abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76578514
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh mon dieu, m'n cupcakejes zijn lekkerrrrr! . Heerlijk winters, met kaneel erdoor en wat over de frosting gestrooid.
Mèn, nu wil ik helemaal iets gaan bakken! Frosting zit er gelukkig niet in vanavond.

Wat een hoge cijfers halen jullie allemaal!
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:09:16 #102
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76579253

Ik heb lekkere hutspot op
Maar die calorieteller van t voedingscentrum is wel wat onnauwkeurig inderdaad, alleen al omdat je 'eetlepels' en 'borden' in moet vullen als je niet al je ingrediënten eerst weegt. Ik gok steeds maar hoeveel ik heb gehad
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ladyblack, hoe wil je je ijzerbehoefte aanvullen nu? En hoe komt het dat het nu wat lager is?
Geen idee Misschien heb ik in december ietsje minder vleesvervangers gegeten dan normaal, verder weet ik het ook niet. Maar de vorige keer had ik iets in de 9 geloof ik, dus het verschil verklaart misschien wel waarom ik de laatste tijd duizelig ben.

Anyway, maar weer wat meer vleesvervangers, en meer goeie groenten enzo. En ijzerpilletjes
pi_76580493
Maria, wat stom!! Denk je dat het eindelijk gaat lukken...nouja gelukkig zag je docent wel dat je er tijd in gestopt had

Loveli: mijn hart gaat sneller kloppen van schoenen, dus ik wil ze ook graag zien

Burp!
Net sushi op. Ik heb me goed ingehouden gelukkig. En m'n vati zei dat ie duidelijk zag dat ik slanker was

Zometeen checken of mijn warm water het weer doet, was weer uitgevallen vanochtend. Dan naar bedje met een kop thee en 'Turn of the screw'.

Sleep tight en dank jullie voor de lieve woorden, ik ben er best rustig onder dus ik denk dat het allemaal goed gaat komen!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:43:26 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76580712
Lief van je paps, Shinyface! Nou kan je natuurlijk wel wachten op de vraag om voor/na foto's

En even klagen en bijval krijgen lucht altijd zo lekker op Had ook mn zus gebeld, die kan altijd zo leuk plaatsvervangend pissig enzo zijn

Ik gebruik overigens veelal calorielijst.nl enzo En dan fix ik zelf wel een optelsom in excel.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76581083
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mèn, nu wil ik helemaal iets gaan bakken! Frosting zit er gelukkig niet in vanavond.

Wat een hoge cijfers halen jullie allemaal!
Ze waren zo lekker, dat m'n vriendje na z'n eerste hap eerst alleen maar een diepe zucht van verrukking kon slaken.

Sorry. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76581394
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lief van je paps, Shinyface! Nou kan je natuurlijk wel wachten op de vraag om voor/na foto's

En even klagen en bijval krijgen lucht altijd zo lekker op Had ook mn zus gebeld, die kan altijd zo leuk plaatsvervangend pissig enzo zijn

Ik gebruik overigens veelal calorielijst.nl enzo En dan fix ik zelf wel een optelsom in excel.
Het rare is eigenlijk, dat ik dat zelf nog niet echt heb gemerkt. Misschien dat ik in Londen opeens 3 kilo ben afgevallen ofzo
Maarja 3/4 kilo eraf en dan ben ik tevreden, en dan krijgen jullie wel een na foto
pi_76581663
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_76581721
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:06:30 #109
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76581726
Mooie cijfers allemaal!

Ik post alvast mijn lijstje voor morgen. En moet ik mezelf eraan houden!
O: 2 crackers philadelphia light
S: Squashen
L: 3 crackers philadelphia light
T: Appel met magere yoghurt
D: Spinazie met een vegetarische burger
T: Bakje magere yoghurt of 0% vet griekse yoghurt met grapefruit of frambozen
Extra T: Als ik ergens lekkere trek krijg, mag ik cherrytomaatjes eten

Ik heb ineens weinig gevoel/kracht in mijn linkerhand.. . Een paar uur geleden was mijn arm/hand 'in slaap gevallen' toen ik in een gekke houding zat, maar nog steeds heb ik weinig kracht in die arm. Normaal gaat dat veel sneller over!
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:06:33 #110
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76581727
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:58 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Het rare is eigenlijk, dat ik dat zelf nog niet echt heb gemerkt. Misschien dat ik in Londen opeens 3 kilo ben afgevallen ofzo
Maarja 3/4 kilo eraf en dan ben ik tevreden, en dan krijgen jullie wel een na foto
Als je daar ineens de hele dag rondwandeld verbrand je stiekem meer dan je zo doorhebt.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef Ewelina het volgende:
SPOILER
SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:07:24 #111
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76581766
pfoeh, taart 1 staat op te stijven in de koelkast (chocoladetruffeltaart) en taart 2 staat af te koelen (bolvormige cake, eerste experiment in een bolle vorm... hij is nog een beeetje nattig in t midden, maar dat stijft wel op) daar moet ik straks nog citroenglazuur overheen doen, dan kan dat vannacht hard worden.

phew!

morgenochtend nog saucijzenhapjes maken en mn halve huis schoonmaken

ik houd van feestjes geven, maar ik vergeet altijd weer hoe vreselijk moe ik word van mijn stepford wives gedrag....

morgen wel mn nieuwe jurkje aan! eigenlijk een zomerjurkje, maar met vest erover en legging eronder ook heel prima in de winter
Kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:08:21 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76581819
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:58 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Okidoki! *moedigt aan*

Ik was toen ik in London was op mn zwaarst Maar ik ben er iig niet aangekomen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76582067
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:20:04 #114
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76582296
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
ik stream legaal bij grooveshark.com kun je ook liedjes uitkiezen enzo. werkt top!
Kwak
pi_76582355
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_76582579
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:29:31 #117
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76582646
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Kwak
pi_76582728
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ze waren zo lekker, dat m'n vriendje na z'n eerste hap eerst alleen maar een diepe zucht van verrukking kon slaken.

Sorry. .
Aww, altijd fijn als je kookkunst gewaardeerd wordt.

Ik heb intussen muffins in de oven staan.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:32:20 #119
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76582763
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Aww, altijd fijn als je kookkunst gewaardeerd wordt.

Ik heb intussen muffins in de oven staan.
k heb vanmiddag een muffin uit de diepvries gehaald...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_76583048
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:56:29 #121
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76583657
bah ik word helemaal verdrietig van de weerberichten...

ik ben net een klein kind als t om verjaardagsfeestjes gaat. ik verheug me er echt ontzettend op, en ben echt heel teleurgesteld als mensen niet komen... en nu is er morgen sneeuwstorm, en komt mn lievelingstante uit zwolle dus niet. mn ouders komen gelukkig hoe dan ook wel... mn opa en zn vriendin rijden mee met een oom en tante maar kans dat die afbellen als t al sneeuwt als ze weg zouden gaan...

ik heb hele lekkere taarten gebakken, en ik was zo trots dat ik groentesoep ging maken, voor t eerst zelf, met een schenkeltje enzo, ik heb allemaal broodjes en beleg (dat ik zelf niet eet) en nu komt er straks niemand....

en 's avonds is t maar de vraag of mensen hun huis uit gaan door de sneeuwstorm...en...bah...

dit soort dingen word ik dus echt heel erg verdrietig van...

(als kind al... toen ik drie werd was er ook een sneeuwstorm, toen heb ik huilend bij t raam gestaan omdat er maar niemand kwam...en ik bleef maar staan wachten, bij de vensterbank...)
Kwak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:59:54 #122
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76583783
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef kwakz0r het volgende:

ik ben net een klein kind als t om verjaardagsfeestjes gaat. ik verheug me er echt ontzettend op, en ben echt heel teleurgesteld als mensen niet komen... en nu is er morgen sneeuwstorm, en komt mn lievelingstante uit zwolle dus niet. mn ouders komen gelukkig hoe dan ook wel... mn opa en zn vriendin rijden mee met een oom en tante maar kans dat die afbellen als t al sneeuwt als ze weg zouden gaan...

ik heb hele lekkere taarten gebakken, en ik was zo trots dat ik groentesoep ging maken, voor t eerst zelf, met een schenkeltje enzo, ik heb allemaal broodjes en beleg (dat ik zelf niet eet) en nu komt er straks niemand....

en 's avonds is t maar de vraag of mensen hun huis uit gaan door de sneeuwstorm...en...bah...

(als kind al... toen ik drie werd was er ook een sneeuwstorm, toen heb ik huilend bij t raam gestaan omdat er maar niemand kwam...en ik bleef maar staan wachten, bij de vensterbank...)

Misschien valt het allemaal wel mee morgen, en komen ze nog. En anders zit je lekker binnen met je vader en moeder, en als jullie insneeuwen heb je in ieder geval genoeg eten...

Maar, ik kan me voorstellen dat het shit is!
pi_76583894
Het positieve ervan is...als je morgen een halve party hebt door de sneeuw....mag je nog een keer!!!!
En dan natuurlijk degenen die al zijn geweest verplichten om nog een keer een kadootje mee te nemen...want ja, dat hoort erbij

Maar ik snap de teleurstelling wel, je verheugt je er zo op. Slooft je uit en alles is op en top en dan wordt het misschien verpest door het weer...
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_76584519
Lekker getraind, heb weer blauwe plekken en dat zegt genoeg . Ben 2 uur geweest, op het eind helemaal uitgeput, maar wel voldaan. Want een conditie bouw je niet snel op door te stoppen als je moe begint te worden, daarvoor moet je juist over je grenzen heen gaan .
quote:

Ahw als je het zo verteld word ik dr ook een beetje verdrietig van . Ik ga heel hard voor je hopen dat het morgen niet sneeuwt als ze willen vertrekken of dat je anders tóch een leuk feestje hebt!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:33:52 #125
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76585038
Ik hoop dat ze kunnen komen, kwak! Mijn opa en oma zijn ook wel eens niet geweest toen ik klein was. Begin februari wil het ook nog wel een glad zijn.

Maar het is morgen zaterdag, stuur ze anders even langs de halfords voor wat sneeuwkettingen!

Maar alle gekheid op een stokje, hopelijk komen ze gewoon, en anders zondag/maandag/...?
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:51 schreef Wolve000 het volgende:
Ik moet mijn lijstje ook maar weer neerzetten... Denk dat het redelijk richting definitief gaat voor vandaag:

O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas (20+) en pindakaas + melk
L: kaastosti (bruin brood) met een beetje ketchup
T: crackertje met roomkaas
D: 3 gebakken tongetjes, 2 pita's en pak 'm beet 350g groente

En gedurende de hele dag natuurlijk thee met maar 1 schepje suiker! En op brood gaat altijd boter (nou ja, margarine).

Alleen op de calorieenchecker geeft hij een nogal groot verschil tussen gekookte en gebakken tongetjes. En volgens mij gaat die er van uit dat je ze in nogal wat olie bakt. Dus ik zit ergens tussen de 2000 en 2250 Cal vandaag.
Lijstje niet meer gewijzigd vanavond!

Nu hoogste tijd voor bedjetoe!
pi_76585102
oh, gaan we slapen?

truste allen!
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:38:36 #127
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76585194
ik ga zo ook. ben net even opgebeld door een lief vriendinnetje die ik gesmst had...

het loopt vast wel los morgen, en wie niet komt, nou ja, die komt niet. verjaardagen inhalen doen we met de familie niet zo aan... (nou ja, met mn lievelingstante wel op zich...)

voel me alweer beetje blij. heb zelfs mn taart kunnen redden (glazuur was te dun. tweede laag eroverheen)

nu onder mn nieuwe dekbedje!
Kwak
pi_76585379
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga m'n kamer opruimen en dan douchen en dan lekker in bed liggen met een boek. Heb een enorme schranspartij gehad, geen avondeten dankzij schranspartij en ik voel me kut. Muh.

Sorry dat ik niet zo gezellig ben vandaag. Lees morgen wel weer bij .
Ach Vik Morgen is weer een dag (en als je 't leest is morgen vandaag ). Niet meer nadenken over de schranspartij, bak yoghurt met frambozen (ben ik ook weer blij) en lekker dikke sokken aan en aan het werk. Ofzo. Het is allemaal niet zo kut als het lijkt

Kwak: het wordt heus leuk! Vast! En je tante belt je misschien nog wel? En mensen die iets minder ver weg wonen komen echt wel Niet wakkerliggen, morgen moet je feestelijk zijn
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:56:52 #129
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_76585757
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach Vik Morgen is weer een dag (en als je 't leest is morgen vandaag ). Niet meer nadenken over de schranspartij, bak yoghurt met frambozen (ben ik ook weer blij) en lekker dikke sokken aan en aan het werk. Ofzo. Het is allemaal niet zo kut als het lijkt

Kwak: het wordt heus leuk! Vast! En je tante belt je misschien nog wel? En mensen die iets minder ver weg wonen komen echt wel Niet wakkerliggen, morgen moet je feestelijk zijn
ja het komt wel goed

dank voor t luisteren allemaal
SPOILER
Kwak
pi_76585845
Ohhh Kwak Je maakt het jezelf ook nooit makkelijk he
pi_76586290
quote:

Zo klinkt het allemaal wel heel sneu voor je. Ik duim mee dat het morgen niet meer sneeuwt!

Verder wat CF zegt.
pi_76586395
I liiiiiive on the paaaaaaaaaaaaain!

neuh t is gewoon gezellig anders kap ik t gesprek wel af...
Kwak
  zaterdag 9 januari 2010 @ 01:33:16 #133
236335 neen
schone schijn
pi_76588590
M'n vrienden hadden gelijk al dat gedrink lijdt tot drinken. Maar goed, 4 biertjes gehad.... ik zal ook nog eens een voor foto maken, of een na foto hoe je het ook wil noemen laat ik het een tussen foto noemen.

Het is ook damn glad hier op de wegen die niet gestrooid zijn! daar lag zeker een cm ijs op! Rustig fietsen dus net maar weer heelhuids aangekomen. De dude waar ik was, was vanochtend op het ijs wakker geworden zei hij

Daarnaast ben ik in London sowieso aangekomen, misschien komt het door het dieet van iedere dag uit eten gaan, veel lekker drinken ( ) en loempias bij ontbijt? Maar dat zal het toch niet zijn?

Veel plezier op je verjaardagsfeestje morgen Kwak! Dat wordt vast hardstikke gezellig!

Nu slapen, morgen wat leren, gemiste Donald Ducks lezen in bad en 's avond even een filmpje kijken met m'n pa denk ik. Rustig aan in ieder geval!
het lijkt niet wat het is
pi_76588605
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Kun je 'm komen ophalen, any time soon? .
Ja heel graag, ik moet even kijken wanneer ik kan ivm tentamens.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 04:59:55 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_76590664
-5 en het waait hard
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_76590869
Goeiemorgen. Ik lig in bed te ontbijten en ik wil er niet uuuihhuit!

Kwakkelien: veel plezier vandaag en ik duim voor je
pi_76590923
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 04:59 schreef uniekhoorn het volgende:
-5 en het waait hard
Niet zeggen. . Ik moet zo op de fiets en m'n thermolegging is in de was.

Kwakje toch. . Ik hoop dat er vandaag heel veel mensen komen voor je verjaardag!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76590933
De temperatuur is inmiddels iets hoger (-3,5) en hier waait het nu niet zo hard.
En ik zit binnen met onder m'n pyama m'n LeenBakker thermolegging. Het is een geweldig ding.

Ik heb er toen twee gekocht (alle twee die er nog waren). Een M en een XXL. Dus mijn liefste is ook lekker warm.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 9 januari 2010 @ 09:34:12 #139
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_76591487
Hier is het droog, -3 graden, maar het waait wel vrij hard. Hoe is het bij jou kwak? Hopelijk kunnen alle mensen komen vandaag!

Ik ga m'n sportkleding aandoen en dan squashen . Ben stiekem best trots op mezelf .
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_76591537
De sneeuw komt vanuit het zuidoosten, dus Syrena krijgt het als eerste......... Ik moet zo gaan werken en ik schat zo in dat het niet heel druk gaat worden Oké eerst maar even m'n bed uit.......koffie!!!.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 09:40:31 #141
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76591540
De zon schijnt hier, en tis -20. Even ontbijten, en dan ga ik douchen en aan de slag!
pi_76591590
en na Syrene wij! Ik wacht met smart!

mogge!
Ja doei.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 10:21:02 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76591992
Goedemorgen .

Voel me nog steeds kut, maar goed, we gaan er maar weer voor Vandaag en morgen verslagen tikken en het zijn geen literatuurverslagen, dus dat is dan wel weer leuk . Ik vind het de laatste tijd (ongeveer sinds half december gok ik) nodig om op vrijdagmiddag na schooltijd een zak chips te halen om daarmee het weekend te vieren. En dat terwijl ik er niet eens altijd zin in heb. En hij moet ook meteen leeg, dus ook al zit ik halverwege vol: dooreten! En na afloop voel ik me dus kut en gisteravond was ik ook nog misselijk bovendien. Waarom doe ik dat in vredesnaam?! En omdat de zaak toch al verloren was heb ik het hazelnootschuimgebakje dat Mark voor me had meegebracht ook maar meteen weggekaand En eergisteren heb ik stokbrood met kruidenboter gegeten for dinner (en dat vind ik eigenlijk ook drie keer niks, ik wil warm avondeten, de dag ervoor een dubbele cheeseburger en een kroket... Drama! Nou ja voor vanavond heb ik nog ravioli met tomatensaus (stond op het menu voor gisteren) en verder doe ik dit weekend gewoon even rustig aan Het rare is dat ik vroeger totaal geen problemen had met zo'n eetpatroon: vaak at ik chips en ijs als avondeten en stokbrood als avondeten was heel normaal...

voor Kwak, ik kan me voorstellen dat je heel erg teleurgesteld bent. Ik werd er net als chico ook een beetje verdrietig van: zag echt een klein kwakje voor me, wachtend bij het raam...
Niet meer actief op Fok!
pi_76593156
Goedemorgen.

Beetje stomme motsneeuw hier en dat is alles.
Geen jachtsneeuw, stuifsneeuw of sneeuwbunkers.
Wel een hele koude wind.
Zometeen maar eens goed inpakken en een Irischeque inwisselen voor wat leuke films.
pi_76593161
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 09:34 schreef Rituals het volgende:
Hier is het droog, -3 graden, maar het waait wel vrij hard. Hoe is het bij jou kwak? Hopelijk kunnen alle mensen komen vandaag!

Ik ga m'n sportkleding aandoen en dan squashen . Ben stiekem best trots op mezelf .
hier niks te zien nog. heel inieminivlokje sneeuw net, en t waait ook niet... volgens buienradar zoiu t hier rond 13 uur moeten gaan sneeuwen. ben benieuwd.

ben niet meer verdreitig.

ben keihard mn huis aan t poetsen. incl. stofdoek (dat is de eerste keer sinds mn vorige verjaardag) ik HAAT dat normaal, maar zo voor mn verjaardag voelt t wel lekker, even alles echt schoon. ramen en vensterbank gedaan, en de zithoek ook gestoft en afgenomen met sorbo blue wonder (geweldig spul is dat). nu de eettafel leegruimen (en dus de computer uit en opruimen) en afstoffen, stofzuigen en feestkleed op tafel.

dan de natte hoek (teenslippers aan en de badkamer en toilet schoon) vervolgens saucijzenhapjes maken en dan de keuken schoonmaken (incl. bovenkant koelkast en bovenkant prullenbakje ) en daarna lekker lang douchen en poedelen en aankleden.

dan bouillon laten trekken voor de soep voor vanavond en dan komt de visite denk ik wel ongeveer...
Kwak
pi_76593175
oh en een kusje voor vik omdat dat idd nare gevoelens zijn...
Kwak
pi_76593218
oh, en op de 24 uurs buienradar ziet t eruit alsof t westen pas vannacht echt sneeuw krijgt. hoera!
Kwak
pi_76593326
Veel plezier met alle voorbereidingen en het feestje, Kwak!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76593483
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 09:40 schreef conleche het volgende:
De sneeuw komt vanuit het zuidoosten, dus Syrena krijgt het als eerste......... Ik moet zo gaan werken en ik schat zo in dat het niet heel druk gaat worden Oké eerst maar even m'n bed uit.......koffie!!!.
Er ligt een flinke dikke laag, her en der zelfs opgewaaid en het sneeuwt nog steeds!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:33:30 #150
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76593553
Zo, brunch zit er weer in.

Lijstje voor vandaag:
O/L: 3 afbakbroodjes met van alles erop
T: knackebrod met filet americain
D: zuurkool met mosterdaardappelpurree en el cheapo rookworst (grotendeels kipseperatorvlees )
T: 2 biertjes ofzo, feestje vanavond...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')