Mèn, nu wil ik helemaal iets gaan bakken! Frosting zit er gelukkig niet in vanavond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh mon dieu, m'n cupcakejes zijn lekkerrrrr!. Heerlijk winters, met kaneel erdoor en wat over de frosting gestrooid.
Geen ideequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ladyblack, hoe wil je je ijzerbehoefte aanvullen nu? En hoe komt het dat het nu wat lager is?
Ze waren zo lekker, dat m'n vriendje na z'n eerste hap eerst alleen maar een diepe zucht van verrukking kon slaken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mèn, nu wil ik helemaal iets gaan bakken! Frosting zit er gelukkig niet in vanavond.
Wat een hoge cijfers halen jullie allemaal!![]()
Het rare is eigenlijk, dat ik dat zelf nog niet echt heb gemerkt. Misschien dat ik in Londen opeens 3 kilo ben afgevallen ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lief van je paps, Shinyface!Nou kan je natuurlijk wel wachten op de vraag om voor/na foto's
![]()
En even klagen en bijval krijgen lucht altijd zo lekker op![]()
Had ook mn zus gebeld, die kan altijd zo leuk plaatsvervangend pissig enzo zijn
![]()
Ik gebruik overigens veelal calorielijst.nl enzoEn dan fix ik zelf wel een optelsom in excel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Als je daar ineens de hele dag rondwandeld verbrand je stiekem meer dan je zo doorhebt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Het rare is eigenlijk, dat ik dat zelf nog niet echt heb gemerkt. Misschien dat ik in Londen opeens 3 kilo ben afgevallen ofzo![]()
Maarja 3/4 kilo eraf en dan ben ik tevreden, en dan krijgen jullie wel een na foto
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Okidoki!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:58 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Het rare is eigenlijk, dat ik dat zelf nog niet echt heb gemerkt. Misschien dat ik in Londen opeens 3 kilo ben afgevallen ofzo![]()
Maarja 3/4 kilo eraf en dan ben ik tevreden, en dan krijgen jullie wel een na foto
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:06 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]ik stream legaal bij grooveshark.com kun je ook liedjes uitkiezen enzo. werkt top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Aww, altijd fijn als je kookkunst gewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze waren zo lekker, dat m'n vriendje na z'n eerste hap eerst alleen maar een diepe zucht van verrukking kon slaken.
Sorry..
k heb vanmiddag een muffin uit de diepvries gehaald...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Aww, altijd fijn als je kookkunst gewaardeerd wordt.
Ik heb intussen muffins in de oven staan.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
bahik word helemaal verdrietig van de weerberichten...
ik ben net een klein kind als t om verjaardagsfeestjes gaat. ik verheug me er echt ontzettend op, en ben echt heel teleurgesteld als mensen niet komen... en nu is er morgen sneeuwstorm, en komt mn lievelingstante uit zwolle dus niet. mn ouders komen gelukkig hoe dan ook wel... mn opa en zn vriendin rijden mee met een oom en tante maar kans dat die afbellen als t al sneeuwt als ze weg zouden gaan...
ik heb hele lekkere taarten gebakken, en ik was zo trots dat ik groentesoep ging maken, voor t eerst zelf, met een schenkeltje enzo, ik heb allemaal broodjes en beleg (dat ik zelf niet eet) en nu komt er straks niemand....
en 's avonds is t maar de vraag of mensen hun huis uit gaan door de sneeuwstorm...en...bah...
dit soort dingen word ik dus echt heel erg verdrietig van...
(als kind al... toen ik drie werd was er ook een sneeuwstorm, toen heb ik huilend bij t raam gestaan omdat er maar niemand kwam...en ik bleef maar staan wachten, bij de vensterbank...)
Ahw als je het zo verteld word ik dr ook een beetje verdrietig vanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben net een klein kind als t om verjaardagsfeestjes gaat. ik verheug me er echt ontzettend op, en ben echt heel teleurgesteld als mensen niet komen... en nu is er morgen sneeuwstorm, en komt mn lievelingstante uit zwolle dus niet. mn ouders komen gelukkig hoe dan ook wel... mn opa en zn vriendin rijden mee met een oom en tante maar kans dat die afbellen als t al sneeuwt als ze weg zouden gaan...
ik heb hele lekkere taarten gebakken, en ik was zo trots dat ik groentesoep ging maken, voor t eerst zelf, met een schenkeltje enzo, ik heb allemaal broodjes en beleg (dat ik zelf niet eet) en nu komt er straks niemand....
en 's avonds is t maar de vraag of mensen hun huis uit gaan door de sneeuwstorm...en...bah...
(als kind al... toen ik drie werd was er ook een sneeuwstorm, toen heb ik huilend bij t raam gestaan omdat er maar niemand kwam...en ik bleef maar staan wachten, bij de vensterbank...)
Lijstje niet meer gewijzigd vanavond!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:51 schreef Wolve000 het volgende:
Ik moet mijn lijstje ook maar weer neerzetten... Denk dat het redelijk richting definitief gaat voor vandaag:
O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas (20+) en pindakaas + melk
L: kaastosti (bruin brood) met een beetje ketchup
T: crackertje met roomkaas
D: 3 gebakken tongetjes, 2 pita's en pak 'm beet 350g groente
En gedurende de hele dag natuurlijk thee met maar 1 schepje suiker! En op brood gaat altijd boter (nou ja, margarine).
Alleen op de calorieenchecker geeft hij een nogal groot verschil tussen gekookte en gebakken tongetjes. En volgens mij gaat die er van uit dat je ze in nogal wat olie bakt. Dus ik zit ergens tussen de 2000 en 2250 Cal vandaag.
Ach Vikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga m'n kamer opruimen en dan douchen en dan lekker in bed liggen met een boek. Heb een enorme schranspartij gehad, geen avondeten dankzij schranspartij en ik voel me kut. Muh.
Sorry dat ik niet zo gezellig ben vandaag. Lees morgen wel weer bij.
ja het komt wel goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach VikMorgen is weer een dag (en als je 't leest is morgen vandaag
). Niet meer nadenken over de schranspartij, bak yoghurt met frambozen (ben ik ook weer blij) en lekker dikke sokken aan en aan het werk. Ofzo. Het is allemaal niet zo kut als het lijkt
Kwak: het wordt heus leuk! Vast! En je tante belt je misschien nog wel? En mensen die iets minder ver weg wonen komen echt welNiet wakkerliggen, morgen moet je feestelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Zo klinkt het allemaal wel heel sneu voor je.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
Ja heel graag, ik moet even kijken wanneer ik kan ivm tentamens.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je 'm komen ophalen, any time soon?.
Niet zeggen.quote:
hier niks te zien nog. heel inieminivlokje sneeuw net, en t waait ook niet... volgens buienradar zoiu t hier rond 13 uur moeten gaan sneeuwen. ben benieuwd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:34 schreef Rituals het volgende:
Hier is het droog, -3 graden, maar het waait wel vrij hard. Hoe is het bij jou kwak? Hopelijk kunnen alle mensen komen vandaag!
Ik ga m'n sportkleding aandoen en dan squashen. Ben stiekem best trots op mezelf
.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:40 schreef conleche het volgende:
De sneeuw komt vanuit het zuidoosten, dus Syrena krijgt het als eerste......... Ik moet zo gaan werken en ik schat zo in dat het niet heel druk gaat wordenOké eerst maar even m'n bed uit.......koffie!!!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |