abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76561922
Het vorige deel: Slank #914 met ruilhandel in ijsmachines e.d.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_76561991
Fipo
pi_76561996
Ah, daar is de dinges al. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76562037
wat naar SDB!

ken je geen mensen die via AdHoc wonen en die je daar kunnen aanbevelen? (Anti-kraak)
Ja doei.
pi_76562093
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:01:06 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76562167
De 27e al?? Dat is wel erg short-notice?!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76562230
26 januari? Dat is wel erg snel! Antikraak zoeken? Of doen ze daar niet aan in Amsterdam?
pi_76562297
Oeh, da's wel errúg snel SDB.

Je zat Anti-kraak toch? Hebben ze niet wat anders voor je?
Je hebt zeker niet genoeg inschrijftijd voor studentenhuisvesting ofzo?
Bah, nare situatie.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:04:47 #9
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76562328
Wat de rest zegt... da's wel snel!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76562418
Ik zit dus al bij Ad Hoc. En ze werken daar met 2 weeks notice, en ik wist eigenlijk al een beetje dat ik weg moest, maar had dus februari/maart verwacht. Ik denk dat ik m'n spullen ergens moet opslaan en bij m'n ouders ofzo. Ook al is er niet echt plek. Ze hebben voor die tijd ook niks nieuws voor me, tenzij ik in Zaandam wil wonen.
pi_76562497
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik iets heb gebakken was een paar dagen voor kerst! Echt! .

Stoofvlees, dat eten wij zondag weer... .

Spannend! Bij één van die 'minder mooie' woningen? Ik hoop zo voor jullie dat jullie ook iets ruimers krijgen om in te wonen. .
We gaan er twee bekijken. Allebei groter en dus duurder dan onze twee eerste keuzes, maar stiekem is een extra slaapkamer ook wel weer fijn, dus we moeten maar gewoon kijken of ze het extra geld waard zijn. Eén van de twee heeft zelfs een dakterras.

Da's snel SDB! Ik heb helaas geen tips voor je maar ik hoop dat je snel iets vindt!

CF trouwens nog bedankt voor de tip over shock absorbers, ik ga morgen eens kijken in de stad.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_76562574
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zit dus al bij Ad Hoc. En ze werken daar met 2 weeks notice, en ik wist eigenlijk al een beetje dat ik weg moest, maar had dus februari/maart verwacht. Ik denk dat ik m'n spullen ergens moet opslaan en bij m'n ouders ofzo. Ook al is er niet echt plek. Ze hebben voor die tijd ook niks nieuws voor me, tenzij ik in Zaandam wil wonen.
owkay!
kun je wel weer terug naar iets zodra ze WEL iets hebben? Of houdt het hier op?
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:11:09 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76562632
SDB, dat is snel! maar wel de deal met antikraak inderdaad.... Succes ermee!

Ik ga me even lek laten prikken bij de bloedbank
pi_76562716
Ik hoop ook dat je snel iets nieuws vindt, SDB. Je zag het wel al een beetje aankomen toch, of heb ik dat verkeerd begrepen?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:15:03 #15
236335 neen
schone schijn
pi_76562815
Das wel balen ja, maar misschien komt er nog snel wat tussen? Je weet maar nooit, succes met zoeken iig

Een vriend van me belde net dat hij weer terug is van stage en vanavond bier wil drinken, ik zei dat ik geen bier meer drink nou ja, ik zie wel of dat gaat lukken maar in ieder geval even gezellig doen dus in het Noorden.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:15:15 #16
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76562826
Veel succes ermee SDB! Hopelijk vind je snel iets nieuws!

Nou, ik ga mijn voornemen om minimaal één keer per week te sporten waar maken deze week! Morgenochtend ga ik squashen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Rituals op 08-01-2010 14:20:47 ]
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76562876
Heb je dan in feb/maart wel een ander huis? Of weet je dat ook nog niet?
pi_76563299
balen shiny... is wel de belangrijkste reden dat ik nooit anti-kraak heb willen wonen... ik hecht nogal aan vastigheid en de lange termijn enzo...
Kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:28:36 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76563373
Oei SDB, wat eng onzeker Succes meeid!

Lijst:
O: boterham achterham, beschuit volvette kaas, gekookt ei, glas melk
S: 1 1/2 wandelen
T: peer
L: tosti met volvette kaas en curry
T: appel
T: kom yoghurt met kiwi
T: 2 merci
D: veel gekookte sperziebonen, gegrilde tonijn met gegrilde ui, paprika en champignons
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:42:21 #20
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76563884
ai SDB
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_76564091
SDB, hoop dat je snel iets anders vindt!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76564100
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Oei SDB, wat eng onzeker Succes meeid!

Lijst:
O: boterham achterham, beschuit volvette kaas, gekookt ei, glas melk
S: 1 1/2 wandelen
T: peer
L: tosti met volvette kaas en curry
T: kom yoghurt met kiwi
T: 2 merci
D: veel gekookte sperziebonen, gegrilde tonijn met gegrilde ui, paprika en champignons
Je moet koolhydraten bij je avondmaaltijd doen, anders blijf je afvallen.
pi_76564223
SDB, sta je ingeschreven bij studentenwoningweb?
pi_76565131
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
P.F, foto's van de lamp. . Met dank aan m'n vriend voor het omhoog houden. .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De diameter van de zwarte kap is 56 cm, trouwens. Laat maar even weten of je 'm mooi vindt!
Jaaa hij is super mooi!
pi_76565242
En ik ga weer door met studeren
pi_76565487
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Kreeg vandaag een brief, en ik moet helaas al 26 januari mijn woning uit

PFje, heb jij misschien een idee voor woonruimte?
O! Uhmmmmmmmmmmmm

Ik heb mijn huisje via studentenwoningweb, daar heb je nu best een grote kans geloof ik!

En... In het vorige topic zei je iets over medicatie etc... Niet lullig opvatten hoor maar hier wonen ook mensen via Cordaan, dan krijg je heel snel een plekje. Maar ik weet niet wat de voorwaarden zijn.. http://www.cordaan.nl/thuiszorg/thuizorg_begeleiding/
pi_76565596
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:09 schreef P.F het volgende:

[..]

Jaaa hij is super mooi!
Kun je 'm komen ophalen, any time soon? .
pi_76565865
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:17 schreef P.F het volgende:

[..]

O! Uhmmmmmmmmmmmm

Ik heb mijn huisje via studentenwoningweb, daar heb je nu best een grote kans geloof ik!

En... In het vorige topic zei je iets over medicatie etc... Niet lullig opvatten hoor maar hier wonen ook mensen via Cordaan, dan krijg je heel snel een plekje. Maar ik weet niet wat de voorwaarden zijn.. http://www.cordaan.nl/thuiszorg/thuizorg_begeleiding/
Ja maar tegen depressie, ik ben niet psychiatrisch of zwakzinnig
.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:44:16 #29
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76566688
tvp. ik heb het koud. De verwarming staat vol aan, k heb 2 hemden, een trui en een fleecetrui aan, maar tis nog steeds koud. En m'n handen zijn zo koud dat ik heel veel typfouten maak, maar ik moet een paper schrijven. Best shit. Nog een paar uur doorbikkelen, en dan onder een dekentje op de bank denk ik.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76566895
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:25 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ja maar tegen depressie, ik ben niet psychiatrisch of zwakzinnig
.
Ja, maar dat hoeven zij toch niet te weten !!
pi_76567272
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja, maar dat hoeven zij toch niet te weten !!
pi_76567331
PF, dat klinkt een beetje als van die mannen die deden alsof ze gek waren om maar niet in dienst te hoeven en later problemen kregen als ze weer als normaal mens wilden leven.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:15:46 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76568013
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Je moet koolhydraten bij je avondmaaltijd doen, anders blijf je afvallen.
Je hebt gelijk, doe er nog 2 gekookte aardappels bij, thanks
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76569029
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:15 schreef Rituals het volgende:
Veel succes ermee SDB! Hopelijk vind je snel iets nieuws!
Dat dus
pi_76569068
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, doe er nog 2 gekookte aardappels bij, thanks
misschien nog wel ietsje meer? 2 gekookte aardappels is ongeveer 100 kcal geloof ik (checkt: ja twee kleine aardapples zijn 76 kcal, dus twee normale ongeveer 100kcal... daar val je je dus geen buil aan...en het zet ook niet echt zoden aan de dijk)
Kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:43:32 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76569081
Pf, nou moet ik ook nog op gaan letten dat ik voldoende ijzer eet, ben net verdorie geweigerd bij de bloedbank

Hb-gehalte van 7,3. Niet schokkend laag dus, maar wel raar want de vorige keer zat ik nog heel hoog
pi_76569481
Vandaag was geen beste dag.

2 bakken havermout
6 bakken chips
1 liter pompoensoep met 3 boterhammen. slagroom door de soep en boter op het brood.
1 grote chokoladereep
1 pakje noedels
1 ons amandelen

en straks nog avondeten
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:55:01 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76569541
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef sigme het volgende:

2 bakken havermout
6 bakken chips
1 liter pompoensoep met 3 boterhammen. slagroom door de soep en boter op het brood.
1 grote chokoladereep
1 pakje noedels
1 ons amandelen

en straks nog avondeten
Als het maar lekker was!

M'n lijstje:

O: 2 bakken yoghurt met muesli en een appel en een banaan erdoor
T: warme choco
L: grote kom uiensoep met beetje brood
t: paar stukjes chocola
T: restje chips denk ik
D: stoofpot
T: restje apple-crumble..

en nu weer hup, aan de studie!
pi_76569593
ik krijg er trek van!

wij gaan even een avondwandeling maken naar de supermarkt! Voor magere kwark!
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:58:01 #40
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76569628
avondmiddag

En we gaan ook alvast rookworst halen voor bij de zuurkool van morgen. Geen spek dit keer.
pi_76569686
quote:

2 bakken havermout
6 bakken chips
1 grote chokoladereep
1 pakje noedels
1 ons amandelen

en straks nog avondeten
Wow. Respect. Dit zit al boven de 3000 cal. zo te zien. Naja..........jij loopt het er wel weer af.
pi_76570076
Mijn lijstje is ook beetje anders dan de planning

O: magere yoghurt met een stuk of 3 eetlepels griekse yoghurt, 2 lepels muesli en honing
T: banaan
L: 2 boterhammen met een kroket en beetje mayo
T: 2 mandarijntjes
D: boerenkool met piccalily en een vega grilworst
T: biertje en wat lekkers denk ik
pi_76570231
Sigme. .
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:19:07 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76570474
Een liter soep ook Ná 6 bakken chips
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76570770
quote:

2 bakken havermout
6 bakken chips
1 grote chokoladereep
1 pakje noedels
1 ons amandelen

en straks nog avondeten
Je brengt het er anders veel beter af dan ik vandaag Maar waarom slagroom door de pompoensoep? Da's toch helemaal niet lekker?

Mijn lijst voor vandaag is zoiets:
O: halve liter magere yoghurt met een scheut maple syrup, paar cherry sour snoepjes
T: handje hot tamales
T: mijn collega bood me net een stuk speculaas aan omdat mijn maag rammelde
S: hardlopen. Donker en glad dus hou ik het bij een klein rondje
D: fajitas
T: cuba libres met coke zero, katjangnootjes. Misschien nog een gekookt ei.

Die jetlag verstoort verdikkeme m'n eetritme; ik heb al twee dagen totaal geen honger
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:28:26 #46
331 Merel
Be here now.
pi_76570823
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76570924
Nou ja, het meeste heeft mijn lichaam snel weer verlaten, de spijsvertering was op volle toeren. Ik ben wel vijf keer de bloemetjes buiten wezen zetten, zoals ik hier laatst als hilarisch eufemisme oppikte.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:32:14 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76570965
Sigme.... eindelijk ook iemand die zo ontzettend veel weg kan krijgen..
Durf te wedden dat je nu nog steeds 'zin in eten' hebt. Klote voelt dat he? tenminste zo heb ik het dan wel.

Ladyblack, hoe wil je je ijzerbehoefte aanvullen nu? En hoe komt het dat het nu wat lager is?
pi_76571116
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je brengt het er anders veel beter af dan ik vandaag Maar waarom slagroom door de pompoensoep? Da's toch helemaal niet lekker?
Gewone ongeklopte slagroom? Is dat ooit niet lekker?
Het was niet zo lekkere pompoensoep, die slagroom was hard nodig. En veel zout, en veel peper, en dan ook nog veel komijn. 't Was geen lekkere pompoen. Maar ja, wel een hele pan soep. En dat moet dan op. Ofzo.
quote:
Mijn lijst voor vandaag is zoiets:
O: halve liter magere yoghurt met een scheut maple syrup, paar cherry sour snoepjes
T: handje hot tamales
T: mijn collega bood me net een stuk speculaas aan omdat mijn maag rammelde
S: hardlopen. Donker en glad dus hou ik het bij een klein rondje
T: cuba libres met coke zero, katjangnootjes. Misschien nog een gekookt ei.

Die jetlag verstoort verdikkeme m'n eetritme; ik heb al twee dagen totaal geen honger
Tsjonge wat weer een exotische lijst . Blij weer terug te zijn bij je eigen pappot?
Eten gewoon weer rustig opbouwen, jetlag duurt soms best lang.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:41:26 #50
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_76571289
Ik heb nog wel woonruimte hier hoor, gezellig in Rotterdam.
Maar dat is echt verneukt, heb ik ook een keertje gehad in Amsterdam met anti-kraak, had gelukkig na een avondje/nachtje me onder de mensen begeven al snel een vervangende woonlocatie (kraak), gezellig met ruim 15 man en vrouw in een kast van een villa.
pi_76571377
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme.... eindelijk ook iemand die zo ontzettend veel weg kan krijgen..
Durf te wedden dat je nu nog steeds 'zin in eten' hebt. Klote voelt dat he? tenminste zo heb ik het dan wel.
De honger is nu wel over. Gelukkig belde liefste zojuist, dat hij ook een beetje vol zit, dus avondeten blijft beperkt tot een symbolisch hapje. Ik ben gewoon niet zo goed in alleen thuis zijn, en zeker niet als ik dan kantoorwerk moet doen.

En net als jij kan ik veeeeeeeel eten . Volgens mij ' train' je dat door van die enorme hoeveelheden groente te eten. Of ruim meer dan een liter soep. Dan raakt je lijf niet in de war van grote volumes. En dus wil er ook best een enorme lading niet-groente in . Bij mij in elk geval (zoals je ziet).

Morgen maar vasten ofzo (geen zorgen, geen sprake van ).
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:53:06 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76571706
O ik ben boos! .

Krijg net mail van een paar medestudenten dat het portfolio waarmee de stage afgesloten moet worden aanstaande donderdag ingeleverd moet worden, terwijl afgelopen maandag nog werd gezegd dat de datum nog niet bekend was en dat we rekening moesten houden met 18 januari of 25 januari. Dus niemand zal het portfolio op tijd gereed hebben. Bovendien is niet eens duidelijk wat er precies in moet staan, daar zouden we ook nog een mail over krijgen. Er is dus wel protest aangetekend, want dit kan natuurlijk niet en er zal wel een oplossing komen, maar dit is toch een rottig begin van het weekend .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:04:25 #53
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76572084
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
O ik ben boos! .

Krijg net mail van een paar medestudenten dat het portfolio waarmee de stage afgesloten moet worden aanstaande donderdag ingeleverd moet worden, terwijl afgelopen maandag nog werd gezegd dat de datum nog niet bekend was en dat we rekening moesten houden met 18 januari of 25 januari. Dus niemand zal het portfolio op tijd gereed hebben. Bovendien is niet eens duidelijk wat er precies in moet staan, daar zouden we ook nog een mail over krijgen. Er is dus wel protest aangetekend, want dit kan natuurlijk niet en er zal wel een oplossing komen, maar dit is toch een rottig begin van het weekend .
Dat zijn inderdaad de fijnere berichten zo op de vrijdagmiddag...
pi_76572113
Ik heb de hele dag al geen zin in eten
Zelfs geen zin in het stokbrood van vanavond
pi_76572242
Ah joh Viking, het zal wel loslopen Zeker als die vage toezegging van 18 of 25 januari erbij wordt gemeld. Laat je weekend niet verzieken, dat is zonde. Neem een rosébiertje en denk aan iets anders

Sarabi, ook een jetlag?
pi_76572320
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
Sarabi, ook een jetlag?
Combinatie van teveel drank en ziek zijn
Maar heb me nu wel voorgenomen echt minder te gaan drinken, ook goed voor het afvallen
pi_76572330
Permissie tot een rosébiertje van CF!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:11:58 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76572355
Das mooi balen Vik!

Ik heb vanavond een verjaardagsfeestje in... een kerk

Glaasje miswijn anyone?
pi_76572389
Toch niet in de Sint-Jan, XM? Ik ben daar ooit voor een bruiloft geweest in de winter, mehn, wat is het daar KOUD!
pi_76572403
Wat snel al SDB . En wat naar! Hoop dat je snel wat kan vinden .

Zo. Voor het eerst in weken durf ik weer een lijstje te plaatsen. Niet ideaal (had te weinig eten mee naar school waardoor ik toch als 2e T iets moest gaan halen, buikpijn van de honger enzo), maar het knopje begint weer te komen.

O: dubbele boterham met hagelslag
T: sultana
L: dubbele boterham met pindakaas
T: 'portietoetje' yoghurt met appel/kaneel/rozijnen (van de AH to Go, 55 ct en best lekker! Goede oplossing voor extreme honger op het station)
D: Rijst met chicken tonight hawai saus en kibbeling
T: Dropjojo
S: Taekwondo, zo lang als ik het volhou
T: Chipjes
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:15 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Doe het niet! Of is het al te laat....?

Mijn eters komen niet vanavond... heb ik net ook voor niks het logeerbed op staan maken
Nee niet te laat, ben niet gegaan .
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Pf, nou moet ik ook nog op gaan letten dat ik voldoende ijzer eet, ben net verdorie geweigerd bij de bloedbank

Hb-gehalte van 7,3. Niet schokkend laag dus, maar wel raar want de vorige keer zat ik nog heel hoog
Probeer dan vooral dierlijk ijzer binnen te krijgen, uit bijv spinazie neem je minder goed op. En chronisch meer ijzer eten: even een weekje voor donatie heeft geen zin. Aldus de jongen bij de bloedbank, toen ik voor de tweede keer achtereenvolgens werd afgekeurd wegens te laag hb . Nu drink ik roosvicee ferro (gatver wat een smerig spul) en hoop ik over een paar weken weer opgeroepen te worden. Maar 7.3 is op zich geen probleem, kan ook een tijdelijk dipje zijn (door het weer bijv).

Nog iets/iemand vergeten/gemist?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:14:30 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76572446
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
Toch niet in de Sint-Jan, XM? Ik ben daar ooit voor een bruiloft geweest in de winter, mehn, wat is het daar KOUD!
Nee in Den Haag ergens. Geen grote kerk ofzo. Maar toch. Ik vind het wel euh.. eigenaardig om je 30e te vieren in een kerk. Maar goed, ieder z'n ding .
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:19:43 #62
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_76572611
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee in Den Haag ergens. Geen grote kerk ofzo. Maar toch. Ik vind het wel euh.. eigenaardig om je 30e te vieren in een kerk. Maar goed, ieder z'n ding .
Nu ben ik wel nieuwsgierig, naam van de kerk?
pi_76572787
Chico, jouw D Brrr. Verder wel OK, toch? Beetje teveel suiker.

Hardlopen blaas ik maar af vanavond; zit nu nog op m'n werk, en ik vind het toch een beetje eng, zo in het donker. Ik ga zondag wel, kan ik lekker overdag rennen.

Mijn goede voornemen voor 2010: trainen voor een halve marathon (of de 20 van Brussel)
pi_76572794
Hoiz Ik heb mijn nieuwe telefoon Ik kan er alleen nog niet meer overweg. Oma hier kan niet vingerscrollen Ik open de hele tijd programma's als ik aan het scrollen ben. Typen gaat ook nog niet zo best.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76572850
Oja en ik kwam net op de site van Bol, is het ding ineens 20 euro goedkoper dan toen ik hem bestelde Ik heb hem wel nog niet betaald.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76573003
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, jouw D Brrr. Verder wel OK, toch? Beetje teveel suiker.

Hardlopen blaas ik maar af vanavond; zit nu nog op m'n werk, en ik vind het toch een beetje eng, zo in het donker. Ik ga zondag wel, kan ik lekker overdag rennen.

Mijn goede voornemen voor 2010: trainen voor een halve marathon (of de 20 van Brussel)
Heb ik ook niet zelf gekozen en stiekem vind ik het wel lekker . Het was goede vis en dr zat een hele berg groente door de saus heen. Veel suiker, klopt helemaal. Als doel 1 behaald is (geen bizar ongezonde dingen en geen complete verpakkingen koek/snoep naar binnen werken), ga ik over op doel 2: een goede balans vinden. Maar eigenlijk vond ik mn O en dropjojo's erger dan mn avondeten .
pi_76573428
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:31 schreef Chicolate het volgende:
Als doel 1 behaald is (geen bizar ongezonde dingen en geen complete verpakkingen koek/snoep naar binnen werken), ga ik over op doel 2: een goede balans vinden. Maar eigenlijk vond ik mn O en dropjojo's erger dan mn avondeten .
Dat viel me op ja, dat je die neiging hebt. Goed bezig dus!

Oh, wat betreft suiker: ik dronk op vakantie zo'n blikje minute maid cranberry-appel. Nou ben ik inmiddels zover dat ik weet dat fruitsapjes niet de beste keuze zijn ( ) maar jemig: 58!!! gram suiker in een blikje van 340 ml????? Da's zowat het dubbele als in cola!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:52:01 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76573648
Brrr....k heb alle kaarsen in huis aangestoken omdat ik hoop dat die net nog wat meer warmte geven. Men, wat heb ik het de hele tijd koud....
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:52:41 #69
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76573666
Maar goed, tis nu buiten dan ook -20...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:52:43 #70
236335 neen
schone schijn
pi_76573669
Kom ik zo aankakken bij m'n ouwelui, eten ze patat met een lekkerbekje en sla. maar er is wel lekker boerenkool voor mij inegvroren

Nu eerst koffie! pas 1 kopje op vandaag!
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:52 schreef AKnynke het volgende:
Maar goed, tis nu buiten dan ook -20...
Hoe warm is het binnen dan?
pi_76574142
Oh mon dieu, m'n cupcakejes zijn lekkerrrrr! . Heerlijk winters, met kaneel erdoor en wat over de frosting gestrooid.
pi_76574169
En nu moet ik weer snel de keuken in voor het avondeten. .
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:07:12 #73
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76574186
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:52 schreef neen het volgende:
Kom ik zo aankakken bij m'n ouwelui, eten ze patat met een lekkerbekje en sla. maar er is wel lekker boerenkool voor mij inegvroren

Nu eerst koffie! pas 1 kopje op vandaag!
[..]

Hoe warm is het binnen dan?
nu lekker warm. Of ik ben lekker warm, omdat ik ook nog een thermo-shirt heb aangetrokken. Nog een half uurtje werken, dan eten en dan op de bank. Heerlijk! :-)
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 19:11:03 #74
70532 loveli
N
pi_76574335
Kan geen geweldige lijstjes posten. Ga wel heel slank-verantwoord eten, want heb een maand boodschappen aan laarzen uitgegeven (uitverkoop!). De jas heb ik laten hangen, toch mooi 200 euro bespaard
crap in = crap out
pi_76574369
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef loveli het volgende:
Kan geen geweldige lijstjes posten. Ga wel heel slank-verantwoord eten, want heb een maand boodschappen aan laarzen uitgegeven (uitverkoop!). De jas heb ik laten hangen, toch mooi 200 euro bespaard
Foto!
pi_76574395
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef loveli het volgende:
Volgens mij heb jij echt zóveel kleren en schoenen!
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 19:12:43 #77
70532 loveli
N
pi_76574400
SDB: ik duim voor je!!!
crap in = crap out
pi_76574417
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Foto!
En dat natuurlijk!!
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 19:16:01 #79
70532 loveli
N
pi_76574556
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij echt zóveel kleren en schoenen!
Wat Kwak met eten heeft...

Foto's komen als ik tijd heb, moet voor 21 uur een pakje op het postkantoor afgeven en daarvoor moet ik nog even een stukkie rijden omdat de helft wat erin moet niet hier ligt.
crap in = crap out
pi_76574579
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:13 schreef Chicolate het volgende:
T: 'portietoetje' yoghurt met appel/kaneel/rozijnen (van de AH to Go, 55 ct en best lekker! Goede oplossing voor extreme honger op het station)
Oeh, die zijn lekker
quote:
Probeer dan vooral dierlijk ijzer binnen te krijgen, uit bijv spinazie neem je minder goed op. En chronisch meer ijzer eten
Yups, en liefst met iets erbij wat veel vitamine C levert (sinaasappel / kiwi / broccoli, enz), dat verbetert de opname nog extra.

Lijstje vandaag:

O: kiwi, bth pindakaas, bakje yoghurt met havermout
T: 2 bth met kipfilet en pindakaas
L: 2 bth met rookvlees en pindakaas, vietnamese loempia (kreeg ik aangeboden en vond het wat ondankbaar om het af te slaan in dit geval).
T: mandarijn, appel, bakje yoghurt met lijnzaad
D: 400 g bloemkool met klein beetje groentensaus, kipfilet, wat augurkjes & komkommer
S: roeien / hometrainen
T: appel, bakje kwark, handje gemengde noten

Kcals: ong. 1900
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 19:17:53 #81
70532 loveli
N
pi_76574649
Maar ze zijn echt awesome en voor een fractoe van de originele prijs enzo, zwart suede met een rand van vacht en een killerheel.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 19:18:33 #82
70532 loveli
N
pi_76574679
O ja, zuivel mijden als je ijzer wilt opnemen.
crap in = crap out
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:18:49 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76574692
Ik ga m'n kamer opruimen en dan douchen en dan lekker in bed liggen met een boek. Heb een enorme schranspartij gehad, geen avondeten dankzij schranspartij en ik voel me kut. Muh.

Sorry dat ik niet zo gezellig ben vandaag. Lees morgen wel weer bij .
Niet meer actief op Fok!
pi_76574834
omnomnomnom 2 versgebakken sliptongetjes op, en 2 kleine pita's met gewokte groenten en knoflook-kwark (mager)

goed verzadigd
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:26:07 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76574999
Oei, veel te onthouden! Eens zien...

SDB: ik duim voor je dat je snel wat nieuws vindt en dat het dan nog toffer is dan je huidige stekje

Loveli: fotooo!

Mo: een 8!

Viking: naarlingen Nouja als ze eerst tussen 18e en 25e zeiden kan het toch nie zo lijkt me.

Kwak: koesje!

Ehhh..

Ik had vandaag de Presentatie From Hell! Echt! ALLES GING FOUT! Mn powerpoint stond in mn mail en internet explorer liep steeds vast, toen gebruikte ik Firefox en toen bleek dat hotmail geblokkeerd was op die pc (terwijl ik het eerst ALTIJD zo deed!) en toen heb ik uiteindelijk mn ppt via de iphone van een lief klasgenootje naar de studentmail gestuurd, toen liep de ppt en de hele pc vast toen ik op de link naar een youtube filmpje klikte Pc opnieuw opgestart, en besloten filmpjes los op te zoeken via firefox. Alt-tab vanaf ppt deed ppt weer crashen. Flash bleek niet geïnstalleerd waardoor ik geen youtube filmpjes kon spelen. Ik probeerde flash te downloaden en toen liep de pc weer vast. Ik heb uiteindelijk mn presentatie zonder ppt of filmpjes gedaan maar was zo erg van mn a propos (ik ben altijd erg zenuwachtig voor presentaties) dat ik door mn tekst heen hakkelde en struikelde en volgens mij ben ik de helft vergeten Boehoehoe. En ik wou het dit keer eens écht goed doen, had goed voorbereid en alles Gelukkig zei de docent dat het voornamelijk om de 'effort' ging en dat dat zeker wel goed zat. Maar toch!
On the bright side: wel een 9.0 binnen voor paper voor hetzelfde vak! Ik wou alleen dat ik ook een keer een goede presentatie kon geven
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76575013
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga m'n kamer opruimen en dan douchen en dan lekker in bed liggen met een boek. Heb een enorme schranspartij gehad, geen avondeten dankzij schranspartij en ik voel me kut. Muh.

Lekker met een boek in bed werkt bij mij ook altijd goed!

Hm, buiten is iemand heel fanatiek de straat aan het schoonschrapen. Heeft zeker geen krant gelezen of de weerberichten nagekeken
pi_76575032
een 9! Joe iez doewing goed stufs Maria
Ja doei.
pi_76575231
Ja verdulleme, hou es op met negens te halen steek ik weer zo af met m'n 8
En presentaties houden is altijd gelukkig dat de docent wel had gezien dat je er veel moeite voor had gedaan.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:33:19 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76575252
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
een 9! Joe iez doewing goed stufs Maria
Dankjoeee! Et tu, Brute

Bij nader inzien kwam ik wel het topic binnenvallen met gezeik trouwens Uiteraard ben ik errrrrg blij met mn 9.0 </perspectief-post>

En Syrena ook een 8.0! Niks mis met 8en toch? Ik ben altijd superblij ende tevreden met 8en!

Oh jeezus, smiley-post
pi_76575665
ja Syrena, niets mis met een 8
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:47:09 #91
236335 neen
schone schijn
pi_76575801
Ik had een 5 voor een tentamen

zo.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:51:25 #92
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76575957
Ik moet mijn lijstje ook maar weer neerzetten... Denk dat het redelijk richting definitief gaat voor vandaag:

O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas (20+) en pindakaas + melk
L: kaastosti (bruin brood) met een beetje ketchup
T: crackertje met roomkaas
D: 3 gebakken tongetjes, 2 pita's en pak 'm beet 350g groente

En gedurende de hele dag natuurlijk thee met maar 1 schepje suiker! En op brood gaat altijd boter (nou ja, margarine).

Alleen op de calorieenchecker geeft hij een nogal groot verschil tussen gekookte en gebakken tongetjes. En volgens mij gaat die er van uit dat je ze in nogal wat olie bakt. Dus ik zit ergens tussen de 2000 en 2250 Cal vandaag.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:52:36 #93
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76576005
Al die hoge cijfers hier!

vrijdag 8 januari 2010 @ 19:54:23 #94
236335 neen
schone schijn
pi_76576081
Doe ik het ook maar

O: 2 broodjes met pindakaas
T: koffie + appel
L: geroosterd broodje en nog 2 met een cup-a-soup
T: water
D: lekkerbekje met wat patat en 250g spinazie a la creme

Straks een feestje, ze geloven weer eens dat ik het bierloze niet volhoud en dat is logisch want meestal lukt het niet, vandaag uiteraard wel
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:04:39 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76576504
Aw neen, da's naar! Ga je herkansen?
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Wolve000 het volgende:
Al die hoge cijfers hier!

[ afbeelding ]

De bolleboosjes-parade van Slank
En waw, MeneerdeWolf, het lijkt heel weinig, maar je komt toch aan 2000? Knap heur!

Speaking of which.
O: ontbijtkoekblokjes
L: mueslibolletje met komijnekaas, bruin bolletje met worst, beker melk
T: automaat-chocomelk, wit puntje met eiersalade
T: snee brood met ananassmeerkaas
D: kabeljauwburger met bietjes

Denk totaal iets van 1600-1650 kcal (weet de kabeljauwburger niet zeker!)
Oh en S: totaal ruim een uur over sneeuw en ijs gebanjerd Gelopen van en naar station vanochtend, ipv fietsen of bussen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:10:08 #96
236335 neen
schone schijn
pi_76576781
Ja joh, ik herkans hem even.... leer ik wel even wat ben ik weer klaar voor de puntjes

Caloriechecker vind ik altijd wel makkelijk tot aan het middageten, bij het avondeten vind ik het zo lastig om het een beetje fatsoenlijk in te vullen dat ik dan meestal maar ophoud
pi_76577145
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:51 schreef Wolve000 het volgende:
Ik moet mijn lijstje ook maar weer neerzetten... Denk dat het redelijk richting definitief gaat voor vandaag:

En gedurende de hele dag natuurlijk thee met maar 1 schepje suiker! En op brood gaat altijd boter (nou ja, margarine).

Alleen op de calorieenchecker geeft hij een nogal groot verschil tussen gekookte en gebakken tongetjes. En volgens mij gaat die er van uit dat je ze in nogal wat olie bakt. Dus ik zit ergens tussen de 2000 en 2250 Cal vandaag.
daarom vind ik de calorieteller van t voedingscentrum stom ik kan heus wel zelf meten hoeveel boter ik gebruik als ik iets bak... in plaats van dat ze voor mij gaan uitrekenen dat ik dat vast in een enorme plens doe...
Kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:28:48 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76577566
vandaag op maar 1600 cal maar gisteren zat ik om ruim 2700 en morgen weer een hele lange dag.
Vandaag maar 9 uur wakker, morgen 20 uur dus dan weer wat meer

Weltrusten...
pi_76578183
Ik schrok me net rot, ben een boek aan het lezen op mijn nieuwe telefoon , gaat ie ineens over Er zit een prepaid simkaartje in dat ik pas heb gekocht en nog nooit gebruikt heb, dus WTF. Begint dat nu al, mensen die nummers omdraaien en dan bij mij terechtkomen
pi_76578227
Avond..

Yay voor de bollebozen en shit voor sdb!
En een kusje voor iedereen die ik nu niet mee heb genomen en die zich overgeslagen voelt.

Lijstje:
O:Cruesli und yoghurt
T:3worteltjes
L:3 boterhammen met paturain en rauwe ham.
D: as we speak staat er een ovenschotel voor mn neus van fussili, boontjes, champignons, ui, kipfilet en heull veul sambal. Oh en een klein beetje geraspte kaas. Ik zou een eter krijgen, maar dat ging niet door dus nu heb ik teveel. Hoop dat ik vanaf kan blijven...
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_76578514
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh mon dieu, m'n cupcakejes zijn lekkerrrrr! . Heerlijk winters, met kaneel erdoor en wat over de frosting gestrooid.
Mèn, nu wil ik helemaal iets gaan bakken! Frosting zit er gelukkig niet in vanavond.

Wat een hoge cijfers halen jullie allemaal!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:09:16 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76579253

Ik heb lekkere hutspot op
Maar die calorieteller van t voedingscentrum is wel wat onnauwkeurig inderdaad, alleen al omdat je 'eetlepels' en 'borden' in moet vullen als je niet al je ingrediënten eerst weegt. Ik gok steeds maar hoeveel ik heb gehad
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ladyblack, hoe wil je je ijzerbehoefte aanvullen nu? En hoe komt het dat het nu wat lager is?
Geen idee Misschien heb ik in december ietsje minder vleesvervangers gegeten dan normaal, verder weet ik het ook niet. Maar de vorige keer had ik iets in de 9 geloof ik, dus het verschil verklaart misschien wel waarom ik de laatste tijd duizelig ben.

Anyway, maar weer wat meer vleesvervangers, en meer goeie groenten enzo. En ijzerpilletjes
pi_76580493
Maria, wat stom!! Denk je dat het eindelijk gaat lukken...nouja gelukkig zag je docent wel dat je er tijd in gestopt had

Loveli: mijn hart gaat sneller kloppen van schoenen, dus ik wil ze ook graag zien

Burp!
Net sushi op. Ik heb me goed ingehouden gelukkig. En m'n vati zei dat ie duidelijk zag dat ik slanker was

Zometeen checken of mijn warm water het weer doet, was weer uitgevallen vanochtend. Dan naar bedje met een kop thee en 'Turn of the screw'.

Sleep tight en dank jullie voor de lieve woorden, ik ben er best rustig onder dus ik denk dat het allemaal goed gaat komen!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:43:26 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76580712
Lief van je paps, Shinyface! Nou kan je natuurlijk wel wachten op de vraag om voor/na foto's

En even klagen en bijval krijgen lucht altijd zo lekker op Had ook mn zus gebeld, die kan altijd zo leuk plaatsvervangend pissig enzo zijn

Ik gebruik overigens veelal calorielijst.nl enzo En dan fix ik zelf wel een optelsom in excel.
pi_76581083
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mèn, nu wil ik helemaal iets gaan bakken! Frosting zit er gelukkig niet in vanavond.

Wat een hoge cijfers halen jullie allemaal!
Ze waren zo lekker, dat m'n vriendje na z'n eerste hap eerst alleen maar een diepe zucht van verrukking kon slaken.

Sorry. .
pi_76581394
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lief van je paps, Shinyface! Nou kan je natuurlijk wel wachten op de vraag om voor/na foto's

En even klagen en bijval krijgen lucht altijd zo lekker op Had ook mn zus gebeld, die kan altijd zo leuk plaatsvervangend pissig enzo zijn

Ik gebruik overigens veelal calorielijst.nl enzo En dan fix ik zelf wel een optelsom in excel.
Het rare is eigenlijk, dat ik dat zelf nog niet echt heb gemerkt. Misschien dat ik in Londen opeens 3 kilo ben afgevallen ofzo
Maarja 3/4 kilo eraf en dan ben ik tevreden, en dan krijgen jullie wel een na foto
pi_76581663
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76581721
SPOILER
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:06:30 #109
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76581726
Mooie cijfers allemaal!

Ik post alvast mijn lijstje voor morgen. En moet ik mezelf eraan houden!
O: 2 crackers philadelphia light
S: Squashen
L: 3 crackers philadelphia light
T: Appel met magere yoghurt
D: Spinazie met een vegetarische burger
T: Bakje magere yoghurt of 0% vet griekse yoghurt met grapefruit of frambozen
Extra T: Als ik ergens lekkere trek krijg, mag ik cherrytomaatjes eten

Ik heb ineens weinig gevoel/kracht in mijn linkerhand.. . Een paar uur geleden was mijn arm/hand 'in slaap gevallen' toen ik in een gekke houding zat, maar nog steeds heb ik weinig kracht in die arm. Normaal gaat dat veel sneller over!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:06:33 #110
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76581727
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:58 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Het rare is eigenlijk, dat ik dat zelf nog niet echt heb gemerkt. Misschien dat ik in Londen opeens 3 kilo ben afgevallen ofzo
Maarja 3/4 kilo eraf en dan ben ik tevreden, en dan krijgen jullie wel een na foto
Als je daar ineens de hele dag rondwandeld verbrand je stiekem meer dan je zo doorhebt.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef Ewelina het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:07:24 #111
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76581766
pfoeh, taart 1 staat op te stijven in de koelkast (chocoladetruffeltaart) en taart 2 staat af te koelen (bolvormige cake, eerste experiment in een bolle vorm... hij is nog een beeetje nattig in t midden, maar dat stijft wel op) daar moet ik straks nog citroenglazuur overheen doen, dan kan dat vannacht hard worden.

phew!

morgenochtend nog saucijzenhapjes maken en mn halve huis schoonmaken

ik houd van feestjes geven, maar ik vergeet altijd weer hoe vreselijk moe ik word van mijn stepford wives gedrag....

morgen wel mn nieuwe jurkje aan! eigenlijk een zomerjurkje, maar met vest erover en legging eronder ook heel prima in de winter
Kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:08:21 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76581819
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:58 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Okidoki! *moedigt aan*

Ik was toen ik in London was op mn zwaarst Maar ik ben er iig niet aangekomen!
pi_76582067
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:20:04 #114
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76582296
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
ik stream legaal bij grooveshark.com kun je ook liedjes uitkiezen enzo. werkt top!
Kwak
pi_76582355
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_76582579
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:29:31 #117
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76582646
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Kwak
pi_76582728
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ze waren zo lekker, dat m'n vriendje na z'n eerste hap eerst alleen maar een diepe zucht van verrukking kon slaken.

Sorry. .
Aww, altijd fijn als je kookkunst gewaardeerd wordt.

Ik heb intussen muffins in de oven staan.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:32:20 #119
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76582763
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Aww, altijd fijn als je kookkunst gewaardeerd wordt.

Ik heb intussen muffins in de oven staan.
k heb vanmiddag een muffin uit de diepvries gehaald...
pi_76583048
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:56:29 #121
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76583657
bah ik word helemaal verdrietig van de weerberichten...

ik ben net een klein kind als t om verjaardagsfeestjes gaat. ik verheug me er echt ontzettend op, en ben echt heel teleurgesteld als mensen niet komen... en nu is er morgen sneeuwstorm, en komt mn lievelingstante uit zwolle dus niet. mn ouders komen gelukkig hoe dan ook wel... mn opa en zn vriendin rijden mee met een oom en tante maar kans dat die afbellen als t al sneeuwt als ze weg zouden gaan...

ik heb hele lekkere taarten gebakken, en ik was zo trots dat ik groentesoep ging maken, voor t eerst zelf, met een schenkeltje enzo, ik heb allemaal broodjes en beleg (dat ik zelf niet eet) en nu komt er straks niemand....

en 's avonds is t maar de vraag of mensen hun huis uit gaan door de sneeuwstorm...en...bah...

dit soort dingen word ik dus echt heel erg verdrietig van...

(als kind al... toen ik drie werd was er ook een sneeuwstorm, toen heb ik huilend bij t raam gestaan omdat er maar niemand kwam...en ik bleef maar staan wachten, bij de vensterbank...)
Kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:59:54 #122
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76583783
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:

ik ben net een klein kind als t om verjaardagsfeestjes gaat. ik verheug me er echt ontzettend op, en ben echt heel teleurgesteld als mensen niet komen... en nu is er morgen sneeuwstorm, en komt mn lievelingstante uit zwolle dus niet. mn ouders komen gelukkig hoe dan ook wel... mn opa en zn vriendin rijden mee met een oom en tante maar kans dat die afbellen als t al sneeuwt als ze weg zouden gaan...

ik heb hele lekkere taarten gebakken, en ik was zo trots dat ik groentesoep ging maken, voor t eerst zelf, met een schenkeltje enzo, ik heb allemaal broodjes en beleg (dat ik zelf niet eet) en nu komt er straks niemand....

en 's avonds is t maar de vraag of mensen hun huis uit gaan door de sneeuwstorm...en...bah...

(als kind al... toen ik drie werd was er ook een sneeuwstorm, toen heb ik huilend bij t raam gestaan omdat er maar niemand kwam...en ik bleef maar staan wachten, bij de vensterbank...)

Misschien valt het allemaal wel mee morgen, en komen ze nog. En anders zit je lekker binnen met je vader en moeder, en als jullie insneeuwen heb je in ieder geval genoeg eten...

Maar, ik kan me voorstellen dat het shit is!
pi_76583894
Het positieve ervan is...als je morgen een halve party hebt door de sneeuw....mag je nog een keer!!!!
En dan natuurlijk degenen die al zijn geweest verplichten om nog een keer een kadootje mee te nemen...want ja, dat hoort erbij

Maar ik snap de teleurstelling wel, je verheugt je er zo op. Slooft je uit en alles is op en top en dan wordt het misschien verpest door het weer...
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_76584519
Lekker getraind, heb weer blauwe plekken en dat zegt genoeg . Ben 2 uur geweest, op het eind helemaal uitgeput, maar wel voldaan. Want een conditie bouw je niet snel op door te stoppen als je moe begint te worden, daarvoor moet je juist over je grenzen heen gaan .
quote:

Ahw als je het zo verteld word ik dr ook een beetje verdrietig van . Ik ga heel hard voor je hopen dat het morgen niet sneeuwt als ze willen vertrekken of dat je anders tóch een leuk feestje hebt!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:33:52 #125
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76585038
Ik hoop dat ze kunnen komen, kwak! Mijn opa en oma zijn ook wel eens niet geweest toen ik klein was. Begin februari wil het ook nog wel een glad zijn.

Maar het is morgen zaterdag, stuur ze anders even langs de halfords voor wat sneeuwkettingen!

Maar alle gekheid op een stokje, hopelijk komen ze gewoon, en anders zondag/maandag/...?
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:51 schreef Wolve000 het volgende:

Lijstje niet meer gewijzigd vanavond!

Nu hoogste tijd voor bedjetoe!
pi_76585102
oh, gaan we slapen?

truste allen!
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:38:36 #127
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76585194
ik ga zo ook. ben net even opgebeld door een lief vriendinnetje die ik gesmst had...

het loopt vast wel los morgen, en wie niet komt, nou ja, die komt niet. verjaardagen inhalen doen we met de familie niet zo aan... (nou ja, met mn lievelingstante wel op zich...)

voel me alweer beetje blij. heb zelfs mn taart kunnen redden (glazuur was te dun. tweede laag eroverheen)

nu onder mn nieuwe dekbedje!
Kwak
pi_76585379
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:

Ach Vik Morgen is weer een dag (en als je 't leest is morgen vandaag ). Niet meer nadenken over de schranspartij, bak yoghurt met frambozen (ben ik ook weer blij) en lekker dikke sokken aan en aan het werk. Ofzo. Het is allemaal niet zo kut als het lijkt

Kwak: het wordt heus leuk! Vast! En je tante belt je misschien nog wel? En mensen die iets minder ver weg wonen komen echt wel Niet wakkerliggen, morgen moet je feestelijk zijn
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:56:52 #129
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76585757
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach Vik Morgen is weer een dag (en als je 't leest is morgen vandaag ). Niet meer nadenken over de schranspartij, bak yoghurt met frambozen (ben ik ook weer blij) en lekker dikke sokken aan en aan het werk. Ofzo. Het is allemaal niet zo kut als het lijkt

Kwak: het wordt heus leuk! Vast! En je tante belt je misschien nog wel? En mensen die iets minder ver weg wonen komen echt wel Niet wakkerliggen, morgen moet je feestelijk zijn
ja het komt wel goed

dank voor t luisteren allemaal
SPOILER
Kwak
pi_76585845
Ohhh Kwak Je maakt het jezelf ook nooit makkelijk he
pi_76586290
quote:

Zo klinkt het allemaal wel heel sneu voor je. Ik duim mee dat het morgen niet meer sneeuwt!

Verder wat CF zegt.
pi_76586395
I liiiiiive on the paaaaaaaaaaaaain!

neuh t is gewoon gezellig anders kap ik t gesprek wel af...
Kwak
  zaterdag 9 januari 2010 @ 01:33:16 #133
236335 neen
schone schijn
pi_76588590
M'n vrienden hadden gelijk al dat gedrink lijdt tot drinken. Maar goed, 4 biertjes gehad.... ik zal ook nog eens een voor foto maken, of een na foto hoe je het ook wil noemen laat ik het een tussen foto noemen.

Het is ook damn glad hier op de wegen die niet gestrooid zijn! daar lag zeker een cm ijs op! Rustig fietsen dus net maar weer heelhuids aangekomen. De dude waar ik was, was vanochtend op het ijs wakker geworden zei hij

Daarnaast ben ik in London sowieso aangekomen, misschien komt het door het dieet van iedere dag uit eten gaan, veel lekker drinken ( ) en loempias bij ontbijt? Maar dat zal het toch niet zijn?

Veel plezier op je verjaardagsfeestje morgen Kwak! Dat wordt vast hardstikke gezellig!

Nu slapen, morgen wat leren, gemiste Donald Ducks lezen in bad en 's avond even een filmpje kijken met m'n pa denk ik. Rustig aan in ieder geval!
pi_76588605
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Kun je 'm komen ophalen, any time soon? .
Ja heel graag, ik moet even kijken wanneer ik kan ivm tentamens.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 04:59:55 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76590664
-5 en het waait hard
pi_76590869
Goeiemorgen. Ik lig in bed te ontbijten en ik wil er niet uuuihhuit!

Kwakkelien: veel plezier vandaag en ik duim voor je
pi_76590923
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 04:59 schreef uniekhoorn het volgende:
-5 en het waait hard
Niet zeggen. . Ik moet zo op de fiets en m'n thermolegging is in de was.

Kwakje toch. . Ik hoop dat er vandaag heel veel mensen komen voor je verjaardag!
pi_76590933
De temperatuur is inmiddels iets hoger (-3,5) en hier waait het nu niet zo hard.
En ik zit binnen met onder m'n pyama m'n LeenBakker thermolegging. Het is een geweldig ding.

Ik heb er toen twee gekocht (alle twee die er nog waren). Een M en een XXL. Dus mijn liefste is ook lekker warm.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 09:34:12 #139
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76591487
Hier is het droog, -3 graden, maar het waait wel vrij hard. Hoe is het bij jou kwak? Hopelijk kunnen alle mensen komen vandaag!

Ik ga m'n sportkleding aandoen en dan squashen . Ben stiekem best trots op mezelf .
pi_76591537
De sneeuw komt vanuit het zuidoosten, dus Syrena krijgt het als eerste......... Ik moet zo gaan werken en ik schat zo in dat het niet heel druk gaat worden Oké eerst maar even m'n bed uit.......koffie!!!.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 09:40:31 #141
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76591540
De zon schijnt hier, en tis -20. Even ontbijten, en dan ga ik douchen en aan de slag!
pi_76591590
en na Syrene wij! Ik wacht met smart!

mogge!
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 10:21:02 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76591992
Goedemorgen .

Voel me nog steeds kut, maar goed, we gaan er maar weer voor Vandaag en morgen verslagen tikken en het zijn geen literatuurverslagen, dus dat is dan wel weer leuk . Ik vind het de laatste tijd (ongeveer sinds half december gok ik) nodig om op vrijdagmiddag na schooltijd een zak chips te halen om daarmee het weekend te vieren. En dat terwijl ik er niet eens altijd zin in heb. En hij moet ook meteen leeg, dus ook al zit ik halverwege vol: dooreten! En na afloop voel ik me dus kut en gisteravond was ik ook nog misselijk bovendien. Waarom doe ik dat in vredesnaam?! En omdat de zaak toch al verloren was heb ik het hazelnootschuimgebakje dat Mark voor me had meegebracht ook maar meteen weggekaand En eergisteren heb ik stokbrood met kruidenboter gegeten for dinner (en dat vind ik eigenlijk ook drie keer niks, ik wil warm avondeten, de dag ervoor een dubbele cheeseburger en een kroket... Drama! Nou ja voor vanavond heb ik nog ravioli met tomatensaus (stond op het menu voor gisteren) en verder doe ik dit weekend gewoon even rustig aan Het rare is dat ik vroeger totaal geen problemen had met zo'n eetpatroon: vaak at ik chips en ijs als avondeten en stokbrood als avondeten was heel normaal...

voor Kwak, ik kan me voorstellen dat je heel erg teleurgesteld bent. Ik werd er net als chico ook een beetje verdrietig van: zag echt een klein kwakje voor me, wachtend bij het raam...
Niet meer actief op Fok!
pi_76593156
Goedemorgen.

Beetje stomme motsneeuw hier en dat is alles.
Geen jachtsneeuw, stuifsneeuw of sneeuwbunkers.
Wel een hele koude wind.
Zometeen maar eens goed inpakken en een Irischeque inwisselen voor wat leuke films.
pi_76593161
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 09:34 schreef Rituals het volgende:
Hier is het droog, -3 graden, maar het waait wel vrij hard. Hoe is het bij jou kwak? Hopelijk kunnen alle mensen komen vandaag!

