abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 januari 2010 @ 17:48:30 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76641943
Ik ben ook niet superslim, hoor. Ik ben gewoon goed in het verbloemen van mijn domheid En dat is niet eens een grapje. Bijv dat essay van laatst, dat sloeg helemaal nergens op. Maar ik kan het heel mooi opschrijven en daardoor haal ik dan toch een 9
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 17:48:31 #177
331 Merel
Be here now.
pi_76641945
Daph wat goed dat je dat aan je huisarts gaat vragen! Groot gelijk hoor. En het is ook doodeng. Maar uiteindelijk ga je je er beter door voelen
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:29 schreef Goodbye het volgende:
Aaaahw!
Ik wil nog steeds niet op de zaken vooruit lopen hoor. Maar op basis van date 1 en het contact daarna vind ik 'm echt errug leuk. Vertelde er gisteren een vriendin over en zat te giechelen als een verliefde puber En op date 2 hoort op z'n minst gezoend te worden toch? Daarna kijken we wel weer verder
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76641953
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zonder domme studenten geen mogelijkheid om je slimmer te voelen. Toch aardig van me, dat ik die taak op me heb genomen.
  zondag 10 januari 2010 @ 17:49:34 #179
331 Merel
Be here now.
pi_76641976
Oh weten jullie wanneer ik me echt slim voelde? Toen ik theorie-examen voor rijles deed. Dáár kom je pas domme mensen tegen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 10 januari 2010 @ 17:51:11 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76642040
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef Merel het volgende:
Oh weten jullie wanneer ik me echt slim voelde? Toen ik theorie-examen voor rijles deed. Dáár kom je pas domme mensen tegen.
! Inderdaad. En dan had je ook mensen die het al voor de vijfde keer deden ofzo .

Maar jij bent sws slim met je klassieke talen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76642116
Na de tweede date weet je het pas echt Merel. Tenminste uit mijn ervaring. Eerste date ben ik vaak nog helemaal op cloud 9 en de date erna valt ie toch heel erg tegen
pi_76642117
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:48 schreef Merel het volgende:
Daph wat goed dat je dat aan je huisarts gaat vragen! Groot gelijk hoor. En het is ook doodeng. Maar uiteindelijk ga je je er beter door voelen
[..]

Ik wil nog steeds niet op de zaken vooruit lopen hoor. Maar op basis van date 1 en het contact daarna vind ik 'm echt errug leuk. Vertelde er gisteren een vriendin over en zat te giechelen als een verliefde puber En op date 2 hoort op z'n minst gezoend te worden toch? Daarna kijken we wel weer verder
Je hoeft ook helemaal niet op de zaken vooruit te lopen, maar dit is toch gewoon leuk? Dat hele traject van daten en smsen en 'vindt hij me nou wel leuk?' of 'vind ik hem nou wel leuk?', geweldig toch
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76642134
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

! Inderdaad. En dan had je ook mensen die het al voor de vijfde keer deden ofzo .

Ben je slim als je klassieke talen hebt gedaan?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76642158
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:41 schreef Daph_ het volgende:

Vind het allemaal doodeng om eerlijk te zijn maar als dat er voor zorgt dat ik beter voel.. Bij de bedrijfsarts en -coach zag ik er ook iedere keer als een berg tegenop en ging ik naar huis met een huilgezicht en knallende koppijn, maar uiteindelijk hielp het wel.

En als mijn stomme rug nou meewerkt dan kan ik binnenkort gaan sporten.. Maargoed, one step at a time.
Het is ook eng Maar het is ook wat je nodig hebt en je zult echt beter gaan voelen
En dat sporten komt ook nog wel Super dat je gebeld hebt in elk geval!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76642194
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik had iemand voor me die het voor de 9e keer deed.. "KUT CBR, ZE MOTTEN ME GEWOON LATEN RIJEN, IK BEN NIET ACHTERLIJK OFSO!!!! "

hij zakte weer
Ja doei.
pi_76642276
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef Merel het volgende:
Toen voelde ik me juist heel dom, want ik snapte er geen reet van, ondanks uitgebreide theorielessen Met van die situatiedia's

Misschien dat dat nu ook beter zou gaan (heb het wel in 1x gehaald, maar met 5 fout en de meeste op 't gebied van voorrang nu nog niet mijn sterkste punt )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 10 januari 2010 @ 17:56:24 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76642282
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ben je slim als je klassieke talen hebt gedaan?
Wel als je klassieke talen hebt gestudeerd op de uni .
Niet meer actief op Fok!
pi_76642298
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, jammer
  zondag 10 januari 2010 @ 17:57:38 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76642323
Ja, wat zo mooi is hè, dan heb je dat examen gedaan en dan moet je even wachten voor de resultaten bekend zijn. En dan praat je in de pauze met mensen die het voor de tigste keer doen en dan heb je het over bepaalde vragen en die vinden zij dan heel moeilijk en het kost je dan heel veel moeite om niet te kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_76642393
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik had iemand voor me die het voor de 9e keer deed.. "KUT CBR, ZE MOTTEN ME GEWOON LATEN RIJEN, IK BEN NIET ACHTERLIJK OFSO!!!! "

hij zakte weer
Maar die durft vast wel gewoon met dit weer de weg op en durft vast ook gewoon kilometers autoweg te rijden, kan fileparkeren en weet overal zijn auto wel in te wurmen om te parkeren, zonder ook maar een krasje te maken Daar kan ik soms echt zo jaloers op zijn.
  zondag 10 januari 2010 @ 17:59:37 #191
331 Merel
Be here now.
pi_76642407
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Weet iemand hoe ik voor morgen nog even 5 kilo kan afvallen en een strakke buik kan kweken?
pi_76642456
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Merel het volgende:

[..]

Weet iemand hoe ik voor morgen nog even 5 kilo kan afvallen en een strakke buik kan kweken?
Als je mij was: nu iets heel vettigs eten en dan over 10 minuten krampend naar de plee om de bloemetjes buiten te zetten en dat dan nog zo'n vijf keer vanavond
pi_76642464
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maar die durft vast wel gewoon met dit weer de weg op en durft vast ook gewoon kilometers autoweg te rijden, kan fileparkeren en weet overal zijn auto wel in te wurmen om te parkeren, zonder ook maar een krasje te maken Daar kan ik soms echt zo jaloers op zijn.
iets wel/niet durven of totaal geen angst kennen... wat heb je liever
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 18:01:07 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76642466
Ik heb nog nooit van mn levensdagen een theorie-examen voor autorijden gedaan en zie echt al voor me dat ik ervoor zou zakken omdat ik dan dingen ga over-analyseren ofzo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76642537
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

iets wel/niet durven of totaal geen angst kennen... wat heb je liever
Ik zou wel eens een paar dagen geen angst willen hebben, ik heb al jaren een overschot ervan namelijk
(en wel even slim blijven, OMG. Dan ging ik jullie zoooooo meeten de 29e )
pi_76642547
quote:

[..]

zondag 10 januari 2010 @ 18:03:31 #197
236335 neen
schone schijn
pi_76642552
quote:

[..]

Hele dag en nacht trainen in de sauna met een pak vuilnisrollen aan.

M'n moeder heb ik net gehaald van het station en er is hier best wel wat Sneeuw gevallen (7-8cm ofzo) en nogal wat wind dus sommige stukken nogal hoog (waaronder hier in de straat) gaat mn pa mee in de auto. "hooo, rustig rijden, het is glad pas op die auto, pas op die boom, kijk uit, kijk uit hier is een bocht" verschrikkelijk
het lijkt niet wat het is
pi_76642560
je kan best gewoon komen hoor, we zijn écht NIET eng
Ja doei.
  zondag 10 januari 2010 @ 18:04:33 #199
331 Merel
Be here now.
pi_76642597
Ik vond het theporie-examen ook moeilijk hoor, kon heel moeilijk verkeerssituaties begrijpen aan de hand van een stilstaande foto, vond de vragen slecht geformuleerd en dacht veel te ver door. Maar wat er dan verder in die zaal aan mensen zit... Ik voelde me opeens zoveel slimmer
pi_76642608
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik zou wel eens een paar dagen geen angst willen hebben, ik heb al jaren een overschot ervan namelijk
(en wel even slim blijven, OMG. Dan ging ik jullie zoooooo meeten de 29e )
Hoezo zou je angst hebben om te meeten? Als dat de enige reden is dat je niet gaat dan gaan we vanaf nu wel even op je inpraten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')