Daar was ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja nouIk denk van wel. De andere meiden (en Neen en Lastpost en Mr. Wolve natuurlijk) ook!
Volgens mij hadden jullie een meet toen ik in Engeland was. Was dat raar? Om mensen dan ineens in het echt te zien...
http://www.tapasbar-elmundo.nl/quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:36 schreef Merel het volgende:
Als je googelt op "eten met een groep in Utrecht" is dit de eerste hit
En voor de mensen die het niet weten, daar is dus ooit een Slank-meet geweest en het eten was ver-schrik-ke-lijk!
Oké, is dat ook geregeld!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.tapasbar-elmundo.nl/
ze hebben groepsmenu's
Da's toch 500 ml,zo'n beker met nog wat in de dop wat je erbij moet gooien?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:38 schreef conleche het volgende:
Ik kan niet de 29e![]()
het is nog waar ook
Ik dacht toen ik een liter soep las, laatst van Sigme: 'WTF" Maar mijn avondeten was ook een liter soep, zo'n emmer met Chinese tomatensoep. Helemaal leeggegeten. Had geen zin om wat anders te koken. Zit nu wel vol, maar dat mag ook wel voor die 650 cal.
Is verdorie maar 100 cal minder dan de Toscaanse pizza die ik weleens eet!
Dan verzet je die afspraak maarquote:
Alsof alles anders altijd ontopic blijft.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Oké, is dat ook geregeld!
En neeeee we gaan geen apart meet-topic aanmaken, want dat zakt toch weer weg. En om dit topic niet te overspoelen met meet-gepraat, moet dat dus binnen de perken blijven, wat betekent dat er alleen maar aangemeld mag worden en af en toe een herinnering voor degenen die zich nog niet hebben aangemeld, en gewauwel over datums en locatie is dus verboden, ha!
Nee maar voor mensen die niet naar de meet kunnen of willen is het ook niet leuk als het alleen daar nog maar over gaat. Vandaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:41 schreef Wolve000 het volgende:
Alsof alles anders altijd ontopic blijft.
Ahum.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we grote plannen voor hè?. Ik heb nog eens gevraagd of er mensen waren die hier wilden komen, als housewarming, maar daar heeft toen helemaal niemand op geantwoord.
.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Dan verzet je die afspraak maar
Een liter soep krijg ik ook zo weg hoor, zeker van die zakken soep van Unox
Nee je hoeft er geen water bij te gooien, staat in de diepvries. Is behoorlijk zoet, maar best lekker. En echt een liter.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Da's toch 500 ml,zo'n beker met nog wat in de dop wat je erbij moet gooien?
Ik krijg er alleen maar honger van
Oh wacht, ik vergeet de warme choco met slagroom en twee glazen jus. Maar daar kan het toch niet aan liggen?quote:
Maar ik moet misschien m'n verjaardag vieren danquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
29 januari
Utrecht
Tapa's eten bij El Mundo
Komers:
Merel
Wolve
MoBlo
Shinydiscoball
Viking84
Vul maar aan
Hm... misschien op weg naar wintersport ff langs Utrecht rijdenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:31 schreef Merel het volgende:
Oké, vrijdag de 29e eten in Utrecht of een andere centrale plaats, wie komt er ook?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm... misschien op weg naar wintersport ff langs Utrecht rijden
M'n sportbroek is maar driekwart lang *rrrriiiillllll*.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena, ik kleed me ook thuis om hoor!Ik zag er vanochtend uit als de Verschrikkelijke SneeuwMuppet, met sportbroek in hoge stevige veterlaarsjes gefrut, sportshirt + vestje, dikke winterjas + fluffy sjaal en handschoenen. Whoppaaa!
Indien je op sportschoenen wil/moet/mag kan je dan in een tasje meenemenDan kan je eventueel toch lopen! Maar als je er écht onder uit wilt mag je dit negeren
![]()
Merel: valt nie op hoor!
Vikkert, wanneer was jij ook weer jarig? De 13e ofzo toch? Of was het de 21eIk haal dingen door mekaar.
De 21e! Wat goed dat je dat überhaupt onthouden hebt!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena, ik kleed me ook thuis om hoor!Ik zag er vanochtend uit als de Verschrikkelijke SneeuwMuppet, met sportbroek in hoge stevige veterlaarsjes gefrut, sportshirt + vestje, dikke winterjas + fluffy sjaal en handschoenen. Whoppaaa!
Indien je op sportschoenen wil/moet/mag kan je dan in een tasje meenemenDan kan je eventueel toch lopen! Maar als je er écht onder uit wilt mag je dit negeren
![]()
Merel: valt nie op hoor!
Vikkert, wanneer was jij ook weer jarig? De 13e ofzo toch? Of was het de 21eIk haal dingen door mekaar.
Tssss!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ahaaaaaaaaaaaaaaaa. Ahaha. Ahaa!
Say no more, say no more, tell me more! Wink wink. Nudge nudge. She-looked-at-her-knowingly.
Nee, dat was toen we hier nog niet woonden. Na de verhuizing heb ik nog eens iets daarover gezegd en daar heb ik toen geen antwoord op gehad. Maakt ook niet uit hoor, maar ik dacht er weer aan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ahum.
Daar hebben we toch nog een heel gesprek over gehad? Dat ik dan wel weinig sociaal in een hoekje ging zitten, en dat DO2 wel vlucht voor zoveel dames en dan mij misloopt? En uniek wou ook wel, als Leeksterin, lekker dichtbij.
Dan kom je na het eten, ik was niet van plan om om tien uur alweer in m'n bed te liggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
De 29e? Ik red het nooit om rond etenstijd in Utrecht te zijn
Oh, dat heb ik dan echt gemist. Ik ben er niet zelf over begonnen nadat je verhuisd was omdat ik me er bij alles kon voorstellen als je er bij nader inzien niet echt veel zin in zou hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, dat was toen we hier nog niet woonden. Na de verhuizing heb ik nog eens iets daarover gezegd en daar heb ik toen geen antwoord op gehad. Maakt ook niet uit hoor, maar ik dacht er weer aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |