dus blijven ze allemaal slapen omdat ze niet meer weg kunnenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:20 schreef kwakz0r het volgende:
oh, en op de 24 uurs buienradar ziet t eruit alsof t westen pas vannacht echt sneeuw krijgt. hoera!
Wat is er mis met 2 ons minder?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus blijven ze allemaal slapen omdat ze niet meer weg kunnen![]()
Gewicht was 70,5, 2 ons minder dan vorige weekgodsamme
![]()
Dat dus! Is toch goed?quote:
Langzaam maar gestaag is het motto!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had wel op iets meer gehoopt![]()
geen 2 kilo
maar wel iets meer dan 2 ons
Zo'n grote schoonmaak geeft een heel trots resultaat jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hier niks te zien nog. heel inieminivlokje sneeuw net, en t waait ook niet... volgens buienradar zoiu t hier rond 13 uur moeten gaan sneeuwen. ben benieuwd.
ben niet meer verdreitig.ben keihard mn huis aan t poetsen. incl. stofdoek (dat is de eerste keer sinds mn vorige verjaardag) ik HAAT dat normaal, maar zo voor mn verjaardag voelt t wel lekker, even alles echt schoon. ramen en vensterbank gedaan, en de zithoek ook gestoft en afgenomen met sorbo blue wonder (geweldig spul is dat). nu de eettafel leegruimen (en dus de computer uit en opruimen) en afstoffen, stofzuigen en feestkleed op tafel.
dan de natte hoek (teenslippers aan en de badkamer en toilet schoon) vervolgens saucijzenhapjes maken en dan de keuken schoonmaken (incl. bovenkant koelkast en bovenkant prullenbakje) en daarna lekker lang douchen en poedelen en aankleden.
dan bouillon laten trekken voor de soep voor vanavond en dan komt de visite denk ik wel ongeveer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
yay voor mariaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Veel plezier, Kwak!!![]()
Vik:![]()
Kleine jubelpost: ik ben naar Zumba geweest vanochtend! 15 minuten eerder vertrokken dan normaal en een groot deel gefietst*vindt zichzelf stoer*
En het ging goed! Zowel fietsen als Zumba. Yay.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:37 schreef Syrena het volgende:
De achtertuin:wow, is dat allemaal nieuwe sneeuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan komt er inderdaad nog leuk weer aan hier....
dat dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Als ik serieus aan het afvallen ben vind ik 2 ons per week ook niet genoeg hoor. Dan wil ik toch echt een halve kilo per week kwijt.
Er lag al een tamelijke laag hoor. Maar er is best wat bijgevallen. Straatkant:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
wow, is dat allemaal nieuwe sneeuw?
dan komt er inderdaad nog leuk weer aan hier....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben alleen niet tevreden over de camera op m'n nieuwe telefoonMijn oude telefoon heeft dezelfde resolutie maar maakt veel betere foto's. En sneller. Het is wel leuk dat ik ze meteen kan uploaden naar Picasa
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe Syrena, zo ziet onze tuin er nog steeds uitAl schijnt er vanmiddag weer wat nieuws te vallen.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ga je alsjeblieft niet meten aan Mr.Mo, die heeft een genetische voorsprongquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dusmaargoed, nu weer een week! Heb nu Mr.Mo om me aan 'te meten'
Hij is deze week 1kg kwijt, de opschepper
dat is overigens ook mijn lijstjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:33 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, brunch zit er weer in.
Lijstje voor vandaag:
O/L: 3 afbakbroodjes met van alles erop
T: knackebrod met filet americain
D: zuurkool met mosterdaardappelpurree en el cheapo rookworst (grotendeels kipseperatorvlees)
T: 2 biertjes ofzo, feestje vanavond...
Samsung Spicaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |