We gaan er twee bekijken. Allebei groter en dus duurder dan onze twee eerste keuzes, maar stiekem is een extra slaapkamer ook wel weer fijn, dus we moeten maar gewoon kijken of ze het extra geld waard zijn. Eén van de twee heeft zelfs een dakterras.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iets heb gebakken was een paar dagen voor kerst! Echt!.
Stoofvlees, dat eten wij zondag weer....
Spannend! Bij één van die 'minder mooie' woningen? Ik hoop zo voor jullie dat jullie ook iets ruimers krijgen om in te wonen..
owkay!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zit dus al bij Ad Hoc. En ze werken daar met 2 weeks notice, en ik wist eigenlijk al een beetje dat ik weg moest, maar had dus februari/maart verwacht. Ik denk dat ik m'n spullen ergens moet opslaan en bij m'n ouders ofzo. Ook al is er niet echt plek. Ze hebben voor die tijd ook niks nieuws voor me, tenzij ik in Zaandam wil wonen.
Je moet koolhydraten bij je avondmaaltijd doen, anders blijf je afvallen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Oei SDB, wat eng onzekerSucces meeid!
Lijst:
O: boterham achterham, beschuit volvette kaas, gekookt ei, glas melk
S: 1 1/2 wandelen
T: peer
L: tosti met volvette kaas en curry
T: appel
T: kom yoghurt met kiwi
T: 2 merci
D: veel gekookte sperziebonen, gegrilde tonijn met gegrilde ui, paprika en champignons
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
P.F, foto's van de lamp.. Met dank aan m'n vriend voor het omhoog houden.
.
Jaaa hij is super mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De diameter van de zwarte kap is 56 cm, trouwens. Laat maar even weten of je 'm mooi vindt!
O! Uhmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Kreeg vandaag een brief, en ik moet helaas al 26 januari mijn woning uit![]()
PFje, heb jij misschien een idee voor woonruimte?
Ja maar tegen depressie, ik ben niet psychiatrisch of zwakzinnigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:17 schreef P.F het volgende:
[..]
O! Uhmmmmmmmmmmmm
Ik heb mijn huisje via studentenwoningweb, daar heb je nu best een grote kans geloof ik!
En... In het vorige topic zei je iets over medicatie etc... Niet lullig opvatten hoormaar hier wonen ook mensen via Cordaan, dan krijg je heel snel een plekje. Maar ik weet niet wat de voorwaarden zijn.. http://www.cordaan.nl/thuiszorg/thuizorg_begeleiding/
Ja, maar dat hoeven zij toch niet te wetenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:25 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja maar tegen depressie, ik ben niet psychiatrisch of zwakzinnig![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoeven zij toch niet te weten!!
Je hebt gelijk, doe er nog 2 gekookte aardappels bij, thanksquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet koolhydraten bij je avondmaaltijd doen, anders blijf je afvallen.
Dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:15 schreef Rituals het volgende:
Veel succes ermee SDB! Hopelijk vind je snel iets nieuws!
misschien nog wel ietsje meer? 2 gekookte aardappels is ongeveer 100 kcal geloof ik (checkt: ja twee kleine aardapples zijn 76 kcal, dus twee normale ongeveer 100kcal... daar val je je dus geen buil aan...en het zet ook niet echt zoden aan de dijk)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, doe er nog 2 gekookte aardappels bij, thanks
Als het maar lekker was!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef sigme het volgende:
Vandaag was geen beste dag.
2 bakken havermout
6 bakken chips
1 liter pompoensoep met 3 boterhammen. slagroom door de soep en boter op het brood.
1 grote chokoladereep
1 pakje noedels
1 ons amandelen
en straks nog avondeten
Wow. Respect. Dit zit al boven de 3000 cal. zo te zien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef sigme het volgende:
2 bakken havermout
6 bakken chips
1 liter pompoensoep met 3 boterhammen. slagroom door de soep en boter op het brood.
1 grote chokoladereep
1 pakje noedels
1 ons amandelen
en straks nog avondeten
Je brengt het er anders veel beter af dan ik vandaagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef sigme het volgende:
2 bakken havermout
6 bakken chips
1 grote chokoladereep
1 pakje noedels
1 ons amandelen
en straks nog avondeten
Gewone ongeklopte slagroom? Is dat ooit niet lekker?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je brengt het er anders veel beter af dan ik vandaagMaar waarom slagroom door de pompoensoep? Da's toch helemaal niet lekker?
Tsjonge wat weer een exotische lijstquote:Mijn lijst voor vandaag is zoiets:
O: halve liter magere yoghurt met een scheut maple syrup, paar cherry sour snoepjes
T: handje hot tamales
T: mijn collega bood me net een stuk speculaas aan omdat mijn maag rammelde
S: hardlopen. Donker en glad dus hou ik het bij een klein rondje![]()
D: fajitas
T: cuba libres met coke zero, katjangnootjes. Misschien nog een gekookt ei.
Die jetlag verstoort verdikkeme m'n eetritme; ik heb al twee dagen totaal geen honger
De honger is nu wel over. Gelukkig belde liefste zojuist, dat hij ook een beetje vol zit, dus avondeten blijft beperkt tot een symbolisch hapje. Ik ben gewoon niet zo goed in alleen thuis zijn, en zeker niet als ik dan kantoorwerk moet doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme.... eindelijk ook iemand die zo ontzettend veel weg kan krijgen..
Durf te wedden dat je nu nog steeds 'zin in eten' hebt. Klote voelt dat he? tenminste zo heb ik het dan wel.
Dat zijn inderdaad de fijnere berichten zo op de vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
O ik ben boos!.
Krijg net mail van een paar medestudenten dat het portfolio waarmee de stage afgesloten moet worden aanstaande donderdag ingeleverd moet worden, terwijl afgelopen maandag nog werd gezegd dat de datum nog niet bekend was en dat we rekening moesten houden met 18 januari of 25 januari. Dus niemand zal het portfolio op tijd gereed hebben. Bovendien is niet eens duidelijk wat er precies in moet staan, daar zouden we ook nog een mail over krijgen. Er is dus wel protest aangetekend, want dit kan natuurlijk niet en er zal wel een oplossing komen, maar dit is toch een rottig begin van het weekend.
Combinatie van teveel drank en ziek zijnquote:
Nee niet te laat, ben niet gegaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe het niet! Of is het al te laat....?
Mijn eters komen niet vanavond... heb ik net ook voor niks het logeerbed op staan maken
Probeer dan vooral dierlijk ijzer binnen te krijgen, uit bijv spinazie neem je minder goed op. En chronisch meer ijzer eten: even een weekje voor donatie heeft geen zin. Aldus de jongen bij de bloedbank, toen ik voor de tweede keer achtereenvolgens werd afgekeurd wegens te laag hbquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Pf, nou moet ik ook nog op gaan letten dat ik voldoende ijzer eet, ben net verdorie geweigerd bij de bloedbank
Hb-gehalte van 7,3. Niet schokkend laag dus, maar wel raar want de vorige keer zat ik nog heel hoog
Nee in Den Haag ergens. Geen grote kerk ofzo. Maar toch. Ik vind het wel euh.. eigenaardig om je 30e te vieren in een kerk. Maar goed, ieder z'n dingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
Toch niet in de Sint-Jan, XM? Ik ben daar ooit voor een bruiloft geweest in de winter, mehn, wat is het daar KOUD!
Nu ben ik wel nieuwsgierig, naam van de kerk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee in Den Haag ergens. Geen grote kerk ofzo. Maar toch. Ik vind het wel euh.. eigenaardig om je 30e te vieren in een kerk. Maar goed, ieder z'n ding.
Heb ik ook niet zelf gekozen en stiekem vind ik het wel lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, jouw DBrrr. Verder wel OK, toch? Beetje teveel suiker.
Hardlopen blaas ik maar af vanavond; zit nu nog op m'n werk, en ik vind het toch een beetje eng, zo in het donker. Ik ga zondag wel, kan ik lekker overdag rennen.
Mijn goede voornemen voor 2010: trainen voor een halve marathon (of de 20 van Brussel)
Dat viel me op ja, dat je die neiging hebt. Goed bezig dus!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:31 schreef Chicolate het volgende:
Als doel 1 behaald is (geen bizar ongezonde dingen en geen complete verpakkingen koek/snoep naar binnen werken), ga ik over op doel 2: een goede balans vinden. Maar eigenlijk vond ik mn O en dropjojo's erger dan mn avondeten.
Hoe warm is het binnen dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:52 schreef AKnynke het volgende:
Maar goed, tis nu buiten dan ook -20...
nu lekker warm. Of ik ben lekker warm, omdat ik ook nog een thermo-shirt heb aangetrokken. Nog een half uurtje werken, dan eten en dan op de bank. Heerlijk! :-)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:52 schreef neen het volgende:
Kom ik zo aankakken bij m'n ouwelui, eten ze patat met een lekkerbekje en sla.maar er is wel lekker boerenkool voor mij inegvroren
Nu eerst koffie! pas 1 kopje op vandaag!
[..]
Hoe warm is het binnen dan?
Foto!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef loveli het volgende:
Kan geen geweldige lijstjes posten. Ga wel heel slank-verantwoord eten, want heb een maand boodschappen aan laarzen uitgegeven (uitverkoop!). De jas heb ik laten hangen, toch mooi 200 euro bespaard
Volgens mij heb jij echt zóveel kleren en schoenen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef loveli het volgende:
Kan geen geweldige lijstjes posten. Ga wel heel slank-verantwoord eten, want heb een maand boodschappen aan laarzen uitgegeven (uitverkoop!). De jas heb ik laten hangen, toch mooi 200 euro bespaard
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt zóveel kleren en schoenen!
Oeh, die zijn lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:13 schreef Chicolate het volgende:
T: 'portietoetje' yoghurt met appel/kaneel/rozijnen (van de AH to Go, 55 ct en best lekker! Goede oplossing voor extreme honger op het station)
Yups, en liefst met iets erbij wat veel vitamine C levert (sinaasappel / kiwi / broccoli, enz), dat verbetert de opname nog extra.quote:Probeer dan vooral dierlijk ijzer binnen te krijgen, uit bijv spinazie neem je minder goed op. En chronisch meer ijzer eten
Lekker met een boek in bed werkt bij mij ook altijd goed!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga m'n kamer opruimen en dan douchen en dan lekker in bed liggen met een boek. Heb een enorme schranspartij gehad, geen avondeten dankzij schranspartij en ik voel me kut. Muh.
Sorry dat ik niet zo gezellig ben vandaag. Lees morgen wel weer bij.
Dankjoeee!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
een 9! Joe iez doewing goed stufs Maria
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Wolve000 het volgende:
Al die hoge cijfers hier!
[ afbeelding ]
daarom vind ik de calorieteller van t voedingscentrum stomquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:51 schreef Wolve000 het volgende:
Ik moet mijn lijstje ook maar weer neerzetten... Denk dat het redelijk richting definitief gaat voor vandaag:
O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas (20+) en pindakaas + melk
L: kaastosti (bruin brood) met een beetje ketchup
T: crackertje met roomkaas
D: 3 gebakken tongetjes, 2 pita's en pak 'm beet 350g groente
En gedurende de hele dag natuurlijk thee met maar 1 schepje suiker! En op brood gaat altijd boter (nou ja, margarine).
Alleen op de calorieenchecker geeft hij een nogal groot verschil tussen gekookte en gebakken tongetjes. En volgens mij gaat die er van uit dat je ze in nogal wat olie bakt. Dus ik zit ergens tussen de 2000 en 2250 Cal vandaag.
Mèn, nu wil ik helemaal iets gaan bakken! Frosting zit er gelukkig niet in vanavond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh mon dieu, m'n cupcakejes zijn lekkerrrrr!. Heerlijk winters, met kaneel erdoor en wat over de frosting gestrooid.
Geen ideequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ladyblack, hoe wil je je ijzerbehoefte aanvullen nu? En hoe komt het dat het nu wat lager is?
Ze waren zo lekker, dat m'n vriendje na z'n eerste hap eerst alleen maar een diepe zucht van verrukking kon slaken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mèn, nu wil ik helemaal iets gaan bakken! Frosting zit er gelukkig niet in vanavond.
Wat een hoge cijfers halen jullie allemaal!![]()
Het rare is eigenlijk, dat ik dat zelf nog niet echt heb gemerkt. Misschien dat ik in Londen opeens 3 kilo ben afgevallen ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lief van je paps, Shinyface!Nou kan je natuurlijk wel wachten op de vraag om voor/na foto's
![]()
En even klagen en bijval krijgen lucht altijd zo lekker op![]()
Had ook mn zus gebeld, die kan altijd zo leuk plaatsvervangend pissig enzo zijn
![]()
Ik gebruik overigens veelal calorielijst.nl enzoEn dan fix ik zelf wel een optelsom in excel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Als je daar ineens de hele dag rondwandeld verbrand je stiekem meer dan je zo doorhebt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Het rare is eigenlijk, dat ik dat zelf nog niet echt heb gemerkt. Misschien dat ik in Londen opeens 3 kilo ben afgevallen ofzo![]()
Maarja 3/4 kilo eraf en dan ben ik tevreden, en dan krijgen jullie wel een na foto
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Okidoki!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Het rare is eigenlijk, dat ik dat zelf nog niet echt heb gemerkt. Misschien dat ik in Londen opeens 3 kilo ben afgevallen ofzo![]()
Maarja 3/4 kilo eraf en dan ben ik tevreden, en dan krijgen jullie wel een na foto
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:06 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]ik stream legaal bij grooveshark.com kun je ook liedjes uitkiezen enzo. werkt top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Aww, altijd fijn als je kookkunst gewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze waren zo lekker, dat m'n vriendje na z'n eerste hap eerst alleen maar een diepe zucht van verrukking kon slaken.
Sorry..
k heb vanmiddag een muffin uit de diepvries gehaald...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Aww, altijd fijn als je kookkunst gewaardeerd wordt.
Ik heb intussen muffins in de oven staan.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
bahik word helemaal verdrietig van de weerberichten...
ik ben net een klein kind als t om verjaardagsfeestjes gaat. ik verheug me er echt ontzettend op, en ben echt heel teleurgesteld als mensen niet komen... en nu is er morgen sneeuwstorm, en komt mn lievelingstante uit zwolle dus niet. mn ouders komen gelukkig hoe dan ook wel... mn opa en zn vriendin rijden mee met een oom en tante maar kans dat die afbellen als t al sneeuwt als ze weg zouden gaan...
ik heb hele lekkere taarten gebakken, en ik was zo trots dat ik groentesoep ging maken, voor t eerst zelf, met een schenkeltje enzo, ik heb allemaal broodjes en beleg (dat ik zelf niet eet) en nu komt er straks niemand....
en 's avonds is t maar de vraag of mensen hun huis uit gaan door de sneeuwstorm...en...bah...
dit soort dingen word ik dus echt heel erg verdrietig van...
(als kind al... toen ik drie werd was er ook een sneeuwstorm, toen heb ik huilend bij t raam gestaan omdat er maar niemand kwam...en ik bleef maar staan wachten, bij de vensterbank...)
Ahw als je het zo verteld word ik dr ook een beetje verdrietig vanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben net een klein kind als t om verjaardagsfeestjes gaat. ik verheug me er echt ontzettend op, en ben echt heel teleurgesteld als mensen niet komen... en nu is er morgen sneeuwstorm, en komt mn lievelingstante uit zwolle dus niet. mn ouders komen gelukkig hoe dan ook wel... mn opa en zn vriendin rijden mee met een oom en tante maar kans dat die afbellen als t al sneeuwt als ze weg zouden gaan...
ik heb hele lekkere taarten gebakken, en ik was zo trots dat ik groentesoep ging maken, voor t eerst zelf, met een schenkeltje enzo, ik heb allemaal broodjes en beleg (dat ik zelf niet eet) en nu komt er straks niemand....
en 's avonds is t maar de vraag of mensen hun huis uit gaan door de sneeuwstorm...en...bah...
(als kind al... toen ik drie werd was er ook een sneeuwstorm, toen heb ik huilend bij t raam gestaan omdat er maar niemand kwam...en ik bleef maar staan wachten, bij de vensterbank...)
Lijstje niet meer gewijzigd vanavond!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:51 schreef Wolve000 het volgende:
Ik moet mijn lijstje ook maar weer neerzetten... Denk dat het redelijk richting definitief gaat voor vandaag:
O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas (20+) en pindakaas + melk
L: kaastosti (bruin brood) met een beetje ketchup
T: crackertje met roomkaas
D: 3 gebakken tongetjes, 2 pita's en pak 'm beet 350g groente
En gedurende de hele dag natuurlijk thee met maar 1 schepje suiker! En op brood gaat altijd boter (nou ja, margarine).
Alleen op de calorieenchecker geeft hij een nogal groot verschil tussen gekookte en gebakken tongetjes. En volgens mij gaat die er van uit dat je ze in nogal wat olie bakt. Dus ik zit ergens tussen de 2000 en 2250 Cal vandaag.
Ach Vikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga m'n kamer opruimen en dan douchen en dan lekker in bed liggen met een boek. Heb een enorme schranspartij gehad, geen avondeten dankzij schranspartij en ik voel me kut. Muh.
Sorry dat ik niet zo gezellig ben vandaag. Lees morgen wel weer bij.
ja het komt wel goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach VikMorgen is weer een dag (en als je 't leest is morgen vandaag
). Niet meer nadenken over de schranspartij, bak yoghurt met frambozen (ben ik ook weer blij) en lekker dikke sokken aan en aan het werk. Ofzo. Het is allemaal niet zo kut als het lijkt
Kwak: het wordt heus leuk! Vast! En je tante belt je misschien nog wel? En mensen die iets minder ver weg wonen komen echt welNiet wakkerliggen, morgen moet je feestelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Zo klinkt het allemaal wel heel sneu voor je.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
Ja heel graag, ik moet even kijken wanneer ik kan ivm tentamens.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je 'm komen ophalen, any time soon?.
Niet zeggen.quote:
hier niks te zien nog. heel inieminivlokje sneeuw net, en t waait ook niet... volgens buienradar zoiu t hier rond 13 uur moeten gaan sneeuwen. ben benieuwd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:34 schreef Rituals het volgende:
Hier is het droog, -3 graden, maar het waait wel vrij hard. Hoe is het bij jou kwak? Hopelijk kunnen alle mensen komen vandaag!
Ik ga m'n sportkleding aandoen en dan squashen. Ben stiekem best trots op mezelf
.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:40 schreef conleche het volgende:
De sneeuw komt vanuit het zuidoosten, dus Syrena krijgt het als eerste......... Ik moet zo gaan werken en ik schat zo in dat het niet heel druk gaat wordenOké eerst maar even m'n bed uit.......koffie!!!.
dus blijven ze allemaal slapen omdat ze niet meer weg kunnenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:20 schreef kwakz0r het volgende:
oh, en op de 24 uurs buienradar ziet t eruit alsof t westen pas vannacht echt sneeuw krijgt. hoera!
Wat is er mis met 2 ons minder?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus blijven ze allemaal slapen omdat ze niet meer weg kunnen![]()
Gewicht was 70,5, 2 ons minder dan vorige weekgodsamme
![]()
Dat dus! Is toch goed?quote:
Langzaam maar gestaag is het motto!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had wel op iets meer gehoopt![]()
geen 2 kilo
maar wel iets meer dan 2 ons
Zo'n grote schoonmaak geeft een heel trots resultaat jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hier niks te zien nog. heel inieminivlokje sneeuw net, en t waait ook niet... volgens buienradar zoiu t hier rond 13 uur moeten gaan sneeuwen. ben benieuwd.
ben niet meer verdreitig.ben keihard mn huis aan t poetsen. incl. stofdoek (dat is de eerste keer sinds mn vorige verjaardag) ik HAAT dat normaal, maar zo voor mn verjaardag voelt t wel lekker, even alles echt schoon. ramen en vensterbank gedaan, en de zithoek ook gestoft en afgenomen met sorbo blue wonder (geweldig spul is dat). nu de eettafel leegruimen (en dus de computer uit en opruimen) en afstoffen, stofzuigen en feestkleed op tafel.
dan de natte hoek (teenslippers aan en de badkamer en toilet schoon) vervolgens saucijzenhapjes maken en dan de keuken schoonmaken (incl. bovenkant koelkast en bovenkant prullenbakje) en daarna lekker lang douchen en poedelen en aankleden.
dan bouillon laten trekken voor de soep voor vanavond en dan komt de visite denk ik wel ongeveer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
yay voor mariaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Veel plezier, Kwak!!![]()
Vik:![]()
Kleine jubelpost: ik ben naar Zumba geweest vanochtend! 15 minuten eerder vertrokken dan normaal en een groot deel gefietst*vindt zichzelf stoer*
En het ging goed! Zowel fietsen als Zumba. Yay.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:37 schreef Syrena het volgende:
De achtertuin:wow, is dat allemaal nieuwe sneeuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan komt er inderdaad nog leuk weer aan hier....
dat dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
Als ik serieus aan het afvallen ben vind ik 2 ons per week ook niet genoeg hoor. Dan wil ik toch echt een halve kilo per week kwijt.
Er lag al een tamelijke laag hoor. Maar er is best wat bijgevallen. Straatkant:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
wow, is dat allemaal nieuwe sneeuw?
dan komt er inderdaad nog leuk weer aan hier....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben alleen niet tevreden over de camera op m'n nieuwe telefoonMijn oude telefoon heeft dezelfde resolutie maar maakt veel betere foto's. En sneller. Het is wel leuk dat ik ze meteen kan uploaden naar Picasa
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe Syrena, zo ziet onze tuin er nog steeds uitAl schijnt er vanmiddag weer wat nieuws te vallen.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ga je alsjeblieft niet meten aan Mr.Mo, die heeft een genetische voorsprongquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dusmaargoed, nu weer een week! Heb nu Mr.Mo om me aan 'te meten'
Hij is deze week 1kg kwijt, de opschepper
dat is overigens ook mijn lijstjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:33 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, brunch zit er weer in.
Lijstje voor vandaag:
O/L: 3 afbakbroodjes met van alles erop
T: knackebrod met filet americain
D: zuurkool met mosterdaardappelpurree en el cheapo rookworst (grotendeels kipseperatorvlees)
T: 2 biertjes ofzo, feestje vanavond...
Samsung Spicaquote:
Waarom neem je dan geen abonnement mét i-net?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Samsung SpicaMet Android. Ik heb alleen geen abonnement waar ik internet bij kan, dus ik heb tijdelijk twee telefoons, de Spica met prepaidkaartje. Maar daar zit inmiddels al geen tegoed meer op, dus ik zit nu op ons wifi-netwerk
![]()
Ik baal alleen dat het Sleep Cycle programma niet werkt op de Spica
Waar was je , met Greyssie, dochterlief? Zijn jullie de kroeg in gedoken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik was vanochtend 1,2 kg lichter dan vorige week. Klinkt leuk, maar ik denk toch vooral dat dat door de alcohol van gister komt. Morgen maar even kijken
Dan moet je je fijne motoriek oefenen!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die iPhone een groot drama, wat de besturing betreft. Zo. Ik kan er totáááál niet mee omgaan. M'n vingers belanden steeds op de verkeerde plek en dan worden er schermpjes geopend die ik niet wil openen en dan moet ik weer heel lang wachten voor ik weer terug ben bij waar ik zijn wil (want het internet is ook niet supersnel) en dan wil het schermpje weer niet kantelen etc etc.
En ik ben blij dat ik vind dat de iPhone zuigt, want ik kan helemaal geen duur abbo met iPhone betalen.
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heuh? Word je van alcohol lichter dan? *grijpt naar rosébier / Malibu*![]()
Door uitdroging jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heuh? Word je van alcohol lichter dan? *grijpt naar Bailey's*![]()
Boodschaptijd!
tijdelijk.. tijdelijk..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heuh? Word je van alcohol lichter dan? *grijpt naar Bailey's*![]()
Boodschaptijd!
Ja, in Woerdenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar was je , met Greyssie, dochterlief? Zijn jullie de kroeg in gedoken?
Met Greys en Loveless85, gewoon voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Wat, was GB echt met Greys?. Hoezo dat?
.
In principe is het niet meer dan een nummerwijzigingsformuliertje invullen. Zorg wel dat je dan meer dan een maand (ofzoiets) voordat je overstapt doet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:31 schreef neen het volgende:
Ik mag volgens mij ook alweer bijna een nieuwe telefoon uitzoeken omdat m'n abbo afloopt.... ik denk erover om naar een andere provider over te stappen. Gaat dat allemaal automatisch met nummerbehoud enzoOf moet ik weer ingewikkeld gaan doen
dat dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:49 schreef Wolve000 het volgende:
Net een extra/vervangende T gedaan: we hadden nog een tongetje over, die hebben we net opgepeuzeld.
Zo goedkoop? Ik ga maar sim only nemen dan denk ik en op zoek naar een mooie w800i ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:08 schreef Syrena het volgende:
Co, ik heb een Vodafone Scherp abbo nu, 250 minuten en 75 sms voor 7.95. Lekker goeikoop, alleen kun je er geen internet Blox bij nemen. Ik heb geen zin om meer te gaan betalen per maand alleen om dan een abbo met i-net te hebben. Vandaar dus dat prepaid-kaartje, daar zet ik dan wat tegoed op en doe dat in mijn telefoon als ik buiten bereik van wifi ben en wil internetten (dat is nu alleen op do-dag, als ik cursus heb).
En het sneeuwt hier nog steeds, niet echt hard, maar toch. We gaan zometeen de hond er nog eens doorheenjagen, die laft sneeuw
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:14 schreef neen het volgende:
[..]
Zo goedkoop? Ik ga maar sim only nemen dan denk ik en op zoek naar een mooie w800i ofzo
Bel ze op en vraag of je hem voor de goedkope prijs mag. Zo nee: stuur hem terug. Bestel die andere. 18 euro winst.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef Syrena het volgende:
Oja en ik kwam net op de site van Bol, is het ding ineens 20 euro goedkoper dan toen ik hem besteldeIk heb hem wel nog niet betaald.
Ik heb nog 2 jurken van jou!! Misschien kan ik die terug geven tijdens een drankjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat Kwak met eten heeft...
Foto's komen als ik tijd heb, moet voor 21 uur een pakje op het postkantoor afgeven en daarvoor moet ik nog even een stukkie rijden omdat de helft wat erin moet niet hier ligt.
Fotoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:17 schreef loveli het volgende:
Maar ze zijn echt awesome en voor een fractoe van de originele prijs enzo, zwart suede met een rand van vacht en een killerheel.
Ik heb gemaild, ze willen geen nieuwe factuur makenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Bel ze op en vraag of je hem voor de goedkope prijs mag. Zo nee: stuur hem terug. Bestel die andere. 18 euro winst.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:39 schreef P.F het volgende:
Ik heb mijn nieuwe laarzen terug gebrachtIk vond de kleur net niet mooi. En de neus te rond.
ik ook. Maandag deadline, moet nog introductie en conclusie schrijven en alles opnieuw nakijken, maar heb zoooo geen zin meer. Dit is ook de eerste paper waar ik neit echt tevreden over ben. T moet een soort literature review worden, dus het is bijna niet analytisch en dat vind ik stom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 09-01-2010 16:51:08 ]Ja doei.
Ik zou zeggen: de Slegte voor (relatief) nieuwe boeken (ook tweedehands) en antiquariaten voor uitsluitend tweedehands boeken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:34 schreef Chicolate het volgende:
Succes harde werkers.
Weet iemand hier een site/winkel waar je goedkoop nederlandstalige boeken kan kopen? Voor de engelse heb ik bookdepository, maar voor nederlandstalig moet ik nu steeds uitwijken naar bol.com en dat vind ik eigenlijk te duur.
Ik heb online gekeken bij de Slegte, maar ze hebben het boek dat ik wil nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: de Slegte voor (relatief) nieuwe boeken (ook tweedehands) en antiquariaten voor uitsluitend tweedehands boeken.
Voor nieuwe boeken liggen geloof ik de prijzen een paar jaar (2 ofzo) vast en maakt het niet uit waar je ze koopt...
nu nog wel jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Pinq, je bent lekker bezig! Voel je er goed bij?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
ben zenuwachtig voor de tentamenweek![]()
weet niet echt wat ik kan verwachten bij sommige vakken en heb zoiets van ja... ik weet echt niet hoe ik het aan moet pakken...
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ah nee!!! Is er al iemand?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
Je mag best langskomen in Arnhemquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo en Wolve, het is jullie bruiloft, niet van wel/niet gasten!
Neen, denk ook niet dat het gaat gebeuren dus heb nu maar alvast BB gepakt
Maar mocht ie doorgaan dan doet mijn vriend mee, mag ik dan bij jou komen??
Nee, ze zijn wel vooral zoet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
pompoen en kaneel en creamcheese?Is dat dan semi-hartig of ben ik nu een nooblette?
Gewoon omrekenen naar procenten van het streef-verlies. Dat vergelijkt leuker.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dusmaargoed, nu weer een week! Heb nu Mr.Mo om me aan 'te meten'
Hij is deze week 1kg kwijt, de opschepper
Dan zit zij al op 66%!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon omrekenen naar procenten van het streef-verlies. Dat vergelijkt leuker.
Pssst... Eet eiwitten en gezonde dingen, bouwstoffen ipv brandstoffen die je hongergevoel niet wegnemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook al de hele ochtend trek...
Tot nu toe 2,5 pistoletje op (bruin en met niets erop) en zo'n 1 persoonspakje noodles tandoori
Schoenen mogen wel terug, moet binnenkort toch een hoop op MP zetten, dan doe ik die er wel bij. Drankje lijkt me leuk en have fun op je gala!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 jurken van jou!! Misschien kan ik die terug geven tijdens een drankje![]()
En je krijgt nog 15 euro, tenzij je iemand anders weet voor die schoenen, ik vind ze heel mooi maar mijn kleine teentje is te kort dus valt er steeds uit!
En ik heb vandaag weer gala, maar ik doe nu weer m'n oude zwarte aan want er wordt met drank geknoeid ben ik bang..
Ja, daar hadden we grote plannen voor hè?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Wanneer gaan we trouwens eens een slank meet houden? Ik ben heel nieuwsgierig hoe jullie in het echt zijn. Al weet ik niet of ik wel echt zou durven
Heeft er niet eens iemand gezegd dat het veel te ver weg was?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we grote plannen voor hè?. Ik heb nog eens gevraagd of er mensen waren die hier wilden komen, als housewarming, maar daar heeft toen helemaal niemand op geantwoord.
.
Nee, en dat is ook een kulargument. In Nederland is niets ver weg.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Heeft er niet eens iemand gezegd dat het veel te ver weg was?
Daar was ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja nouIk denk van wel. De andere meiden (en Neen en Lastpost en Mr. Wolve natuurlijk) ook!
Volgens mij hadden jullie een meet toen ik in Engeland was. Was dat raar? Om mensen dan ineens in het echt te zien...
http://www.tapasbar-elmundo.nl/quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:36 schreef Merel het volgende:
Als je googelt op "eten met een groep in Utrecht" is dit de eerste hit
En voor de mensen die het niet weten, daar is dus ooit een Slank-meet geweest en het eten was ver-schrik-ke-lijk!
Oké, is dat ook geregeld!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.tapasbar-elmundo.nl/
ze hebben groepsmenu's
Da's toch 500 ml,zo'n beker met nog wat in de dop wat je erbij moet gooien?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:38 schreef conleche het volgende:
Ik kan niet de 29e![]()
het is nog waar ook
Ik dacht toen ik een liter soep las, laatst van Sigme: 'WTF" Maar mijn avondeten was ook een liter soep, zo'n emmer met Chinese tomatensoep. Helemaal leeggegeten. Had geen zin om wat anders te koken. Zit nu wel vol, maar dat mag ook wel voor die 650 cal.
Is verdorie maar 100 cal minder dan de Toscaanse pizza die ik weleens eet!
Dan verzet je die afspraak maarquote:
Alsof alles anders altijd ontopic blijft.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Oké, is dat ook geregeld!
En neeeee we gaan geen apart meet-topic aanmaken, want dat zakt toch weer weg. En om dit topic niet te overspoelen met meet-gepraat, moet dat dus binnen de perken blijven, wat betekent dat er alleen maar aangemeld mag worden en af en toe een herinnering voor degenen die zich nog niet hebben aangemeld, en gewauwel over datums en locatie is dus verboden, ha!
Nee maar voor mensen die niet naar de meet kunnen of willen is het ook niet leuk als het alleen daar nog maar over gaat. Vandaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:41 schreef Wolve000 het volgende:
Alsof alles anders altijd ontopic blijft.
Ahum.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we grote plannen voor hè?. Ik heb nog eens gevraagd of er mensen waren die hier wilden komen, als housewarming, maar daar heeft toen helemaal niemand op geantwoord.
.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan verzet je die afspraak maar
Een liter soep krijg ik ook zo weg hoor, zeker van die zakken soep van Unox
Nee je hoeft er geen water bij te gooien, staat in de diepvries. Is behoorlijk zoet, maar best lekker. En echt een liter.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's toch 500 ml,zo'n beker met nog wat in de dop wat je erbij moet gooien?
Ik krijg er alleen maar honger van
Oh wacht, ik vergeet de warme choco met slagroom en twee glazen jus. Maar daar kan het toch niet aan liggen?quote:
Maar ik moet misschien m'n verjaardag vieren danquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
29 januari
Utrecht
Tapa's eten bij El Mundo
Komers:
Merel
Wolve
MoBlo
Shinydiscoball
Viking84
Vul maar aan
Hm... misschien op weg naar wintersport ff langs Utrecht rijdenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:31 schreef Merel het volgende:
Oké, vrijdag de 29e eten in Utrecht of een andere centrale plaats, wie komt er ook?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm... misschien op weg naar wintersport ff langs Utrecht rijden
M'n sportbroek is maar driekwart lang *rrrriiiillllll*.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena, ik kleed me ook thuis om hoor!Ik zag er vanochtend uit als de Verschrikkelijke SneeuwMuppet, met sportbroek in hoge stevige veterlaarsjes gefrut, sportshirt + vestje, dikke winterjas + fluffy sjaal en handschoenen. Whoppaaa!
Indien je op sportschoenen wil/moet/mag kan je dan in een tasje meenemenDan kan je eventueel toch lopen! Maar als je er écht onder uit wilt mag je dit negeren
![]()
Merel: valt nie op hoor!
Vikkert, wanneer was jij ook weer jarig? De 13e ofzo toch? Of was het de 21eIk haal dingen door mekaar.
De 21e! Wat goed dat je dat überhaupt onthouden hebt!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena, ik kleed me ook thuis om hoor!Ik zag er vanochtend uit als de Verschrikkelijke SneeuwMuppet, met sportbroek in hoge stevige veterlaarsjes gefrut, sportshirt + vestje, dikke winterjas + fluffy sjaal en handschoenen. Whoppaaa!
Indien je op sportschoenen wil/moet/mag kan je dan in een tasje meenemenDan kan je eventueel toch lopen! Maar als je er écht onder uit wilt mag je dit negeren
![]()
Merel: valt nie op hoor!
Vikkert, wanneer was jij ook weer jarig? De 13e ofzo toch? Of was het de 21eIk haal dingen door mekaar.
Tssss!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ahaaaaaaaaaaaaaaaa. Ahaha. Ahaa!
Say no more, say no more, tell me more! Wink wink. Nudge nudge. She-looked-at-her-knowingly.
Nee, dat was toen we hier nog niet woonden. Na de verhuizing heb ik nog eens iets daarover gezegd en daar heb ik toen geen antwoord op gehad. Maakt ook niet uit hoor, maar ik dacht er weer aan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ahum.
Daar hebben we toch nog een heel gesprek over gehad? Dat ik dan wel weinig sociaal in een hoekje ging zitten, en dat DO2 wel vlucht voor zoveel dames en dan mij misloopt? En uniek wou ook wel, als Leeksterin, lekker dichtbij.
Dan kom je na het eten, ik was niet van plan om om tien uur alweer in m'n bed te liggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
De 29e? Ik red het nooit om rond etenstijd in Utrecht te zijn
Oh, dat heb ik dan echt gemist. Ik ben er niet zelf over begonnen nadat je verhuisd was omdat ik me er bij alles kon voorstellen als je er bij nader inzien niet echt veel zin in zou hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, dat was toen we hier nog niet woonden. Na de verhuizing heb ik nog eens iets daarover gezegd en daar heb ik toen geen antwoord op gehad. Maakt ook niet uit hoor, maar ik dacht er weer aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |