Dan krijg je van die Bridget Jones-situatiesquote:
*herkent*quote:Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef neen het volgende:
[..]
Hele dag en nacht trainen in de sauna met een pak vuilnisrollen aan.
M'n moeder heb ik net gehaald van het station en er is hier best wel wat Sneeuw gevallen (7-8cm ofzo) en nogal wat wind dus sommige stukken nogal hoog (waaronder hier in de straat) gaat mn pa mee in de auto. "hooo, rustig rijden, het is glad pas op die auto, pas op die boom, kijk uit, kijk uit hier is een bocht" verschrikkelijk
Jaaaquote:Op zondag 10 januari 2010 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
dus we kunnen Syrena en Maria beide op de meet-lijst zetten?![]()
Ik heb een Limburgs accent, beat thatquote:Op zondag 10 januari 2010 18:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Dat gedoe van tegenvallen slaat nergens op. Ik kom en zet mezelf toch wel goed voor schut waarschijnlijk
Dan kan ik je niet verstaan wsquote:Op zondag 10 januari 2010 18:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een Limburgs accent, beat that
Da's schattig!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een Limburgs accent, beat that
Ik praat ook nog snel en ik heb de neiging om te mompelen, dus dat zal wel een verloren zaak zijn iddquote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet verstaan wsNaja, ik vraag wel iemand om te tolken dan
.
Ik ga wel aan het andere eind van de tafel zittenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik praat ook nog snel en ik heb de neiging om te mompelen, dus dat zal wel een verloren zaak zijn idd
Ik vind de onderbouw het leukst, want die doen nog redelijk goed wat ik zegquote:Op zondag 10 januari 2010 18:14 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik heb trouwens niks tegen mensen die niet kunnen leren... ik vond mezelf ineens heel onaardig klinken...ík vind veel dingen makkelijk, maar ik vind t niet persé stom als andere mensen die dingen niet kunnen...
ik wil trouwens ook heel graag lesgeven aan zowel vmbo als onderbouw als bovenbouw havo/vwo. het gaat mij om dat ik straks iets kan betekenen in de vorming van kinderen
oh gatver praatjesmakers op tvsnel zappen. wijsneuzige stomme kinderen...en jochem van gelder...waarrrr is mn afstandsbediening....
Ik kan YMCA spellen met mijn armen!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga wel aan het andere eind van de tafel zitten. Je hebt nog even om te leren vingerspellen, though
.
Kijk, we komen er welquote:
oh?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kijk, we komen er wel.
Ik ben trouwens in het echt veel liever dan hier, hoor.
Ja, 3 kilo geleden misschienquote:Op zondag 10 januari 2010 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
wordt nog druk op die meet!
en Goodbye is
Laat mij maar weer alleen reizenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom trouwens niet op de meet, maar als er eens eentje op zondagmiddag of zo is, dan ben ik van de partij!
Mogen ze dat zelf ook nog bepalen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat mij maar weer alleen reizen.
Ik vind trouwens dat Greys en Viev ook op de meet moeten komen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |