijn
pi_76652583
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
En neenke, wat is jouw geniale openingszin?
Ik zeg gewoon hoi
pi_76652607
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kijken jullie How I Met Your Mother? Die ene scene als Barney een ambulance belt voor dat meisje? ZO LEUK
HIMYM Maar nu weet ik niet welke scene je bedoelt?
  zondag 10 januari 2010 @ 21:13:55 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76652680
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef neen het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon hoi
The best there is!

pi_76652750
o hai!
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:15:54 #290
236335 neen
schone schijn
pi_76652811
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

The best there is!

En dan zeg ik natuurlijk
"Gaan we nog zoenen vanavond?"
  zondag 10 januari 2010 @ 21:16:14 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76652829
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef neen het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon hoi
Hahahahaha!!!!! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 21:16:25 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76652838
De leukste die ik zelf ooit meegemaakt heb was een jongen die naar me toekwam en tegen me zei dat ik zo een Bond-girl kon zijn . Die vond ik wel stoer .
  zondag 10 januari 2010 @ 21:16:58 #293
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76652887
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik trek altijd minder subtiele lui aan geloof ik!

"MEISJAHHHH!! IEK BEN GEK OP JOUUUUU!!!"

Okee.

Tevens: Carlton Carlton dance Timeless!
Carlton

Kwak
  zondag 10 januari 2010 @ 21:17:10 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76652900
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat meen je toch niet?
Ja, dat meen ik wel. Die verhalen hoor ik op m'n opleiding.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 10 januari 2010 @ 21:17:20 #295
70532 loveli
N
pi_76652910
Ik ben m'n telefoonnummer vergeten, mag ik de jouwe?
crap in = crap out
pi_76652917
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Carlton

Dubbelpost!
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:

Ja echt hè. En Carlton natuurlijk

pi_76652937
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Carlton

Die had ik net geplaatst al
pi_76653021
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

HIMYM Maar nu weet ik niet welke scene je bedoelt?
Ja uhhh... Als Barney in McLaren's een meisje op haar stoel zet, zegt dat ze niet moet praten en een ambulance belt. Dat ze gecheckt moet worden op internal bleeding enzo. En de punchline is dan 'because you fell straight out of heaven'.

uhh. Als ik het zo vertel is het minder hilarisch
pi_76653083
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja uhhh... Als Barney in McLaren's een meisje op haar stoel zet, zegt dat ze niet moet praten en een ambulance belt. Dat ze gecheckt moet worden op internal bleeding enzo. En de punchline is dan 'because you fell straight out of heaven'.

uhh. Als ik het zo vertel is het minder hilarisch
Ja, maar ik kan het me zo weer voorstellen. Barney maakt alles hilarisch
  zondag 10 januari 2010 @ 21:19:59 #300
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76653090
ik heb nog nooit een openingszin ontvangen dan wel gebruikt. ik word dronken op een feestje, met een jongen samen, en dan denk ik ineens: heeee ik ben aan t flirten. en dan: heeeee, als ik zo doorga dan gaat er gezoend worden vanavond...

bij mc ex gingen we heel erg overduidelijk gearmd samen naar huis lopen en duurde het alsnog vijf minuten van echt TE dicht bij elkaar zitten op een bank tot hij me uiteindelijk zoende. en bij mc scharrel/ mc bath, was het een kwestie van een of andere vage kutsmoes waardoor ik uit de dansvloer liep met hem achter me aan en toen stonden we ineens te zoenen tegen de toiletdeur

ik ben niet zo van subtiel ofzo...
Kwak
pi_76653110
vol!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')