We gaan er twee bekijken. Allebei groter en dus duurder dan onze twee eerste keuzes, maar stiekem is een extra slaapkamer ook wel weer fijn, dus we moeten maar gewoon kijken of ze het extra geld waard zijn. Eén van de twee heeft zelfs een dakterras.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iets heb gebakken was een paar dagen voor kerst! Echt!.
Stoofvlees, dat eten wij zondag weer....
Spannend! Bij één van die 'minder mooie' woningen? Ik hoop zo voor jullie dat jullie ook iets ruimers krijgen om in te wonen..
owkay!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zit dus al bij Ad Hoc. En ze werken daar met 2 weeks notice, en ik wist eigenlijk al een beetje dat ik weg moest, maar had dus februari/maart verwacht. Ik denk dat ik m'n spullen ergens moet opslaan en bij m'n ouders ofzo. Ook al is er niet echt plek. Ze hebben voor die tijd ook niks nieuws voor me, tenzij ik in Zaandam wil wonen.
Je moet koolhydraten bij je avondmaaltijd doen, anders blijf je afvallen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Oei SDB, wat eng onzekerSucces meeid!
Lijst:
O: boterham achterham, beschuit volvette kaas, gekookt ei, glas melk
S: 1 1/2 wandelen
T: peer
L: tosti met volvette kaas en curry
T: appel
T: kom yoghurt met kiwi
T: 2 merci
D: veel gekookte sperziebonen, gegrilde tonijn met gegrilde ui, paprika en champignons
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
P.F, foto's van de lamp.. Met dank aan m'n vriend voor het omhoog houden.
.
Jaaa hij is super mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De diameter van de zwarte kap is 56 cm, trouwens. Laat maar even weten of je 'm mooi vindt!
O! Uhmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Kreeg vandaag een brief, en ik moet helaas al 26 januari mijn woning uit![]()
PFje, heb jij misschien een idee voor woonruimte?
Ja maar tegen depressie, ik ben niet psychiatrisch of zwakzinnigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:17 schreef P.F het volgende:
[..]
O! Uhmmmmmmmmmmmm
Ik heb mijn huisje via studentenwoningweb, daar heb je nu best een grote kans geloof ik!
En... In het vorige topic zei je iets over medicatie etc... Niet lullig opvatten hoormaar hier wonen ook mensen via Cordaan, dan krijg je heel snel een plekje. Maar ik weet niet wat de voorwaarden zijn.. http://www.cordaan.nl/thuiszorg/thuizorg_begeleiding/
Ja, maar dat hoeven zij toch niet te wetenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:25 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja maar tegen depressie, ik ben niet psychiatrisch of zwakzinnig![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoeven zij toch niet te weten!!
Je hebt gelijk, doe er nog 2 gekookte aardappels bij, thanksquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet koolhydraten bij je avondmaaltijd doen, anders blijf je afvallen.
Dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:15 schreef Rituals het volgende:
Veel succes ermee SDB! Hopelijk vind je snel iets nieuws!
misschien nog wel ietsje meer? 2 gekookte aardappels is ongeveer 100 kcal geloof ik (checkt: ja twee kleine aardapples zijn 76 kcal, dus twee normale ongeveer 100kcal... daar val je je dus geen buil aan...en het zet ook niet echt zoden aan de dijk)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, doe er nog 2 gekookte aardappels bij, thanks
Als het maar lekker was!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef sigme het volgende:
Vandaag was geen beste dag.
2 bakken havermout
6 bakken chips
1 liter pompoensoep met 3 boterhammen. slagroom door de soep en boter op het brood.
1 grote chokoladereep
1 pakje noedels
1 ons amandelen
en straks nog avondeten
Wow. Respect. Dit zit al boven de 3000 cal. zo te zien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef sigme het volgende:
2 bakken havermout
6 bakken chips
1 liter pompoensoep met 3 boterhammen. slagroom door de soep en boter op het brood.
1 grote chokoladereep
1 pakje noedels
1 ons amandelen
en straks nog avondeten
Je brengt het er anders veel beter af dan ik vandaagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef sigme het volgende:
2 bakken havermout
6 bakken chips
1 grote chokoladereep
1 pakje noedels
1 ons amandelen
en straks nog avondeten
Gewone ongeklopte slagroom? Is dat ooit niet lekker?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je brengt het er anders veel beter af dan ik vandaagMaar waarom slagroom door de pompoensoep? Da's toch helemaal niet lekker?
Tsjonge wat weer een exotische lijstquote:Mijn lijst voor vandaag is zoiets:
O: halve liter magere yoghurt met een scheut maple syrup, paar cherry sour snoepjes
T: handje hot tamales
T: mijn collega bood me net een stuk speculaas aan omdat mijn maag rammelde
S: hardlopen. Donker en glad dus hou ik het bij een klein rondje![]()
D: fajitas
T: cuba libres met coke zero, katjangnootjes. Misschien nog een gekookt ei.
Die jetlag verstoort verdikkeme m'n eetritme; ik heb al twee dagen totaal geen honger
De honger is nu wel over. Gelukkig belde liefste zojuist, dat hij ook een beetje vol zit, dus avondeten blijft beperkt tot een symbolisch hapje. Ik ben gewoon niet zo goed in alleen thuis zijn, en zeker niet als ik dan kantoorwerk moet doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme.... eindelijk ook iemand die zo ontzettend veel weg kan krijgen..
Durf te wedden dat je nu nog steeds 'zin in eten' hebt. Klote voelt dat he? tenminste zo heb ik het dan wel.
Dat zijn inderdaad de fijnere berichten zo op de vrijdagmiddag...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
O ik ben boos!.
Krijg net mail van een paar medestudenten dat het portfolio waarmee de stage afgesloten moet worden aanstaande donderdag ingeleverd moet worden, terwijl afgelopen maandag nog werd gezegd dat de datum nog niet bekend was en dat we rekening moesten houden met 18 januari of 25 januari. Dus niemand zal het portfolio op tijd gereed hebben. Bovendien is niet eens duidelijk wat er precies in moet staan, daar zouden we ook nog een mail over krijgen. Er is dus wel protest aangetekend, want dit kan natuurlijk niet en er zal wel een oplossing komen, maar dit is toch een rottig begin van het weekend.
Combinatie van teveel drank en ziek zijnquote:
Nee niet te laat, ben niet gegaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe het niet! Of is het al te laat....?
Mijn eters komen niet vanavond... heb ik net ook voor niks het logeerbed op staan maken
Probeer dan vooral dierlijk ijzer binnen te krijgen, uit bijv spinazie neem je minder goed op. En chronisch meer ijzer eten: even een weekje voor donatie heeft geen zin. Aldus de jongen bij de bloedbank, toen ik voor de tweede keer achtereenvolgens werd afgekeurd wegens te laag hbquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Pf, nou moet ik ook nog op gaan letten dat ik voldoende ijzer eet, ben net verdorie geweigerd bij de bloedbank
Hb-gehalte van 7,3. Niet schokkend laag dus, maar wel raar want de vorige keer zat ik nog heel hoog
Nee in Den Haag ergens. Geen grote kerk ofzo. Maar toch. Ik vind het wel euh.. eigenaardig om je 30e te vieren in een kerk. Maar goed, ieder z'n dingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
Toch niet in de Sint-Jan, XM? Ik ben daar ooit voor een bruiloft geweest in de winter, mehn, wat is het daar KOUD!
Nu ben ik wel nieuwsgierig, naam van de kerk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee in Den Haag ergens. Geen grote kerk ofzo. Maar toch. Ik vind het wel euh.. eigenaardig om je 30e te vieren in een kerk. Maar goed, ieder z'n ding.
Heb ik ook niet zelf gekozen en stiekem vind ik het wel lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, jouw DBrrr. Verder wel OK, toch? Beetje teveel suiker.
Hardlopen blaas ik maar af vanavond; zit nu nog op m'n werk, en ik vind het toch een beetje eng, zo in het donker. Ik ga zondag wel, kan ik lekker overdag rennen.
Mijn goede voornemen voor 2010: trainen voor een halve marathon (of de 20 van Brussel)
Dat viel me op ja, dat je die neiging hebt. Goed bezig dus!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:31 schreef Chicolate het volgende:
Als doel 1 behaald is (geen bizar ongezonde dingen en geen complete verpakkingen koek/snoep naar binnen werken), ga ik over op doel 2: een goede balans vinden. Maar eigenlijk vond ik mn O en dropjojo's erger dan mn avondeten.
Hoe warm is het binnen dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:52 schreef AKnynke het volgende:
Maar goed, tis nu buiten dan ook -20...
nu lekker warm. Of ik ben lekker warm, omdat ik ook nog een thermo-shirt heb aangetrokken. Nog een half uurtje werken, dan eten en dan op de bank. Heerlijk! :-)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:52 schreef neen het volgende:
Kom ik zo aankakken bij m'n ouwelui, eten ze patat met een lekkerbekje en sla.maar er is wel lekker boerenkool voor mij inegvroren
Nu eerst koffie! pas 1 kopje op vandaag!
[..]
Hoe warm is het binnen dan?
Foto!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef loveli het volgende:
Kan geen geweldige lijstjes posten. Ga wel heel slank-verantwoord eten, want heb een maand boodschappen aan laarzen uitgegeven (uitverkoop!). De jas heb ik laten hangen, toch mooi 200 euro bespaard
Volgens mij heb jij echt zóveel kleren en schoenen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef loveli het volgende:
Kan geen geweldige lijstjes posten. Ga wel heel slank-verantwoord eten, want heb een maand boodschappen aan laarzen uitgegeven (uitverkoop!). De jas heb ik laten hangen, toch mooi 200 euro bespaard
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt zóveel kleren en schoenen!
Oeh, die zijn lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:13 schreef Chicolate het volgende:
T: 'portietoetje' yoghurt met appel/kaneel/rozijnen (van de AH to Go, 55 ct en best lekker! Goede oplossing voor extreme honger op het station)
Yups, en liefst met iets erbij wat veel vitamine C levert (sinaasappel / kiwi / broccoli, enz), dat verbetert de opname nog extra.quote:Probeer dan vooral dierlijk ijzer binnen te krijgen, uit bijv spinazie neem je minder goed op. En chronisch meer ijzer eten
Lekker met een boek in bed werkt bij mij ook altijd goed!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga m'n kamer opruimen en dan douchen en dan lekker in bed liggen met een boek. Heb een enorme schranspartij gehad, geen avondeten dankzij schranspartij en ik voel me kut. Muh.
Sorry dat ik niet zo gezellig ben vandaag. Lees morgen wel weer bij.
Dankjoeee!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
een 9! Joe iez doewing goed stufs Maria
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Wolve000 het volgende:
Al die hoge cijfers hier!
[ afbeelding ]
daarom vind ik de calorieteller van t voedingscentrum stomquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:51 schreef Wolve000 het volgende:
Ik moet mijn lijstje ook maar weer neerzetten... Denk dat het redelijk richting definitief gaat voor vandaag:
O: 2 bruine boterhammen met smeerkaas (20+) en pindakaas + melk
L: kaastosti (bruin brood) met een beetje ketchup
T: crackertje met roomkaas
D: 3 gebakken tongetjes, 2 pita's en pak 'm beet 350g groente
En gedurende de hele dag natuurlijk thee met maar 1 schepje suiker! En op brood gaat altijd boter (nou ja, margarine).
Alleen op de calorieenchecker geeft hij een nogal groot verschil tussen gekookte en gebakken tongetjes. En volgens mij gaat die er van uit dat je ze in nogal wat olie bakt. Dus ik zit ergens tussen de 2000 en 2250 Cal vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |