Leuk, kom maar langs.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:21 schreef neen het volgende:
Misschien moeten wij eens meetenkun je meteen wat vertellen over Arnhem
Dank je! Er is wel een hoop blijven hangen, maar die ieniemienie details.... *kreun* Ik haat stampwerkquote:Op zondag 10 januari 2010 08:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Het sneeuwt weer stevig hier.
[..]
Leuk, kom maar langs.![]()
Ewelina, als je het al zo vaak hebt gedaan is er vast onbewust een boel blijven hangen waardoor het stampen lekker makkelijk gaat.
Succes met leren vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Ik hoop ook dat Uniek goed is aangekomen. Ik kom net ook veilig in de galerie aan, na een barre sneeuwfietstocht. Zag er alleen zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
JIj bikkel jij! En nog steeds prachtig, echt waar!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Nouja, moet je je voorstellen hoe je er normaal uitzietquote:Op zondag 10 januari 2010 11:27 schreef conleche het volgende:
Nou GBtje, ik zie er meestal wel ietsje minder uhm.........verfomfaaid uit heur.![]()
Ik heb vandaag sushi bij me als lunchen als ontbijt had ik 2x geroosterd brood met filet A. En voor vanavond weet ik het nog niet.
etenstijd is relatiefquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef ColdFeet het volgende:
De 29e? Ik red het nooit om rond etenstijd in Utrecht te zijn
Waar zijn de groenten en het fruit henengegaan in je lijstje van vandaag? En iets zuivelachtigs zie ik ook niet!!! Niet weer te weinig gaan eten hè!! Dat je maar 2 ons was afgevallen gisteren.......voor hetzelfde geld hield je net wat vocht vast of zo. Misschien toch beter iedere dag wegen? Dan zie je de schommelingen beter.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
etenstijd is relatiefik hoef niet stipt om 8 uur al te eten hoor
hoi!
veel te laat opgestaan! Maar ik had 't blijkbaar nodig, want ik was hiervoor gewoon niet wakkerwel weer leer-tijd verloren
dus dat moet ik straks maar goed maken door extra hard te leren
Lijstje van gisteren is uiteindelijk:
O/L: 3 afbakbroodjes met van alles erop
T: knackebrod met filet americain half tongetje
D: zuurkool met mosterdaardappelpurree en el cheapo rookworst (bah!), heb niet mijn hele portie op, zat al snel helemaal vol
T: 3,5 biertje, 1 plakje appelcake, melba-toastje tonijnsalade en 2 handjes cheese onion chips
Vandaag:
O/L: 3 afbakbroodjes met beleg
T: knackebrodje filet a.
D: kippenvleugeltjes met piri piri kruiden en patatjes
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef conleche het volgende:
Ik hoop ook dat Uniek goed is aangekomen. Ik kom net ook veilig in de galerie aan, na een barre sneeuwfietstocht. Zag er alleen zo uit:Cootje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Niet meer actief op Fok!
Wat zij zegt, doe voorzichtig Moblo!!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar zijn de groenten en het fruit henengegaan in je lijstje van vandaag? En iets zuivelachtigs zie ik ook niet!!! Niet weer te weinig gaan eten hè!! Dat je maar 2 ons was afgevallen gisteren.......voor hetzelfde geld hield je net wat vocht vast of zo. Misschien toch beter iedere dag wegen? Dan zie je de schommelingen beter.
Leukquote:Op zondag 10 januari 2010 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow oeh een meet! De 29e? Ik kan wel denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |