abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76571377
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme.... eindelijk ook iemand die zo ontzettend veel weg kan krijgen..
Durf te wedden dat je nu nog steeds 'zin in eten' hebt. Klote voelt dat he? tenminste zo heb ik het dan wel.
De honger is nu wel over. Gelukkig belde liefste zojuist, dat hij ook een beetje vol zit, dus avondeten blijft beperkt tot een symbolisch hapje. Ik ben gewoon niet zo goed in alleen thuis zijn, en zeker niet als ik dan kantoorwerk moet doen.

En net als jij kan ik veeeeeeeel eten . Volgens mij ' train' je dat door van die enorme hoeveelheden groente te eten. Of ruim meer dan een liter soep. Dan raakt je lijf niet in de war van grote volumes. En dus wil er ook best een enorme lading niet-groente in . Bij mij in elk geval (zoals je ziet).

Morgen maar vasten ofzo (geen zorgen, geen sprake van ).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:53:06 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76571706
O ik ben boos! .

Krijg net mail van een paar medestudenten dat het portfolio waarmee de stage afgesloten moet worden aanstaande donderdag ingeleverd moet worden, terwijl afgelopen maandag nog werd gezegd dat de datum nog niet bekend was en dat we rekening moesten houden met 18 januari of 25 januari. Dus niemand zal het portfolio op tijd gereed hebben. Bovendien is niet eens duidelijk wat er precies in moet staan, daar zouden we ook nog een mail over krijgen. Er is dus wel protest aangetekend, want dit kan natuurlijk niet en er zal wel een oplossing komen, maar dit is toch een rottig begin van het weekend .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:04:25 #53
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_76572084
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
O ik ben boos! .

Krijg net mail van een paar medestudenten dat het portfolio waarmee de stage afgesloten moet worden aanstaande donderdag ingeleverd moet worden, terwijl afgelopen maandag nog werd gezegd dat de datum nog niet bekend was en dat we rekening moesten houden met 18 januari of 25 januari. Dus niemand zal het portfolio op tijd gereed hebben. Bovendien is niet eens duidelijk wat er precies in moet staan, daar zouden we ook nog een mail over krijgen. Er is dus wel protest aangetekend, want dit kan natuurlijk niet en er zal wel een oplossing komen, maar dit is toch een rottig begin van het weekend .
Dat zijn inderdaad de fijnere berichten zo op de vrijdagmiddag...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_76572113
Ik heb de hele dag al geen zin in eten
Zelfs geen zin in het stokbrood van vanavond
pi_76572242
Ah joh Viking, het zal wel loslopen Zeker als die vage toezegging van 18 of 25 januari erbij wordt gemeld. Laat je weekend niet verzieken, dat is zonde. Neem een rosébiertje en denk aan iets anders

Sarabi, ook een jetlag?
pi_76572320
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
Sarabi, ook een jetlag?
Combinatie van teveel drank en ziek zijn
Maar heb me nu wel voorgenomen echt minder te gaan drinken, ook goed voor het afvallen
pi_76572330
Permissie tot een rosébiertje van CF!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:11:58 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76572355
Das mooi balen Vik!

Ik heb vanavond een verjaardagsfeestje in... een kerk

Glaasje miswijn anyone?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76572389
Toch niet in de Sint-Jan, XM? Ik ben daar ooit voor een bruiloft geweest in de winter, mehn, wat is het daar KOUD!
pi_76572403
Wat snel al SDB . En wat naar! Hoop dat je snel wat kan vinden .

Zo. Voor het eerst in weken durf ik weer een lijstje te plaatsen. Niet ideaal (had te weinig eten mee naar school waardoor ik toch als 2e T iets moest gaan halen, buikpijn van de honger enzo), maar het knopje begint weer te komen.

O: dubbele boterham met hagelslag
T: sultana
L: dubbele boterham met pindakaas
T: 'portietoetje' yoghurt met appel/kaneel/rozijnen (van de AH to Go, 55 ct en best lekker! Goede oplossing voor extreme honger op het station)
D: Rijst met chicken tonight hawai saus en kibbeling
T: Dropjojo
S: Taekwondo, zo lang als ik het volhou
T: Chipjes
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:15 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Doe het niet! Of is het al te laat....?

Mijn eters komen niet vanavond... heb ik net ook voor niks het logeerbed op staan maken
Nee niet te laat, ben niet gegaan .
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Pf, nou moet ik ook nog op gaan letten dat ik voldoende ijzer eet, ben net verdorie geweigerd bij de bloedbank

Hb-gehalte van 7,3. Niet schokkend laag dus, maar wel raar want de vorige keer zat ik nog heel hoog
Probeer dan vooral dierlijk ijzer binnen te krijgen, uit bijv spinazie neem je minder goed op. En chronisch meer ijzer eten: even een weekje voor donatie heeft geen zin. Aldus de jongen bij de bloedbank, toen ik voor de tweede keer achtereenvolgens werd afgekeurd wegens te laag hb . Nu drink ik roosvicee ferro (gatver wat een smerig spul) en hoop ik over een paar weken weer opgeroepen te worden. Maar 7.3 is op zich geen probleem, kan ook een tijdelijk dipje zijn (door het weer bijv).

Nog iets/iemand vergeten/gemist?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:14:30 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76572446
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
Toch niet in de Sint-Jan, XM? Ik ben daar ooit voor een bruiloft geweest in de winter, mehn, wat is het daar KOUD!
Nee in Den Haag ergens. Geen grote kerk ofzo. Maar toch. Ik vind het wel euh.. eigenaardig om je 30e te vieren in een kerk. Maar goed, ieder z'n ding .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:19:43 #62
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_76572611
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee in Den Haag ergens. Geen grote kerk ofzo. Maar toch. Ik vind het wel euh.. eigenaardig om je 30e te vieren in een kerk. Maar goed, ieder z'n ding .
Nu ben ik wel nieuwsgierig, naam van de kerk?
pi_76572787
Chico, jouw D Brrr. Verder wel OK, toch? Beetje teveel suiker.

Hardlopen blaas ik maar af vanavond; zit nu nog op m'n werk, en ik vind het toch een beetje eng, zo in het donker. Ik ga zondag wel, kan ik lekker overdag rennen.

Mijn goede voornemen voor 2010: trainen voor een halve marathon (of de 20 van Brussel)
pi_76572794
Hoiz Ik heb mijn nieuwe telefoon Ik kan er alleen nog niet meer overweg. Oma hier kan niet vingerscrollen Ik open de hele tijd programma's als ik aan het scrollen ben. Typen gaat ook nog niet zo best.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76572850
Oja en ik kwam net op de site van Bol, is het ding ineens 20 euro goedkoper dan toen ik hem bestelde Ik heb hem wel nog niet betaald.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76573003
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, jouw D Brrr. Verder wel OK, toch? Beetje teveel suiker.

Hardlopen blaas ik maar af vanavond; zit nu nog op m'n werk, en ik vind het toch een beetje eng, zo in het donker. Ik ga zondag wel, kan ik lekker overdag rennen.

Mijn goede voornemen voor 2010: trainen voor een halve marathon (of de 20 van Brussel)
Heb ik ook niet zelf gekozen en stiekem vind ik het wel lekker . Het was goede vis en dr zat een hele berg groente door de saus heen. Veel suiker, klopt helemaal. Als doel 1 behaald is (geen bizar ongezonde dingen en geen complete verpakkingen koek/snoep naar binnen werken), ga ik over op doel 2: een goede balans vinden. Maar eigenlijk vond ik mn O en dropjojo's erger dan mn avondeten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_76573428
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:31 schreef Chicolate het volgende:
Als doel 1 behaald is (geen bizar ongezonde dingen en geen complete verpakkingen koek/snoep naar binnen werken), ga ik over op doel 2: een goede balans vinden. Maar eigenlijk vond ik mn O en dropjojo's erger dan mn avondeten .
Dat viel me op ja, dat je die neiging hebt. Goed bezig dus!

Oh, wat betreft suiker: ik dronk op vakantie zo'n blikje minute maid cranberry-appel. Nou ben ik inmiddels zover dat ik weet dat fruitsapjes niet de beste keuze zijn ( ) maar jemig: 58!!! gram suiker in een blikje van 340 ml????? Da's zowat het dubbele als in cola!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:52:01 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76573648
Brrr....k heb alle kaarsen in huis aangestoken omdat ik hoop dat die net nog wat meer warmte geven. Men, wat heb ik het de hele tijd koud....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:52:41 #69
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76573666
Maar goed, tis nu buiten dan ook -20...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:52:43 #70
236335 neen
schone schijn
pi_76573669
Kom ik zo aankakken bij m'n ouwelui, eten ze patat met een lekkerbekje en sla. maar er is wel lekker boerenkool voor mij inegvroren

Nu eerst koffie! pas 1 kopje op vandaag!
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:52 schreef AKnynke het volgende:
Maar goed, tis nu buiten dan ook -20...
Hoe warm is het binnen dan?
het lijkt niet wat het is
pi_76574142
Oh mon dieu, m'n cupcakejes zijn lekkerrrrr! . Heerlijk winters, met kaneel erdoor en wat over de frosting gestrooid.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76574169
En nu moet ik weer snel de keuken in voor het avondeten. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:07:12 #73
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_76574186
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:52 schreef neen het volgende:
Kom ik zo aankakken bij m'n ouwelui, eten ze patat met een lekkerbekje en sla. maar er is wel lekker boerenkool voor mij inegvroren

Nu eerst koffie! pas 1 kopje op vandaag!
[..]

Hoe warm is het binnen dan?
nu lekker warm. Of ik ben lekker warm, omdat ik ook nog een thermo-shirt heb aangetrokken. Nog een half uurtje werken, dan eten en dan op de bank. Heerlijk! :-)
  Vis een optie? vrijdag 8 januari 2010 @ 19:11:03 #74
70532 loveli
N
pi_76574335
Kan geen geweldige lijstjes posten. Ga wel heel slank-verantwoord eten, want heb een maand boodschappen aan laarzen uitgegeven (uitverkoop!). De jas heb ik laten hangen, toch mooi 200 euro bespaard
crap in = crap out
pi_76574369
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef loveli het volgende:
Kan geen geweldige lijstjes posten. Ga wel heel slank-verantwoord eten, want heb een maand boodschappen aan laarzen uitgegeven (uitverkoop!). De jas heb ik laten hangen, toch mooi 200 euro bespaard
Foto!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')