Ik ga m'n sportkleding aandoen en dan squashen . Ben stiekem best trots op mezelf .
hier niks te zien nog. heel inieminivlokje sneeuw net, en t waait ook niet... volgens buienradar zoiu t hier rond 13 uur moeten gaan sneeuwen. ben benieuwd.

ben niet meer verdreitig.

ben keihard mn huis aan t poetsen. incl. stofdoek (dat is de eerste keer sinds mn vorige verjaardag) ik HAAT dat normaal, maar zo voor mn verjaardag voelt t wel lekker, even alles echt schoon. ramen en vensterbank gedaan, en de zithoek ook gestoft en afgenomen met sorbo blue wonder (geweldig spul is dat). nu de eettafel leegruimen (en dus de computer uit en opruimen) en afstoffen, stofzuigen en feestkleed op tafel.

dan de natte hoek (teenslippers aan en de badkamer en toilet schoon) vervolgens saucijzenhapjes maken en dan de keuken schoonmaken (incl. bovenkant koelkast en bovenkant prullenbakje ) en daarna lekker lang douchen en poedelen en aankleden.

dan bouillon laten trekken voor de soep voor vanavond en dan komt de visite denk ik wel ongeveer...
Kwak
pi_76593175
oh en een kusje voor vik omdat dat idd nare gevoelens zijn...
Kwak
pi_76593218
oh, en op de 24 uurs buienradar ziet t eruit alsof t westen pas vannacht echt sneeuw krijgt. hoera!
Kwak
pi_76593326
Veel plezier met alle voorbereidingen en het feestje, Kwak!
pi_76593483
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 09:40 schreef conleche het volgende:
De sneeuw komt vanuit het zuidoosten, dus Syrena krijgt het als eerste......... Ik moet zo gaan werken en ik schat zo in dat het niet heel druk gaat worden Oké eerst maar even m'n bed uit.......koffie!!!.
Er ligt een flinke dikke laag, her en der zelfs opgewaaid en het sneeuwt nog steeds!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:33:30 #150
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76593553
Zo, brunch zit er weer in.

Lijstje voor vandaag:
O/L: 3 afbakbroodjes met van alles erop
T: knackebrod met filet americain
D: zuurkool met mosterdaardappelpurree en el cheapo rookworst (grotendeels kipseperatorvlees )
T: 2 biertjes ofzo, feestje vanavond...
pi_76593557
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:20 schreef kwakz0r het volgende:
oh, en op de 24 uurs buienradar ziet t eruit alsof t westen pas vannacht echt sneeuw krijgt. hoera!
dus blijven ze allemaal slapen omdat ze niet meer weg kunnen

Gewicht was 70,5, 2 ons minder dan vorige week godsamme
Ja doei.
pi_76593581
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dus blijven ze allemaal slapen omdat ze niet meer weg kunnen

Gewicht was 70,5, 2 ons minder dan vorige week godsamme
Wat is er mis met 2 ons minder?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:34:59 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76593602
Veel plezier, Kwak!!

Vik:

Kleine jubelpost: ik ben naar Zumba geweest vanochtend! 15 minuten eerder vertrokken dan normaal en een groot deel gefietst *vindt zichzelf stoer* En het ging goed! Zowel fietsen als Zumba. Yay.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:35:23 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76593615
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Niet genoeg, I guess .
Niet meer actief op Fok!
pi_76593636
quote:

[..]

had wel op iets meer gehoopt geen 2 kilo maar wel iets meer dan 2 ons
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:36:38 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76593654
quote:

[..]

Dat dus! Is toch goed?

Ik ben ook 2 ons afgevallen (gewogen na Zumba)
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:37:06 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76593664
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

had wel op iets meer gehoopt geen 2 kilo maar wel iets meer dan 2 ons
Langzaam maar gestaag is het motto!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:37:27 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76593672
Als ik serieus aan het afvallen ben vind ik 2 ons per week ook niet genoeg hoor . Dan wil ik toch echt een halve kilo per week kwijt.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:37:28 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76593673
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hier niks te zien nog. heel inieminivlokje sneeuw net, en t waait ook niet... volgens buienradar zoiu t hier rond 13 uur moeten gaan sneeuwen. ben benieuwd.

ben niet meer verdreitig.

ben keihard mn huis aan t poetsen. incl. stofdoek (dat is de eerste keer sinds mn vorige verjaardag) ik HAAT dat normaal, maar zo voor mn verjaardag voelt t wel lekker, even alles echt schoon. ramen en vensterbank gedaan, en de zithoek ook gestoft en afgenomen met sorbo blue wonder (geweldig spul is dat). nu de eettafel leegruimen (en dus de computer uit en opruimen) en afstoffen, stofzuigen en feestkleed op tafel.

dan de natte hoek (teenslippers aan en de badkamer en toilet schoon) vervolgens saucijzenhapjes maken en dan de keuken schoonmaken (incl. bovenkant koelkast en bovenkant prullenbakje ) en daarna lekker lang douchen en poedelen en aankleden.

dan bouillon laten trekken voor de soep voor vanavond en dan komt de visite denk ik wel ongeveer...
Zo'n grote schoonmaak geeft een heel trots resultaat ja ik vind het dan opeens ook geweldig
Gisteren heb ik hier alle administratie weggewerkt, en een heleboel ouwe troep weggegooid én opgeruimd ook zo heerlijk.

En nu gaan we richting Twente rijden, ben benieuwd wat we allemaal tegenkomen, mn moeder was al helemaal bezorgd.... 'kijken jullie wel uit? ' Maar eens kijken hoe slank we dit weekend eten

Fijne zaterdag allemaal!
pi_76593675
De achtertuin:
SPOILER
pi_76593699
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Veel plezier, Kwak!!

Vik:

Kleine jubelpost: ik ben naar Zumba geweest vanochtend! 15 minuten eerder vertrokken dan normaal en een groot deel gefietst *vindt zichzelf stoer* En het ging goed! Zowel fietsen als Zumba. Yay.
yay voor maria
volgende week ga ik ook echt weer Zumba' en wat er ook gebeurt het is zo lekker....

zit nu 5 uur te vroeg bij mijn vriend (hij is nog aan het werk) maar anders was het echt hel geweest op de wegen
zometeen maar lekker EK allround schaatsen online volgen (of studeren....)
pi_76593713
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:37 schreef Syrena het volgende:
De achtertuin:
SPOILER
wow, is dat allemaal nieuwe sneeuw?
dan komt er inderdaad nog leuk weer aan hier....
pi_76593720
We hebben een overkapping, vandaar dat er vooraan bijna niks ligt, wat er ligt is er onder gewaaid.
pi_76593799
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Als ik serieus aan het afvallen ben vind ik 2 ons per week ook niet genoeg hoor . Dan wil ik toch echt een halve kilo per week kwijt.
dat dus maargoed, nu weer een week! Heb nu Mr.Mo om me aan 'te meten' Hij is deze week 1kg kwijt, de opschepper
Ja doei.
pi_76593842
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

wow, is dat allemaal nieuwe sneeuw?
dan komt er inderdaad nog leuk weer aan hier....
Er lag al een tamelijke laag hoor. Maar er is best wat bijgevallen. Straatkant:
SPOILER
Ik ben alleen niet tevreden over de camera op m'n nieuwe telefoon Mijn oude telefoon heeft dezelfde resolutie maar maakt veel betere foto's. En sneller. Het is wel leuk dat ik ze meteen kan uploaden naar Picasa
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:45:19 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76593871
Mannen!
SPOILER
Hehe Syrena, zo ziet onze tuin er nog steeds uit Al schijnt er vanmiddag weer wat nieuws te vallen.
pi_76593940
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat dus maargoed, nu weer een week! Heb nu Mr.Mo om me aan 'te meten' Hij is deze week 1kg kwijt, de opschepper
Ga je alsjeblieft niet meten aan Mr.Mo, die heeft een genetische voorsprong
pi_76594037
Wat voor telefoon heb je Syrena??
pi_76594100
O: beschuitje jam
T: boterham rosbief, plak ontbijtkoek
T: cup a soup, mandarijn, vitalinea
L: pistoletje filet americain
T: stroopwafel
D: 2 kommen kippensoep
T: 3 wodka cola light, 2 bittergarnituurhapjes en een zakje chips (had afgesproken met Greys en Loveless85 )
pi_76594119
Oeh, sneeuw foto's Hier sneeuwt het nu lichtjes, maar het ziet er wel uit als sneeuw wat blijft liggen!
pi_76594126
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:33 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, brunch zit er weer in.

Lijstje voor vandaag:
O/L: 3 afbakbroodjes met van alles erop
T: knackebrod met filet americain
D: zuurkool met mosterdaardappelpurree en el cheapo rookworst (grotendeels kipseperatorvlees )
T: 2 biertjes ofzo, feestje vanavond...
dat is overigens ook mijn lijstje
Ja doei.
pi_76594135
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:51 schreef conleche het volgende:
Wat voor telefoon heb je Syrena??
Samsung Spica Met Android. Ik heb alleen geen abonnement waar ik internet bij kan, dus ik heb tijdelijk twee telefoons, de Spica met prepaidkaartje. Maar daar zit inmiddels al geen tegoed meer op, dus ik zit nu op ons wifi-netwerk

Ik baal alleen dat het Sleep Cycle programma niet werkt op de Spica
pi_76594157
Ontopic: je kunt er ook calorietellers op installeren en dingen waarmee je een barcode scant en dan de calorieen krijgt!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:02:14 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76594351
Planning!

Pre-O: snee brood met vruchtenspread
S: Zumbaaaaa!
O: volkorenbroodtosti + beker melk
L: pistoletje met ananassmeerkaas oids?
T: bakje Griekse yoghurt met jam
D: Rotiiii
T: glas cola

[ Bericht 2% gewijzigd door MariaEtcetera op 09-01-2010 12:25:21 ]
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:11:21 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76594574
Planning:

O: banaan, yoghurt met frambozen en bramen om nom nom
L: weer yoghurt met frambozen en bramen denk ik (maar nu zal ik wel weer teveel suikers binnen krijgen, met al dat fruit )
T: niks, denk ik
D: ravioli met pastasaus, maar miss draai ik m'n L en D wel om
T: rosébiertje denk ik
Niet meer actief op Fok!
pi_76594603
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Samsung Spica Met Android. Ik heb alleen geen abonnement waar ik internet bij kan, dus ik heb tijdelijk twee telefoons, de Spica met prepaidkaartje. Maar daar zit inmiddels al geen tegoed meer op, dus ik zit nu op ons wifi-netwerk

Ik baal alleen dat het Sleep Cycle programma niet werkt op de Spica
Waarom neem je dan geen abonnement mét i-net?

Ik heb sinds kort dus de iPhone en heb er ook al duizend apps op geinstalleerd, die ik allemaal natuurlijk heul niet ga gebruiken, maar dan gooi ik ze er wel weer af. Ik vind het touchscreen echt heel lekker werken en internetten gaat ook prima!

Mijn lijstje van gisteren:

O: 2x geroosterd brood met daartussen 20 gram 30+ kaas en een gekookt eitje
T: kindereireep ding
L: 1x geroosterd brood met gerookte zalm en 1x met rundergehakt
T: appel 2 crackers met zure lightmayo
T: wodka, japanse zoutjes
D: ik denk kipfilet omwikkeld met pancetta rundergehaktbal met ketchup en dan de rest van de spruitjes. Of zo.Toe: light vanille-ijs met citroensorbet-ijs
T: nog zo'n kinderei-reep.

cal.± 1850
pi_76594694
Ik was vanochtend 1,2 kg lichter dan vorige week. Klinkt leuk, maar ik denk toch vooral dat dat door de alcohol van gister komt. Morgen maar even kijken
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:17:30 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76594747
Heuh? Word je van alcohol lichter dan? *grijpt naar Bailey's*

Boodschaptijd!
pi_76594759
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik was vanochtend 1,2 kg lichter dan vorige week. Klinkt leuk, maar ik denk toch vooral dat dat door de alcohol van gister komt. Morgen maar even kijken
Waar was je , met Greyssie, dochterlief? Zijn jullie de kroeg in gedoken?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:17:51 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76594761
Ik vind die iPhone een groot drama, wat de besturing betreft. Zo. Ik kan er totáááál niet mee omgaan. M'n vingers belanden steeds op de verkeerde plek en dan worden er schermpjes geopend die ik niet wil openen en dan moet ik weer heel lang wachten voor ik weer terug ben bij waar ik zijn wil (want het internet is ook niet supersnel) en dan wil het schermpje weer niet kantelen etc etc.
En ik ben blij dat ik vind dat de iPhone zuigt, want ik kan helemaal geen duur abbo met iPhone betalen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76594826
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die iPhone een groot drama, wat de besturing betreft. Zo. Ik kan er totáááál niet mee omgaan. M'n vingers belanden steeds op de verkeerde plek en dan worden er schermpjes geopend die ik niet wil openen en dan moet ik weer heel lang wachten voor ik weer terug ben bij waar ik zijn wil (want het internet is ook niet supersnel) en dan wil het schermpje weer niet kantelen etc etc.
En ik ben blij dat ik vind dat de iPhone zuigt, want ik kan helemaal geen duur abbo met iPhone betalen .
Dan moet je je fijne motoriek oefenen!! Het gaat juist fantastisch...........
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:19:48 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76594829
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heuh? Word je van alcohol lichter dan? *grijpt naar rosébier / Malibu*
My thoughts exactly .
Niet meer actief op Fok!
pi_76594900
quote:

Boodschaptijd!
Door uitdroging ja Dat zit er rap weer bij hoor
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:21:48 #184
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76594906
Ik heb een thermo-shirt, maillot, skisokken en fleecetrui aan, en ga nu eens naar de grote supermarkt verdrop wandelen..Even het zonnetje in!

Lijstje:

O: sinaasappel en banaan door yoghurt met muesli
T: rol mentos, 2 dropjes
L: restje stoofpot met 2 broodjes
T: geen idee
D: pizza met zalm en bacon
T: geen idee..
pi_76594920
quote:

Boodschaptijd!
tijdelijk.. tijdelijk.. na het standaard after-drank-wc-bezoek *O
Ja doei.
pi_76594930
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar was je , met Greyssie, dochterlief? Zijn jullie de kroeg in gedoken?
Ja, in Woerden Lag mooi in het midden. Zij kwamen met de auto en ik met de bus en op de terugweg ben ik weer thuis afgezet Was gezellig
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:25:49 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76595046
Wat, was GB echt met Greys? . Hoezo dat? .
Niet meer actief op Fok!
pi_76595099
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Wat, was GB echt met Greys? . Hoezo dat? .
Met Greys en Loveless85, gewoon voor de gezelligheid
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:31:40 #189
236335 neen
schone schijn
pi_76595227
Ik mag volgens mij ook alweer bijna een nieuwe telefoon uitzoeken omdat m'n abbo afloopt.... ik denk erover om naar een andere provider over te stappen. Gaat dat allemaal automatisch met nummerbehoud enzo Of moet ik weer ingewikkeld gaan doen
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:35:44 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76595353
Ik zit even op de Hyvespagina's van een paar medestudenten te lurken die kennelijk wel braaf genoegen nemen met dodag als inleverdatum voor het portfolio. Ik heb ze maar even gekrabbeld dat ze dat echt niet hoeven te accepteren .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:36:43 #191
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76595378
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:31 schreef neen het volgende:
Ik mag volgens mij ook alweer bijna een nieuwe telefoon uitzoeken omdat m'n abbo afloopt.... ik denk erover om naar een andere provider over te stappen. Gaat dat allemaal automatisch met nummerbehoud enzo Of moet ik weer ingewikkeld gaan doen
In principe is het niet meer dan een nummerwijzigingsformuliertje invullen. Zorg wel dat je dan meer dan een maand (ofzoiets) voordat je overstapt doet.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:57:21 #192
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76597964
Ijsbloemen op m'n bril, het snot in m'n neus bevroor en de remmen van m'n fiets waren bevroren toen ik 5 minuten niet geremd had. Tis koud!

Nu lekker restje stoofpot!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:49:33 #193
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76599643
Net een extra/vervangende T gedaan: we hadden nog een tongetje over, die hebben we net opgepeuzeld.
pi_76599812
Ik heb vandaag voortdurend trek.

O: tosti van 2 volkorenboterhammen en 35 gram 30+ kaas en 2 kommen cappuccino
T: 2 crackers met zure mayo en sambal
L: 2x geroosterd brood met 30+ kaas en sambal
T: cracker met gerookte zalm.

En nu weer zin in iets. Maar goed dat er niks ongezonds voorhanden is. Maar een appeltje doen dan nu
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:58:21 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76599936
Hihi, ik stond net ook voor de koelkast met het plan een appel te pakken, maar toen bedacht ik me dat ik er al één gehad heb. En ook al een banaan. En ook al een kaastosti. Dus toen ging ik maar weer met knorrende maag achter de pjoeter zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_76599955
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:49 schreef Wolve000 het volgende:
Net een extra/vervangende T gedaan: we hadden nog een tongetje over, die hebben we net opgepeuzeld.
dat dus al zijn ze vers lekkerder
Ja doei.
pi_76600022
Hier ook al de hele ochtend trek...
Tot nu toe 2,5 pistoletje op (bruin en met niets erop) en zo'n 1 persoonspakje noodles tandoori
pi_76600221
Co, ik heb een Vodafone Scherp abbo nu, 250 minuten en 75 sms voor 7.95. Lekker goeikoop, alleen kun je er geen internet Blox bij nemen. Ik heb geen zin om meer te gaan betalen per maand alleen om dan een abbo met i-net te hebben. Vandaar dus dat prepaid-kaartje, daar zet ik dan wat tegoed op en doe dat in mijn telefoon als ik buiten bereik van wifi ben en wil internetten (dat is nu alleen op do-dag, als ik cursus heb).

En het sneeuwt hier nog steeds, niet echt hard, maar toch. We gaan zometeen de hond er nog eens doorheenjagen, die laft sneeuw
pi_76600392
Hier juist weinig trek! Maar ik ga vanavond toch sushi happen, dus ik laat wel een gaatje over

O: twee beschuitjes jam, halve mandarijn (toch te zuur)
L: 2 boterhammen, 1 met humus en 1 met rosbief, kom uiensoep
T: mineola
D: sushi en andere japanse hapjes
T: waarschijnlijk nog wel een drankje
  zaterdag 9 januari 2010 @ 15:14:44 #200
236335 neen
schone schijn
pi_76600412
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:08 schreef Syrena het volgende:
Co, ik heb een Vodafone Scherp abbo nu, 250 minuten en 75 sms voor 7.95. Lekker goeikoop, alleen kun je er geen internet Blox bij nemen. Ik heb geen zin om meer te gaan betalen per maand alleen om dan een abbo met i-net te hebben. Vandaar dus dat prepaid-kaartje, daar zet ik dan wat tegoed op en doe dat in mijn telefoon als ik buiten bereik van wifi ben en wil internetten (dat is nu alleen op do-dag, als ik cursus heb).

En het sneeuwt hier nog steeds, niet echt hard, maar toch. We gaan zometeen de hond er nog eens doorheenjagen, die laft sneeuw
Zo goedkoop? Ik ga maar sim only nemen dan denk ik en op zoek naar een mooie w800i ofzo
pi_76600523
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:14 schreef neen het volgende:

[..]

Zo goedkoop? Ik ga maar sim only nemen dan denk ik en op zoek naar een mooie w800i ofzo
Ik heb altijd simonly.
pi_76601061
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef Syrena het volgende:
Oja en ik kwam net op de site van Bol, is het ding ineens 20 euro goedkoper dan toen ik hem bestelde Ik heb hem wel nog niet betaald.
Bel ze op en vraag of je hem voor de goedkope prijs mag. Zo nee: stuur hem terug. Bestel die andere. 18 euro winst.
pi_76601124
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat Kwak met eten heeft...

Foto's komen als ik tijd heb, moet voor 21 uur een pakje op het postkantoor afgeven en daarvoor moet ik nog even een stukkie rijden omdat de helft wat erin moet niet hier ligt.
Ik heb nog 2 jurken van jou!! Misschien kan ik die terug geven tijdens een drankje
En je krijgt nog 15 euro, tenzij je iemand anders weet voor die schoenen, ik vind ze heel mooi maar mijn kleine teentje is te kort dus valt er steeds uit !

En ik heb vandaag weer gala, maar ik doe nu weer m'n oude zwarte aan want er wordt met drank geknoeid ben ik bang..
pi_76601147
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:17 schreef loveli het volgende:
Maar ze zijn echt awesome en voor een fractoe van de originele prijs enzo, zwart suede met een rand van vacht en een killerheel.
Foto !

Ik heb mijn nieuwe laarzen terug gebracht Ik vond de kleur net niet mooi. En de neus te rond.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 15:40:18 #205
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76601172
goedemiddaag!
ik heb me nu officieel aangemeld bij de sportschool
en net ff schoenen wezen kopen, dus ik ben er klaar voor
en mn vriendin zag bij het inschrijven de postbode waar ik op kwijl aan t sporten omg
  zaterdag 9 januari 2010 @ 15:41:07 #206
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76601188
lijstje van vandaag;

O; 2 zonnepitsneetjes met boterhamworst
L; witte sesambagel gezond
D; uitsmijter
T; weet nog niet.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 15:41:11 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76601191
Hai.. lekker gewerkt vandaag, hopelijk is de weg morgenochtendvroeg ook goed begaanbaar.

Nou, lijst!
Kom volle yoghurt met druiven, tros druiven, sinaasappel, peer, appel, 5 x boterham met achterham en gegrilde tonijn, 2 bekers cup a soup kerrie, beker halfvolle melk, half bakje cherrytomaten, halve komkommer, 2 merci (doos is nu op).
Diner wordt: 500 gram broccoli, komkommersalade, 150 gram gegrilde kipfilet, opscheplepel rijst met sojasaus en ketjap.
pi_76601194
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Bel ze op en vraag of je hem voor de goedkope prijs mag. Zo nee: stuur hem terug. Bestel die andere. 18 euro winst.
Ik heb gemaild, ze willen geen nieuwe factuur maken Terugsturen kan niet meer, de verpakking is opengemaakt

En ik wil niet weer 5 dagen wachten op 'n nieuwe

Nou ja, paar jaar geleden wel lang genoeg gewacht en toen een mediaspeler gekocht die 100 euro minder kostte als de week ervoor.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 15:41:47 #209
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76601210
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:39 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn nieuwe laarzen terug gebracht Ik vond de kleur net niet mooi. En de neus te rond.
pi_76602071
bleuh kwadraat
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:16:16 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76602355
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
bleuh kwadraat
ik ook. Maandag deadline, moet nog introductie en conclusie schrijven en alles opnieuw nakijken, maar heb zoooo geen zin meer. Dit is ook de eerste paper waar ik neit echt tevreden over ben. T moet een soort literature review worden, dus het is bijna niet analytisch en dat vind ik stom.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:19:27 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76602456
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
bleuh kwadraat
Whaddap, missus?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:21:05 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76602514
En succes Nynke! Ik haal voor papers waar ik slechte gevoelens over heb de beste cijfers Hopelijk geldt dat voor jou ook!

Syrena, da's goedkoop! 7,95 per maand, whoa. Misschien maar eens overstappen van prepaid op abbo dan! Toch wel handig.

En way to go Pinqlama! Wat ga je allemaal doen? Fitnessen of ook lesjes?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:30:40 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76602789
Moblo, je mag ook wel even ontspannen hoor, je doet al zo je best.. Gun jezelf eens wat

Pinq, je bent lekker bezig! Voel je er goed bij?

Aknynke, jij ooik succes met het harde werken
pi_76602896
Succes harde werkers .

Weet iemand hier een site/winkel waar je goedkoop nederlandstalige boeken kan kopen? Voor de engelse heb ik bookdepository, maar voor nederlandstalig moet ik nu steeds uitwijken naar bol.com en dat vind ik eigenlijk te duur .
pi_76603083
Proxis? Hebben minder, maar zijn vaak wel goedkoper.
pi_76603095
ben zenuwachtig voor de tentamenweek weet niet echt wat ik kan verwachten bij sommige vakken en heb zoiets van ja... ik weet echt niet hoe ik het aan moet pakken...
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 09-01-2010 16:51:08 ]
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:42:02 #218
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76603106
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:34 schreef Chicolate het volgende:
Succes harde werkers .

Weet iemand hier een site/winkel waar je goedkoop nederlandstalige boeken kan kopen? Voor de engelse heb ik bookdepository, maar voor nederlandstalig moet ik nu steeds uitwijken naar bol.com en dat vind ik eigenlijk te duur .
Ik zou zeggen: de Slegte voor (relatief) nieuwe boeken (ook tweedehands) en antiquariaten voor uitsluitend tweedehands boeken.

Voor nieuwe boeken liggen geloof ik de prijzen een paar jaar (2 ofzo) vast en maakt het niet uit waar je ze koopt...
pi_76603337
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:42 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: de Slegte voor (relatief) nieuwe boeken (ook tweedehands) en antiquariaten voor uitsluitend tweedehands boeken.

Voor nieuwe boeken liggen geloof ik de prijzen een paar jaar (2 ofzo) vast en maakt het niet uit waar je ze koopt...
Ik heb online gekeken bij de Slegte, maar ze hebben het boek dat ik wil niet . Of verschilt de online collectie met de collectie in de winkels? Marktplaats heeft het ook niet.

Proxis ken ik nog niet, eens even kijken! Ah helaas, die hebben hem ook niet. Maar die onthou ik voor de volgende keer!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:50:18 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76603354
Het is nu behoorlijk gaan sneeuwen en volgens buienradar blijft dat nog wel enkele uren, hopelijk kan ik morgenochtend wegkomen, het moet! Anders staat de fabriek stil
GVD, kutweer echt ben het zo zat en om 5.15 uur 'scohtends heeft nog niemand gereden en nu ben ik zenuwachtig

En Popstars teruggekeken, nou dat had ook al niet gehoeven... Daar gaat mijn humeur
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:54:46 #221
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76603506
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:

Pinq, je bent lekker bezig! Voel je er goed bij?

nu nog wel ja
  zaterdag 9 januari 2010 @ 16:56:48 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76603587
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
ben zenuwachtig voor de tentamenweek weet niet echt wat ik kan verwachten bij sommige vakken en heb zoiets van ja... ik weet echt niet hoe ik het aan moet pakken...
SPOILER
Aww
SPOILER
pi_76603793
quote:

Ah nee!!! Is er al iemand?

Maar eh.. sneeuwstorm? Ik heb zo gala!!!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:04:38 #224
236335 neen
schone schijn
pi_76603910
bol.com heeft ook vaak 2e hands boeken erop staan, voor een schappelijke prijs

Die sneeuw mag van mij wel opdonderen, dan godsehard vriezen en daarna onbeperkt beerenburg drinken bij de Bonkevaart
Niet dat dat gaat gebeuren dit jaar maar goed.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:09:01 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76604071
Mo en Wolve, het is jullie bruiloft, niet van wel/niet gasten!

Neen, denk ook niet dat het gaat gebeuren dus heb nu maar alvast BB gepakt
Maar mocht ie doorgaan dan doet mijn vriend mee, mag ik dan bij jou komen??
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:09:17 #226
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76604084
Het kan zijn dat dit (deels) is gekoppeld aan de tweedehands mogelijkheid van Bol.com, maar kijk eens op http://www.boekwinkeltjes.nl/

Dan zoek je door veel tweedehands aanbieders.

-edit- oja, en de Slegte is niet ideaal als je heel gericht een bepaald boek zoekt. Maar als je wilt neuzen en niet te veel wilt betalen voor boeken is het wel fijn. Maar dat rondneuzen gaat weer veel beter offline dan in een webwinkel.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:16:50 #227
236335 neen
schone schijn
pi_76604339
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo en Wolve, het is jullie bruiloft, niet van wel/niet gasten!

Neen, denk ook niet dat het gaat gebeuren dus heb nu maar alvast BB gepakt
Maar mocht ie doorgaan dan doet mijn vriend mee, mag ik dan bij jou komen??
Je mag best langskomen in Arnhem
pi_76604387
Lijstje:

O: kiwi, bth pindakaas, bakje yoghurt/havermout
T: bth kipfilet, handje gemengde noten
L: 3 bth met gekookt ei, rookvlees en pindakaas, mandarijn
T: appel, bakje yoghurt met lijnzaad, handje noten
D: we gaan vrij uitgebreid chinees eten, dus ik moet nog even zien hoe of wat. Ik ga denk ik voor de ossehaas met chinese seizoensgroenten en wellicht wat garnalen.
S: roeien
T: appel, bakje kwark, handje amandelen
pi_76605293
DIY tan: tot nu toe een succes!
pi_76605331
Ik heb een torta di cappuccino in de oven staan: bodem van choc chip cookies, vulling van mascarpone, chocolade, koffie en tia maria

Dan wordt mijn eetlijst zoiets vandaag:
O/L: pancakes met warme kersen en zure room
T: jelly belly's
T: klein bakje couscous, restje van gisteren
T: stuk torta, een alcoholisch drankje. Misschien nog even naar een feestje, als ik de moed heb om de deur uit te gaan

Was vanmorgen te laat wakker om nog naar pilates te gaan. Gaat lekker, dat sporten

Ciske, wat een keurige lijst
pi_76605366
Oh CF, jouw O . En je baksel klinkt ook al zo lekker . Ok, ik ga maar eens avondeten regelen .
  zaterdag 9 januari 2010 @ 17:55:35 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76605632
Mooi Ciske
En CF:

ik begon net met koken en sneed in mn vinger althans, haalde mn vinger langs n mes. Auw. En het bleef bloeden dus nu zit ik met een stuk keukenrol om mn vinger (allergisch voor pleisters )

Wat ga jij eten Chico?

ik ga zo poging 2 tot koken ondernemen
pi_76605830
Lijstje met een bepaalde zeer constante factor. .

O: Brinta
T: banaan en pompoenkaneelcakeje met creamcheese frosting
L: 1 volkoren boterham met niks, 2 geroosterde met appelstroop, cup-a-soup kip
T: 250 gr kwark en pompoenkaneelcakeje met frosting
T: nog een cakeje (thuis)
D: ui-kaaspilav met erwten
  zaterdag 9 januari 2010 @ 18:05:55 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76605981
pompoen en kaneel en creamcheese? Is dat dan semi-hartig of ben ik nu een nooblette?
pi_76606141
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
pompoen en kaneel en creamcheese? Is dat dan semi-hartig of ben ik nu een nooblette?
Nee, ze zijn wel vooral zoet. . Pompoen smaakt ook best een beetje zoet, bij mij in ieder geval. .
  zaterdag 9 januari 2010 @ 18:14:51 #236
331 Merel
Be here now.
pi_76606269
Ik wilde allemaal aardige dingen zeggen tegen iedereen, maar ik ben vergeten wat en te lui om terug te lezen

En nu ga ik pannenkoeken eten.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 9 januari 2010 @ 18:42:57 #237
331 Merel
Be here now.
pi_76607095
En toen zat ik na anderhalve pannenkoek al vol.
  Vis een optie? zaterdag 9 januari 2010 @ 18:47:00 #238
70532 loveli
N
pi_76607198
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon omrekenen naar procenten van het streef-verlies. Dat vergelijkt leuker.
crap in = crap out
  zaterdag 9 januari 2010 @ 18:49:11 #239
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76607264
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Gewoon omrekenen naar procenten van het streef-verlies. Dat vergelijkt leuker.
Dan zit zij al op 66%!
  Vis een optie? zaterdag 9 januari 2010 @ 18:53:27 #240
70532 loveli
N
pi_76607409
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook al de hele ochtend trek...
Tot nu toe 2,5 pistoletje op (bruin en met niets erop) en zo'n 1 persoonspakje noodles tandoori
Pssst... Eet eiwitten en gezonde dingen, bouwstoffen ipv brandstoffen die je hongergevoel niet wegnemen.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 9 januari 2010 @ 18:54:15 #241
70532 loveli
N
pi_76607440
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 18:49 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dan zit zij al op 66%!
Case closed
crap in = crap out
  zaterdag 9 januari 2010 @ 18:57:50 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76607589
Op het werk:
"Niet meer afvallen hoor!"
Iemand anders: "waarom niet, dat zit er toch zo weer bij"

Ja, dat was bij zijn vrouw ook zo en die hield zich echt goed aan haar dieet, ging 1 x per week naar de sportschool en at eierkoeken..
Nou, dan ben ik al uitgeluld.
Heb nog geprobeerd uit te leggen dat eierkoeken helemaal niet zo gezond zijn maar dat ging er ook niet in... Nou ja, tegen zoveel ingnorance kan ik niet tegen hoor maar ik zat wel
  Vis een optie? zaterdag 9 januari 2010 @ 18:59:04 #243
70532 loveli
N
pi_76607646
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 15:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb nog 2 jurken van jou!! Misschien kan ik die terug geven tijdens een drankje
En je krijgt nog 15 euro, tenzij je iemand anders weet voor die schoenen, ik vind ze heel mooi maar mijn kleine teentje is te kort dus valt er steeds uit !

En ik heb vandaag weer gala, maar ik doe nu weer m'n oude zwarte aan want er wordt met drank geknoeid ben ik bang..
Schoenen mogen wel terug, moet binnenkort toch een hoop op MP zetten, dan doe ik die er wel bij. Drankje lijkt me leuk en have fun op je gala!
crap in = crap out
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:00:48 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76607706
Whoo, Mo bijna number of the beast percentage kwijt

DaD: ohja, pompoen was zoetig! Ik ken het vooral in context van hartige gerechten, vondaer.

Merel: pannenkoeken

Uniek: lekker laten lullen, als jij maar gezond eet en goed voor jezelf zorgt is er niks aan het handje

Mn roti was lekkerrrr
En Two and a half man stond op. Oh-oh-oh-oh, Oshikuru, my oh my he's a - deeemon samuraaaai
pi_76607755
Wanneer gaan we trouwens eens een slank meet houden? Ik ben heel nieuwsgierig hoe jullie in het echt zijn. Al weet ik niet of ik wel echt zou durven
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:02:53 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76607800
Maria ,hoe is het nu?
Roti, nog nooit gehad Maar ik lust het vast wel, tis zonder kokos toch?

Pannenkoeken... daar raak ik dus echt niet vol van maar wel lekker

Mo,je komt er wel hoor, wel blijven genieten hoor
pi_76607888
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Wanneer gaan we trouwens eens een slank meet houden? Ik ben heel nieuwsgierig hoe jullie in het echt zijn. Al weet ik niet of ik wel echt zou durven
Ja, daar hadden we grote plannen voor hè? . Ik heb nog eens gevraagd of er mensen waren die hier wilden komen, als housewarming, maar daar heeft toen helemaal niemand op geantwoord. .
  Vis een optie? zaterdag 9 januari 2010 @ 19:06:28 #248
70532 loveli
N
pi_76607933
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, daar hadden we grote plannen voor hè? . Ik heb nog eens gevraagd of er mensen waren die hier wilden komen, als housewarming, maar daar heeft toen helemaal niemand op geantwoord. .
Heeft er niet eens iemand gezegd dat het veel te ver weg was?
crap in = crap out
pi_76607938
ik ben heel erg voor een meet lekker weer eten met z'n allen ergens en een drankje doen ofzo
Ja doei.
pi_76608013
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Heeft er niet eens iemand gezegd dat het veel te ver weg was?
Nee, en dat is ook een kulargument. In Nederland is niets ver weg.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:10:49 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76608103
Uniek: in roti zit geen kokos nee! Of je moet een heul experimentele variant treffen Ik heb in het weekmenu topic gezet hoe ik het ongeveer maak (althans, de vulling! De rotiplaten zelf haal ik uit het vriesvak van de toko). Het is meestal met Surinaamse kerrie en kip en kouseband en aardappels!

DaD: als ik niks gezegd heb toen lag dat niet aan het feit dat het jouw huisje was hoor! Maar meer aan het feit dat ik ondanks al mijn online geblaat stiekem heul onzekerig ben en dus de boel qua meets veelal afwacht / voorbij laat gaan
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:16:48 #252
236335 neen
schone schijn
pi_76608332
Ik ga zekers niet meeten zolang ik in het echt nog dikker ben dan online
pi_76608341
DaD: Dat zal vast niet bewust zijn geweest hoor! Ik kan het me in ieder geval niet herinneren..

Maria, maar ik zou jou juist willen meeten! En je bent vast niet de enige die het eng zou vinden toch?
pi_76608438
ik vond 't de eerste keer ook dood-eng! Maar het viel allemaal mee
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:21:41 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76608525
Ik ben ook BERE-leuk! </flauw>

Nee maar right back atcha missus. En ik ben vast niet de enige die het eng vindt nee! Da's wel waar ja. Ben alleen zo'n held op sokken pantoffels

Neen: ach ik ben in het echt vast ook dikker dan men hier denkt dat ik ben Maar jij zou juist moeten gaan, dan kan je alle single hotties van het topic imponeren met je steaming Indo looks en puik gebrilte
pi_76608818
Ja nou Ik denk van wel. De andere meiden (en Neen en Lastpost en Mr. Wolve natuurlijk) ook!

Volgens mij hadden jullie een meet toen ik in Engeland was. Was dat raar? Om mensen dan ineens in het echt te zien...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:31:20 #257
236335 neen
schone schijn
pi_76608887
Wat een teleurstelling zal het zijn als blijkt dat ik er gewoon 100% hollands uitzie
Alleen praat ik wel veel over lekker eten
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja nou Ik denk van wel. De andere meiden (en Neen en Lastpost en Mr. Wolve natuurlijk) ook!

Volgens mij hadden jullie een meet toen ik in Engeland was. Was dat raar? Om mensen dan ineens in het echt te zien...
Daar was ik niet
pi_76608893
Ik zeg trouwens niet dat het bij mij moet, hoor. .

En ik vind elke meet elke keer weer doodeng, ook. .
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:31:44 #259
331 Merel
Be here now.
pi_76608909
Oké, vrijdag de 29e eten in Utrecht of een andere centrale plaats, wie komt er ook?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:32:35 #260
331 Merel
Be here now.
pi_76608930
Ik bedoel, we gaan niet weer eerst drie weken mekkeren over een datum en dan weer drie weken over een plaats en dan uiteindelijk zo ver in de toekomst plannen dat iedereen toch één voor één weer afhaakt. Vandaar
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:33:41 #261
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76608969
Da's pro-actief!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:34:59 #262
331 Merel
Be here now.
pi_76609013
Ik wilde zelfs eigenlijk de 22e typen, nog meer kortdag, maar toen kwam er opeens een 9 uit m'n toetsenbord, en om verwarring en gedoe over de datum te voorkomen doe ik nou gewoon de 29e. Staat al in m'n agenda, wie kan ik erbij zetten?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:35:53 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76609049
Shiny: Ik bedoelde het niet stom hoor! Vond het lief, maar ik ben een zak hooi met complimentjes

Neen: jij ziet er heul niet 100% Hollands uit. En je hebt een heel goed gebit. Toevallig. </nuttige informatie>

Merel, wat daadkrachtig
pi_76609056
Ja, gezellig ik kan, en Mr.Mo ook
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:36:12 #265
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76609063

Ok, laten we dat maar doen dan.
pi_76609077
29ste, Utrecht...

wat dachten we van een avond vol tapa's?
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:36:49 #267
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76609086
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel, wat daadkrachtig
Dat woord zocht ik...............
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:36:53 #268
331 Merel
Be here now.
pi_76609087
Als je googelt op "eten met een groep in Utrecht" is dit de eerste hit

En voor de mensen die het niet weten, daar is dus ooit een Slank-meet geweest en het eten was ver-schrik-ke-lijk!
pi_76609120
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:36 schreef Merel het volgende:
Als je googelt op "eten met een groep in Utrecht" is dit de eerste hit

En voor de mensen die het niet weten, daar is dus ooit een Slank-meet geweest en het eten was ver-schrik-ke-lijk!
http://www.tapasbar-elmundo.nl/

ze hebben groepsmenu's
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:37:57 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76609131
Whehe Merel
Uhmm nee, bedankt
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:37:58 #271
331 Merel
Be here now.
pi_76609132
Oké, gaan Moblo en Wolve en ik in ieder geval uit eten, wie volgt?
pi_76609141
Ik kan niet de 29e

het is nog waar ook

Ik dacht toen ik een liter soep las, laatst van Sigme: 'WTF" Maar mijn avondeten was ook een liter soep, zo'n emmer met Chinese tomatensoep. Helemaal leeggegeten. Had geen zin om wat anders te koken. Zit nu wel vol, maar dat mag ook wel voor die 650 cal.
Is verdorie maar 100 cal minder dan de Toscaanse pizza die ik weleens eet!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:39:32 #273
331 Merel
Be here now.
pi_76609189
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

http://www.tapasbar-elmundo.nl/

ze hebben groepsmenu's
Oké, is dat ook geregeld!

En neeeee we gaan geen apart meet-topic aanmaken, want dat zakt toch weer weg. En om dit topic niet te overspoelen met meet-gepraat, moet dat dus binnen de perken blijven, wat betekent dat er alleen maar aangemeld mag worden en af en toe een herinnering voor degenen die zich nog niet hebben aangemeld, en gewauwel over datums en locatie is dus verboden, ha!
pi_76609190
Ik ook dus, maar voor 95 % aangezien ik niet weet hoe het gaat met m'n verhuizing. Maar zet me er maar bij
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:40:29 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76609218
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:38 schreef conleche het volgende:
Ik kan niet de 29e

het is nog waar ook

Ik dacht toen ik een liter soep las, laatst van Sigme: 'WTF" Maar mijn avondeten was ook een liter soep, zo'n emmer met Chinese tomatensoep. Helemaal leeggegeten. Had geen zin om wat anders te koken. Zit nu wel vol, maar dat mag ook wel voor die 650 cal.
Is verdorie maar 100 cal minder dan de Toscaanse pizza die ik weleens eet!
Da's toch 500 ml,zo'n beker met nog wat in de dop wat je erbij moet gooien?
Ik krijg er alleen maar honger van
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:40:29 #276
331 Merel
Be here now.
pi_76609219
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:38 schreef conleche het volgende:
Ik kan niet de 29e
Dan verzet je die afspraak maar

Een liter soep krijg ik ook zo weg hoor, zeker van die zakken soep van Unox
pi_76609228
29 januari
Utrecht
Tapa's eten bij El Mundo

Komers:
Merel
Wolve
MoBlo
Shinydiscoball

Vul maar aan
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:41:22 #278
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76609255
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:39 schreef Merel het volgende:

[..]

Oké, is dat ook geregeld!

En neeeee we gaan geen apart meet-topic aanmaken, want dat zakt toch weer weg. En om dit topic niet te overspoelen met meet-gepraat, moet dat dus binnen de perken blijven, wat betekent dat er alleen maar aangemeld mag worden en af en toe een herinnering voor degenen die zich nog niet hebben aangemeld, en gewauwel over datums en locatie is dus verboden, ha!
Alsof alles anders altijd ontopic blijft.

Oh, en ik hoor net dat we gaan. Allebei naar een ander feestje.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:42:24 #279
331 Merel
Be here now.
pi_76609303
Mijn lijstje van vandaag trouwens:

O - hamkaascroissantje
L - kopje tomatensoep, halve panini met kaas en salami, minibroodje met carpaccio
D- anderhalve pannenkoek

En ik zit echt helemaal vol!

Oh en er komt een tweede date
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:43:26 #280
331 Merel
Be here now.
pi_76609342
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:41 schreef Wolve000 het volgende:

Alsof alles anders altijd ontopic blijft.
Nee maar voor mensen die niet naar de meet kunnen of willen is het ook niet leuk als het alleen daar nog maar over gaat. Vandaar
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:43:31 #281
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76609346
Oe, Merel, deet! Tof!
pi_76609357
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ahum.

Daar hebben we toch nog een heel gesprek over gehad? Dat ik dan wel weinig sociaal in een hoekje ging zitten, en dat DO2 wel vlucht voor zoveel dames en dan mij misloopt? En uniek wou ook wel, als Leeksterin, lekker dichtbij.
pi_76609358
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:40 schreef Merel het volgende:

[..]

Dan verzet je die afspraak maar

Een liter soep krijg ik ook zo weg hoor, zeker van die zakken soep van Unox
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Da's toch 500 ml,zo'n beker met nog wat in de dop wat je erbij moet gooien?
Ik krijg er alleen maar honger van
Nee je hoeft er geen water bij te gooien, staat in de diepvries. Is behoorlijk zoet, maar best lekker. En echt een liter.

Nee, de 29e word ik mee uiteten genomen door mijn papa, in een sjiek-de-friemel restaurant. Mijn vader zit tot juni volgend jaar vol met afspraken. Unlike me, is hij wél een sociaal dier. (Excusé die verschrikkelijke uitdrukking )

Maar geeft niet hoor, ik doe de volgende keer wel weer mee!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:44:12 #284
331 Merel
Be here now.
pi_76609368
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef Merel het volgende:
En ik zit echt helemaal vol!
Oh wacht, ik vergeet de warme choco met slagroom en twee glazen jus. Maar daar kan het toch niet aan liggen?

Ik voel me een beetje hyper, hebben jullie het door?
pi_76609486
Whoppaaaa 2e date!

Ik kom niet meeten
En ik zou morgen naar Zumba, maar ik wil eronderuit Ik zou met de auto van mijn moeders moeten (die van mij staat onder n berg sneeuw verborgen) en dan door zeer besneeuwde straten. Het is wel maar 5 minuten rijden, maar maar maar... een vreemde auto en dan ook nog... parkeren. Op een BERG. Een gladde, besneeuwde BERG.

Lopen is geen optie, want ik kan me daar niet omkleden *schopt zichzelf*
pi_76609555
Aan de andere kant is het alweer een tijdje geleden sinds ik autobrokken gemaakt heb en die van mijn mams iswel allrisk verzekerd *moed bijeenschraapt om minstens 1x in de week eens geen sissy te zijn*
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:49:47 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76609588
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
29 januari
Utrecht
Tapa's eten bij El Mundo

Komers:
Merel
Wolve
MoBlo
Shinydiscoball
Viking84

Vul maar aan
Maar ik moet misschien m'n verjaardag vieren dan

Edit: o het is op vrijdag en niet op zaterdag. Nou ik ben meestal kapot op vrijdagavond, dus dat wordt hem niet dan denk ik. Sowwy!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:49:59 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76609593
Syrena, ik kleed me ook thuis om hoor! Ik zag er vanochtend uit als de Verschrikkelijke SneeuwMuppet, met sportbroek in hoge stevige veterlaarsjes gefrut, sportshirt + vestje, dikke winterjas + fluffy sjaal en handschoenen. Whoppaaa!
Indien je op sportschoenen wil/moet/mag kan je dan in een tasje meenemen Dan kan je eventueel toch lopen! Maar als je er écht onder uit wilt mag je dit negeren

Merel: valt nie op hoor!

Vikkert, wanneer was jij ook weer jarig? De 13e ofzo toch? Of was het de 21e Ik haal dingen door mekaar.
  Vis een optie? zaterdag 9 januari 2010 @ 19:50:26 #289
70532 loveli
N
pi_76609610
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:31 schreef Merel het volgende:
Oké, vrijdag de 29e eten in Utrecht of een andere centrale plaats, wie komt er ook?
Hm... misschien op weg naar wintersport ff langs Utrecht rijden
crap in = crap out
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:51:27 #290
331 Merel
Be here now.
pi_76609650
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Hm... misschien op weg naar wintersport ff langs Utrecht rijden

Doen!
pi_76609679
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena, ik kleed me ook thuis om hoor! Ik zag er vanochtend uit als de Verschrikkelijke SneeuwMuppet, met sportbroek in hoge stevige veterlaarsjes gefrut, sportshirt + vestje, dikke winterjas + fluffy sjaal en handschoenen. Whoppaaa!
Indien je op sportschoenen wil/moet/mag kan je dan in een tasje meenemen Dan kan je eventueel toch lopen! Maar als je er écht onder uit wilt mag je dit negeren

Vikkert, wanneer was jij ook weer jarig? De 13e ofzo toch? Of was het de 21e Ik haal dingen door mekaar.
M'n sportbroek is maar driekwart lang *rrrriiiillllll*.
Ik ga gewoon morgen met de auto. Zit er alleen in, dus ik gillen zoveel ik wil
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:53:43 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76609715
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

De 21e! Wat goed dat je dat überhaupt onthouden hebt! .
Maar ik heb deadlines in die periode, dus ik vier het ws een week later met m'n zus, want die is ook jarig geweest en ik had dat weekend ook nog iets anders gepland if you know what I mean
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:56:46 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76609811
Syrena: Ik heb toen het écht koud was in de avond ook wel mn sportbroek + wijde normale broek eroverheen aan gehad Past best als je het liefst wijde / lossige broeken draagt! Maar kudos!

Vik: ik heb een megalomanisch goed geheugen
En ahaaaaaaaaaaaaaaaa. Ahaha. Ahaa!

Say no more, say no more, tell me more! Wink wink. Nudge nudge. She-looked-at-her-knowingly.
pi_76609817
De 29e? Ik red het nooit om rond etenstijd in Utrecht te zijn
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:57:36 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76609838
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ahaaaaaaaaaaaaaaaa. Ahaha. Ahaa!

Say no more, say no more, tell me more! Wink wink. Nudge nudge. She-looked-at-her-knowingly.
Tssss!
Niet meer actief op Fok!
pi_76609967
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Ahum.

Daar hebben we toch nog een heel gesprek over gehad? Dat ik dan wel weinig sociaal in een hoekje ging zitten, en dat DO2 wel vlucht voor zoveel dames en dan mij misloopt? En uniek wou ook wel, als Leeksterin, lekker dichtbij.
Nee, dat was toen we hier nog niet woonden. Na de verhuizing heb ik nog eens iets daarover gezegd en daar heb ik toen geen antwoord op gehad. Maakt ook niet uit hoor, maar ik dacht er weer aan. .
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:04:15 #297
331 Merel
Be here now.
pi_76610100
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
De 29e? Ik red het nooit om rond etenstijd in Utrecht te zijn
Dan kom je na het eten, ik was niet van plan om om tien uur alweer in m'n bed te liggen
pi_76610226
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, dat was toen we hier nog niet woonden. Na de verhuizing heb ik nog eens iets daarover gezegd en daar heb ik toen geen antwoord op gehad. Maakt ook niet uit hoor, maar ik dacht er weer aan. .
Oh, dat heb ik dan echt gemist. Ik ben er niet zelf over begonnen nadat je verhuisd was omdat ik me er bij alles kon voorstellen als je er bij nader inzien niet echt veel zin in zou hebben.
Ik zou het leuk vinden om een keertje een taartje te komen eten maar ik ben weinig initiatiefrijk en zolang het zo tyfuskoud is heb ik ook niet veel trek in 20km fietsen. Ik hoop in mei werkloos te zijn..
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:08:58 #299
331 Merel
Be here now.
pi_76610257
Oh DaD dat heb ik ook nooit gezien!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:09:38 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76610279
Ik dacht al.. wilde toch ook naar DaD??
Misschien toch meer mobiel bellen, dat is goed tegen altzheimer maar ik ben gestopt met roken dus nu krijgi k diabetes
Weltrusten lieve slankies
pi_76610310
29 januari?
Da's een vrijdag. Dan werk ik tot half vier en moet ik om zeven uur naar bed. Ik pas .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')