quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:14 schreef neen het volgende:
[..]
Zo goedkoop? Ik ga maar sim only nemen dan denk ik en op zoek naar een mooie w800i ofzo
Bel ze op en vraag of je hem voor de goedkope prijs mag. Zo nee: stuur hem terug. Bestel die andere. 18 euro winst.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef Syrena het volgende:
Oja en ik kwam net op de site van Bol, is het ding ineens 20 euro goedkoper dan toen ik hem besteldeIk heb hem wel nog niet betaald.
Ik heb nog 2 jurken van jou!! Misschien kan ik die terug geven tijdens een drankjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat Kwak met eten heeft...
Foto's komen als ik tijd heb, moet voor 21 uur een pakje op het postkantoor afgeven en daarvoor moet ik nog even een stukkie rijden omdat de helft wat erin moet niet hier ligt.
Fotoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:17 schreef loveli het volgende:
Maar ze zijn echt awesome en voor een fractoe van de originele prijs enzo, zwart suede met een rand van vacht en een killerheel.
Ik heb gemaild, ze willen geen nieuwe factuur makenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Bel ze op en vraag of je hem voor de goedkope prijs mag. Zo nee: stuur hem terug. Bestel die andere. 18 euro winst.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:39 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn nieuwe laarzen terug gebrachtIk vond de kleur net niet mooi. En de neus te rond.
ik ook. Maandag deadline, moet nog introductie en conclusie schrijven en alles opnieuw nakijken, maar heb zoooo geen zin meer. Dit is ook de eerste paper waar ik neit echt tevreden over ben. T moet een soort literature review worden, dus het is bijna niet analytisch en dat vind ik stom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 09-01-2010 16:51:08 ]Ja doei.
Ik zou zeggen: de Slegte voor (relatief) nieuwe boeken (ook tweedehands) en antiquariaten voor uitsluitend tweedehands boeken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:34 schreef Chicolate het volgende:
Succes harde werkers.
Weet iemand hier een site/winkel waar je goedkoop nederlandstalige boeken kan kopen? Voor de engelse heb ik bookdepository, maar voor nederlandstalig moet ik nu steeds uitwijken naar bol.com en dat vind ik eigenlijk te duur.
Ik heb online gekeken bij de Slegte, maar ze hebben het boek dat ik wil nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: de Slegte voor (relatief) nieuwe boeken (ook tweedehands) en antiquariaten voor uitsluitend tweedehands boeken.
Voor nieuwe boeken liggen geloof ik de prijzen een paar jaar (2 ofzo) vast en maakt het niet uit waar je ze koopt...
nu nog wel jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Pinq, je bent lekker bezig! Voel je er goed bij?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
ben zenuwachtig voor de tentamenweek![]()
weet niet echt wat ik kan verwachten bij sommige vakken en heb zoiets van ja... ik weet echt niet hoe ik het aan moet pakken...
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ah nee!!! Is er al iemand?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
bahik word helemaal verdrietig van de weerberichten...
ik ben net een klein kind als t om verjaardagsfeestjes gaat. ik verheug me er echt ontzettend op, en ben echt heel teleurgesteld als mensen niet komen... en nu is er morgen sneeuwstorm, en komt mn lievelingstante uit zwolle dus niet. mn ouders komen gelukkig hoe dan ook wel... mn opa en zn vriendin rijden mee met een oom en tante maar kans dat die afbellen als t al sneeuwt als ze weg zouden gaan...
ik heb hele lekkere taarten gebakken, en ik was zo trots dat ik groentesoep ging maken, voor t eerst zelf, met een schenkeltje enzo, ik heb allemaal broodjes en beleg (dat ik zelf niet eet) en nu komt er straks niemand....
en 's avonds is t maar de vraag of mensen hun huis uit gaan door de sneeuwstorm...en...bah...
dit soort dingen word ik dus echt heel erg verdrietig van...
(als kind al... toen ik drie werd was er ook een sneeuwstorm, toen heb ik huilend bij t raam gestaan omdat er maar niemand kwam...en ik bleef maar staan wachten, bij de vensterbank...)
Je mag best langskomen in Arnhemquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo en Wolve, het is jullie bruiloft, niet van wel/niet gasten!
Neen, denk ook niet dat het gaat gebeuren dus heb nu maar alvast BB gepakt
Maar mocht ie doorgaan dan doet mijn vriend mee, mag ik dan bij jou komen??
Nee, ze zijn wel vooral zoet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
pompoen en kaneel en creamcheese?Is dat dan semi-hartig of ben ik nu een nooblette?
Gewoon omrekenen naar procenten van het streef-verlies. Dat vergelijkt leuker.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dusmaargoed, nu weer een week! Heb nu Mr.Mo om me aan 'te meten'
Hij is deze week 1kg kwijt, de opschepper
Dan zit zij al op 66%!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon omrekenen naar procenten van het streef-verlies. Dat vergelijkt leuker.
Pssst... Eet eiwitten en gezonde dingen, bouwstoffen ipv brandstoffen die je hongergevoel niet wegnemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook al de hele ochtend trek...
Tot nu toe 2,5 pistoletje op (bruin en met niets erop) en zo'n 1 persoonspakje noodles tandoori
Schoenen mogen wel terug, moet binnenkort toch een hoop op MP zetten, dan doe ik die er wel bij. Drankje lijkt me leuk en have fun op je gala!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 jurken van jou!! Misschien kan ik die terug geven tijdens een drankje![]()
En je krijgt nog 15 euro, tenzij je iemand anders weet voor die schoenen, ik vind ze heel mooi maar mijn kleine teentje is te kort dus valt er steeds uit!
En ik heb vandaag weer gala, maar ik doe nu weer m'n oude zwarte aan want er wordt met drank geknoeid ben ik bang..
Ja, daar hadden we grote plannen voor hè?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Wanneer gaan we trouwens eens een slank meet houden? Ik ben heel nieuwsgierig hoe jullie in het echt zijn. Al weet ik niet of ik wel echt zou durven
Heeft er niet eens iemand gezegd dat het veel te ver weg was?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we grote plannen voor hè?. Ik heb nog eens gevraagd of er mensen waren die hier wilden komen, als housewarming, maar daar heeft toen helemaal niemand op geantwoord.
.
Nee, en dat is ook een kulargument. In Nederland is niets ver weg.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Heeft er niet eens iemand gezegd dat het veel te ver weg was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |