Ik wil nog steeds niet op de zaken vooruit lopen hoor. Maar op basis van date 1 en het contact daarna vind ik 'm echt errug leuk. Vertelde er gisteren een vriendin over en zat te giechelen als een verliefde puberquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zonder domme studenten geen mogelijkheid om je slimmer te voelen. Toch aardig van me, dat ik die taak op me heb genomen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef Merel het volgende:
Oh weten jullie wanneer ik me echt slim voelde? Toen ik theorie-examen voor rijles deed. Dáár kom je pas domme mensen tegen.
Je hoeft ook helemaal niet op de zaken vooruit te lopen, maar dit is toch gewoon leuk? Dat hele traject van daten en smsen en 'vindt hij me nou wel leuk?' of 'vind ik hem nou wel leuk?', geweldig tochquote:Op zondag 10 januari 2010 17:48 schreef Merel het volgende:
Daph wat goed dat je dat aan je huisarts gaat vragen! Groot gelijk hoor. En het is ook doodeng. Maar uiteindelijk ga je je er beter door voelen
[..]
Ik wil nog steeds niet op de zaken vooruit lopen hoor. Maar op basis van date 1 en het contact daarna vind ik 'm echt errug leuk. Vertelde er gisteren een vriendin over en zat te giechelen als een verliefde puberEn op date 2 hoort op z'n minst gezoend te worden toch?
Daarna kijken we wel weer verder
Ben je slim als je klassieke talen hebt gedaan?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]! Inderdaad. En dan had je ook mensen die het al voor de vijfde keer deden ofzo
.
Maar jij bent sws slim met je klassieke talen.
Het is ook engquote:Op zondag 10 januari 2010 17:41 schreef Daph_ het volgende:
Vind het allemaal doodeng om eerlijk te zijn maar als dat er voor zorgt dat ik beter voel.. Bij de bedrijfsarts en -coach zag ik er ook iedere keer als een berg tegenop en ging ik naar huis met een huilgezicht en knallende koppijn, maar uiteindelijk hielp het wel.
En als mijn stomme rug nou meewerkt dan kan ik binnenkort gaan sporten.. Maargoed, one step at a time.
ik had iemand voor me die het voor de 9e keer deed.. "KUT CBR, ZE MOTTEN ME GEWOON LATEN RIJEN, IK BEN NIET ACHTERLIJK OFSO!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]! Inderdaad. En dan had je ook mensen die het al voor de vijfde keer deden ofzo
.
Maar jij bent sws slim met je klassieke talen.
Toen voelde ik me juist heel dom, want ik snapte er geen reet van, ondanks uitgebreide theorielessenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef Merel het volgende:
Oh weten jullie wanneer ik me echt slim voelde? Toen ik theorie-examen voor rijles deed. Dáár kom je pas domme mensen tegen.
Wel als je klassieke talen hebt gestudeerd op de uniquote:Op zondag 10 januari 2010 17:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben je slim als je klassieke talen hebt gedaan?
Oh, jammerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel als je klassieke talen hebt gestudeerd op de uni.
Maar die durft vast wel gewoon met dit weer de weg op en durft vast ook gewoon kilometers autoweg te rijden, kan fileparkeren en weet overal zijn auto wel in te wurmen om te parkeren, zonder ook maar een krasje te makenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had iemand voor me die het voor de 9e keer deed.. "KUT CBR, ZE MOTTEN ME GEWOON LATEN RIJEN, IK BEN NIET ACHTERLIJK OFSO!!!!"
hij zakte weer![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel als je klassieke talen hebt gestudeerd op de uni.
Als je mij was: nu iets heel vettigs eten en dan over 10 minuten krampend naar de plee om de bloemetjes buiten te zetten en dat dan nog zo'n vijf keer vanavondquote:Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet iemand hoe ik voor morgen nog even 5 kilo kan afvallen en een strakke buik kan kweken?
iets wel/niet durven of totaal geen angst kennen... wat heb je lieverquote:Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Maar die durft vast wel gewoon met dit weer de weg op en durft vast ook gewoon kilometers autoweg te rijden, kan fileparkeren en weet overal zijn auto wel in te wurmen om te parkeren, zonder ook maar een krasje te makenDaar kan ik soms echt zo jaloers op zijn.
Ik zou wel eens een paar dagen geen angst willen hebben, ik heb al jaren een overschot ervan namelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iets wel/niet durven of totaal geen angst kennen... wat heb je liever
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Weet iemand hoe ik voor morgen nog even 5 kilo kan afvallen en een strakke buik kan kweken?
Hele dag en nacht trainen in de sauna met een pak vuilnisrollen aan.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoezo zou je angst hebben om te meeten? Als dat de enige reden is dat je niet gaat dan gaan we vanaf nu wel even op je inpratenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een paar dagen geen angst willen hebben, ik heb al jaren een overschot ervan namelijk![]()
(en wel even slim blijven, OMG. Dan ging ik jullie zoooooo meeten de 29e![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |