Waarom neem je dan geen abonnement mét i-net?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Samsung SpicaMet Android. Ik heb alleen geen abonnement waar ik internet bij kan, dus ik heb tijdelijk twee telefoons, de Spica met prepaidkaartje. Maar daar zit inmiddels al geen tegoed meer op, dus ik zit nu op ons wifi-netwerk
![]()
Ik baal alleen dat het Sleep Cycle programma niet werkt op de Spica

Waar was je , met Greyssie, dochterlief? Zijn jullie de kroeg in gedoken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik was vanochtend 1,2 kg lichter dan vorige week. Klinkt leuk, maar ik denk toch vooral dat dat door de alcohol van gister komt. Morgen maar even kijken

Dan moet je je fijne motoriek oefenen!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die iPhone een groot drama, wat de besturing betreft. Zo. Ik kan er totáááál niet mee omgaan. M'n vingers belanden steeds op de verkeerde plek en dan worden er schermpjes geopend die ik niet wil openen en dan moet ik weer heel lang wachten voor ik weer terug ben bij waar ik zijn wil (want het internet is ook niet supersnel) en dan wil het schermpje weer niet kantelen etc etc.
En ik ben blij dat ik vind dat de iPhone zuigt, want ik kan helemaal geen duur abbo met iPhone betalen.

My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heuh? Word je van alcohol lichter dan? *grijpt naar rosébier / Malibu*![]()

Door uitdroging jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heuh? Word je van alcohol lichter dan? *grijpt naar Bailey's*![]()
Boodschaptijd!

tijdelijk.. tijdelijk..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heuh? Word je van alcohol lichter dan? *grijpt naar Bailey's*![]()
Boodschaptijd!

Ja, in Woerdenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar was je , met Greyssie, dochterlief? Zijn jullie de kroeg in gedoken?

Met Greys en Loveless85, gewoon voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Wat, was GB echt met Greys?. Hoezo dat?
.

In principe is het niet meer dan een nummerwijzigingsformuliertje invullen. Zorg wel dat je dan meer dan een maand (ofzoiets) voordat je overstapt doet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:31 schreef neen het volgende:
Ik mag volgens mij ook alweer bijna een nieuwe telefoon uitzoeken omdat m'n abbo afloopt.... ik denk erover om naar een andere provider over te stappen. Gaat dat allemaal automatisch met nummerbehoud enzoOf moet ik weer ingewikkeld gaan doen

dat dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:49 schreef Wolve000 het volgende:
Net een extra/vervangende T gedaan: we hadden nog een tongetje over, die hebben we net opgepeuzeld.

Zo goedkoop? Ik ga maar sim only nemen dan denk ik en op zoek naar een mooie w800i ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:08 schreef Syrena het volgende:
Co, ik heb een Vodafone Scherp abbo nu, 250 minuten en 75 sms voor 7.95. Lekker goeikoop, alleen kun je er geen internet Blox bij nemen. Ik heb geen zin om meer te gaan betalen per maand alleen om dan een abbo met i-net te hebben. Vandaar dus dat prepaid-kaartje, daar zet ik dan wat tegoed op en doe dat in mijn telefoon als ik buiten bereik van wifi ben en wil internetten (dat is nu alleen op do-dag, als ik cursus heb).
En het sneeuwt hier nog steeds, niet echt hard, maar toch. We gaan zometeen de hond er nog eens doorheenjagen, die laft sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |