Neeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja een meet! Volgens mij zou ik een keer langs bij Maria als dr huisje af was. Massameet vind ik doodeng en ik denk ook niet dat ik dat durf, ondanks dat ik echt iedereen eens irl wil zien.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Heee!quote:
Ik zou het heel leuk vinden om je hier te mogen verwelkomen! En dat geldt ook voor andere Slankies, natuurlijk!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan echt gemist. Ik ben er niet zelf over begonnen nadat je verhuisd was omdat ik me er bij alles kon voorstellen als je er bij nader inzien niet echt veel zin in zou hebben.
Ik zou het leuk vinden om een keertje een taartje te komen eten maar ik ben weinig initiatiefrijk en zolang het zo tyfuskoud is heb ik ook niet veel trek in 20km fietsen. Ik hoop in mei werkloos te zijn..
Ik zou ook nog een keer komen hè?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou het heel leuk vinden om je hier te mogen verwelkomen! En dat geldt ook voor andere Slankies, natuurlijk!
Ik denk altijd dat mensen me toch niet leuk genoeg vinden om mee af te spreken, dus ik ben ook niet zo erg goed in het maken van afspraken..
Ja, we zouden samen risotto maken! Wat mij betreft staat dat nog steeds hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou ook nog een keer komen hè?.
I beg to differquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou het heel leuk vinden om je hier te mogen verwelkomen! En dat geldt ook voor andere Slankies, natuurlijk!
Ik denk altijd dat mensen me toch niet leuk genoeg vinden om mee af te spreken, dus ik ben ook niet zo erg goed in het maken van afspraken..
Och laiverd toch. Ik vind je nogal leuk, eigenlijk. Afspraken maken is ook mijn sterkste kant niet, maar ik kom er nog wel op terug!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nog een advocaatliefhebber!quote:
En jij was niet eens een moeke!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:57 schreef Tinkepink het volgende:Jullie zijn zo schattig met z'n allen bij elkaar. NIet zo onzeker. Op de laatste (en enige meet waar ik ooit was
) was iedereen hartstikke leuk, dus ik kan me niet voorstellen dat degenen die ik nog nooit in het echt heb gezien dat niet zijn.
quote:
nee hoor neen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef neen het volgende:
Ben ik de enige die nog nooit iemand heeft gemeet via het internet?
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef neen het volgende:
Ik heb ooit een vak gevolgd bij kunstgeschiedenis, maar de kans lijkt me verder klein.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd of ik DaD en de andere Groningers hier misschien kenin de SC waar ik post was er 1 meisje uit Groningen en jahoor, gezamenlijke kennis en bovendien woonde ze op een steenworp afstand
Ik heb mijn man gemeet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:04 schreef neen het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vak gevolgd bij kunstgeschiedenis, maar de kans lijkt me verder klein.. Vik en ik waren wel studiegenootjes, alleen niet in hetzelfde jaar. Voor ik hier ging posten hadden we wel al eens samen college's gevolgd.
Euhm, twee jaar geleden of zo. Architectuur en Stedenbouw van de 19e en 20e eeuw.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]! Daar gaan we al
Wanneer?
Oh, en Vik en jij deden Engels? Daar ken ik ook wel een paar mensenecht, hoe klein is Groningen
Yup wmb ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, we zouden samen risotto maken! Wat mij betreft staat dat nog steeds hoor!
Ik hou je op de hoogte over de uitgaansplannen van m'n vriend.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yup wmb ook. Laat maar weten als je bf weer eens out of town is
.
En ik heb Nederlands gestudeerd, niet Engels.
Edit: ik heb wel een half jaar bij Engels gezeten ookIn de tweede helft van 2004 geloof ik
.
Oeps! My badquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euhm, twee jaar geleden of zo. Architectuur en Stedenbouw van de 19e en 20e eeuw.
Nee, Nederlands!
Ja een éénjarige kopopleidingquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeps! My bad
Maarre, A&S bij Marijke of bij Auke? Marijke is hilarisch vond ik
Sowieso vond ik architectuur ook tof, jammer dat we aan het eind van het tweede jaar al opgesplitst werden in Architectuur en Kunst...
Viking doe jij nu een lerarenopleiding?
Hehehe ja, die ene helft weet je natuurlijk welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja een éénjarige kopopleidingHet vakinhoudelijke deel weet ik al, het didactische deel nog niet
.
Nee, bij Pablo Collette. Ik vond het een erg tof college!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeps! My bad
Maarre, A&S bij Marijke of bij Auke? Marijke is hilarisch vond ik
Sowieso vond ik architectuur ook tof, jammer dat we aan het eind van het tweede jaar al opgesplitst werden in Architectuur en Kunst...
Viking doe jij nu een lerarenopleiding?
Best mogelijk hoor, maar of je dat wílt is een tweede. Ik ben iig heel blij dat ik niet zomaar ergens ben begonnen en eerst deze opleiding doe, want er komt veel meer bij kijken dan ik gedacht hadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehehe ja, die ene helft weet je natuurlijk wel![]()
Ik blijf nog even naief geloven dat als er echt een tekort aan leraren kunstgeschiedenis komt, ik ook wel zonder lesbevoegdheid aangenomen word
Nee, tis niet mn eerste keus ook... maar ik hou onderwijs wel in gedachten voor als de tijden zwaar wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best mogelijk hoor, maar of je dat wílt is een tweede. Ik ben iig heel blij dat ik niet zomaar ergens ben begonnen en eerst deze opleiding doe, want er komt veel meer bij kijken dan ik gedacht had.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar My name is Michael, waarin ze een nieuwe MJ zoeken, echt leuk. Maar ik vind dat ze wel teveel doorlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al klaar met je opleiding of moet je nog even dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
Een optie die me wel tof lijkt is bij een uitgeverij werken, maar ik heb echt geen flauw idee wat er allemaal op de arbeidsmarkt te krijgen isEr zijn vast honderden functies waar ik geen benul van heb
Dus ik begin eenvoudig met bijbaantjes, en dan hoop ik er zo in te rollen.
Ik ben net klaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:50 schreef neen het volgende:
[..]
Ben je al klaar met je opleiding of moet je nog even dan?
Vriend van me is al een tijdje klaar met HBO Journalistiek en werkt nu wel in het weekend bij een krant maar doordeweeks nog bij de Jumbo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef Ewelina het volgende:
Vanavond naar Sherlock Holmes geweest, best een leuke film. Jude Law was echt!
Meeten is leuk, volgens mij heb ik de 29e niks dus dan kan ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |