De honger is nu wel over. Gelukkig belde liefste zojuist, dat hij ook een beetje vol zit, dus avondeten blijft beperkt tot een symbolisch hapje. Ik ben gewoon niet zo goed in alleen thuis zijn, en zeker niet als ik dan kantoorwerk moet doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme.... eindelijk ook iemand die zo ontzettend veel weg kan krijgen..
Durf te wedden dat je nu nog steeds 'zin in eten' hebt. Klote voelt dat he? tenminste zo heb ik het dan wel.
Dat zijn inderdaad de fijnere berichten zo op de vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
O ik ben boos!.
Krijg net mail van een paar medestudenten dat het portfolio waarmee de stage afgesloten moet worden aanstaande donderdag ingeleverd moet worden, terwijl afgelopen maandag nog werd gezegd dat de datum nog niet bekend was en dat we rekening moesten houden met 18 januari of 25 januari. Dus niemand zal het portfolio op tijd gereed hebben. Bovendien is niet eens duidelijk wat er precies in moet staan, daar zouden we ook nog een mail over krijgen. Er is dus wel protest aangetekend, want dit kan natuurlijk niet en er zal wel een oplossing komen, maar dit is toch een rottig begin van het weekend.
Combinatie van teveel drank en ziek zijnquote:
Nee niet te laat, ben niet gegaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe het niet! Of is het al te laat....?
Mijn eters komen niet vanavond... heb ik net ook voor niks het logeerbed op staan maken
Probeer dan vooral dierlijk ijzer binnen te krijgen, uit bijv spinazie neem je minder goed op. En chronisch meer ijzer eten: even een weekje voor donatie heeft geen zin. Aldus de jongen bij de bloedbank, toen ik voor de tweede keer achtereenvolgens werd afgekeurd wegens te laag hbquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Pf, nou moet ik ook nog op gaan letten dat ik voldoende ijzer eet, ben net verdorie geweigerd bij de bloedbank
Hb-gehalte van 7,3. Niet schokkend laag dus, maar wel raar want de vorige keer zat ik nog heel hoog
Nee in Den Haag ergens. Geen grote kerk ofzo. Maar toch. Ik vind het wel euh.. eigenaardig om je 30e te vieren in een kerk. Maar goed, ieder z'n dingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
Toch niet in de Sint-Jan, XM? Ik ben daar ooit voor een bruiloft geweest in de winter, mehn, wat is het daar KOUD!
Nu ben ik wel nieuwsgierig, naam van de kerk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee in Den Haag ergens. Geen grote kerk ofzo. Maar toch. Ik vind het wel euh.. eigenaardig om je 30e te vieren in een kerk. Maar goed, ieder z'n ding.
Heb ik ook niet zelf gekozen en stiekem vind ik het wel lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, jouw DBrrr. Verder wel OK, toch? Beetje teveel suiker.
Hardlopen blaas ik maar af vanavond; zit nu nog op m'n werk, en ik vind het toch een beetje eng, zo in het donker. Ik ga zondag wel, kan ik lekker overdag rennen.
Mijn goede voornemen voor 2010: trainen voor een halve marathon (of de 20 van Brussel)
Dat viel me op ja, dat je die neiging hebt. Goed bezig dus!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:31 schreef Chicolate het volgende:
Als doel 1 behaald is (geen bizar ongezonde dingen en geen complete verpakkingen koek/snoep naar binnen werken), ga ik over op doel 2: een goede balans vinden. Maar eigenlijk vond ik mn O en dropjojo's erger dan mn avondeten.
Hoe warm is het binnen dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:52 schreef AKnynke het volgende:
Maar goed, tis nu buiten dan ook -20...
nu lekker warm. Of ik ben lekker warm, omdat ik ook nog een thermo-shirt heb aangetrokken. Nog een half uurtje werken, dan eten en dan op de bank. Heerlijk! :-)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:52 schreef neen het volgende:
Kom ik zo aankakken bij m'n ouwelui, eten ze patat met een lekkerbekje en sla.maar er is wel lekker boerenkool voor mij inegvroren
Nu eerst koffie! pas 1 kopje op vandaag!
[..]
Hoe warm is het binnen dan?
Foto!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef loveli het volgende:
Kan geen geweldige lijstjes posten. Ga wel heel slank-verantwoord eten, want heb een maand boodschappen aan laarzen uitgegeven (uitverkoop!). De jas heb ik laten hangen, toch mooi 200 euro bespaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |