Oei, veel te onthouden!

Eens zien...
SDB: ik duim voor je dat je snel wat nieuws vindt en dat het dan nog toffer is dan je huidige stekje
Loveli: fotooo!
Mo: een 8!
Viking: naarlingen

Nouja als ze eerst tussen 18e en 25e zeiden kan het toch nie zo lijkt me.
Kwak: koesje!
Ehhh..
Ik had vandaag de Presentatie From Hell! Echt! ALLES GING FOUT!

Mn powerpoint stond in mn mail en internet explorer liep steeds vast, toen gebruikte ik Firefox en toen bleek dat hotmail geblokkeerd was op die pc (terwijl ik het eerst ALTIJD zo deed!) en toen heb ik uiteindelijk mn ppt via de iphone van een lief klasgenootje naar de studentmail gestuurd, toen liep de ppt en de hele pc vast toen ik op de link naar een youtube filmpje klikte

Pc opnieuw opgestart, en besloten filmpjes los op te zoeken via firefox. Alt-tab vanaf ppt deed ppt weer crashen. Flash bleek niet geïnstalleerd waardoor ik geen youtube filmpjes kon spelen. Ik probeerde flash te downloaden en toen liep de pc weer vast. Ik heb uiteindelijk mn presentatie zonder ppt of filmpjes gedaan maar was zo erg van mn a propos (ik ben altijd erg zenuwachtig voor presentaties) dat ik door mn tekst heen hakkelde en struikelde en volgens mij ben ik de helft vergeten

Boehoehoe. En ik wou het dit keer eens écht goed doen, had goed voorbereid en alles

Gelukkig zei de docent dat het voornamelijk om de 'effort' ging en dat dat zeker wel goed zat. Maar toch!
On the bright side: wel een 9.0 binnen voor paper voor hetzelfde vak!

Ik wou alleen dat ik ook een keer een goede presentatie kon geven