quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]!
Dan kun je nog beter lesgeven aan een zogenaamde zwarte klas. Dan ben je als docent heilig en word je door de ouders aangemoedigd de leerling te slaan als hij / zij niet luistert.
Hangt er denk ik heel erg vanaf.quote:
Kijken jullie How I Met Your Mother? Die ene scene als Barney een ambulance belt voor dat meisje? ZO LEUKquote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Viking84 het volgende:
Deed het pijn toen je vanuit de hemel naar beneden viel?
Ik zeg gewoon hoiquote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
En neenke, wat is jouw geniale openingszin?
HIMYMquote:Op zondag 10 januari 2010 21:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kijken jullie How I Met Your Mother? Die ene scene als Barney een ambulance belt voor dat meisje? ZO LEUK
Carltonquote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik trek altijd minder subtiele lui aan geloof ik!
"MEISJAHHHH!! IEK BEN GEK OP JOUUUUU!!!"
Okee.
Tevens: CarltonCarlton dance
Timeless!
Dubbelpost!quote:
quote:
Die had ik net geplaatst alquote:
Ja uhhh... Als Barney in McLaren's een meisje op haar stoel zet, zegt dat ze niet moet praten en een ambulance belt. Dat ze gecheckt moet worden op internal bleeding enzo. En de punchline is dan 'because you fell straight out of heaven'.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HIMYMMaar nu weet ik niet welke scene je bedoelt?
Ja, maar ik kan het me zo weer voorstellen. Barney maakt alles hilarischquote:Op zondag 10 januari 2010 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja uhhh... Als Barney in McLaren's een meisje op haar stoel zet, zegt dat ze niet moet praten en een ambulance belt. Dat ze gecheckt moet worden op internal bleeding enzo. En de punchline is dan 'because you fell straight out of heaven'.
uhh. Als ik het zo vertel is het minder hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |