abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:58:51 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76613984
Mamma mia, ik ga al kwijlen bij de gedachte aan die speculaaskoeken

Mijn lijstje van vandaag is slordig
O: 1 geroosterde boterham met kaas en een gekookt eitje, cappuccino
T: veel dropjes in de auto
L: 2 boterhammen, pindakaas en jam
T: 2 digestive-met-chocola
T: handje wokkels
D: foe yong hai van de chinees en een bakje kwarkyoghurt
T: glas wijn
T: advocaat

[ Bericht 6% gewijzigd door LadyBlack op 10-01-2010 11:45:42 ]
pi_76614393
Ewelina, je kunt het . Waarom denk je dat je het niet redt, het niveau van de stof of te weinig voorbereidingstijd?

Ik heb een lijstje met dingen die dit weekend af moeten, maar ik vergeet steeds dat ik zo'n lijstje heb dus ik doe de hele tijd andere dingen die uiteraard niet nuttig zijn.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_76614603
Zoals fokken? *duwt Chicolate richting lijstje*

Speculaaskoeken

Chinese avondeten was mwah, de ossehaas was wel lekker maar die garnalen waren enorm gepeperd Morgen weer lekker hollandse pot
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:21:11 #54
236335 neen
schone schijn
pi_76614757
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik heb mijn man gemeet.
Maar verder vind ik iedereen maar eng.
Misschien moeten wij eens meeten kun je meteen wat vertellen over Arnhem

Maar goed, dan moet ik wel eerst >80 zijn

En Ewaline, tentamen gaat je lukken!

[ Bericht 2% gewijzigd door neen op 09-01-2010 22:43:57 ]
het lijkt niet wat het is
pi_76615024
Ik als newbie wil eigenlijk wel meeten...Alleen zit ik de 29e wel tot 1800 op mn werk...
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:38:30 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76615340
succes Ewelina. K ben er vanzelfsprekend niet bij op de meet.

En ik mis het vriendje. Bah, de eerste paar dagen zijn altijd het ergst.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:40:03 #57
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76615377
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:38 schreef AKnynke het volgende:
succes Ewelina. K ben er vanzelfsprekend niet bij op de meet.

En ik mis het vriendje. Bah, de eerste paar dagen zijn altijd het ergst.
Hebben jullie al afgesproken wanneer jullie elkaar weer zien?
Your body. Your soul. Your rituals.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:43:25 #58
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76615477
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:40 schreef Rituals het volgende:

[..]

Hebben jullie al afgesproken wanneer jullie elkaar weer zien?
niet concreet, maar begin februari en begin maart staan vast. Nog 3-4 weken dus.
pi_76615682
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:10 schreef Chicolate het volgende:
Ewelina, je kunt het . Waarom denk je dat je het niet redt, het niveau van de stof of te weinig voorbereidingstijd?

Ik heb een lijstje met dingen die dit weekend af moeten, maar ik vergeet steeds dat ik zo'n lijstje heb dus ik doe de hele tijd andere dingen die uiteraard niet nuttig zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:55:50 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76615828
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:43 schreef AKnynke het volgende:

[..]

niet concreet, maar begin februari en begin maart staan vast. Nog 3-4 weken dus.
Pfoe
pi_76617501
TVP!

Succes met je tentamen Ewelina!
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 10 januari 2010 @ 00:09:01 #62
331 Merel
Be here now.
pi_76618292
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:28 schreef betty_sue het volgende:
Ik als newbie wil eigenlijk wel meeten...Alleen zit ik de 29e wel tot 1800 op mn werk...
Ik zal er ook niet heel vroeg zijn hoor! En zoals ik al zei, ik hoef ook niet al om tien uur weer in m'n bed te liggen, ik wil best nog wel ergens wat gaan drinken na het eten. Dus zie maar

Wel jammer om te lezen dat sommigen de 29e niet kunnen Maar dat zal je nu eenmaal met elke datum hebben. Doen we gewoon daarna snel weer een vervolgmeet!

Mijn lijstje van vanavond blijft bij anderhalve pannenkoek. En een halve fles prosecco.

En ik heb kriebels in m'n buik van McDate terwijl er nog niks gebeurt is Misschien zoent 'ie wel als een wasmachine Maar voorlopig is het leuk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 10 januari 2010 @ 00:09:31 #63
331 Merel
Be here now.
pi_76618306
Vergeet ik nog Ewelina succes te wensen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 10 januari 2010 @ 00:10:22 #64
331 Merel
Be here now.
pi_76618326
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:09 schreef Merel het volgende:

En ik heb kriebels in m'n buik van McDate terwijl er nog niks gebeurt is
En als ik er d/t-fouten van ga maken, betekent dat dat ik wel héél erg ondersteboven ben...
pi_76618417
Ik heb teveel gegeten vanavond, maar het was sushi, dus ik doe maar net alsof dat niet erg is
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76618422
Waar zou die meet eik zijn? Niet in het hoge Noorden, toch?
pi_76618434
meet?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 10 januari 2010 @ 00:14:45 #68
331 Merel
Be here now.
pi_76618461
Vrijdag 29 januari in Utrecht! Hadden we vanavond spontaan bedacht.
pi_76618474
MEET!
En sushi is niet slecht.
pi_76618498
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:14 schreef Merel het volgende:
Vrijdag 29 januari in Utrecht! Hadden we vanavond spontaan bedacht.
Klinkt leuk, misschien kan ik ook wel! Moet nog even mijn studiezaken op een rij zetten want ik heb een aantal deadlines in februari. Maar ach, anders zou ik ook niet in de boeken gaan zitten op vrijdagavond
pi_76618516
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:15 schreef betty_sue het volgende:
MEET!
En sushi is niet slecht.
Ik mag jou wel
pi_76618598
Yay.
Waar gaan we eigenlijk heen die vrijdag? En wie komen er tot nu toe?
Ik moet trouwens eerst checken of ik niet moet werken die zaterdag erop..
  zondag 10 januari 2010 @ 00:21:18 #73
331 Merel
Be here now.
pi_76618685
Eind van vorig topic zaten we op dit lijstje:

29 januari
Utrecht
Tapa's eten bij El Mundo

Komers:
Merel
Wolve
MoBlo
Shinydiscoball
Viking84

Vul maar aan als jullie willen komen, leuk!

En nu heb ik trek in iets lekkers, maar ik heb niks in huis
pi_76618818
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:21 schreef Merel het volgende:
Eind van vorig topic zaten we op dit lijstje:

29 januari
Utrecht
Tapa's eten bij El Mundo

Komers:
Merel
Wolve
MoBlo
Shinydiscoball
Viking84
Goodbye (onder voorbehoud)

Vul maar aan als jullie willen komen, leuk!

En nu heb ik trek in iets lekkers, maar ik heb niks in huis
Maar ik had even teruggelezen en volgensmij had Viking gepost dat ze toch niet kon/wilde omdat het een vrijdagavond was. Of heeft ze inmiddels toch toegegeven?
  zondag 10 januari 2010 @ 00:27:06 #75
331 Merel
Be here now.
pi_76618876
Ja zeg, ze kan zich niet zomaar van het lijstje halen hoor

Ik ga slapen, de prosecco heeft er flink ingehakt. Trusten!
pi_76618887
Trusten!
pi_76620453
tvp
Ja doei.
pi_76621745
ja hoi!! ben net thuis. feestjes waren echt heel leuk!!! supergezellig enzo! best veel mensen ook.

ben net op weg naar huis alleen keihard gevallen op t enige stuk gladde stoep dat ik tegenkwam... en weeeeer op mn slechte knie ( zit vocht in, al jaren ) waar ik vorige week ook al op viel en die nog blauw was. het deed echt heel gemeen zeer, moest er van huilen. heb dus zitten bilezen op mn ipod met icepack op mn knie...

leuk een meet! ik kan helaas niet de negenentwintigste, ga naar een concert in amsterdam die avond... jammer, ik heb geen meetangst meer sinds mini-meet met ewelina en phaidra en merel is in t echt ook al niet eng maar heel leuk...

andere keer ben ik er graag bij !

nu maar ijs eraf en slapen... morgen laatste keer uitslapen. einde valkntie
Kwak
  zondag 10 januari 2010 @ 04:47:05 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76623351
Help, veel sneeuw, eng!
Als ik hier niet meer kom, het was fijn jullie te hebben gekend
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76623689
Goedemorgen.

Het sneeuwt weer stevig hier.
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:21 schreef neen het volgende:
Misschien moeten wij eens meeten kun je meteen wat vertellen over Arnhem
Leuk, kom maar langs.

Ewelina, als je het al zo vaak hebt gedaan is er vast onbewust een boel blijven hangen waardoor het stampen lekker makkelijk gaat.
Succes met leren vandaag.
pi_76623793
quote:
Op zondag 10 januari 2010 08:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.

Het sneeuwt weer stevig hier.
[..]

Leuk, kom maar langs.

Ewelina, als je het al zo vaak hebt gedaan is er vast onbewust een boel blijven hangen waardoor het stampen lekker makkelijk gaat.
Succes met leren vandaag.
Dank je! Er is wel een hoop blijven hangen, maar die ieniemienie details.... *kreun* Ik haat stampwerk
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 10 januari 2010 @ 09:28:20 #82
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76623871
goeiemorgen. Nog anderhalve dag en ik ben van m'n paper af. Dan begint het grote drama, scriptie.

Yuck. Ik ben er echt helemaal chagarijnig van. Plus de ongesteldheidsbuikpijn doet ook niet veel goed...

@ Kwak: fijn dat het leuk was! Zijn er uiteindelijk nog mensen naar jou toegekomen voor groentesoep?
pi_76623951
Ik ga dalijk naar Zumba En ik ben het pasje kwijt. Zo irritant, het zit altijd in de gezamelijke tas van mijn moeder en mij, en nu zit alleen die van haar er nog in Als ik 't vind doe ik 'm weer fijn in mijn eigen portemonnee.

Ik zeg straks wel dat ik het vergeten ben ofzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76623979
Ik hoop dat Uniek een beetje veilig op haar werk is aangekomen trouwens!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76624678
Morgen!
  zondag 10 januari 2010 @ 10:43:23 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76624685
Goedemorgen .

Ik hoop dat Uniek veilig op haar werk is aangekomen.
Fijn dat Kwak toch nog een leuke avond heeft gehad . Maar je vierde het toch bij je thuis? Of heb ik nu iets niet goed begrepen?

Ik kreeg net een mail van een medestudent dat hij 'heel toevallig' ergens foto's was tegengekomen van het proeftentamen dat we maandag hebben gemaakt en dat we niet mee mochten nemen .

Ik kom echt vet slecht op gang momenteel. Was om 8 uur al wakker, maar bleef toch tot 10 uur liggen. En nu moet ik een verslag maken . En eigenlijk ook een presentatie over het verslag, maar daar krijg ik toch geen cijfer voor, dus ik steek zo wel een verhaaltje af zonder PPP .
Niet meer actief op Fok!
pi_76625254
Ik hoop ook dat Uniek goed is aangekomen. Ik kom net ook veilig in de galerie aan, na een barre sneeuwfietstocht. Zag er alleen zo uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76625291
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Ik hoop ook dat Uniek goed is aangekomen. Ik kom net ook veilig in de galerie aan, na een barre sneeuwfietstocht. Zag er alleen zo uit:
SPOILER

JIj bikkel jij! En nog steeds prachtig, echt waar!
pi_76625553
Nou GBtje, ik zie er meestal wel ietsje minder uhm.........verfomfaaid uit heur.

Ik heb vandaag sushi bij me als lunch en als ontbijt had ik 2x geroosterd brood met filet A. En voor vanavond weet ik het nog niet.
pi_76625625
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:27 schreef conleche het volgende:
Nou GBtje, ik zie er meestal wel ietsje minder uhm.........verfomfaaid uit heur.

Ik heb vandaag sushi bij me als lunch en als ontbijt had ik 2x geroosterd brood met filet A. En voor vanavond weet ik het nog niet.
Nouja, moet je je voorstellen hoe je er normaal uitziet Gewoon een beetje door de uitgelopen mascara heenkijken joh

Ik heb gister sushi gegeten Vanochtend ontbeten met een croissantje jam en een microwave appel
pi_76625758
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
De 29e? Ik red het nooit om rond etenstijd in Utrecht te zijn
etenstijd is relatief ik hoef niet stipt om 8 uur al te eten hoor

hoi!

veel te laat opgestaan! Maar ik had 't blijkbaar nodig, want ik was hiervoor gewoon niet wakker wel weer leer-tijd verloren dus dat moet ik straks maar goed maken door extra hard te leren

Lijstje van gisteren is uiteindelijk:

O/L: 3 afbakbroodjes met van alles erop
T: knackebrod met filet americain half tongetje
D: zuurkool met mosterdaardappelpurree en el cheapo rookworst (bah!), heb niet mijn hele portie op, zat al snel helemaal vol
T: 3,5 biertje, 1 plakje appelcake, melba-toastje tonijnsalade en 2 handjes cheese onion chips

Vandaag:

O/L: 3 afbakbroodjes met beleg
T: knackebrodje filet a.
D: kippenvleugeltjes met piri piri kruiden en patatjes
Ja doei.
pi_76625770
zo, wakker! ik hoop ook dat uniekje het overleefd heeft allemaal... en co met biggelwangen van de sneeuw. het sneeuwt hier niet zo erg...

@ vik en nynke: het was s middags bij mij thyis voor familie, en er is nog een hele goeie vriendin ook toen langsgeweest. daar heeft alleen mn tante uit zwolle afgebeld. mn ouders en broertje zijn soep en broodjes blijven eten.

om negen uur vierde ik t samen met eem vriendin on de kroeg. heel gezellig er waren een man of dertig. op de terugweg daarvan ben ik gevallen. werd vannacht paar keer wakker vam knie, maar ben blij dat ik gisteren gekoeld heb, kan hem nu i elk geval wel buigen
Kwak
pi_76625841
kwak! fijn dat je feestjes leuk waren
jammer dat je bent gevallen

ik ging ook (bijna) onderuit op mijn queeste naar Wijchen gisteravond! Half verdwaald en een keer de fiets omgelazerd, kon gelukkig zelf op tijd van mn fiets afspringen zodat alleen die viel... *phew!*
Ja doei.
pi_76626147
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

etenstijd is relatief ik hoef niet stipt om 8 uur al te eten hoor

hoi!

veel te laat opgestaan! Maar ik had 't blijkbaar nodig, want ik was hiervoor gewoon niet wakker wel weer leer-tijd verloren dus dat moet ik straks maar goed maken door extra hard te leren

Lijstje van gisteren is uiteindelijk:

O/L: 3 afbakbroodjes met van alles erop
T: knackebrod met filet americain half tongetje
D: zuurkool met mosterdaardappelpurree en el cheapo rookworst (bah!), heb niet mijn hele portie op, zat al snel helemaal vol
T: 3,5 biertje, 1 plakje appelcake, melba-toastje tonijnsalade en 2 handjes cheese onion chips

Vandaag:

O/L: 3 afbakbroodjes met beleg
T: knackebrodje filet a.
D: kippenvleugeltjes met piri piri kruiden en patatjes
Waar zijn de groenten en het fruit henengegaan in je lijstje van vandaag? En iets zuivelachtigs zie ik ook niet!!! Niet weer te weinig gaan eten hè!! Dat je maar 2 ons was afgevallen gisteren.......voor hetzelfde geld hield je net wat vocht vast of zo. Misschien toch beter iedere dag wegen? Dan zie je de schommelingen beter.
  zondag 10 januari 2010 @ 11:49:56 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76626246
Mogge! Gister cursus gehad en aansluitend iets nog van m'n werk en ik heb nog niet bijgelezen .

Hoe is het met iedereen? Nog heftige nieuwtjes? Ik heb net gefietst, ging wel lekker. Nu koffie .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:54:35 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76626401
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
SPOILER

Cootje! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:56:00 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76626448
Godver, mijn verslag wil totáááál niet!
Niet meer actief op Fok!
pi_76626462
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar zijn de groenten en het fruit henengegaan in je lijstje van vandaag? En iets zuivelachtigs zie ik ook niet!!! Niet weer te weinig gaan eten hè!! Dat je maar 2 ons was afgevallen gisteren.......voor hetzelfde geld hield je net wat vocht vast of zo. Misschien toch beter iedere dag wegen? Dan zie je de schommelingen beter.
Wat zij zegt, doe voorzichtig Moblo!!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:59:39 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76626574
Ow oeh een meet! De 29e? Ik kan wel denk ik!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76626592
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow oeh een meet! De 29e? Ik kan wel denk ik!
Leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')